اسنپ باکسآموزشآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکسآموزش موتورسواران جدید

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ

کاربران موتورسوار اسنپ، روزانه درخواست سفرهای مختلفی را در اپلیکیشن رانندگان اسنپ‌باکس دریافت می‌کنند. این درخواست‌ها از سرویس‌های مختلف اسنپ فرستاده می‌شوند و هر کدام برای محصولی خاص با اصولی متفاوت برای حمل‌ونقل است. به دلیل اهمیت آگاهی درباره هر یک سرویس‌ها و چگونگی حمل محصولات هر سرویس، این مطلب را ارائه کرده‌ایم.

در حقیقت مطلب پیش‌رو به این منظور آماده شده است که شما کاربر موتورسوار عزیز، با انواع درخواست‌های سفر آشنا شوید و برای مثال هر زمان که در پیام‌های خود به عبارت «سفرهای مخصوص اسنپ‌باکس» برخوردید، متوجه شوید که منظور کدام نوع سفر سرویس اسنپ‌باکس بوده است. در نهایت هم شما می‌توانید با شناخت هرکدام از این سرویس‌ها کیفیت خدمات خود را بالا ببرید. برای آشنایی با انواع این درخواست‌ها و ویژگی‌های هرکدام تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

انواع درخواست‌های سفر در اپلیکیشن رانندگان اسنپ‌باکس

کاربر موتورسوار اسنپ‌باکس درخواست‌های جابه‌جایی بسته را از سرویس‌های مختلف اسنپ از جمله اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، اسنپ‌مارکت، اسنپ‌دکتر و… دریافت می‌کند. یعنی ممکن است شما به‌عنوان یک کاربر موتورسوار، سفارش‌های مختلفی را انجام دهید؛ نسخه‌ای را از داروخانه دریافت کرده و به دست مشتری برسانید. یا اینکه کالاهای مشتری را از سوپرمارکت‌ها تحویل گرفته و به مقصد برسانید. وقتی اپلیکیشن اسنپ‌باکس خود را در حالت روشن قرار می‌دهید، سفارش‌های مختلف از اپلیکیشن‌های اسنپ را با عنوان و رنگ‌ مخصوص همان سرویس دریافت خواهید کرد. بیایید این درخواست‌ها را بررسی کنیم و با ویژگی‌های هر کدام آشنا شویم.

۱) درخواست‌های مخصوص اسنپ‌باکس

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌باکس ثبت می‌کنند و برای شما با رنگ سبز مشخص شده‌اند. این درخواست‌ها عبارتند از:

  • درخواست موتور برای جابه‌جایی بسته‌های مختلف
  • درخواست موتور برای جابه‌جایی مسافر

نکات مهم:

  • مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن ثبت کنید.
  • سفارش را حتما جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.

برای دیدن ویدیوی نحوه انجام این نوع سفرها به طور صحیح، روی لینک زیر کلیک کنید.

۲) درخواست‌های مخصوص اسنپ‌مارکت

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌مارکت ثبت می‌کنند و برای شما به رنگ صورتی نمایش داده می‌شود.

  • درخواست موتور برای جابه‌جایی کالاهای سوپرمارکتی

نکات مهم:

  • هنگام قبول این نوع درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • حتما باید سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.
  • حین ارسال بسته‌ها نهایت دقت را داشته باشید تا به سفارش آسیبی وارد نشود.

۳) درخواست‌های مخصوص اسنپ‌فود

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌فود ثبت می‌کنند و برای شما با رنگ صورتی نمایش داده می‌شود. این درخواست‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • درخواست موتور برای حمل غذا
  • درخواست موتور برای جابه‌جایی انواع کالاهای سوپرمارکتی، میوه، نان و…
  • درخواست موتور برای جابه‌جایی کالاهای آرایشی، فرهنگی و پوشاک

نکات مهم:

  • در رستوران با اعلام شماره سفارش، بسته‌ها را تحویل بگیرید.
  • به زمانبندی توجه کنید تا غذا سرد به دست مشتری نرسد.
  • سفارش را جلوی در واحد، به مشتری تحویل دهید.

۴) درخواست‌های مخصوص اسنپ‌دکتر

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌دکتر ثبت می‌کنند و برای شما با رنگ آبی نمایش داده می‌شود.

  • درخواست موتور برای حمل و جابه‌جایی دارو از داروخانه

نکات مهم:

در این نوع سفارش‌ها، داروها را باید با حساسیت ویژه‌ای جابه‌جا کنید.

۵) درخواست‌های مخصوص اسنپ‌ساپلای

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

درخواست‌هایی که از طریق اپلیکیشن اسنپ‌ساپلای ثبت شده و برای شما با رنگ زرد نمایش داده می‌شوند.

  • درخواست موتور برای حمل مواد اولیه از تامین‌کنندگان و ارسال به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها

نکات مهم:

  • هنگام قبول این نوع درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • چیدمان کالاها را باید به نحوی انجام دهید که به سفارش آسیبی وارد نشود.

۶) درخواست‌های مخصوص اسنپ‌شاپ

دریافت درخواست‌های متنوع در سرویس‌های اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

درخواست‌هایی که کاربران اسنپ از طریق سوپر اپ اسنپ یا اسنپ‌شاپ ثبت می‌کنند در این بخش با رنگ بنفش برای شما نمایش داده می شود و این درخواست ها شامل موارد زیر می شود:

  • درخواست موتور برای جابه‌جایی کالاهای آرایشی، فرهنگی و پوشاک

نکات مهم:

  • هنگام قبول این نوع درخواست‌ها، باید اقلام دریافتی را در زمان تحویل کالا، بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
  • چیدمان کالاها را باید به نحوی انجام دهید که به سفارش آسیبی وارد نشود.

۷) درخواست‌های مخصوص جابه‌جایی مسافر

 یکی از درخواست‌هایی که کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس به‌صورت روزانه دریافت می‌کنند جابه‌جایی مسافر است. در این سرویس، موتورسواران اسنپ‌باکس به مسافرانی که به‌سرعت و راحتی درون شهر نیاز دارند، کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد برسند. این نوع سرویس به‌ویژه در ترافیک‌های سنگین یا مسیرهای شلوغ شهری که دسترسی به آن‌ها با خودرو دشوار است، بسیار کارآمد است.

نتیجه‌گیری

با شناخت انواع درخواست سرویس‌های مختلف اسنپ‌باکس و ویژگی‌های خاص هرکدام، شما به‌عنوان یک کاربر موتورسوار اسنپ‌باکس می‌توانید کیفیت خدمات خود را ارتقا دهید و تجربه بهتری برای مشتریان فراهم کنید. هر سرویس مانند اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، اسنپ‌مارکت و… شرایط خاصی برای حمل‌ونقل دارند که نیاز به‌دقت و توجه ویژه به جزئیات دارد. شما با آگاهی از درخواست‌های هر سرویس، می‌توانید از فرصت‌های بیشتری برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت تحویل بسته‌های خود استفاده کنید.

سؤالات متداول

 ۱- انواع سفارش‌های دریافتی در اپلیکیشن اسنپ‌باکس شامل چه مواردی هستند؟

در اپلیکیشن اسنپ‌باکس، درخواست انواع سفارش‌ها شامل حمل بسته‌های سوپرمارکتی، جابه‌جایی دارو از داروخانه‌ها، حمل غذا و کالاهای دیگر مانند میوه و نان ارسال می‌شود. این سفارش‌ها با رنگ‌های مختلف به نمایش در می‌آیند که هرکدام نشان‌دهنده نوع خاصی از سرویس هستند.

 ۲- انواع سرویس‌های پیک موتوری اسنپ چیست؟

سرویس‌های پیک موتوری اسنپ شامل اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، اسنپ‌مارکت، اسنپ‌دکتر و اسنپ‌ساپلای هستند. کاربر موتورسوار می‌تواند از طریق اپلیکیشن درخواست‌های مختلف را دریافت کرده و خدمات متناسب با هر سرویس را ارائه دهد.

 ۳- آیا انواع سفارش‌های دریافتی در اپلیکیشن اسنپ‌باکس با رنگی مجزا نمایش داده می‌شود؟

 بله، انواع سفارش‌های دریافتی در اپلیکیشن اسنپ‌باکس با رنگ‌های مختلف نمایش داده می‌شوند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۸ دیدگاه)

  1. من ۷ روزه تو اسنپ باکس ثبت نام کردم. عین هفت روز کل مشهد گشتم برای دریافت باکس از بازاریابها هم که میپرسی هیچ جواب درستی نمیدن. سطح درامد بدون اسنپ فود و مارکت خیلی پایین میاد. جون ما پیگیر باکس بچهای تازه وارد باشین. دوتا هم طرح تشویقی بفرستین که. دلمون خوش شه

  2. سلام من که کاربر موتورسوار هستم
    تا قبل عیدطرح تشویقی برام میومد ولی از بعد عید دیگه اس ام اس اش نمیاد دلیلش چیه؟

  3. سلام خسته نباشید
    میخواستم در مورد قیمتا بگم که واقعا کمه و صرف نمیکنه از یه طرف دیگه هم که کمسیون جدیدا کم میکنین که دیگه واقع برامون هیچی نمیمونه لطفا افزایش قیمتو داشته باشین تواین وا نفسای اقتصادی واقعا سخته با مبالغ کم و کمسیون بخوایم کارکنیم چون هم جونمو کف دست گذاشتیم همم که خرجای موتور و غیره واقعا کمر شکنه من چند باریم باپشتیبانی تماس گرفتم ولی فایده نداشته البته گفتن از۱۱/۲/۱۴۰۰افزایش قیمت داریم ولی هنوز نشده بی زحمت پیگیری کنین ممنون در ضمن ساکن مشهد هستم
    با تشکر

  4. باسلام وخسته نباشید میخواستم ببینم امکانش هست سیستم طوری برنامه ریزی بشه برای آن دسته از آن راننده‌ای که باخودرو اومدن اسنب باکس چندتا سفر که مبدایک جاهست درغالب یک درخواست بگیرن مانند اسنب فود واسنب مارکت که بیشتر مبدا یکجا هست مخصوصا از ساعت هفت عصر به بعد که راننده موتور کم میشن باتشکر

  5. مشکل این هست که آدم با این درصدهایی که اسنپ داره کم می‌کنه هیچ سودی برای راننده نداره وهیچ طرح تشویقی هم برامون نمیریزن به حساب که دل راننده خوش باشه بره سرویس والا من اصلا به خاطر این دلایلی که گفتم اصلا حوصله رفتن به اسنپ باکس رو ندارم ی تشویقی ی چیزی بریزم به حسابتون که آدم دست و دل کار کردن داشته باشه با شوق و انگیزه بره اون راننده سر کارش

  6. من روز چهارشنبه۸ اردیبهشت طبق طرح تشویقی ۵ سفر اسنپ باکس داشتم ولی کمسیون بهم برگشت داده نشد.طرح های تشویقی واقعیت ندارن؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00