پرداخت هزینه سفر در سفرهای اسنپی به انتخاب مسافر و به دو صورت نقدی یا اعتباری انجام میشود. گاهی اوقات در پرداخت هزینه سفرهای اسنپی مواردی پیش میآید که لازم است از طریق کارشناسان پشتیبانی بررسی و پیگیری شود. در این مطلب روش بهروزرسانی وضعیت پرداخت هزینه را توضیح داده و در ادامه نحوه ثبت درخواست پشتیبانی در صورت پرداخت نشدن هزینه سفر را با هم مرور میکنیم.
بهروزرسانی وضعیت پرداخت هزینه سفر
برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، میتوانید هنگام سفر و قبل از پیادهشدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت بهروزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتیکه پرداخت هزینه سفر بهصورت نقدی باشد، مبلغ قابلدریافت برایتان نمایش داده میشود و درصورتیکه مسافر هزینه سفر را بهصورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه میشود.
ثبت درخواست (تیکت) پشتیبانی برای پرداخت نشدن هزینه سفر
اگر در مورد پرداخت هزینه سفر با موارد زیر مواجه شدید، لازم است حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، از بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن، قسمت مالی را انتخاب کرده و روی گزینه پرداخت نشدن هزینه سفر بزنید و توضیحات کامل را ثبت کنید.
- پرداخت نشدن هزینه سفر توسط مسافر
- پرداخت مبلغ کمتر از هزینه سفر
- دوبار پرداختشدن هزینه سفر به صورت نقدی و اعتباری
- پرداخت مبلغ بیشتر از هزینه سفر توسط مسافر
بعد از ثبت درخواست پشتیبانی در بخش مالی، کارشناسان درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی با انتخاب گزینه درخواستهای فعال قابلمشاهده خواهد بود. پس از گذشت ۷۲ ساعت از ثبت گزارش مالی، درصورتیکه همچنان نیاز به راهنمایی در مورد همین گزارش داشتید، میتوانید در قسمت پشتیبانی قسمت مالی درخواستتان را ثبت کنید تا بررسی مجدد انجام شود.
ممنون از اطلاع رسانی
خیلی خوب بود ممنون
خیلی خیلی عالی بود
خیلی خوبه عالیه
سپاس فهمیدیم
سپاس
خیلی عالی
تشکر
nasralbrzy229@gmail.com
habibfarhanipor3@gmail.com
Habibfarhanipor3@gmail.com
کاوه شفیعی
با عرض سلام و خسته نباشید
بسیار عالی ولی قیمت ها نسبت به اینکه سهمیه بنزین صفر شده و من با یک ماشین شخصی هیچ تفاوتی در گرفتن سهمیه بنزین نداریم بسیار پایین میباشد
عالی عالی عالی🙏🙏🙏🙏