پشتیبانی آنلاین
اسنپ مارکت

نحوه فعالیت کاربران حرفه‌ای اسنپ باکس حین انجام سفارش‌های اسنپ مارکتی

درخواست‌های مربوط به سفارش‌های اسنپ‌مارکت به صورت کلی تفاوت چندانی با دیگر سفرها ندارد، اما باتوجه به اینکه در این دسته از سفرها محصولات سوپرمارکتی، غذایی و بهداشتی جابه‌جا می‌شود، باید ملاحظاتی را در تحویل سفارش‌ها رعایت کنیم.

به‌طور مثال باید دقت ویژه‌ای در نحوه چینش مرسولات مشتریان در خودرو انجام داد. لازم است مرسولات مشتریان اسنپ‌مارکت به‌گونه‌ای درون خودرو قرار گیرند که با ترمز یا حرکت ناگهانی خودرو دچار آسیب نشوند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت کاربران حرفه‌ای اسنپ باکس حین انجام این دسته از سفرها ویدیو را مشاهده کنید.

guest
4 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
اردلان
اردلان
15 دی 1399 23:18

سلام بااتومبیلی بجز وانت، مثلا پرشیا امکان ثبت نام دراسنب باکس مقدور است یا خیر من smsدریافت کردم که به اسنپ باکس دعوت شدم ولی من وانت ندارم. باتشکر اردلان

باشگاه رانندگان اسنپ
پاسخ به  اردلان

در صورتی که در حال حاضر در سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کنید اینن پیشنهاد برای انجام درخواست‌های «کار باکس» برای شما ارسال شده. یعنی درخواست‌های جابجایی بسته با خودرو.

عبدالرحیم عباسی
عبدالرحیم عباسی
14 دی 1399 14:57

آقا من نمیخوام سفارش اسنپ مارکتی انجام بدم لطفا رسیدگی کنید

باشگاه رانندگان اسنپ

آقای عباسی عزیز،

سرویس شما تغییر کرد و درخواست‌های اسنپ‌مارکت برای شما ارسال نمیشه. فراموش نکنید که برای تغییر سرویس همیشه می‌تونید با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید، یا از طریق ثبت تیکت در اپلیکیشن درخواستتون رو اعلام کنید. همچنین دفاتر غیرحضوری هم در ساعات اداری در خدمت شما هستند.

4
0
لطفا دیدگاه خود را ثبت کنیدx
()
x