خدمات غیرحضوری

ابتدا با توجه به دسته‌بندی‌ها، مطالب مربوط به موضوع موردنظرتان را مطالعه کنید و اگر همچنان پاسخ سؤالتان را نیافتید، از بخش ثبت درخواست پشتیبانی، سؤالتان را ثبت کنید.

برای ثبت درخواست درباره موضوعات زیر، روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» بزنید.
کارشناسان اسنپ، درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه طی ۲ روزکاری از طریق پیامک، به اطلاع شما خواهد رسید.

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه
    (کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
دکمه بازگشت به بالا