
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
باسلام : رنگ اتومبیل من نقره ای میباشد ولی در سیستم سفید خورده ، ویرایش هم انجام دادم . ولی هیچ اقدامی انجام نگرفته و این مورد مشکل ساز شده لطفا اقدام فرمائید. ممنون
سلام چطور میتونم از سفرهای بین استانی استفاده کنمچون اصلا برای من درخواست این سفرها نمیاد لطفا راهنمایی کنید
سلام دوست عزیز. در صورت دارا بودن شرایط سرویس بین شهری ، به صورت سیستمی فعال می شود. موفق باشید
سلام لطفا سفرهای بیرون شهری بنده رافعال کنید همه شرایط سفر راهم دارم ممنون
سلام دوست عزیز. در صورت دارا بودن شرایط سرویس بین شهری ، به صورت سیستمی فعال می شود. موفق باشید
سلام عرض ادب
ماشینم و عوض کردم مدل بالا شده هم واسه اکو پلاس و هم
میخواستم سرویس بین شهری برام فعال بشه چکار کنم؟
دخل پشتیبانی پیام گذاشتم ولی خبری نشد
ممنون میشم اگه پیگیری شود
“دوست عزیز لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد . موفق باشید”
سلام من برای رانندگی در اسنپ ثبت نام کردم ، پیام هم از طرف اسنپ امده که وارد ناوگان اسنپ شدید ، ولی تو اپ راننده ها میگه تا ۵۶ روز مسافر نمیتونی بگیری چون مدارک کامل نیست . من همه اطلاعات رو فرستادم و اگر مشکلی داشته چطور پیام امده که ثبت نام شدم ؟
کاربر عزیز جهت فعالسازی باید سه ماه از تاریخ صدور گواهینامه گذشته باشد. پس از گذشت مدت زمان مورد نظر حساب شما فعال خواهد شد. موفق باشید
سلام طرح تشویقی به من داده نشده لطفا پیگیری کنیدممنون
کاربر عزیز جهت داشتن اطلاعات بیشتر درباره طرح های تشویقی لطفا لینک ارسالی را مطالعه نمایید . https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
سلام من پراید داشتم حالا میخواستم تعقیر کاربری بدم به وانت اریسان لطفاً راهنمایی کنید
“کاربر گرامی از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را با موضوع تغییر سرویس کاربری به صورت کامل شرح داده و ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
سلام من اسنپ سواری هستم میخواستم بسته جابجا کنم راهنمایی فرمایید
“دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
سلام خسته نباشید
متاسفانه چند روزه عدد امتیاز من ثابت مونده با اینکه میدونم مسافر بهم ۵ ستاره میده ولی امتازم هیچ تغییری نکرده
چند بار داخل برنامه تیکت زدم و چند بار هم تماس گرفتم ولی فقط جواب های بی ربط میدید یا تلفن رو وسط مکالمه قطع میکنید
“سلام دوست عزیز، امتیاز داخل اپلیکیشن، بر اساس امتیازدهی مسافران در ۱۰۰ سفر اخیر شما محاسبه میشود. با توجه به امتیازی که کاربر مسافر به شما می دهد ممکن است میانگین امتیاز شما بالا یا پایین بیاید
https://club.snapp.ir/drivers-training/driver-ranking-factors/“
سلام خسته نباشید چند روزه واسه من سفرهای اکوپلاس نمیاد.
“دوست عزیز لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد . موفق باشید”