آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

اسنپ لاین

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

1- خدمات غیرحضوری

پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیر حضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر عکس پروفایل
  • غیرفعالی نقص مدارک
  • تغییر مدارک شامل گواهینامه و بیمه‌نامه (ویژه کاربران موتور و وانت)
  • گواهی عدم سو پیشینه/ عدم اعتیاد/نامه های قضایی و انتظامی/تعهدنامه/فیش واریز جریمه
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • غیرفعالی پلاک تکراری/عدم تطابق اطلاعات/احراز هویت
  • تغییر سرویس کاربری
  • اصلاح قرارداد

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

2- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

کاربران راننده اسنپ در برخی موارد از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ هم می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی ندارند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • مشکلات برنامه

مشکلات وارد شدن به اپلیکیشن و به‌روزرسانی آن

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ گزینه «پشتیبانی» را لمس کرده و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

3- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که امکان ثبت درخواست در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ و همینطور پشتیبانی داخل اپلیکیشن رانندگان وجود ندارد، می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۹۰۰۰ تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

نوشته‌های مشابه

7 دیدگاه

  1. سلام ..برای مسیر یابی جابجایی مسافرین از نقشه اسنپ استفاده میکنم اما یه مقدار برام سخته آیا میشه از مسیریابهایی مثل نشان یا بلد استفاده کنم .؟

  2. سلام من ماشینم به نامم خانومم هست موردندارد ولی دراختیارمن هست برای مسافرکشی فقط شماره موبایل خودمو ثبت کردم ماباقی به اسم برگ سبزپرکردم

  3. تمامی ویدئو های اموزشی را دیدم ممنونم تشکر فراوان از تیم پشتیبانی اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا