آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

کاربران راننده اسنپ پس از قبول سفر علاوه بر چت داخل اپلیکیشن، می‌توانند برای هماهنگی با مسافر با وی تماس بگیرند. به‌ همین دلیل لازم است شماره موبایلی که کاربران راننده در اپلیکیشن ثبت می‌کنند همواره در دسترس باشد. در این مطلب مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ را با هم مرور می‌کنیم.

توجه داشته باشید، هر 24 ساعت فقط یک بار می‌توانید شماره موبایل خود را تغییر دهید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه سه خط بالا سمت راست بزنید و گزینه اطلاعات کاربری را انتخاب کنید.

در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه «ویرایش» زده و «ویرایش مشخصات فردی» را انتخاب کنید. در این بخش شما امکان «ویرایش شماره موبایل» را دارید.

در این بخش، شماره موبایل موردنظرتان را وارد کرده و کد تأییدی که برایتان پیامک می‌شود را در قسمت مربوطه وارد کنید و در انتها دکمه «ثبت» را بزنید.

سخن پایانی

شماره موبایلی که در اپلیکیشن راننده ثبت می‌کنید، باید همواره در دسترس باشد و اگر به هر دلیلی امکان تماس با این شماره وجود ندارد لازم است شماره جدیدتان را در اپلیکیشن وارد کنید. دقت داشته باشید هر ۲۴ ساعت فقط یک‌بار می‌توانید شماره موبایلتان را تغییر دهید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (24 دیدگاه)

  1. با سلام،سیم کارت قبلیم رو خاموش کردم ،اصلا پشتیبانی هیچ کمکی نمیکنه که تغییر شماره بدهم و کسی پاسخگو نیست و صفحه کاربریش اصلا باز نمیشه

  2. خسته نباشید من هم خطم عوض شده هم گوشی قبلا هم ثبت نام کردم ولی الان که دوباره برنامه رو میخوام نصب کنم کد برام ارسال نمیشه چیکار باید بکنم

  3. سلام من میخواستم شماره اسنپی تغییر بدم ولی اصلا رسیدگی نمیکنید ممنون میشم مشکلم حل کنید

  4. سلام عرض ادب و خسته نباشید
    بنده متاسفانه دسترسی به شماره ثبت شده در اسنپ را ندارم و به همین علت نمیتونم وارد برنامه اسنپ بشم و بعد از دو سال مجددا شروع به فعالیت در اسنپ بکنم لطفا راهنماییم کنید تشکر

  5. سلام من از رانندگان اسنپ هستم و حدود ۴سالی هست دارم فعالیت میکنم متاسفانه گوشیم رو گم کردم والان با گوشی جدید که می‌خوام وارد بشم همه اطلاعات رو از اول میخادوامتیازات که قبل داشتم پس چی میشه لطفاً راهنمایی کنید .

  6. شماره اسنپی‌ بنده واگذار شده و نمیتونم‌وارد پنل کاربری بشم .شماره جدید هم‌‌ میزنم‌ امکان ثبت نام‌مجدد نامیده و پامک برام نیام آلان من باید چیکار خسته شدم از بس با پشتیبانی تماس گرفتم و فرم پر کردم

  7. من گوشیم سرقت شد و سیمکارت هم به نام کس دیگه بود الان نه به اپلیکیشن قدیم دسترسی دارم نه به سیمکارت قبلیم و اسنپ هم هیچ کمکی نمیکنه در این زمینه واقعا برام عجیبه که هیچ کاری برای این مشکل انجام نمیدید

  8. من شماره اسنپ قبلی واگذار شده الان هرچی فرم جهت تغییر شماره به شرکت اسنپ می فرستم اقدامی نمی کنند پشتیبانی خیلی ضعیف است

  9. هیچ پشتیبانی جوابگوی بنده نیست ، هیچ جا … . آخرین نفری که جوابگو نیست ، آقای خسروجردی ، سبزوار ، فلکه نقابش هستند . خسته نباشند .

  10. با سلام متاسفانه ۳ روز است میخواهم شماره تلفنم را اصلاح کنم.نمیشود،با ۱۵۵۱ هم تماس گرفته ام .ولی نمیشود!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا