آموزشآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکسآموزش موتورسواران جدیداسنپ باکس

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ

لویالتی

کاربر موتورسوار عزیز، شما در یک روزکاری، درخواست سفرهای مختلفی را در اپلیکیشن رانندگان اسنپ‌باکس، دریافت می‌کنید. این درخواست‌ها از سوی سرویس‌های مختلف اسنپ، برایتان فرستاده می‌شوند.

توجه داشته باشید هر کدام از این درخواست‌های سفر، ویژگی‌های خاص خود را برای حمل بسته‌ها دارند. این مطلب به این منظور آماده شده است که شما کاربر موتور سوار عزیز، با انواع درخواست‌های سفر آشنا شوید و مثلا وقتی در پیام‌ها به عبارت «سفرهای مخصوص اسنپ‌باکس» برمی‌خورید، بدانید منظور کدام سفرها است.

در نهایت شما می‌توانید با شناخت هرکدام از این سرویس‌ها کیفیت خدمات خود را بالا ببرید. برای آشنایی با انواع این درخواست‌ها و ویژگی‌های آنها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع درخواست‌های سفر در اپلیکیشن رانندگان اسنپ‌باکس

کاربران موتورسوار درخواست‌های جابه‌جایی بسته را از سرویس‌های مختلف اسنپ دریافت می‌کنند؛ سرویس‌هایی مثل اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، اسنپ‌مارکت، اسنپ‌دکتر و…

یعنی ممکن است شما به عنوان یک کاربر موتورسوار، سفارش‌های مختلفی را انجام دهید؛ نسخه‌ای را از داروخانه دریافت کرده و به دست مشتری برسانید. یا اینکه کالاهای مشتری را از سوپرمارکت‌ها تحویل گرفته و به مقصد برسانید. وقتی اپلیکیشن اسنپ‌باکس خود را در حالت روشن قرار می‌دهید، سفارش‌های مختلف از اپلیکیشن‌های اسنپ را با عنوان و رنگ‌ مخصوص همان سرویس دریافت خواهید کرد. بیایید این درخواست‌ها را بررسی کنیم و با ویژگی‌های هر کدام آشنا شویم.

درخواست‌های مخصوص اسنپ‌باکس

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌باکس ثبت می‌کنند و برای شما با رنگ سرمه‌ای مشخص شده‌اند. این درخواست‌ها عبارتند از:

  • درخواست موتور برای جابه‌جایی بسته‌های مختلف؛
  • درخواست موتور برای جابه‌جایی مسافر.

نکات ویژه:

  • مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن ثبت کنید.
  • سفارش را حتما جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.

برای دیدن ویدیوی نحوه انجام این نوع سفرها به طور صحیح، روی لینک زیر کلیک کنید.

درخواست‌های مخصوص اسنپ‌مارکت

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌مارکت ثبت می‌کنند و برای شما به رنگ آبی نمایش داده می‌شود.

  • درخواست موتور برای جابه‌جایی کالاهای سوپرمارکتی

نکات ویژه:

  • هنگام قبول این نوع درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • حتما باید سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
  • حین ارسال بسته‌ها نهایت دقت را داشته باشید تا به سفارش آسیبی وارد نشود.

درخواست‌های مخصوص اسنپ‌فود

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌فود ثبت می‌کنند و برای شما با رنگ صورتی نمایش داده می‌شود. این درخواست‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • درخواست موتور برای حمل غذا
  • درخواست موتور برای جابه‌جایی انواع کالاهای سوپرمارکتی، میوه، نان و…
  • درخواست موتور برای جابه‌جایی کالاهای آرایشی، فرهنگی و پوشاک

نکات ویژه:

  • در رستوران با اعلام شماره سفارش، بسته‌ها را تحویل بگیرید.
  • به زمانبندی توجه کنید تا غذا سرد به دست مشتری نرسد.
  • سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.

درخواست‌های مخصوص اسنپ‌دکتر

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌دکتر ثبت می‌کنند و برای شما با رنگ آبی آسمانی نمایش داده می‌شود.

  • درخواست موتور برای حمل و جابه‌جایی دارو از داروخانه

نکات ویژه:

در این نوع سفارش‌ها، داروها را باید با حساسیت ویژه‌ای جابه‌جا کنید.

درخواست‌های مخصوص اسنپ‌ساپلای

درخواست‌هایی که از طریق اپلیکیشن اسنپ‌ساپلای ثبت شده و برای شما با رنگ زرد نمایش داده می‌شوند.

  • درخواست موتور برای حمل مواد اولیه از تامین‌کنندگان و ارسال به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها

نکات ویژه:

  • هنگام قبول این نوع درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • چیدمان کالاها را باید به نحوی انجام دهید که به سفارش آسیبی وارد نشود.

درخواست‌های مخصوص اسنپ شاپ

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌شاپ ثبت می‌کنند در این بخش با رنگ بنفش برای شما نمایش داده می شود و این درخواست ها شامل موارد زیر می شود:

  • درخواست موتور برای جابه‌جایی کالاهای آرایشی، فرهنگی و پوشاک

نکات ویژه:

  • هنگام قبول این نوع درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • چیدمان کالاها را باید به نحوی انجام دهید که به سفارش آسیبی وارد نشود.

طرح‌های تشویقی مخصوص به انواع درخواست‌ها

بسیار مهم است بدانید هنگام دریافت پیام‌های انجام سفر و طرح‌های تشویقی، کدام سرویس، طرح تشویقی را برای شما ارسال کرده است. مثلا اگر طرح تشویقی مبنی بر انجام تعدادی سفر مخصوص اسنپ‌باکس برای شما ارسال شد، حتما باید آن تعداد سفر را از میان درخواست‌های سفر مخصوص اسنپ‌باکس انجام دهید و طرح تشویقی شامل درخواست‌ها و سفارش‌ها از سرویس‌های دیگر نمی‌شود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
[wp_ulike]

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۹ دیدگاه)

    1. سلام دوست عزیز، این مورد فقط برای کاربران دارنده اندروید فعال می باشد، و روی ای یو اس فعال نمی باشد.

  1. سلام از وقتی برنامه اسنپ باکس به روز کردید آبادان هیچی سرویس نه رفتم نمیدونم ایراد از کجا شوده لطف کنید پیگری کنید با تشکر احمد عزیزی

  2. سلام من اسنپ موتورفعالیت میکنم نمیدونم چرا هر طرحهای تشویقی رو انجام میدم اسنپ برام واریز نمیکنه همه موارداز زمان شروع سفر تا پایان رو هم رعایت میکنم ولی واریز نمیکنه.اسنپ دلبخواهی فکر کنم واریز میکنه…لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  3. سلام
    ازکجا باید تعداد سفرهامو بشمارم که چندتا اسنپ شاپ رفتم؟
    اخه همه سفرهام به یک رنگ نمایش داده میشه در داخل تارخچه سفرها

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام دوست عزیز، می توانید از طریق پشتیبانی غیرحضوری انصراف خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا