آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. سلام
    بنده ماه قبل نتونستم بطور کامل فعالیت کنم ک امتیاز کم شد و مسدود شدم و در آزمون چندین بار شرکت کردم ولی درست نشد تقاضای فعال نمودن برنامه را دارم.

  2. سلام اسنپ سواری هستم ماشینم رو فروختم میخواستم به اسنپ موتور تغییر بدم راهنمایی کنید ممنون

    1. “کاربر گرامی از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را با موضوع تغییر سرویس کاربری به صورت کامل شرح داده و ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  3. سلامم بنده باوجود کسب۶۵۰اس پی در شهریور ماه هنوز جایزه ۴میلیونی خود را دریافت ننموده ام علت چیه

    1. سلام دوست عزیز. جهت پیگیری لطفا از داخل اپلیکیشن تیکت ثبت نمایید تا کارشناسان در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند. موفق باشید

  4. سلام.میخواستم یک نفر رو اسنپ راننده ثبت نام کنم کد معرف الزامیه؟اگه هست از کجا بیارم

  5. با سلام وعرض ادب
    خواستم ماشینم رااز طریق اسنپ دوگانه سوز کنم لطفا راهنمایم کنید.تشکر

    1. سجاد جان در حال حاضر طرح غیرفعال می باشد. در صورت فعالسازی مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد. موفق باشید

  6. سلام امروز خودروی خود رو تعویض پلاک کردم فعلا کارت ماشین ندارم مشخصات خودرو رو چجوری تغییر بدم لطفا راهنمایی کنید باتشکر

  7. سلام لطفا یک شماره جهت تماس مستقیم برای ما در نظر بگیرید مدام برای من هشدار ارسال می‌شود باور کنید کوچکترین خلافی قانون هم انجام نداده ام

  8. سلام، گوشی من جی ۵ هست دیگه نمیتونم اپلکیشن راننده را بروز رسانی کنم و در حال حاضر امکان خرید گوشی بالاتر ندارم. لطفا راهنمایی فرمایید.

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  9. سلام من موتور دارم وبرای اسنپ راننده موتور ثبت نام کردم ولی متاسفانه برای من اسنپ ماشین ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00