آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای پیگیری درخواست‌ پشتیبانی مالی در اپلیکیشن راننده اسنپ

گاهی اوقات کاربران راننده اسنپ، با مشکلاتی نظیر منفی‌شدن اعتبار حساب کاربری، پرداخت‌نشدن هزینه سفر، مسائل مربوط به تسویه‌حساب و سایر مسائل مالی مواجه می‌شوند. در پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، برای همه موارد مربوط به مشکلات مالی، بخش مجزایی به اسم «مالی» در نظر گرفته شده است که می‌توانید در موضوع موردنظرتان، ثبت درخواست کرده و مشکلتان را مطرح کنید. در این مطلب راهنمای کامل نحوه پیگیری درخواست‌های ثبت‌شده در بخش مالی را با هم مرور می‌کنیم.

ثبت درخواست در پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ

وارد اپلیکیشن راننده شوید و در صفحه اصلی پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود از بین دسته‌بندی‌ها، گزینه «مالی» را انتخاب کرده و باتوجه‌به موضوع موردنظرتان، درخواستتان را ثبت کنید.

پیگیری درخواست‌های مالی در پشتیبانی داخل اپلیکیشن

کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست در بخش مالی، اگر مجدداً سؤال دارید، باید درخواستتان را در همین بخش مالی و این بار در بخش پیگیری گزارش مالی ثبت کنید و نباید دوباره درخواست پشتیبانی مالی ارسال کنید.

سخن پایانی

پیگیری مجدد درخواست‌های ثبت‌شده در بخش مالی پشتیبانی داخل اپلیکیشن، روش مخصوص به خود را دارد و اگر مشکلتان به قوت خود باقی است، از ثبت مجدد درخواست خودداری کنید و با استفاده از روش گفته‌شده مشکلتان را پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا