
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام لطفا سفرهای بین شهری را برای من فعال کنید ممنونم
“دوست عزیز در صورت داشتن شرایط مورد نظر ، سفر بین شهری به صورت سیستمی فعال می شود. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/“
با سلام و احترام یک پیام از اسنپ برام اومد تحت عنوان اینکه زنان سرپرست خانوار طرح بدون کمسیون خواستم خواهش کنم من مطلقه هستم و دو فرزند دارم که خرج زندگیم از راه اسنپ هست اگه امکان داره من را مشمول این طرح کنید . با تشکر
“دوست عزیز جهت تسریع می توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی و مدارک وسیله نقلیه به دفتر اسنپ شهرتون مراجعه نمایید.
آدرس دفاتر را از لینک https://club.snapp.ir/offices/ میتوانید مشاهده نمایید. موفق باشید”
سلام الان چند روزه که مدارک ارسال کردم و هنوز تایید نشده لطفن پیگیری کنید با تشکر
سلام و درود بر شما لطف میکنی اسنپ اکو پلاس برای من فعال کنین. ممنونم
سلام لطفاً سفره های مرسوله ای را برای من غیر فعال کنید
سلام وقت بخیر چرا سفرهای بین استانی برا بنده نمایش داده نمیشود و غیر فعال شده است
لطفا اسنپ بار باکس را غیر فعال کنید ممنون
لطفا سرویس بین استانی را برای من فعال کنید
سلام وقت بخیر لطفا سفرهای بین استانی رو واسه من فعال کنید.ممنون
سلام. سفرهای بین شهری روزگار من و سیاه کرده.تعدد سفرهای بین شهری اصلا نمیگذاره سفر شهری برام بیاد. یکی به دادم برسه بابا من سفر بین شهری نمیرم.هر هفته بروزرسانی میگذارید خوب یه دکمه بگذارید سفر بین شهری انتخابی باشه. یکی به داد من برسه. یکی به من جواب بده. تماس هم که نمیشه باهاتون گرفت.