کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. من چندروز هست برای ثبت نام دراسنپ اقدام کردم نصفه مانده دیگه اجازه تکمیل مدارک نمیده میگه شماره درست نیست لطفا راهنمایی کنید ممنون

  2. سلام وقتتون بخیر،من زن یرپرست خانوار هستم بایک دختر وبا ماشین خواهرم کار میکنم برای امرار معاش که بیست درصد اسنپ وسی درصد رو به خواهرم بابت ماشینش پرداخت میکنم وعملا چیزی برام نمیمونه ازشما خواهش میکنم یا وامی بدید بهم بتونم برای خودم ماشین تهیه کنم هرچند کهنه یا درصد اسنپ منو از من نکیرید تا بتونم از پس مخارج خودم و دخترم بربیام باتشکر

    1. سلام دوست عزیز، درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید، با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی مطالعه کنید.
      https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/

  3. سلام من اسنپ رو خودم توخونه اینترنتی ثبت نام کردم . آیا طرح تشویقی اولین ورود به اسنپ به منم تعلق میگیره یا نه!؟
    حداقل چند سفر باید برم و طی چند روز که پاداش اولین ورودم به اسنپ بهم تعلق بگیره ؟

  4. سلام.خسته نباشید.برنامه ایی نصب شود وقتی مسافر انلاین پرداخت میکند گویا فورا به ما اطلاع دهدک این مبلغ مسافر انلاین پرداخت شد یادر صفحه اصلی فورا نوشته شود اخرین مسافر انلاین این مبلغ پرداخت کرده.دیگر دنبال تراکنش نگردیم. ممنونم

    1. دوست عزیز زمانیکه مسافرپرداخت آنلاین انجام می دهد در اپلیکیشن به شما نمایش داده می شود. برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل‌ دریافت برایتان نمایش داده می‌شود و درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود. لینک زیر را جهت آشنایی بیشتر مطالعه نمایید:
      https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/non-payment-of-travel-fee-by-passenger/

  5. باسلام بنده ماشینم دنا و امتیازم ۴/۶۹ هستش .از اکو پلاس حذف شدم.میخاستم دلیلش رو بدونم

  6. سلام و عرض ادب
    میخوام ثبت نام کنم ، کد تایید برام پیامک نمیشه. بعد که از طریق ناوگان اسنپ وارد میشم پیام نمایش داده مبشه که شما دارای کد کاربری هستید ولیکن به صفحه اصلی ارجاع داده نمیشود لطفا راهنمایی کنید.

    1. کاربر عزیز ممکن است پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام ارسال می شود اما دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید.

  7. من امتیازنقره ای گرفتم ولی نتونستم جایزه شوبگیرم درضمن من خودم سرپرست خونه هستم

    1. سلام دوست عزیز، درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید، با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی مطالعه کنید.
      https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/
      دوست عزیز شرایط کامل لیگ و نحوه استفاده از جوایز و خدمات در لینک زیر خدمتتان ارسال شد. موفق باشید https://club.snapp.ir/drivers-league/?utm_source=Driversclub&utm_medium=Lpbanner&utm_campaign=drivers-league-23sep

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00