آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  1. سلام لطفا گزینه پاداش نقدی رو برای بنده فعال کنی اینه همه سرویس دهی بدون پاداش بدون بنزین

  2. سلام وقتتون بخیر من دوساله تو اسنپ فعالیت دارم و هیچ وقت امتیازم از ۴/۸۰ پاین نیومده ولی الان دوروزه واقعا نمیدونم به چه دلیلی امتیازم همش داره پایین میاد و هر روز اسنپ پیام میده در صورت رعایت نکردن قوانین مجبور بر عدم ادامه همکاری میباشیم و نسبت ب دوروز پیش سفرهای درخواستی برای من نصف شده من واقعا نمیدونم چه قوانینی رو رعایت نکردم لطفا راهنمیاییم کنید

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  3. سلام آزمون شرکت کردم سه روزه هنوز حساب کاربری فعال نشده لطفاً یک جواب بدین باید چه کار کنم

    1. “سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید.
      سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید.
      مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید.
      موفق باشید.
      https://club.snapp.ir/training-new-drivers/

  4. سلام چند بار تیکت ثبت کردم‌برای اینکه‌ نرم افزار اسنپ‌درخواستها را یا برعکس ارسال می‌کنه یا اینکه خیلی خیلی فاصله تا مبدا مسافر ارسال می‌کنه که من باید حدودا لیست درخواست را رد کنم تا یه درخواست را قبول کنم‌که‌نمیشه‌ درست حسابی کارکرد واعصاب راننده واقعا خورد میشه . همکاران درجواب می‌کنه دقت
    جی پی اس را بالا تنظیم‌کنید یا نرم افزار رابروز رسانی کنید یا فیلتر شکن را خاموش کنید همه اینها را کردم جواب نگرفتم این مشکل من نیست جدیدن‌همه کاربران این‌مشکل رادارند لطفاً پیگیر نمایید باتشکر

    1. سلام دوست عزیز، شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری، انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته،گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه، عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری، مدل خودرو بالاتر ازسال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)،دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان، میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲،، در صورتیکه این شرایط را داشته باشید، سفر های بین شهری بصورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

  5. سلام عرض ادب به شما همکار محترم خواهش میکنم لطفاً به قطع برنامه کار باکس ار حساب کاربری اینجانب اقدام فرمایید متشکرم

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  6. سلام
    قبلا من اسنپ پلاس بودن ولی بدون تغییر در خودرو الان اسنپ معمولی شدم
    چرا؟

  7. سلام من می‌خوام سفر ب شهر های دیگه برام فعال بشه ماشینمم مدل بالاست و با تمام امکانات هست کولر بخاری لاستیک نو همچیش خوبه نمی‌دونم چرا برام باز نمیشه سفر ب شهرهای دیگه مثل اصفهان شیراز مشهد مثلا ممنون میشم پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00