چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در بسیاری از مواقع، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی نخواهد داشت. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.


ساده‌ترین راه برای دریافت خدمات پشتیبانی

کاربران راننده اسنپ با ورود به اپلیکیشن رانندگان می‌توانند به سادگی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، گزینه «پشتیبانی» موجود در سمت چپ پایین را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه شما به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید.

در قسمت بالایی صفحه جدید، درخواست‌های قبلی نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید درخواست‌های فعال خود را با لمس گزینه «درخواست‌های فعال» مشاهده کنید. با ورود به این قسمت، درخواست‌هایی که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند با عنوان «در انتظار پاسخ» و درخواست‌های پاسخ داده شده با عنوان «پاسخ داده شده» قابل مشاهده است. در انتهای این صفحه نیز می‌توانید درخواست‌های قبلی و غیرفعال خود را بررسی کنید.

در صفحه اصلی پشتیبانی، پایین درخواست‌های فعال، برخی سوالات پرتکرار که مورد نظر کاربران راننده بوده است نمایش داده می‌شود. همچنین در بخش انتهایی صفحه‌، سوالات و مسائل، به تفکیک موضوع دسته‌بندی شده‌اند.

به عنوان مثال شما در این قسمت دسته‌بندی‌هایی مانند، «سفر»، «مالی» و «مشکلات برنامه» یا «حساب‌ کاربری» را مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب دسته‌بندی، سوالات متداولِ همان دسته برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب سوال مشخص، جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشاهده خواهید کرد. در صورتی که از سوالات پر تکرار به پاسخ سوال خود نرسیدید، امکان ثبت درخواست وجود دارد که می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسنپ شما را راهنمایی خواهند کرد.


همچنین با توجه به ماهیت مشکل، روی برخی دسته‌بندی‌ها، امکان تماس با پشتیبانی برای شما فراهم شده است.

در برخی دسته‌بندی‌ها نیز کاربران راننده می‌توانند بدون ایجاد درخواست یا برقراری تماس، فقط با مطالعه راهنمایی‌های انجام شده، مشکل خود را حل کنند.

راه‌های گوناگون برای استفاده از خدمات پشتیبانی

اسنپ در هر شرایطی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، خدمات پشتیبانی را برای کاربران راننده فراهم کرده است. شما عزیزان با استفاده از همه بسترهای ارتباطی امکان رسیدن به پاسخ سوالات خود را خواهید داشت.

کاربران راننده می‌توانند برای مشاهده صفحه سوالات متداول به وب‌سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنند. این صفحه از اینجا قابل مشاهده است.

همچنین پشتیبانی آنلاین در وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ به نشانی Club.snapp.ir فعال است. شما می‌توانید سوالات و مسائل مورد نظر خود در دسته‌های مشخص مانند آموزش اپلیکیشن رانندگان،نحوه استفاده از سامانه سماس،نحوه استفاده از سهمیه سوخت و خدمات و تسهیلات باشگاه رانندگان را با کارشناسان مطرح کنند.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

یادآوری: کاربران راننده عزیز، لطفا جهت تکمیل مدارک و رفع مشکلات خود از پشتیبانی داخل اپلیکیشن استفاده کنید. این مطلب تنها جهت راهنمایی شما نوشته شده است تا با پیگیری مشکل خود از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن هر چه سریعتر به پاسخ خود برسید.

134 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
عیسی عباسی
عیسی عباسی
14 فروردین 1400 12:21

من حساب کاربری مصدود است میخوام فعال سازی بشه

باشگاه رانندگان اسنپ
14 فروردین 1400 12:28
پاسخ به  عیسی عباسی

سلام عیسی جان، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید و علت رو جویا بشید.

پارسا اکبری اقدم
پارسا اکبری اقدم
14 فروردین 1400 12:21

سلام خسته نباشید میخوام تغیر کاربری بدم بیام اسنپ فود ممطقه فردوس؟چیکار باید بکنم؟

باشگاه رانندگان اسنپ
14 فروردین 1400 12:29

سلام لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

کریم کعبی
کریم کعبی
14 فروردین 1400 11:11

سلام علیکم الان نزدیک به ۲ روز هست مسدود هستم به دلیل خسارت وارد شده جریمه هم پرداخت کردم اینم رسیدش ولی هنوز غیر فعال هستم لطفا پیگیری کنید

Screenshot_۲۰۲۱۰۴۰۲-۲۱۰۲۵۳_WhatsApp.jpg
باشگاه رانندگان اسنپ
14 فروردین 1400 12:44
پاسخ به  کریم کعبی

سلام کریم عزیز، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

مجیدخسروجردی
مجیدخسروجردی
14 فروردین 1400 08:09

سلام اسنپ باکس بنده از اول عیدبسته شده 2بار ازمون دادم ولی باز نشده چیکار کنم ممنون

باشگاه رانندگان اسنپ
18 فروردین 1400 11:59

مجید عزیز،

درخواست شما به واحد مربوطه ارجاع داده شد.

رحمت الله نکوی نصرابادی
رحمت الله نکوی نصرابادی
12 فروردین 1400 22:17

سلام علت غیر فعال شدن کاربری من لطف کنیدبفرماید؟

باشگاه رانندگان اسنپ
14 فروردین 1400 08:22

سلام و روزتون بخیر باشه، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا علت غیر فعال شدن رو برای شما شرح بدن.

1 8 9 10