آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. سلام برای تمدید برچسب خودرو پیام فرستاده بودید که از اون لینک داخل پیام عکس خودرو ماه قبل ثبت کردم اون پیام پاک شده برا این ماه نمیدونم چطور باید اون لینک رو پیدا کنم

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  2. سلام به همکاران گرامی در شرکت اسنپ سفر بین استانی برای من ارسال نمیشود در حالی که تمام شرایط سفرهای استانی را دارم طبق قوانینی که شرکت وضع نموده لطفاً رسیدگی کنید و سفرهای استانی را برای من فعال کنید خسته نباشید متشکرم

  3. سلام من تاواردبرنامه میشم برنامه مینویسدنیازبه تکمیل مدارک ومدارک راکه ارسال میکنم ازبرنامه خارج میشه وعمل نمیکندچندوقت میشه نمیتوانم سرویس برم

    1. “سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید. لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.”

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید، سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید، مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید. موفق باشید.
      https://club.snapp.ir/training-new-drivers/

  4. سلام بنده ماشینم را عوض کرده ام پلاک همان قبلی است باید چکار کنم راهنمایی بفرمایید متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00