
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام وخسته نباشید خدمت شمامن بیمه ماشینم نوزدهم تموم میشه وقیمت خیلی بالا است شما جایی رو ندارین من برم ماشینمو بیمه کنم
دوست عزیز اسنپ در راستای اقدامات حمایتی برای شما کاربران راننده عزیز فرصت ویژهای فراهم آورده است تا بیمه شخص ثالث خود را با مناسبترین قیمت بازار و با اقساط ۴ ماهه بدون کارمزد، سفته یا چک و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنید.
با استفاده از گزینه «بیمه» در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، شما میتوانید بهصورت آنلاین و در سریعترین زمان ممکن بیمه شخص ثالث خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.
سلام.طرح دوگانه سوز کردن خودرو های شخصی دیگه نیست؟
کاربر عزیز در حال حاضر طرح غیرفعال می باشد. در صورت فعالسازی مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد. موفق باشید
سلام من سرویس اکو پلاس را دارم سوالم این هست که آیا همزمان میتوانم هم این سرویس را داشته باشم و هم سرویس موتور سیگلت را من مدارک لازم اعم از تصاویر گواهینامه موتور کارت موتور و بیمه نامه را ارسال کردم اما جوابی نیامده ممنونم از راهنمایی شما
دوست عزیز شما می توانید در یکی از سرویس های اسنپ فعال باشید. برای سوییچ به باکس نیاز به تغییر کاربری دارید. می توانید مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام . محمد صادق عزیز ، فقط با یک سرویس میتوانید در اسنپ فعالیت داشته باشید
سلام فامیلی ام قبلا پسوند داشت الان حذف کرده ام چطوری در پروفایلم اصلاحش کنم ضمنا کلیه مدارکم هم بدون پسوند میباشد.
“کاربر عزیز در صورت تغییر نام و یا نام خانوادگی از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را به صورت کامل شرح داده و ثبت نمایید و عکس از صفحه اول و توضیحات شناسنامه را ارسال نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
دوست عزیز لطفا عکس گواهینامه را در کنار صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم شناسنامه ( توضیحات) از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام باری وجود ندارد یا من بلد نیستم برنامه روشنه ولی باری نیست
سلام دوست عزیز. جهت آموزش برنامه اسنپ باکس لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید. https://club.snapp.ir/drivers-training/snappbox-new-van-app-training/
موفق باشید
سلام من از تاریخ اول مهرماه درخواست تغییر کاربری دادم از موتور به ماشین ازطریق سامانه ۱۰۰۰۵۵۰ و ارسال پیام ۹۹۹ قسمت پشتیبانیhttps://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/ ولی هیچ اقدامی نشده پشتیبانی هم زنگ میزنم میگن در دسترس ما نیست من الان ۲۰ روز هست درامد ندارم درخواست پیگیری دارم
داوود عزیز در صورتی که درخواست خود را ثبت کرده اید کارشناسان از طریق سایت پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید
باسلام.بنده خودرو پارس تندر مدل۹۵ دارم و در حال حاضر در اسنپ مشغول هستم و میخاستم وارد اسنپ اکوپلاس شوم چکار باید بکنم…راهنمایی بفرمایید…ممنون
“علی عزیز لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد . موفق باشید”
سلام ماشینم به خاطر مهریه توقیف شده خاستم نامه ای بگیرم که وسیله امرا معاشم بوده
“دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
با سلام خسته نباشید بنده تغییر خودرو دادم در انتظار تایید قرار گرفته لطفاً فعال کنید من مشغول بشم با تشکر از عوامل اسنپ
درود من تمامی شرتیط برای سفرهای استانی رو دارم اما برای من سفرهای بین استانی فعال نیست