آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسان‌ترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • اطلاعات حساب کاربری

تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک

  • آموزش اپلیکیشن

نحوه به‌روزرسانی و ثبت شماره شبا و …

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری

پیش‌ازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

3- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (189 دیدگاه)

  1. با عرض سلام خسته نباشید. برا من زده بازدید خودرو ۳روز غیر فعال من ماشینم بردم کارواش وتمیز کردم اگه ممکنه برام فعال کنید ممنون

  2. سلام روز بخیر
    من چند ماه قبل در اسنپ کار میکردم و بنا بر دلایلی متاسفانه وقفه افتاد
    الان نمیتونم وارد برنامه بشم
    لطفاً پیگیری بفرمایید ممنون

  3. من از 9ماه پیش ثبت نام کردم یک سرویس رفتم وچند بار زنگ زدم شکایت جوابی نگرفتم فقط میگه نقص مدارک لطف رسیدگی کنید ممنون میشم

  4. سلام.حساب من ۱ساله مسدود شده زده به علت نقص مدارک درصورتی که من مدارکم کامله و چند وقت فعال بوده و کار کردم.لطف کنید دوباره فعال کنید

  5. لطفاً با من تماس بگیرید . یه مشکلی برام پیش اومده . ممنونم .

  6. سلام خسته نباشید ،از مسولین و برنامه نویس ها انتقاد دارم من ۱ دینام پژو ۲۰۶ رو رو صندوق عقب اسنپ جا گذاشتم حالا که دنبالشم میگن حضوری برو دنبالش ،درد من اینه که اگه مثل بقیه راننده ها از تماس عادی استفاده کرده بود همون موقع زنگ زده بودم وقطعه رو میگرفتم ،اما زمانی که ای اتفاق افتاد تا پشتیبانی گرفتم و از طریق ان خاستم راننده رو بگیرم خیلی دیر شد ،همون شب اقای راننده جواب پشتیبانی رو هم نداد ، فردا ظهر بس که زنگشون زدم میگن که راننده میگه من بردم ،پس مریضم جنسم ببرم و بیافتم دنبالش بگردم ،دوم چرا راننده پس جوابگو حتی پشتیبانی هم تا فردا نشد،اصلا این نوع تماس و خدمات رو غیر فعال کنید

  7. چه وضعی درست کرده این اکوپلاس برای من
    همه درخواست ها شده اکوپلاس همه هم با مسافر بالای ۱۰ دقیقه فاصله
    نمیشه اصلا قبول کرد
    قبولم میکنی مسافر سریع لغو میزنه
    هرچی هم پیام میذیم کسی جواب نمیده
    اقا منو از اکوپلاس حذف کنید بزارین همون سفرهای معمولی بیاد برام

  8. خواهشن منو فعال کنید
    هنوز فعال نیستم
    ممنون از دست درکاران پرتلاش اسنپ

  9. چندروزه برای بنده سرویس اکوپلاس ارسال نمیشه
    دلیلش نمیدونم

  10. سلاممنفی بود حسابم مسافر بهم نمیده حسابم ۳۰هزار شارژ کردم بازم مسافر بهم نمیده لطفا رسیدگی کنید

  11. سلام
    من اسمم رو تو شناسنامه تغییر دادم ،ولی گواهینامه ام رو تغییر ندادم رو پروفایلم اسم قبلی رو نشون میده زدم تکمیل مدارک کلا برا من دیگه ارسال نمیشه سرویس برم زده ناقصی مدارک
    هر چیم با پشتیبانی تماس گرفتم خوب راهنمایی منو نکردن لطفاً رسیدگی کنید

  12. سلام خسته نباشید لطفا طرح تشویقی برای بنده فعال کنید اصلا هیچ طرح تشویقی من ندارم

  13. سلام خسته نباشید، الان خیلی وقته که حساب کاربری من مسدود شده و من هم کلاً مدارک خودم و مدارک ماشین رو ارسال کردم و متاسفانه باز هم فعال نشده. لطفاً حساب کابری منو فعال کنید.ممنون

  14. سلام خسته نباشید کرایه های اسنپ در زنجان چند برابر شده آژانس ها و 1833 خیلی کمتر از اسنپ شده مخصوصاً ساعت های 14 لطفاً رسیدگی کنید ممنون از زحماتتون

  15. عالیه ولی فکر کم سوادهاهم باشین هرچی ممیزنم اسنپم ووصل نمیشه بیکاری کف کردیم بابا ۲۴ساعت چرا الانو،،،

  16. با سلام. لطفاً به مشکلات راننده ها تون رسیدگی کنید . من تازه ثبت نام کردم و چندتا از این مشکلات خواندم راستش به شک افتادم . حداقل یک خط برای مشکلات راننده ها در نظر بگیرید .

  17. چنانچه مشکلی در سفر بود میبایست با پشتیبانی سفر برای راهکار تجربه گرفت

  18. هیچ کسی جوابگو نیست فقط پیام ظبط شده هستش، تو خود برنامه هم پیامهای از قبل آماده شده برای ما ارسال میشه.
    هرکاری میکنم پول به حسابم واریز نمیشه فقط می نه در حال انجام عملیات بعد چند ساعت اعتبار دوباره برمیگرده به اسنپ.
    نمیدونم چیکار کنم

  19. اسنپ راننده زیادی دارد چونکه عالی است اگر بد بود این همه راننده نداشت تمام ساعات و ثانیه ها راننده است

  20. سلام حسابموغیرفعال کردم بدلیل سرقت گوشی الان نمیتونم وصلش کنم خیلی تیکت ثبت کردم تلفنم میره اپراتور وکسی نیست جوابموبده کسی هست بگه چکارکنم؟

  21. هزینه های سفرهایی که انجام دادم از قبل سال رو به حسابم واریز نکردید و هر چقدر درخواست میدم کسی پاسخگو نیست

  22. من برای پیک محلی در کیش کار میکنم و رازانه نزدیک به ۲۰ سفارش از اسنپ فود تحویل میدم ولی با وجود ثبت نام اسنپ باکس هنوز مدارکم بررسی نشده…

  23. سلام من اطلاعات خود را ثبت کرده‌ام ودرآزمون رانندگان هم شرکت کردم ولی هنوز غیر فعالم ممنون اگر کمک کنید

  24. سلام وقت بخیر من گوشیمو عوض کردم اسنپمو وصل کردم ولی کد نمیاد برام که وارد برنامه بتونم بشم چیکار کنم چه راه حلی هست

  25. چگونه در اسنپ باکس حالت با جعبه رو فعال کنم؟واسه من سرویس بدون جعبه هست و سفارش زیادی واسم ارسال نمیشه.پشتیبانی هم این مورد رو در قسمت سوالات در خدمات غیر حضوری نذاشته کسی می دونه کمک کنه ممنون.

  26. سلام

    من راننده اسنپ هستم.. امروز دو فروردین 1403 از صبح قیمتهای کرج رو رصد می کردم خیلی پایین هست بیشتر مسافرها از گزینه اکو پلاس استفاده می کنند و باز هم عمدتا درخواست هاشون بی پاسخ می موند خوب وقتی تقاضا زیاد و ماشین کم هستش طبیعی هست که قیمت ها رو بالا تر ببرید که برای راننده هم بصرفه که درخواست ها رو قبول کنه. واقعا بیشتر اوقات قیمت های پیشنهادی بسیار ناعادلانه و بسیار پایین است…. من که عمدتا قبول درخواست نمی کنم حتی در طرح های تشویقی که میذارید به صرفه نیست….

  27. سلام خسته نباشید، الان خیلی وقته که حساب کاربری من مسدود شده و من هم کلاً مدارک خودم و مدارک ماشین رو ارسال کردم و متاسفانه باز هم فعال نشده. لطفاً حساب کابری منو فعال کنید.ممنون

  28. سلام
    چند روزی هست که اسنپ مشغول شدم یک بار به شماره شبام کارکردم واریز شد دیگه واریز نشده اخه یه کارشناسی یه شخصی که ادم بتونه مشکلشو بهش بگه باید درنظر بگیرین همش صدای ضبط شده و تیکت که نشد حل مشکل…برای راننده هم یه مقدار ارزش قائل باشید تا راننده ای نباشه مسافری نخواهد بود

  29. من ک دهنم سرویس شده هزار بار باری سنگین رو ب سواری تغییر دادم دیوانه شدم انجام نشد دلیلشم نمیکنم

  30. واقعا سرویس دهی به رانندگان ضعیف حتی نمیتونی مشکلتون تلفنی بگی تا زنگ میزنی میگه ثبت تیکت واقعا متاسفم کسی پاسخ گو نیست

  31. لطفا مدیریت اسنپ رسیدگی کنید من اهل ارومیه هستم خیلی وقت پیش من ثبت نام کردم و از اون تاریخ تا حالا هیچ سفری نداشته ام رفتم دفتر مرکزی ارومیه میگن باید تعهد بدی بخاطر اینکه از نام کابریتون کسی دیگه استفاده کرده ولی من کلا از اسنپم استفاده نکردم ولی قبول نمی کنن و امروز اسنپم رو غیر فعال کردن لطفا رسیدگی کنید تو سابقه اسنپ هم هیچ سفری ثبت نشده میگن به شما شک داریم ????

  32. سلام
    اینپ درایو رو نصب کردم اما برای باز کردنش خطا میزنه و مینویسه تلاش مجدد!
    مثل این میمونه که به اینترنت وصل نیست!
    هر دری میزنم نمیشه؛ حتی پاک کردم و دوباره نصب کردم اما بازم نمیشه.
    لطفا راهنمایی کنید…

  33. ۱۰ روزه ثبت نام کردم هیچ موردی هم از لحاظ سوع پیشینه ندارم دقیقن چکار میکنید .که هنوز احراز هویت نشدم

  34. سلام

    می‌خواستم بدونم چرا من نمی‌توانم در اسنپ ثبت نام کنم.
    کسی هست که راهکار نشونم بده اونو انجام بدم؟

  35. باید تماس و صحبت با کارشناس پشتیبانی برقرار شود از خودتون جواب آماده کردین،که به درد سوالهای حیاتی نمیخوره،

  36. من هر بار درخواستم رو ثبت کردم با یک پیام مشابه و آماده رو به رو شدم، در تماس با پشتیبانی نیز شرایط همینگونه بوده

  37. سلام
    چرا دیگر نمی توانیم با پشتیبانی تماس بر قرار کنیم جواب بدهید تشکر

  38. سلام دو تا پشتیبانی خواستم گفتن که بعد از ۷۲ ساعت پول به حساب شما میاد و به مسافر زنگ نزنین متأسفانه بعد از یک هفته صبر هیچ کاری نکردن و هزینه سفر واریز نشده
    واقعا نارضایتی کامل دارم از پشتیبانی اسنپ

  39. سلام هر چقد میزنم برنامه بالا نمیاره
    با پشتیبانی تماس گرفتم همش اشکاله

  40. سلام وقت بخیر اسنپ رانندگان من نیم ساعتی هست باز نمیشه چند بار گوش رو خاموش روشن کردم فایده نداشت مشکل چیست؟؟؟

  41. چرا نمیشه با کارشناس صحبت کرد مسله رو براش توضیح داد من پنج روزه دارم تلاش میکنم مشکل برداشت انی که زدم ولی به حسابم نیومده حل بشه ولی نمیتونم قبلا بهتر بود واقعا

  42. سلام من چجوری با پشتیبانی حرف بزنم شماره ها که کسی جواب نمیده فقط تلفن گویا هست چکار کنم راهنمایی بفرمایید

  43. سلام من راننده اسنپ هستم والعان موجودی من ۱۸۲۰۰۰ریال است اما اسنپم باز نمیشه

  44. سلام چرا هیچ شماره ای برای ارتباط با اپراتور نیست فقط کامپیوتر پاسخ میده

  45. سلام و درود
    ثبت نام در صورت مفقودی گواهینامه میتونه انجام بشه؟ حدود ۴۰ روز صدور المثنی زمان میبره

  46. سلام مسافر ۲۰ هزار تومان کرایه داره میده فکر میکنه ماشین ۳۰۰ملیونی خریده پشتیبانی هم که به فکر گومسیون

  47. پشتیبانی رانندگان اسنپ فوق العاده ضعیفه، بعبارتی اصلا پشتیبانی نداریم
    درصد اسنپ از سود رانندگان بیشتره اما هیچ ارزشی برای راننده ها قائل نیستین
    چرا راننده ها نباید با کارشناس مستقیم صحبت کنن؟؟ همه مسائل رو که نمیشه با تیکت ثبت کرد
    چرا اسنپ باید از زمان معطلی یا توقف راننده درصد کسر کنه؟؟

  48. خدمات و پشتیبانی به رانندگان فوق العاده ضعیفه
    چرا رانندگان نباید با کارشناس ارتباط بگیرن؟؟
    درصد دریافتی اسنپ از سود رانندگان بیشتره ولی هیچ ارزشی به راننده قائل نمیشین
    چرا اسنپ باید از مبلغ توقف یا معطلی راننده درصد کسر کنه؟؟

  49. سلام من حساب ‌کاربریمو از اسنپ باکس به اسنپ سواری تغیر دادم ولی کد پیامک بهم نمیاد

  50. باسلام حساب من ۴روز بسته شده من زندگیم رو از روی این کار در میارم وخرخ خانه کرایه خانه میدم لطفن جولی حساب رو باز کنین با تشکر از اسنپ

  51. سلام چند مشکل هست در خدمات شما .اول اینکه چرا دلیل اصلی پرداخت نشدن پاداش ها اعلام نمیشه و به صورت کلی اعلام میشه با این کارتون فقط دارید ما رو نسبت به این شرکت بی اعتماد میکنید .دوم اینکه شما هیچ گونه پشتیبانی از راننده نمیکنید میزان درآمد شرکت انقدر هست که بتواند برای هزینه سوخت کاری انجام دهد ،سوم اینکه شما خیلی به مسافر خدمات میدهید ما تا مبدا میرسیم لغو سفر میکند خیلی راحت و بدون جبران خسارت .خواهشا رسیدگی کنید

  52. سلام وخسته نباشیدمن کارم باغبانی هم هست وقیچی باغبانی درماشینم بوده وبخاطرهمین لغوسفربرای من خورده مسدودشده ویه توجع بکنیدکه من راننده به ان مسافرچه امتیازی دادم ولطف مسافرچی بوده باتشکرفراوانا

  53. ماشینم برچسپ اسنپ داره باید چه جوری عکسشو بفرستم ممنون میشم

  54. سلام برای من سرویس نمیاد کار خطایی هم نکردم به اپراطور هم نمیدونم چطوری تماس بگیزم ترو خدا مشکل منو حل کنید

  55. برنامه بسیار بد و ضیفی نسبت به تپسی هست همین که نمیتونی با کارشناس اسنپ به صورت مکالمه صحبت کنی و در موارد نیاز به این گفتگو داری نشانه بی اهمیت بودن راننده در مجموعه اسنپ است بشدت ازش ناراضیم

  56. سلام وقت بخیر حساب کاربری من مسدود شده اصلا نمیتونم برنامه اسنپ باز کنم باهرجا تماس میگیرم میگن افزایش اعتبار یکی نیست بگه آخه چطوری روشش چیه وقتی برنامه باز نمیشه

  57. سلام چرا پول از حساب اسنپ من کم نمیشه وبه کارتم واریز شود هرچی کار میکنم پول تو حساب اسنپم مونده میشه یه جواب منطقی بدین پنجاه بار به پشتیبانی گفتم کسی گوش نمیده

  58. سلام من مدارکم کامله تماس میگیرم هم تلفن گویا میره و نقص مدارک رو اعلام میکنه تیکت هم یک هفتس زدم پاسخی دریافت نکردم

  59. سلام آخه این چه سیستم درب و داغونی است برا تماس با اپراتور پشتیبان فقط یکساعت نوار باید گوش کنیم بعد هم بای….. هر چه شماره های مختلف رو میگیرم فقط نوار اونی هم که جواب داد به شماره 91039000 حواله میده که نوآره……. برا مشکلات یه شماره اعلام کنید تکلیف رو بدانیم. صد بار تماس بیهوده…. نوار و نوار و نوار

  60. سلام چرا تو برنامه دوربین برنمیگرده که بشه عکس گرفت از گواهینامه و کارت خودرو

  61. سلام شماره پشتیبانی در دسترس نیست لطفاً توضیح بدید که آیا وصل میشه یا جایگزین داره

  62. ممنونم عالی بود یادآوری خوبی بود اخرش مسافر میگه وظیفه تون هست مشکل همین جاست

  63. ممنون یاد گرفتم چیکار کنیم به مسافر هم لطفن یاد بدین ممنون میشم

  64. بساسلام خدمت مدیریت محترم و کارکنان اسنپ مبنی بر پیام هشدار خط قرمز که برای بنده آمده است ومسدودی موقت خواستم بگم خداوند شاهد است که بیشتر مواقع 10 دقیقه در مبدا مانده ایم تازه مسافر اومده گفته ببخشید دیر کردیم یا مسافر کسی دیگه برایش اسنپ گرفته و قبل از رسیدن به مقصد میگه آقا من همین جا پیاده می شود یا بیشتر موقع هزینه سفر را نقدی زده اند و. اکسرن پول نقد ندارن و تقاضای شماره کارت می نمایند وفرق پرداخت آنلاین با کارت به کارت را نمی دانند یا همراه خود بار نا متعارف دارند یا سگ با خود وارد ماشین می کنند یا مشکل کشف حجاب دارن خودتون بگویید د این موقع راننده بد بخت که دنبال نان زن بچش هست چکار کند لغو کند که اخطار می دهید به مسافر تشکر بدهد مسافر بعد امتیاز منفی می دهد به مسافر ها حالی کنید آنلاین پر داخت کردن با کارت به کارت اشتباه نگیرن تازه خود مسافر مبلغ کرایه را د. گوشی خود هر تور که دوست دارد تعین می کند لطفا نقدی را در برنامه مسافران بر دارید همه آنلاین پرداخت کنند مرسی

  65. سلام ماشینم رو تازه خریدم هنوز مدارک دستم نرسیده برای ثبت کارت خودرو به مشکل برخوردم برگ سبز هم ندارم همه رو گفتن 30 روز آینده تحویل میدن پشتیبانی تماس گرفتم گفتن 999رو به 1000550 ارسال کنید فرستادم وارد لینک شدم شماره تماسم رو نمیپذیره

    hastib.h91@gmail.com

  66. سلام الان یکساله سهمیه بنزین ندادین چرا قطع شده کلن

  67. سلام
    چرا با کارشناسان نمی‌شه تماس برقرار کرد …!!؟؟؟

  68. خاک تو سرتون که برای راننده یذره ارزش قائل نیستین راننده هر مشکلی داره باید تیکت بزنه که با جوابای اماده و بدردنخور سیستم روبرو بشه یا تماس بگیره باز با مکالمات ظبت شده سیستم یک را بزنید دو را بزنید حالش بهم بخوره خاک تو سرتون حالا مسافر تا تماس بگیره شیشتا کارشناس بهش زنگ میزنن لطفا اکانتمو مسدود کنین حداقل دیگه نتونم کار کنم خیالم راحت باشه

  69. سلام یک سوال داشتم در طرح تشویقی دو مورد بود اول 8 سفر ودوم12 سفر من 11 سفر رسیدم انجام بدم تشویقی من چگونه حساب میشه ممنون میشم جواب بدید

  70. سلام خواهش میکنم این غیر فعال شدن سرویس منو درست کنید الان یک ماه هست درست نمیشه خواهش میکنم ????????????????????????????????

  71. در حین رساندن مسافر دچار تصادف گشتم و با اینکه طرف مقصر بود اما ۱ ماهه ماشینم تو تعمیرگا خوابیده زیر صافکاری و نقاشیه.. جواب من رو کی میده؟ ماهی ۱۰ میلیون قسط میدم من???? اشتباه کردم مسافری که هیچ راننده ای به مقصدش حاضر نبود بره رسوندم؟!

  72. همه جا نوشتید در صورت ایجاد مشکل و تصادف و فلان با پشتیبانی تماس بگیرید اما یکجا وجود نداره که انسان جواب ادمو بده نه ربات! فقط روز اول موقع ثبت نام راننده با احترام و کامل جواب ادم رو میدید. ۱ ماهه تصادف کردم و خسارت دیدم هنگام رساندن مسافر. بیمه طرف خسارت صافکاری و نقاشی ماشین رو تا حدودی داد، اما خسارت ۱ ماه بیکار شدن خودم رو چه کسی میده؟! کی پاسخگو هست؟ غلط کردیم وارد اسنپ کردیم خودروی زبون بسته رو؟! که خسارت ببینیم و ماشین ۲۷۰ میلیونی رو داغون کنیم برای افرادی که حتا جواب ادم رو هم نمیدن

  73. کارشناسی وجود نداره تو پشتیبانی که جوابگو باشه
    صدای ضبط شده ربات با چند گزینه که اصلا ربطی به مشکل من نداره و ارتباط با اپراتور نداره

  74. به جز پیچوندن و جواب ندادن و پاس دادن به اینور و اونور کار دیگه ایی بلد نیستید
    پشتیبانی اسنپ که شده کپی ،‌پیست ، هر هزاربار پیامی که میدیم یه چیزو میزنه و اصلا پاسخگو نیست ، یه اپراتور نداره و گزینه های انتخابی هیچ ربطی به مشکل من نداره
    سهمیه بنزین من از ۲۱ مرداد زده تحت بررسی ، یعنی نمیخوایم بدیم و جوابگو نیستیم

  75. سلام چرا در قسمت پیگیری وضعیت ثبت نام پیام یا کد تایید به شماره من نمیاد نمی دانم ثبت نامم درست شد یا خیر ؟

  76. سلام چرا حرفای من نیارین تو سایت.
    حتما باید ازتون تعریف کنن.
    یا فحاشی کنن بزارین که مردم بگن این خودش آدم درستی نیست.

  77. سلام اسنپ رانندهاش انقدر زیاد شده که جواب رانندهارو نمیده وقتی که جواب میدن هم انگار طلبکارن. هرکی پشت خطه قانون های خودش رو داره و اصلا به قوانین اسنپ کاری ندارن. بنظرم حتی یک بار هم قوانین اسنپ رو خودشون نخوندن.
    متاسفانه همش طرف مسافر هستن و راننده اصلا براشون اهمیت نداره.

  78. سلام اسنپ رانندهاش انقدر زیاد شده که جواب رانندهارو نمیده، وقتی هم جواب میدن انگار طلبکارن. هرکی پشت خطه قانون های خودش رو به اجرا میزاره و کاری به قوانین اسنپ ندارن،سلیقه ای رفتار میکنن. بنظرم حتی یک بار هم قوانین اسنپ رو خودشون نخوندن.
    متاسفانه همش طرف مسافر هستن و راننده اصلا براشون اهمیت نداره.

  79. سلام وقت بخیر اسنپ باکس منتخب مسیر نداره؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنید؟؟

  80. سلام واقعا برای اسنپ متاسفم که نزدیک ۹ ماه میشود که هنوز هزینه سفر را پرداخت نکرده به همین دلیل قصد دارم رابطه کاری نزدیک به ۵ سال را با اسنپ قطع نمایم

  81. سلام،
    خواهش میکنم علت عدم واریزی طرح تشویقی تاریخ 1402/09/30و 10/1 رو اعلام بفرمائید
    وعلت تخلف بقیه طرحهایی رو که واریز نمیکنید رو توضیح بدین تا متوجه بشیم

  82. سلام..من نمیخوام با. ماشین فعالیت کنم. میخوام با موتور به اسنپ باکس برم باید چیکار کنم ..هر پشتیبانی زنگ میزنم میگن نمیشه

  83. سلام
    برای من چرا گزینه تسویه تو قسمت مالی نداره مشکل کجاست؟

  84. با سلام من در تاریخ 29/9/402 سفری داشتم که متاسفانه هزینه سفر واریز نشده تیکت گذاشته ام ولی فقط یک جواب میاد ولی خبری از پرداخت نیست چه باید کرد امروز ششمین روز هست که جواب نگرفته‌ایم لطفاً راهنمایی کنید مبلغ هم 245 هزار تومان میباشد

  85. سلام خیلی عالی بود باید اعتراف کنم که الان بهترمتوجه شدم که هم امتیازمو بالا ببرم هم درآمدم رو،ممنون از برنامه خوبتون

  86. مسخره کردین ما رو؟ داخل اپلیکیشن پیام میدم یه جواب خودکار فرستاده میشه. دوباره پیام میدم یه جواب خودکار دیگه با این مضمون که با جزئیات بیشتر بفرستین تا بررسی شود با جزئیات میفرستم باز همون پیام اول بصورت خودکار…. یعنی این پروسه تا ابد ادامه داره الان من تقریبا 30 تا پیام دادم و دقیقا همین 2 تا جواب.. نوشتین تماس با پشتیبانی.!! خیلی هم عالی.. تماس میگیریم همون جواب ها رو بصورت ضبط شده دریافت میکنیم.. یعنی هیچکسی اونجا به عنوان به قول شما کارشناس نیست. فقط تلفن گویا چیزهایی رو تکرار میکنه و بعد تشکر میکنه و خداحافظ!! خیلی جالبه راننده اصلا به هیچ عنوان نمیتونه مشکلشو حل کنه!! اصلا کسی به عنوان پشتیبان وجود نداره.. کلا 4.5 نفر نشستن دارن کمیسیون میگیرن با یه اپلیکیشن عالی که جواب همه چیز آمادس تا وقتشون گرفته نشه

    1. سلام ماشینم بدلیل بدهی توقیف شده اسنپ کارمیکردم برای معاش خانواده..راهکار چیه؟

  87. مفید بود. اگر آموزشها به روز و آپ دیت بشن خیلی برای راننده ها مفید خواهد بود. سپاس فراوان

  88. سلام ..برای مسیر یابی جابجایی مسافرین از نقشه اسنپ استفاده میکنم اما یه مقدار برام سخته آیا میشه از مسیریابهایی مثل نشان یا بلد استفاده کنم .؟

  89. سلام من ماشینم به نامم خانومم هست موردندارد ولی دراختیارمن هست برای مسافرکشی فقط شماره موبایل خودمو ثبت کردم ماباقی به اسم برگ سبزپرکردم

    1. در حین رساندن مسافر دچار تصادف گشتم و با اینکه طرف مقصر بود اما ۱ ماهه ماشینم تو تعمیرگا خوابیده زیر صافکاری و نقاشیه.. جواب من رو کی میده؟ ماهی ۱۰ میلیون قسط میدم من???? اشتباه کردم مسافری که هیچ راننده ای به مقصدش حاضر نبود بره رسوندم؟!

  90. تمامی ویدئو های اموزشی را دیدم ممنونم تشکر فراوان از تیم پشتیبانی اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا