
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
باسلام واحترام،
قبلا برای من سفرهای اکو پلاس ارسال میشه متاسفانه جدیدا اینجور سفرها برام ارسال نمیشه،لطفا رسیدگی نمایید،
با سلام
کوییک صفر
اسنپ اکو پلاس رو فعال کنید ممنون
سلام باوجود ماشین صفر مدل ۱۴۰۲و انجام اسنپ هنوز اکو پلاس برام فعال نشده ممنون میشم امتیازم ۴/۶هست برام فعال کنید.
سلام
لطفاً گزینه سفرهای بین استانی رو برای من فعال کنید
سپاسگزارم
آقا بدون هیچ دلیلی ۴ پاداش طرح تشویقی من در روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد را واریز نمی کنند…تمام سفرهایم واقعی و درست انجام شده است.حتی بیشتر هم سفر انجام داده ام….وقت زیادی هم اضافه آورده ام…هیچ کس هم پاسخگو نیست…
“سلام کاربر عزیز، در طرحهای تشویقی باید مقدار سفر مشخص شده در بازه زمانی مشخص شده طی شود. در این صورت پاداش طرح تشویقی به شما تعلق میگیرد.
اگر مشکلی براتون ایجاد شده، داخل اپلیکیشن تیکت ثبت کنید.”
سلام..الان حدود دو ساله که هیچ طح تشویقی برام ارسال نمیشه..چندین بار به پشتیبانی پیام و زنگ زدم.ولی فایده ای نداشت.لطفا پیگیری فرمایید.ممنون
باسلام وخسته نباشید بنده یک هفته ای هست که اکو پلاس برام نمیاد باید چکاری انجام بدم باتشکر
سلام یکی از مشکلات ما مقصد درخواستی هست که زمانی که میخواهیم داخل همان محدوده فعالیت کنیم اجاره نمیده چکار کنیم که مقصد ثابت باشه
“کاربر گرامی میتوانید گزینه مقصد منتخب را فعال نمایید. جهت اطلاعات بیشتر لیتک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/completeguideselected-destination/
موفق باشید”
سلام وقت بخیر
من ماشینمو عوض کردم باید چیکار کنم
“دوست عزیز جهت تغییر خودرو و یا تعویض پلاک لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/edit-vehicle-info/
مد نظر داشته باشید برگ سبز خودرو و یا کارت خودرو مورد تایید می باشد”
سلام خسته نباشید برای معرفی راننده به اسنپ چه کار باید کرد