آموزش رانندگان اسنپ

اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

پرداخت هزینه سفر در سفرهای اسنپی به انتخاب مسافر و به دو صورت نقدی یا اعتباری انجام می‌شود. گاهی اوقات در پرداخت هزینه سفرهای اسنپی مواردی پیش می‌آید که لازم است از طریق کارشناسان پشتیبانی بررسی و پیگیری شود. در این مطلب روش به‌روزرسانی وضعیت پرداخت هزینه را توضیح داده و در ادامه نحوه ثبت درخواست پشتیبانی در شرایطی که مسافر هزینه سفر را پرداخت نکرده باشد، با هم مرور می‌کنیم.

به‌روزرسانی وضعیت پرداخت هزینه سفر

برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل‌ دریافت برایتان نمایش داده می‌شود و درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.

اگر مسافر هزینه سفر را پرداخت نکرد، چه کنیم؟

اگر در مورد پرداخت هزینه سفر با موارد زیر مواجه شدید، لازم است حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، از بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن، درخواست‌تان را ثبت کنید.

  • پرداخت‌‌نشدن هزینه سفر توسط مسافر
  • پرداخت مبلغ کمتر از هزینه سفر
  • دوبار پرداخت‌شدن هزینه سفر به‌صورت نقدی و اعتباری
  • پرداخت مبلغ بیشتر از هزینه سفر توسط مسافر

نکته مهم:

پس از ثبت درخواست پشتیبانی از طرف شما در خصوص عدم پرداخت هزینه سفر، پیگیری‌های مکرر توسط کارشناسان پشتیبانی انجام شده  و کیف پول مسافر غیرفعال می‌شود. در این شرایط مسافر دیگر نمی‌تواند درخواست سفر اسنپی بدهد و باید حتما حساب اعتباری خود را شارژ کند.

حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از شارژ حساب از طرف مسافر، بدهی سفر از حساب وی کسر شده و برای کاربر راننده واریز می‌شود.

توجه داشته باشید اگر مسافر کیف پولش را شارژ نکند، هزینه کمیسیون کسرشده به شما بازگردانده خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت) برای پرداخت نشدن هزینه سفر

در صفحه اصلی اپلیکیشن پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه «مالی» را انتخاب کنید.

در صفحه‌ مالی، گزینه پرداخت‌نشدن هزینه سفر را انتخاب کرده، و روی «ثبت درخواست» بزنید. صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که لازم است سفر مورد نظرتان (سفری که با مشکل مواجه شده) را انتخاب کرده و مشکلتان را توضیح دهید.

بعد از ثبت درخواست پشتیبانی در بخش مالی، کارشناسان درخواست شما را بررسی کرده و درصورتی‌که کاربر راننده واجد شرایط باشد، پیگیری از طرف کارشناسان انجام شده و نتیجه تا ۷۲ ساعت در بخش پیام داخل اپلیکیشن به اطلاع شما خواهد رسید. پس از گذشت ۷۲ ساعت از ثبت گزارش مالی، درصورتی‌که همچنان نیاز به راهنمایی در مورد همین گزارش داشتید، می‌توانید در قسمت پشتیبانی قسمت مالی درخواستتان را ثبت کنید تا بررسی مجدد انجام شود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (107 دیدگاه)

  1. واقعا اینا چه اشخاصی هستن عالی عالی میکنن طرف کرایه نمیده دوتا فوش میده میره صدتا تیک صدتا پیام اسنپ فقط فقط فکر کمیسیون خودش هست وسلام

  2. سلام چندین مورد برای من پیش اومده ، ثبت تیکت کردم، تنها جوابی که داده شده، در حال بررسی میباشد، در حال بررسی میباشد که برای راننده که نمیشه کرایه، لطفا درست رسیدگی کنید

  3. سلام،مثل همیشه توضیحات کامل بود،ممنون از پیگیری و راهنمایی تون،پرداخت نشدن هزینه سفر در رفسنجان،برای رانندگان مشکل ساز شده،با آرزوی موفقیت و سلامتی برای مسئولین اسنپ

  4. به علت خراب کوشی دو بار اس ام اس برام اومد که متونید شروع به کار کنید از فلان تاریخ تا فلان تاریخ ۵سرویس بروید وگرنه باز حساب کاربری شما بسته میشه تا اینک کوشی درست شد گرفتم شب اس اومد حساب کاربری شما باز شد ولی باید از تاریخ ۲۴ تیر تا۲۹ تیر ۵سرویس بروید وگرنه حساب مسدود میشود ولی الان هر چی میزنم برم تو اپیکیشن جدبد اسنپ ثبت میشه ولی بجای اینکه به اپیکیشنم بره به قسمت اموزش و رفع مسدودی میره همه اینا انجام دادگ قبلا
    شما یهکمکی بکنید دو ۳ روز دیگه وقت اینمتموم میشه حسابم بازم میبندن تا چند روز موندا بجای ۵ تا ۵۰ تا میرم
    ببخشید سرتونم درد اکردم ممنون

  5. چندین بار برام پیش اومد که هزینه رو پرداخت نکردن، تیکت هم زدم ولی هیچی به هیچی. دوستانی که فقط میگن عالی دقیقا چی عالیه؟؟ کرایه‌ها هم که افتضاح پایینه

  6. سلام وقت بخیر خسته نباشیدتوضیحات عالی بود برای دوگانه کردن خودرو یک تصمیمی بگیرید من روزی صدهزارتومان فقط بنزین میزنم لطفآ رسیدگی کنید ممنون

  7. سلام اگر وجه دریافتی از مسافری که به هر دلیل پرداخت نکرده ، زمانی که از مسافر گرفته شد پیامی به راننده بفرستید جهت اطلاع خیلی عالی هست

  8. سلام لطفا منو فعال کنید من بیکارم دائمی اسنپ کار میکردم لطفا منو فعال کنید

  9. سلام.توضیحات عالی بود.ولی گاهی پیش میاد که مثل شارژ کم گوشی و احتمال خاموش شدن گوشی.که من چندین بار باهاش برخورد داشتم و نتونستم سفرهای مدت دار رو بگیرم برام پیام اومده که بهت سفر نمیدیم.یا مقصد ها اطراف تهران بوده که الزاما چون خانم هستم مجبور به قبول نکردن میباشم .اونوقت سفری بهم نمیدن .و این خیلی بده .کاش فکری به حال این مورد بکنید.ممنون

  10. چی عالیه همکاران محترم عالی بود عالی بود؟؟؟؟ خدا شفاتون بده با این درآمد و هزینه هنوز عالیه رو دارید.

  11. سلام من تهران هستم
    سفرهای اکوپلاس امسال چرا ۲۰ درصد از حسابم
    کسر میشه در حالی که گفته میشود ۱۵ درصد
    باید کسر شود لطفآ پیگیری کنید با تشکر

  12. سلام خیلی خوب شد بابت رانندگان متوجا شیم که واریز کردن یا نقدی حساب میشه..یکم قیمتا بره بالاتر بازم ممنون میشیم

  13. درود و خدا قوت خدمت همه همکاران
    خیلی عالی میشد اگه صاحب یک اتحادیه مستقل میشدیم .????

  14. سلام یعنی به دیدگاه یا گفته های ما اهمیت میدید کرایه ها پایین هستش لطفاً خواهشاً رسیدگی کنید .اگه کسی باشه .

  15. باسلام باتوجه به این که کارت های سوخت از جایکاهها جع آوری می‌شود ما مشکل سوخت دارم متشکرم خیلی. عالی بود

  16. لطفا بجهت رضای خدا کرایه هارو بازنگری کنید . چاره ایی نداریم والا کار نمی‌کردیم بخدا

  17. باسلام
    خیلی عالی بود خواهشمند در مورد سهمیه بنزین با توجه. به اینکه در پمپ بنزین ها هم کارت سوخت جمع آوری شده ما با مشکل سوخت مواجه هستیم
    متشکرم

  18. والا ما که انجام دادیم.مسافر پیاده شد و کرایه نداده رفت.چندین بار هم پیگیری کردیم ولی اسنپ محترم جواب ندادن.یعنی اصلأ کرامت راننده براشون مهم نبود.

  19. باسلام و عرض ادب واحترام از اینکه اطلاعات لازم وپیگیری های لازم را انجام می‌دهید بسیار سپاسگزارم

  20. باسلام مسافر سوار شد کرایه پرداخت نکرد به اسنپ اطلاع دادم الان حدود ۲ماه هست اسنپ داره پیگیری میکنه

  21. باسلام مسافر پیاده شد کرایه پرداخت نکرد به اسنپ اطلاع دادم الان حدود ۲ماه هست اسنپ داره پیگیری میکنه

  22. گاها مسافر کرایه فراموش میشه و نمیده، اسنپ هم بیخیال میشه
    قبلا اسنپ پرداخت میکرد و از حساب مسافر کسر میکرد
    الان اینطور نیس

  23. خیلی کرایه ها خوبه جدیدن اسنپ کرایه ی که مسافر رو پرداخت نمیکنه رو هم نمیده یعنی اینکه تا زمانی که کرایه رو پرداخت نکرد اجازه پیاده شدن رو ندیم

  24. همه کرایه ها تاکسی مترو همه همه گرون شده .پس چرا اسنپ گرون نمیکنه. سهمیه بنزین که نداریم

  25. سلام
    باتوجه به اینکه تاکسی ۴۵درصدگران شده اسنپ نسبت به سال قبل چند درصدکرایه هارا افزایش داده ممنون میشم اگه توضیح دهید

  26. با اینکه هزینه ها بالا رفته دستمزدها بالا رفته کرایه ها بالا رفته متوجه نمیشم چرا اسنپ هر روز قیمت هاش پایینتر میاد

  27. ممنون از گفته های شما آموزنده است ولی مشکل از طرف اسنپ است به خاطر این که چه کرایه به حساب اسنپ ریخته شود چه قرار باشه از مسافر نقدی دریافت شود روی گوشی نوشته میشه که از مسافر نقدی دریافت شود من امروز گفتم کرایه گفت آنلاین دادم اما به محض رفتن هیچ پولی به حساب من اضافه نشد تشکر

  28. سپاس از راهنماییتان فقط به هزینه های کم کرایه هاهم یع عنایتی بکنید کل حمل ونقل کرایه هاش تغییر کرد درسال جدیدبغیر اسنپ خدایش بصرفه نیست ممنون.

  29. سلام.مسافراز قبل هزینه سفر رو انلاین پرداخت کرد حین سفر توقف در مسیر داشت هزینه سفر نقدی شد .اما مسافر پول نقد ویا کارت همراه نداشت .الان یه هفته میشه اسنپ‌ پیگیری نمیکنه.حین سفر با‌پشتیبانی هم تماس کرفتم.هم تیکت ثبت کردم‌ شما بگید چیکار کنم

  30. خدایش خیلی سفرها هزینه ش خیلی کمه چند روزه من که میام کار کنم پول سفر ها خیلی کمه خیلی خیلی کمه اگه میشه درست کنید خاهش

  31. پنج بار تیکت زدم یک مورد هزینه اسنپ پرداخت نشده را اعلام کردم هنوز اقدامی صورت نگرفته اسنپ پیگیری نمیکند نمی‌دانم به کجا بگم ؟
    لطفاً پیگیری بفرمایید

  32. سلام سه سفر داشتم که گزارش دادم مسافر هزینه سفر را پرداخت نکرده است ولی نه پشتیبانی پیگیری کرد و نه خبری از پرداخت شده است

  33. آخرین سفر را مسافر به کارت من زد مبلغ ۲۴۰۰۰ هزار تومان تشکر از،شما ولی در مورد تکیت مرا راهنمایی کنید

  34. سلام در قسمت هزینه سفر برای من همیشه هزینه سفر دریافت نقدی پرداخت میشود میاید باوجودیکه مسافر آنلاین پرداخت نموده و تا زمانیکه پایان سفر را نزنم گزینه مورد نظر نمیاید . این اشکال از برنامه شماست و بیشتر اوقات با مشکل روبرو هستم. باوجودیکه پرداخت آنلاین از طرف مسافر انجام شده ولی برای من نمایش داده نمیشود . لطفا نرم افزار مربوطه را درست نمایید

  35. در قسمت جزئیات سفر مشخص نیست که آیا هزینه سفر پرداخت شده است یا خیر؟
    و همچنین نوع پرداخت اعتباری بوده یا نقدی؟

  36. دوتا از سفر های من هنوز پرداخت نشده است هر چی تیکت ثبت میکنم فایده ای ندارد چکار کنم ممنون میشم پیگیری کنید

  37. من ده روز هست کار نمیکنم نود هزار تومن از اعتبار من کم شده منفی هشتاد کردید نوشته اصلاحیه تسویه حساب آنی هر چی هم زنگ میزنم درخواست میزارم برای پشتیبانی کسی جواب درست نمیده همین جوری دل بخواهی پول راننده ها رو میخورید و جوابگو هم نیستید

  38. سلام اگرمسافربه صورت اعتباری ونقدی پرداخت نکرد چه کارکنیم ماکه نمی تونیم مسافر را توماشین نگه داریم

  39. با سلام ۲ بار هزینه سفر توسط مسافر پرداخت نشد اطلاع هم دادم ،هیچ خبری نشد

  40. سلام این فرمولی که ذکرشده را۷بارتکرار کردم جواب آمد که درحال بررسی هست آخرش هم نتیجه نگرفتم از همان لحظه که مسافر پیاده شدتیکت گذاشتم ولی بی فایده بود.

  41. سلام
    یه مشکلی که هست مسافر سوار میشه وقتی به مقصد میرسه نه پول نقد داره و نه اعتباری میزنه و میگه یه شماره کارت بفرستید تا بعد بزنم به کارتتون و پیاده میشه میره به امید خدا چطوری میشه این مشکل را حلش کرد.

  42. باسلام دوبارهزینه سفربه من پرداخت نشدتیک ارسال کردم بعدیک هفته پیگیری کردم گفتن دربخش مالی درحال رسیدگی هست نزدیک دوماه میگذره ولی هیچ ترتیب اثری داده نشده باتشکر.

  43. باسلام.آیادر پرداخت اعتباری هزینه سفر امکان داردمسافر مبلغ کمتر ازهزینه ثبت شده توسط برنامه راپرداخت کند.

  44. تشویقی گرفتم پیام دادم جوابم رو ندادن اصلا رسیدگی نمیکنن ولی برای مسافر بلافاصله رسیدگی میشه و راننده جریمه میشه ارزش روی راننده نمیزارن فقط مسافر

  45. دوستان باور بفرمایید لازم است که اسنپ نیز در پرداخت مسافر اقدامی انجام دهد ،چون بعضی از صفر ها مسافر لحظه پیاده شدن اعلام میکند که بعداً به حساب میریزد. به نظر من این نوع سفر ها در اپلیکیشن نباید برای مسافر پایان سفر اعمال شود. تا زمانی که هزینه راننده رو پرداخت شود. تا الان حد اقل هفت مورد همین الان حضور ذهن دارم.

  46. لطفا جواب لغو سفر های امروز اینجانب را بررسی کنید چون در یک مورد به مبدا رسیدم را زده بودم راننده وهاب نژاد

  47. ممنون از تیم پشتیبانی شرکت
    به نظر من باید برای بعضی از راننده‌ها مانند من گزینه فقط آنلاین هم فعال کنید چون نحوه دریافت آنلاین امن ترین روش دریافت هزينه سفر میباشد

  48. لطفا لغو سفر های امروز اینجانب را بررسی کنید چون در یک مورد به مبدا رسیدم را زده بودم که مسافر لغو سفر نمود

  49. سلام.چندین مرتبه مسافر پول نداد.به پشتیبانی اطلاع دادم اما. پول منو ندادن

  50. سلام خیلی موارد من داشتم که مسافر هزینه سفر و پرداخت نکرده و رفته و من به پشتیبانی اعلام کردم ولی ترتیب اثری نداده است

  51. با سلام و تبریک سال نو
    در سال گذشته بارها مسافرین به بهانه های مختلف از پرداخت هزینه سفر امتناع کردند و بعد از ثبت تیکت اعلام پشتیبانی این بود که در صورت پرداخت مسافر وجه به حسابتان واریز میشود و نشد.
    راننده با این همه هزینه و سختی کار میکند و مسافرنماها به راحتی سو استفاده میکنند
    لطفا برای این موضوع راه حلی پیدا کنید.
    با تشکر

  52. سلام.
    دو هفته هست که از اعتبارم پول کم نشده،و به بانک انتقال داده نشده،چون هنوز از اعتبارم پول کم نشده.
    شماره شبا و کارت رو هم عوض کردم،ولی درست نشد!! از برنامه بانکی هم استعلام گرفتم.لطفأ رسیدگی کنید.

  53. سلام من ۳ بار تیکت ثبت کردم در مورد عدم پرداخت هزینه سفر ولی اقدامی از طرف پشتیبانی صورت نگرفت.

  54. با توجه به توضیحات بالا به نظرم بهترین روش برای دریافت هزینه سفر، زدن پایان سفر ۲ تا ۳ دقیقه قبل از رسیدن به مقصد است تا تکلیف پرداخت هزینه سفر مشخص شود. در کل من از آخرین پشتیبانی در باره دریافت هزینه سفر قدردانم *5

  55. با سلام
    بارها این اتفاق افتاده و بنده چندین بار برای یک سفر تیکت ثبت کرده ام ولی پولی به حساب نیامده
    و بارها تماس گرفته ام دیگر خسته شده ام و دیگر پیگیری نکرده ام
    بنده حدود 2سال و نیم در اسنپ کار میکنم بالای یک میلیون تومان بنده به حسابم واریز نشده

  56. بارهاشده هزینه را پرداخت نکردند گزارش هم گردید ونتیجه ای حاصل نشد

  57. مسافر هزینه سفر راه چند روز پیش پرداخت نکرد من تیک زدم بعد از پانزده روز هنوز از طرف اسنپ خبری نشد.اینبار باید چکار کرد

  58. سلام یکبار برای من این اتفاق افتاد و برای دوبار هم ثبت کردم ولی پیگیری نشد.

  59. با سلام خسته نباشید من چند بار ثبت کردم که رفتم تا مبدا ولی مسافر لغوش کرده کنسلی هم اسنپ نداده

  60. والا من الان یکماهه صدتا تیکت ثبت کردم از همون ابتدا انگار نه انگار هیچ پرداختی در کار نبوده

  61. این مشکل واسه من پیش اومد مسافر گفت پرداخت کردم از حسابم کسر شده ولی برا من زده بود نقدی تیکت ثبت کردم ولی دیگ خبری نشد از پشتیبانی دوباره بعد چند روز دیگ دیدم خبری نشد تیکت ثبت کردم زده بود قبل ۴۸ساعت باید ثبت میکردی دیگ هم خبری از هزینه سفر نیست پرید فقط یه ترافیک۱ساعته بهم موند و تمام!

  62. سلام
    من یک مورد عدم پرداخت و یک مورد پرداخت هزینه سفر کمتر قبل از 48ساعت به پشتیبانی پیام دادم دوبار هم تکرار کردم متاسفانه هیچ جوابی نگرفتم

  63. سلام خدمت شما هزینه سفر بده در تاریخ ۵ بهمن مبلغ ۱۳۵ هزار تومان از میدا فاز یازده به تهرانپارس نرسیده به پل خاقانی پرداخت نکردید با اینکه چندین بار زنگ زدم و ثبت تیک کردم …فقط متاسفم

  64. سلام مهدی برون هستم از سمنان
    من در حدود شش ماه است که در خدمت اسنپ مشغول به فعالیت می‌باشم خواستم از شما خواهش کنم به مسولین اسنپ بفرمائید که از دوم سال جدید یعنی از ۱۴۰۳/۱/۲ در سمنان نرخ تمامی تاکسیها و آژانس‌های مسافر بری ۲۰ تا ۲۵ درصد اضافه شده است ولی قیمت اسنپ نه تنها بالا نرفته بلکه در بعضی از مسیرها در سمنان کاهش هم یافته است.

  65. کاوه شفیعی
    با عرض سلام و خسته نباشید
    بسیار عالی ولی قیمت ها نسبت به اینکه سهمیه بنزین صفر شده و من با یک ماشین شخصی هیچ تفاوتی در گرفتن سهمیه بنزین نداریم بسیار پایین میباشد

  66. بارها این اتفاق افتاد و بارها من تیکت گذاشتم اما اصلا رسیدگی نشد و مبلغی عودت داده نشد و با پشتیبانی تماس گرفتم بارها گفتن رسیدگی میشه و عملا سرکاری بود

  67. در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ مسافر کرایه ی سفر را پرداخت نکرد ، و بنده به پشتیبانی با ثبت پیام اطلاع دادم. هزینه ی کمیسیون سفر نیز از بنده کسر شده ، ولی تا این تاریخ هنوز هزینه ی سفر که مبلغ ۱۴۲۰۰۰ تومان می‌باشد برای بنده پرداخت نشده است. خواهشأ رسیدگی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا