آموزش رانندگانآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکسامکانات اپلیکیشن

آموزش ثبت درخواست در اپلیکیشن اسنپ‌باکس

کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس در مراحل مختلف فعالیت ممکن است در شرایطی قرار بگیرند که به پشتیبانی نیاز پیدا کنند. در بسیاری از مواقع، کاربران موتورسوار و راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند و می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق اپلیکیشن کاربران راننده و موتورسوار اسنپ‌باکس ثبت کنند.

نحوه ثبت درخواست پشتیبانی هنگام سفر اسنپ‌باکس

1- در صفحه اصلی اپلیکیشن، علامت «هندزفری» بالا سمت چپ را لمس کرده و از صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه «پشتیبانی بدون تماس» را انتخاب کنید.

2- در این صفحه گزینه «مشکلات حین سفر» را لمس کرده و موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه «ثبت پیام» را لمس کنید.

3- در صفحه باز شده، گزینه «مربوط به سفارش خاصی است» را لمس کرده و سفارشی را که قصد ثبت درخواست پشتیبانی برای آن دارید از لیست انتخاب کنید.

4- درخواست‌های ثبت شده در انتظار بررسی و پاسخ داده شده را می‌توانید در لیست درخواست‌های خود مشاهده کنید.

در این ویدیو مراحل و نحوه ثبت تیکت در اپلیکیشن اسنپ‌باکس قابل مشاهده است؛

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (4 دیدگاه)

  1. سلام من چندروزه برنامه اسنپم بازنمیشه.
    بروزرسانی هم کردم ولی مینویسه خطا دردریافت اطلاعات
    میشه کمکم کنید.

    1. شرکت خوبی است باتوجه به اینکه درراستای خدمات دهی وبرای رفاه حال مردم درهرکوشه کنارشهراین شرکت بااین توانای توانست است که داکوتای ترین زمان ودرهرجای خودرو رابه مسافرین بابهترین امکانات خدمات دهی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا