کاربر موتورسوار عزیز، شما در یک روزکاری، درخواست سفرهای مختلفی را در اپلیکیشن رانندگان اسنپباکس، دریافت میکنید. این درخواستها از سوی سرویسهای مختلف اسنپ، برایتان فرستاده میشوند.
توجه داشته باشید هر کدام از این درخواستهای سفر، ویژگیهای خاص خود را برای حمل بستهها دارند. این مطلب به این منظور آماده شده است که شما کاربر موتور سوار عزیز، با انواع درخواستهای سفر آشنا شوید و مثلا وقتی در پیامها به عبارت «سفرهای مخصوص اسنپباکس» برمیخورید، بدانید منظور کدام سفرها است.
در نهایت شما میتوانید با شناخت هرکدام از این سرویسها کیفیت خدمات خود را بالا ببرید. برای آشنایی با انواع این درخواستها و ویژگیهای آنها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
انواع درخواستهای سفر در اپلیکیشن رانندگان اسنپباکس
کاربران موتورسوار درخواستهای جابهجایی بسته را از سرویسهای مختلف اسنپ دریافت میکنند؛ سرویسهایی مثل اسنپباکس، اسنپفود، اسنپمارکت، اسنپدکتر و…
یعنی ممکن است شما به عنوان یک کاربر موتورسوار، سفارشهای مختلفی را انجام دهید؛ نسخهای را از داروخانه دریافت کرده و به دست مشتری برسانید. یا اینکه کالاهای مشتری را از سوپرمارکتها تحویل گرفته و به مقصد برسانید. وقتی اپلیکیشن اسنپباکس خود را در حالت روشن قرار میدهید، سفارشهای مختلف از اپلیکیشنهای اسنپ را با عنوان و رنگ مخصوص همان سرویس دریافت خواهید کرد. بیایید این درخواستها را بررسی کنیم و با ویژگیهای هر کدام آشنا شویم.
درخواستهای مخصوص اسنپباکس
درخواستهایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپباکس ثبت میکنند و برای شما با رنگ سرمهای مشخص شدهاند. این درخواستها عبارتند از:
- درخواست موتور برای جابهجایی بستههای مختلف؛
- درخواست موتور برای جابهجایی مسافر.
نکات ویژه:
- مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن ثبت کنید.
- سفارش را حتما جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
برای دیدن ویدیوی نحوه انجام این نوع سفرها به طور صحیح، روی لینک زیر کلیک کنید.
درخواستهای مخصوص اسنپمارکت
درخواستهایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپمارکت ثبت میکنند و برای شما به رنگ آبی نمایش داده میشود.
- درخواست موتور برای جابهجایی کالاهای سوپرمارکتی
نکات ویژه:
- هنگام قبول این نوع درخواستها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید.
- حتما باید سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
- حین ارسال بستهها نهایت دقت را داشته باشید تا به سفارش آسیبی وارد نشود.
درخواستهای مخصوص اسنپفود
درخواستهایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپفود ثبت میکنند و برای شما با رنگ صورتی نمایش داده میشود. این درخواستها شامل موارد زیر میشوند:
- درخواست موتور برای حمل غذا
- درخواست موتور برای جابهجایی انواع کالاهای سوپرمارکتی، میوه، نان و…
- درخواست موتور برای جابهجایی کالاهای آرایشی، فرهنگی و پوشاک
نکات ویژه:
- در رستوران با اعلام شماره سفارش، بستهها را تحویل بگیرید.
- به زمانبندی توجه کنید تا غذا سرد به دست مشتری نرسد.
- سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
درخواستهای مخصوص اسنپدکتر
درخواستهایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپدکتر ثبت میکنند و برای شما با رنگ آبی آسمانی نمایش داده میشود.
- درخواست موتور برای حمل و جابهجایی دارو از داروخانه
نکات ویژه:
در این نوع سفارشها، داروها را باید با حساسیت ویژهای جابهجا کنید.
درخواستهای مخصوص اسنپساپلای
درخواستهایی که از طریق اپلیکیشن اسنپساپلای ثبت شده و برای شما با رنگ زرد نمایش داده میشوند.
- درخواست موتور برای حمل مواد اولیه از تامینکنندگان و ارسال به رستورانها و فروشگاهها
نکات ویژه:
- هنگام قبول این نوع درخواستها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید.
- چیدمان کالاها را باید به نحوی انجام دهید که به سفارش آسیبی وارد نشود.
درخواستهای مخصوص اسنپ شاپ
درخواستهایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپشاپ ثبت میکنند در این بخش با رنگ بنفش برای شما نمایش داده می شود و این درخواست ها شامل موارد زیر می شود:
- درخواست موتور برای جابهجایی کالاهای آرایشی، فرهنگی و پوشاک
نکات ویژه:
- هنگام قبول این نوع درخواستها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید.
- چیدمان کالاها را باید به نحوی انجام دهید که به سفارش آسیبی وارد نشود.
طرحهای تشویقی مخصوص به انواع درخواستها
بسیار مهم است بدانید هنگام دریافت پیامهای انجام سفر و طرحهای تشویقی، کدام سرویس، طرح تشویقی را برای شما ارسال کرده است. مثلا اگر طرح تشویقی مبنی بر انجام تعدادی سفر مخصوص اسنپباکس برای شما ارسال شد، حتما باید آن تعداد سفر را از میان درخواستهای سفر مخصوص اسنپباکس انجام دهید و طرح تشویقی شامل درخواستها و سفارشها از سرویسهای دیگر نمیشود.
سلام
برای من فقط جابجایی بسته میاد چطور میتونم اسنپ باکس رو قطع کنم؟
سلام دوست عزیز، برای انصراف از کارباکس شما می توانید با پشتیبانی باکس به شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس بگیرید. موفق باشید.
اسنپ بار من قطع هستش اپلیکیشن من باز نمیکن از دیروز قطع هست اسنپ بار من
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر
لطفاً اینو مسافر را برای بنده فعال نمایید
ممنون
باسلام
خواهشن اسنپ باکس رو برام غیر فعال کنید ممنون.
سلام کاربرمحترم، لطفا جهت انصراف از کارباکس با شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.
سلام لطفا اسنپ مسافر منو فعال کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
باعرض سلام و درود و احترام خدمت خانواده بزرگ اسنپ راستش خواستم از این طریق از عوامل مجموعه بزرک اسنپ از مدیران محترم گرفته تا اون خدمات داخلی مجموعه تشکر کنم که از این طریق میتونیم یه لقمه نان حلال هر چند به زحمت و با انتقادات بسیار سر سفره خود ببریم. به امید روزی که هیچ مردی شرمنده زن و فرزند نشود.
باتشکر فراوان از خانواده بزرگ اسنپ ، دوستدار همیشگی شما 🙏🌹❤️🥰🙂 تاتاری
راهی برای کسب در امد حلال اقای خودبودن
سلام من اسنب وانت هستم به جای تشویقی کمسیون کم کنید وهم گزینه انتخاب مسیر رو اضافه کنید این همه درخواست میدن ولی مسیرش نمیخوره ولی گزینه اضافه بشه خیلی بهتر میشه
سلام من چندهفته است که پاداش نگرفته ام دلیل اش چیه؟
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش تشویقی به صورت سیستمی انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید.
لطفا اسنپ باکس رو برای من غیر فعال کنید،یا بگید چجوری غیر فعالش کنم