
هزینه سفر اسنپی در همان ابتدای سفر در اپلیکیشن مشخص میشود؛ اما گاهی شرایط سفر اسنپی تغییر میکند. مثلا کاربر مسافر میخواهد مقصد سفر را عوض کند یا در مسیر توقف داشته باشد. اگر مسافری هنگام سفر اسنپی تصمیم به ایجاد هرگونه تغییری در شرایط سفر نظیر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشته باشد باید تصمیم خود را به کاربر راننده اطلاع دهد و با هم به توافق برسند.
در این حالت باتوجهبه اینکه شرایط اولیه سفر تغییر میکند، هزینه سفر نیاز به بهروزرسانی پیدا میکند و این قابلیت با گزینه «بازنگری قیمت» در اپلیکیشن رانندگان اسنپ در نظر گرفته شده است.
نحوه استفاده از گزینه بازنگری قیمت در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ
برای دسترسی به گزینه «بازنگری قیمت»، کافی است در صفحهای که جزئیات سفر در آن درج شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.




در چه موقعیتهایی از گزینه «بازنگری قیمت» استفاده میکنیم؟
- بازگشت به مبدأ
- توقف در مسیر
- مقصد دوم
- مقصد سوم و بیشتر
- تغییر مقصد
- سفر در اختیار
در صورتی که بازنگری قیمت برای «مقصد دوم»، «برگشت به مبدأ»، «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» انتخاب شود، پیامی با مضمون «مسافر میتواند این گزینهها را انتخاب کند» برای شما نمایش داده میشود. اگر شما گزینه «به مسافر اطلاع میدهم» را انتخاب کنید، بازنگری قیمت لغو میشود و فقط کافی است از مسافر درخواست کنید در اپلیکیشن خود این تغییرات را اعمال کند. همچنین اگر گزینه «درخواست بازنگری قیمت دارم» را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت میشود.


چطور درخواست «بازنگری قیمت» را لغو کنیم؟
درصورتیکه تغییرات سفر از سوی کاربر مسافر اعمال شد یا به هر دلیلی مسافر از ایجاد تغییر در سفر صرفنظر کرد، شما میبایست درخواست پشتیبانی سفر خود را لغو کنید. برای این منظور کافی است فلش رو به بالای جزئیات سفر را لمس و گزینه «لغو درخواست پشتیبانی» میان صفحه را انتخاب کنید. در مرحله بعد با لمس دکمه تأیید، درخواست لغو را تأیید میکنید.
بین شهری من رو فعال کنید
سلام کاربر عزیز
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط سفر های بین استانی به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.
لطفا لینک زیر را مطالعه کنید توضیح کامل شرایط مورد نیاز است:https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر
رانندگان اسنپ در چه صورتی میتونن هزینه تاخیر در سوار شدن به ماشین دریافت کنن ؟
کاربر عزیز برای دسترسی به گزینه بازنگری قیمت، کافی است در صفحهای که جزئیات سفر در آن درج شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه پشتیبانی را انتخاب کنید. اگر گزینه درخواست بازنگری قیمت دارم را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت میشود و هزینه برای توقف در مسیر بازنگری و اعمال می شود.
سلام بین شهری من از دیروز قط شده لطفا پیگیری کنید
سلام کاربر عزیز
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط سفر های بین استانی به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.
لطفا لینک زیر را مطالعه کنید توضیح کامل شرایط مورد نیاز است:https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
موفق باشید.
سلام چرا گزینه بین شهری از صفحه اسنپ درایو من حذف شد؟؟ لطفابررسی شود
سلام کاربر عزیز
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط سفر های بین استانی به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.
لطفا لینک زیر را مطالعه کنید توضیح کامل شرایط مورد نیاز است:https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
موفق باشید.
نوع سرویس تا چند روز قبل اسنپ اکو پلاس بود ولی الان شده اسنپ و درخواستهای اکو پلاس رو ندارم ماشینم پژو ۲۰۶ بسیار سالم و تمیز و کولر روشن هست درخواست بازنگری دارم
دوست عزیز لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید
ضمن سلام
من میخام از اسنپ مسافر برم اسنپ وانت باید چکار کنم راهنمایی کنید ممنون
دوست عزیز شما نیاز به تغییرکاربری دارید.لطفا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
خیلی خوب بود عالی بود
سلام لطفا کارباکس مرا غیر فعال کنید
کاربران راننده عزیز، در صورتی که تمایلی برای دریافت سفارشهای «کارباکس» ندارید، کافی است با مرکز پشتیبانی به شماره ۹۶۶۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید. یا به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهرتان مراجعه نمایید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
با سلام متشکرم خیلی راهنمایی و کمک بزرگی بود.
سلام من می خوام شماره تلفن عوض کنم
دوست عزیز در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه سه خط بالا سمت راست بزنید. پس از وارد شدن به صفحه روی علامت فلش سمت چپ تصویر کلیک کنید. در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه ویرایش زده و ویرایش مشخصات فردی را انتخاب نمایید. در این بخش، شماره موبایل موردنظرتان را وارد کرده و کد تأییدی که برایتان پیامک میشود را در قسمت مربوطه وارد کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید.
لینک آموزش تصویری: https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/snapp-mobile-number-change/