
ابتدا با توجه به دستهبندیها، مطالب مربوط به موضوع موردنظرتان را مطالعه کنید و اگر همچنان پاسخ سؤالتان را نیافتید، از بخش ثبت درخواست پشتیبانی، سؤالتان را ثبت کنید.
دستهبندی
تکمیل مدارک
راهنمای تکمیل مدارک و ویرایش اطلاعات کاربری
امنیت و قوانین اسنپ
قوانین و نکات ضروری سفرهای اسنپی امنیت سفر در مواقع اضطراری
راهنمای اپلیکیشن رانندگان
راهنمای تمام ویژگیها و بخشهای مختلف اپلیکیشن رانندگان اسنپ
راهنمای لیگ رانندگان
راهنمای جامع لیگ رانندگان و نحوه دریافت اسپی و جوایز هر لیگ
راهنمای رفع مسدودی
دلایل مسدودی و راهنمای رفع آن
راهنمای اپلیکیشن اسنپباکس
راهنمای تغییر و تکمیل اطلاعات کاربران موتورسوار و راننده اسنپباکس
واریز سهمیه سوخت
جزئیات وضعیت واریز سوخت
پشتیبانی و راه ارتباطی با ما
ثبت درخواست پشتیبانی و برقراری ارتباط با باشگاه رانندگان اسنپ
درآمد و پاداش
راهنمای تسویه حساب، وارد کردن اطلاعات بانکی، بازنگری قیمت، طرحهای تشویقی و ...
برای ثبت درخواست درباره موضوعات زیر، روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» بزنید.
کارشناسان اسنپ، درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه طی ۲ روزکاری از طریق پیامک، به اطلاع شما خواهد رسید.
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
-
تغییر مشخصات وسیله نقلیه
(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت) - تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه