خدمات غیرحضوری چیست؟

شما کاربران راننده و موتورسوار اسنپ و اسنپ‌باکس، گاهی حین فعالیت در ناوگان به خدمات پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنید. یکی از روش‌های درخواست پشتیبانی، ثبت درخواست در بخش «خدمات غیرحضوری» سایت باشگاه رانندگان اسنپ است. کارشناسان اسنپ، درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه طی 2 روز کاری از طریق پیامک، به اطلاع شما خواهد رسید.

ثبت درخواست پشتیبانی نیاز به تماس با پشتیبانی نیست.

چه مواردی را می‌توانیم از این طریق پیگیری کنیم؟

تغییر مدارک و مشخصات

رفع مسدودی

چطور درخواست خود را ثبت کنیم؟

1- دکمه «ثبت درخواست پشتیبانی» را که بالای همین صفحه قرار دارد، لمس کنید.
* اگر قبلا ثبت‌نام نکرده‌اید، دکمه ثبت‌نام را لمس کنید و اطلاعات خودتان را وارد کنید.

۲- دکمه «درخواست جدید» را انتخاب کنید و «موضوع» و «شرح مشکل» و تصاویر مورد نیاز را وارد کرده و دکمه ثبت را لمس کنید.

چطور از پاسخ درخواست خود مطلع شویم؟

پس از ثبت درخواست، نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی نیست و نتیجه طی 2 روز کاری از طریق پیامک، به اطلاع شما خواهد رسید.

اگر به شماره اسنپی (شماره‌ای که با آن در اسنپ فعالیت می‌کنید) دسترسی نداشتیم، چه‌کار کنیم؟

اطلاعات خود را در فرم زیر ثبت کنید.

فرم ثبت اطلاعات