آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

1- خدمات غیرحضوری

پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیر حضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر عکس پروفایل
  • غیرفعالی نقص مدارک
  • تغییر مدارک شامل گواهینامه و بیمه‌نامه (ویژه کاربران موتور و وانت)
  • گواهی عدم سو پیشینه/ عدم اعتیاد/نامه های قضایی و انتظامی/تعهدنامه/فیش واریز جریمه
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • غیرفعالی پلاک تکراری/عدم تطابق اطلاعات/احراز هویت
  • تغییر سرویس کاربری
  • اصلاح قرارداد

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

2- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

کاربران راننده اسنپ در برخی موارد از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ هم می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی ندارند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • مشکلات برنامه

مشکلات وارد شدن به اپلیکیشن و به‌روزرسانی آن

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ گزینه «پشتیبانی» را لمس کرده و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

3- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که امکان ثبت درخواست در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ و همینطور پشتیبانی داخل اپلیکیشن رانندگان وجود ندارد، می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (78 دیدگاه)

  1. ممنونم عالی بود یادآوری خوبی بود اخرش مسافر میگه وظیفه تون هست مشکل همین جاست

  2. ممنون یاد گرفتم چیکار کنیم به مسافر هم لطفن یاد بدین ممنون میشم

  3. بساسلام خدمت مدیریت محترم و کارکنان اسنپ مبنی بر پیام هشدار خط قرمز که برای بنده آمده است ومسدودی موقت خواستم بگم خداوند شاهد است که بیشتر مواقع 10 دقیقه در مبدا مانده ایم تازه مسافر اومده گفته ببخشید دیر کردیم یا مسافر کسی دیگه برایش اسنپ گرفته و قبل از رسیدن به مقصد میگه آقا من همین جا پیاده می شود یا بیشتر موقع هزینه سفر را نقدی زده اند و. اکسرن پول نقد ندارن و تقاضای شماره کارت می نمایند وفرق پرداخت آنلاین با کارت به کارت را نمی دانند یا همراه خود بار نا متعارف دارند یا سگ با خود وارد ماشین می کنند یا مشکل کشف حجاب دارن خودتون بگویید د این موقع راننده بد بخت که دنبال نان زن بچش هست چکار کند لغو کند که اخطار می دهید به مسافر تشکر بدهد مسافر بعد امتیاز منفی می دهد به مسافر ها حالی کنید آنلاین پر داخت کردن با کارت به کارت اشتباه نگیرن تازه خود مسافر مبلغ کرایه را د. گوشی خود هر تور که دوست دارد تعین می کند لطفا نقدی را در برنامه مسافران بر دارید همه آنلاین پرداخت کنند مرسی

  4. سلام ماشینم رو تازه خریدم هنوز مدارک دستم نرسیده برای ثبت کارت خودرو به مشکل برخوردم برگ سبز هم ندارم همه رو گفتن 30 روز آینده تحویل میدن پشتیبانی تماس گرفتم گفتن 999رو به 1000550 ارسال کنید فرستادم وارد لینک شدم شماره تماسم رو نمیپذیره

    hastib.h91@gmail.com

  5. سلام الان یکساله سهمیه بنزین ندادین چرا قطع شده کلن

  6. سلام
    چرا با کارشناسان نمی‌شه تماس برقرار کرد …!!؟؟؟

  7. خاک تو سرتون که برای راننده یذره ارزش قائل نیستین راننده هر مشکلی داره باید تیکت بزنه که با جوابای اماده و بدردنخور سیستم روبرو بشه یا تماس بگیره باز با مکالمات ظبت شده سیستم یک را بزنید دو را بزنید حالش بهم بخوره خاک تو سرتون حالا مسافر تا تماس بگیره شیشتا کارشناس بهش زنگ میزنن لطفا اکانتمو مسدود کنین حداقل دیگه نتونم کار کنم خیالم راحت باشه

  8. سلام یک سوال داشتم در طرح تشویقی دو مورد بود اول 8 سفر ودوم12 سفر من 11 سفر رسیدم انجام بدم تشویقی من چگونه حساب میشه ممنون میشم جواب بدید

  9. سلام خواهش میکنم این غیر فعال شدن سرویس منو درست کنید الان یک ماه هست درست نمیشه خواهش میکنم 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

  10. در حین رساندن مسافر دچار تصادف گشتم و با اینکه طرف مقصر بود اما ۱ ماهه ماشینم تو تعمیرگا خوابیده زیر صافکاری و نقاشیه.. جواب من رو کی میده؟ ماهی ۱۰ میلیون قسط میدم من😐 اشتباه کردم مسافری که هیچ راننده ای به مقصدش حاضر نبود بره رسوندم؟!

  11. همه جا نوشتید در صورت ایجاد مشکل و تصادف و فلان با پشتیبانی تماس بگیرید اما یکجا وجود نداره که انسان جواب ادمو بده نه ربات! فقط روز اول موقع ثبت نام راننده با احترام و کامل جواب ادم رو میدید. ۱ ماهه تصادف کردم و خسارت دیدم هنگام رساندن مسافر. بیمه طرف خسارت صافکاری و نقاشی ماشین رو تا حدودی داد، اما خسارت ۱ ماه بیکار شدن خودم رو چه کسی میده؟! کی پاسخگو هست؟ غلط کردیم وارد اسنپ کردیم خودروی زبون بسته رو؟! که خسارت ببینیم و ماشین ۲۷۰ میلیونی رو داغون کنیم برای افرادی که حتا جواب ادم رو هم نمیدن

  12. کارشناسی وجود نداره تو پشتیبانی که جوابگو باشه
    صدای ضبط شده ربات با چند گزینه که اصلا ربطی به مشکل من نداره و ارتباط با اپراتور نداره

  13. به جز پیچوندن و جواب ندادن و پاس دادن به اینور و اونور کار دیگه ایی بلد نیستید
    پشتیبانی اسنپ که شده کپی ،‌پیست ، هر هزاربار پیامی که میدیم یه چیزو میزنه و اصلا پاسخگو نیست ، یه اپراتور نداره و گزینه های انتخابی هیچ ربطی به مشکل من نداره
    سهمیه بنزین من از ۲۱ مرداد زده تحت بررسی ، یعنی نمیخوایم بدیم و جوابگو نیستیم

  14. سلام چرا در قسمت پیگیری وضعیت ثبت نام پیام یا کد تایید به شماره من نمیاد نمی دانم ثبت نامم درست شد یا خیر ؟

  15. سلام چرا حرفای من نیارین تو سایت.
    حتما باید ازتون تعریف کنن.
    یا فحاشی کنن بزارین که مردم بگن این خودش آدم درستی نیست.

  16. سلام اسنپ رانندهاش انقدر زیاد شده که جواب رانندهارو نمیده وقتی که جواب میدن هم انگار طلبکارن. هرکی پشت خطه قانون های خودش رو داره و اصلا به قوانین اسنپ کاری ندارن. بنظرم حتی یک بار هم قوانین اسنپ رو خودشون نخوندن.
    متاسفانه همش طرف مسافر هستن و راننده اصلا براشون اهمیت نداره.

  17. سلام اسنپ رانندهاش انقدر زیاد شده که جواب رانندهارو نمیده، وقتی هم جواب میدن انگار طلبکارن. هرکی پشت خطه قانون های خودش رو به اجرا میزاره و کاری به قوانین اسنپ ندارن،سلیقه ای رفتار میکنن. بنظرم حتی یک بار هم قوانین اسنپ رو خودشون نخوندن.
    متاسفانه همش طرف مسافر هستن و راننده اصلا براشون اهمیت نداره.

  18. سلام وقت بخیر اسنپ باکس منتخب مسیر نداره؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنید؟؟

  19. سلام واقعا برای اسنپ متاسفم که نزدیک ۹ ماه میشود که هنوز هزینه سفر را پرداخت نکرده به همین دلیل قصد دارم رابطه کاری نزدیک به ۵ سال را با اسنپ قطع نمایم

  20. سلام،
    خواهش میکنم علت عدم واریزی طرح تشویقی تاریخ 1402/09/30و 10/1 رو اعلام بفرمائید
    وعلت تخلف بقیه طرحهایی رو که واریز نمیکنید رو توضیح بدین تا متوجه بشیم

  21. سلام..من نمیخوام با. ماشین فعالیت کنم. میخوام با موتور به اسنپ باکس برم باید چیکار کنم ..هر پشتیبانی زنگ میزنم میگن نمیشه

  22. سلام
    برای من چرا گزینه تسویه تو قسمت مالی نداره مشکل کجاست؟

  23. با سلام من در تاریخ 29/9/402 سفری داشتم که متاسفانه هزینه سفر واریز نشده تیکت گذاشته ام ولی فقط یک جواب میاد ولی خبری از پرداخت نیست چه باید کرد امروز ششمین روز هست که جواب نگرفته‌ایم لطفاً راهنمایی کنید مبلغ هم 245 هزار تومان میباشد

  24. سلام خیلی عالی بود باید اعتراف کنم که الان بهترمتوجه شدم که هم امتیازمو بالا ببرم هم درآمدم رو،ممنون از برنامه خوبتون

  25. مسخره کردین ما رو؟ داخل اپلیکیشن پیام میدم یه جواب خودکار فرستاده میشه. دوباره پیام میدم یه جواب خودکار دیگه با این مضمون که با جزئیات بیشتر بفرستین تا بررسی شود با جزئیات میفرستم باز همون پیام اول بصورت خودکار…. یعنی این پروسه تا ابد ادامه داره الان من تقریبا 30 تا پیام دادم و دقیقا همین 2 تا جواب.. نوشتین تماس با پشتیبانی.!! خیلی هم عالی.. تماس میگیریم همون جواب ها رو بصورت ضبط شده دریافت میکنیم.. یعنی هیچکسی اونجا به عنوان به قول شما کارشناس نیست. فقط تلفن گویا چیزهایی رو تکرار میکنه و بعد تشکر میکنه و خداحافظ!! خیلی جالبه راننده اصلا به هیچ عنوان نمیتونه مشکلشو حل کنه!! اصلا کسی به عنوان پشتیبان وجود نداره.. کلا 4.5 نفر نشستن دارن کمیسیون میگیرن با یه اپلیکیشن عالی که جواب همه چیز آمادس تا وقتشون گرفته نشه

    1. سلام ماشینم بدلیل بدهی توقیف شده اسنپ کارمیکردم برای معاش خانواده..راهکار چیه؟

  26. مفید بود. اگر آموزشها به روز و آپ دیت بشن خیلی برای راننده ها مفید خواهد بود. سپاس فراوان

  27. سلام ..برای مسیر یابی جابجایی مسافرین از نقشه اسنپ استفاده میکنم اما یه مقدار برام سخته آیا میشه از مسیریابهایی مثل نشان یا بلد استفاده کنم .؟

  28. سلام من ماشینم به نامم خانومم هست موردندارد ولی دراختیارمن هست برای مسافرکشی فقط شماره موبایل خودمو ثبت کردم ماباقی به اسم برگ سبزپرکردم

    1. در حین رساندن مسافر دچار تصادف گشتم و با اینکه طرف مقصر بود اما ۱ ماهه ماشینم تو تعمیرگا خوابیده زیر صافکاری و نقاشیه.. جواب من رو کی میده؟ ماهی ۱۰ میلیون قسط میدم من😐 اشتباه کردم مسافری که هیچ راننده ای به مقصدش حاضر نبود بره رسوندم؟!

  29. تمامی ویدئو های اموزشی را دیدم ممنونم تشکر فراوان از تیم پشتیبانی اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا