اسنپ باکسآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکسآموزش موتورسواران جدید

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس

کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد و هر یک بخشی از نیازهای شما را پاسخ می دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱- خدمات غیرحضوری

پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران موتورسوار و راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده و موتورسوار از طریق باشگاه رانندگان اسنپ‌ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه (کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه موتورسواران و رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

۲- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس در برخی موارد از طریق اپلیکیشن می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی ندارند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییرات حساب کاربری
  • درخواست رفع مسدودی حساب کاربری
  • مشکلات برنامه
  • مشکلات مالی

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، بالا سمت چپ گزینه منو (سه خط) را لمس کرده و گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید. در قسمت «پیام به پشتیبانی و پیگیری»، درخواست خود را در دسته‌بندی صحیح ثبت کنید.

۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی

در موارد ضروری که امکان ثبت درخواست در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه موتورسواران و رانندگان اسنپ‌باکس و همینطور پشتیبانی داخل اپلیکیشن وجود ندارد، می توانید با شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس بگیرید.

سرویس‌های پشتیبانی برای پاسخ به نیازهای شما کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس ایجاد شده‌اند، با استفاده صحیح از این سرویس‌ها کارشناسان پشتیبانی را برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر یاری کنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (10 دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر،مبلغ کرایه سرویس ها خیلی کم شده،با این وضعیت نمیشه کار کرد،تو سال جدید کرایه ها نصف هم کمتر شده،از خونه میرم بیرون کار کنم ی دور میزنم میبینم خبری نیست برمی‌گردم خونه خواهش میکنم رسیدگی کنید،

  2. لطفا یه شماره تلفن ثابت بذارین مشترکین راحت تر بتونن با پشتیبانی تماس بگیرن

  3. سلام از ۱۲ اسفند تغیر کاربری زدم از ماشین به موتور الان هنوز فعال نشده لطفا رسیدگی کنید؟

  4. یکساله اسنب باکس کار میکنم تو جزیره کیش حساب کاربریم غیر فعال شده گفتن به خاطر پلاک ماشینت هست الان ده روزه ماشین رو عوض کردم
    ولی هنوز نتونستم حسابم رو فعال کنم نه دفتر کیش انجام میده نه تهران

  5. سلام
    من یکی از دفاتر اسنپ زنجان ده روزه به اسنپ وانت اقدام اما هنوز فعال نشده

  6. سلام کسانی که مزاحم اسنپ باکس می‌شوند سفر می‌گیرند ولغو می‌کنند چه مجازاتی دارند

  7. سلام من داخل یه شهر کوچیک اسنپم بعد تو محله ما فقط من یه نفر اسنپ باکس سنگین هستم و کار میکنم اگر کسی دیگه ای هم باشه نمیدونم لابد روشن نمیکنه که فقط میزنه یکی که خودمم ، من سفر میاد قبول میکنم حتی اگر۲۴ ساعت گذشته باشه و مشتری تکراری باشه میگن تقلبی و من رو میندازن بیرون بنده خدا کارش تجاری و بار زیاد داره فقط برا من میاد و قبول میکنم الان مشکل منم؟؟؟

  8. سلام
    از دفتر اسنپ شیراز اقدام به تغییر کاربری از ماشین به موتور کردم الان روز چهارم کاری هست که از درخواست من گذشته اما هنوز برای من فعال نشده

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا