
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام پاداش سه شنبه ۱۶ اردیبهشت واسه من واریز نشده
محمد عزیز جهت پیگیری مشکلات مربوط به طرح تشویقی لطفا اطلاعات لینک زیر را مطالعه و درخواست خود را در داخل برنامه اسنپ رانندگان قسمت پشتیبانی ثبت بفرمایید. http://qrir.ir/income
با سلام
شرایط برای سرویس های بین استانی فرهام هست ولی اصلا گزینه بین استانی فعال نیست لطفاً رسیدگی فرمایید باتشکر
مسعود عزیز بعد نصب اپلیکیشن در موبایل همراه خود کافی است روی دکمه بین استانی بزنید تا مبدأ، مقصد، مبلغ سفر، فاصله تا مبدأ و مقصد و سایر جزئیات سفر را مشاهده کنید. درصورتیکه شرایط انجام سفر را دارید، روی دکمه قبول سفر بزنید لازم به ذکر است شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین استانی اسنپ در لینک زیر توضیح داده شده در صورتی که واجد شرایط دریافت سفر بین استانی باشید برای شما گزینه فعال خواهد شد
https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
قصد تغییر حساب کاربری دارم
از اسنپ وانت به اسنپ ماشین
کیارش عزیز برای تغییر کاربری به سواری در داخل اپلیکیشن قسمت اطلاعات کاربری خود کاربری خود را تغییر دهید یا اینکه باید به دفتر اسنپ مراجعه فرمایید لینک نشانی دفاتر امور کاربران راننده اسنپ در شهرهای مختلف کشور
https://club.snapp.ir/offices/
حساب کاربری ام مسدود شده
امین عزیز حساب کاربری شما فعال است اما به دلیل اعتبار منفی داخل حساب کاربری برای شما درخواستی ارسال نمیشود. لطفا با مراجعه به اپ در قسمت مالی،جهت پرداخت بدهی افزایش اعتبار انجام دهید تا مجددا برایتان درخواست ارسال شود
سلام لینک شماره شبا برام ارسال نمیشه چیکارکنم
افشار عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.
سفرهای برون استانی برای من فعال نیست ـ
دوست عزیز درخواست سفر استان به استان تنها برای برخی کاربران راننده ارسال میشود. این درخواستها در صورت واجد شرایط زیر بودن برای کاربر راننده اسنپ ارسال میشود. توجه داشته باشید که در صورتی که هر یک از شرایط زیر را نداشته باشید، سفر بین استانی اسنپ برای شما نمایش داده نخواهد شد.
لینک مطالعه شرایط دریافت سفر بین استانی https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
سلام
لینک ثبت شماره شبا برام ارسال نمیشه ، چکار کنم؟
مهدی عزیز کاربر عزیز به نظر میرسد پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید
سلام خسته نباشید من ماشین سورن پلاس دوگانه سوز صفر خریدم مشخصات ماشین رو عوض کردم ولی نه سفر بین استان دارم نه اکو پلاس ممنون که پیگیری کنید
مصطفی عزیز شما به دلیل ثبت گزارش از سمت مسافر بابت عدم رعایت قوانین اسنپ اکو پلاس براتون غیر فعال شده در نظر داشته باشید که در صورت عدم ارائه سرویس باکیفیت به مسافران و رعایت نکردن موارد فوق، درخواستهای سفر در سرویس اسنپاکو پلاس برای شما ارسال نخواهد شد. بنابراین با رعایت موارد گفتهشده و زمانبندی دقیق هنگام رسیدن به مبدأ و مقصد مسافر، علاوه بر جلب رضایت مسافران، درآمد خود را افزایش میدهید.
سلام من درخواست تغییر خودرو دادم ولی هنوز تغییر نکرده لطفا پیگیری نمایید
عبداعظیم عزیز عزیز روند بررسی و تأیید مدارک ممکن است چند روز به طول بینجامد. نهایت تا ۷۲ ساعت کاری بررسی و تغییرات انجام میشود
سلام وقتتون بخیر .
حساب کاربری بنده چه زمانی فعال میشه ؟
ابوالفضل عزیز جهت فعالیت در سیستم اسنپ باید از تاریخ صدور گواهینامه شما سه ماه گذشته باشد، لطفا پس از اتمام سه ماه مجدد در هدمات غیر حضوری اسنپ درخواست ثبت بفرمایید و عکس پشت و روی گواهینامه را ارسال بفرمایید. لینک خدمات غیر حضوری اسنپ https://club.snapp.ir/online_support/