آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. در تمام تابستان کولر ماشینم روشن بود . اما در حال حاضر چون من شب ها که هوا خنک هست کار می کنم .و حتی مسافر ها هم اعلام می کنند که نیازی به روشن کردن کولر نیست . پس چرا اکو پلاس من را با حالت تعلیق در اومده .

    1. سلام دوست عزیز، شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری، انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته،گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه، عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری، مدل خودرو بالاتر ازسال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)،دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان، میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲،، در صورتیکه این شرایط را داشته باشید، سفر های بین شهری بصورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

  2. برای من درخواست سفرهای بین شهری و استانی نمیاد همه شرایط رو هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید تا مشکلم برطرف بشه

    1. سلام دوست عزیز، شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری، انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته،گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه، عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری، مدل خودرو بالاتر ازسال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)،دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان، میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲،، در صورتیکه این شرایط را داشته باشید، سفر های بین شهری بصورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

  3. سلام من کرم یزدی هستم بدهکاری سفرم۴۵ هزار تومان شده وحسابم را مسدود کردهاید وهر کار میکنم تسویه کنم مینویسد خطا اینترنتی لطفا راهنمایم کنید.

  4. سلام من چندبار اقدام کردم برای تغییر عکس پروفایل اما تغییر نکرد لطفا پیگیری کنید ممنون اپلیکیشنم رو هم بروز کردم واینکار رو انجام دادم لطفا عکس من رو تغییر بدید

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  5. سلام در تهران متاسفانه ۹۰درصد پیشنهاد سفرها جهت جابجایی مرسوله هست درصورتیکه باید پیشنهاد جهت جابجایی مسافر باشد.
    باید مدتها صبر کنم تا پیشنهاد برای جابجایی مسافر برام بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00