کاربران موتورسوار اسنپباکس روزانه درخواستهای متنوعی از سرویسهای مختلف اسنپباکس دریافت میکنند. برای آشنایی با جزئیات دانلود و نصب اپلیکیشن کاربران موتورسوار اسنپ و همینطور آموزش مراحل قبول و انجام سفر اسنپی ویدیو زیر را مشاهده کنید.
آنچه در این ویدیو میآموزید:
- نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن
- آشنایی با منوها
- مراحل گامبهگام قبول سفر
پس از مشاهده، شما میتوانید بهسادگی درخواستهای جابهجایی مرسوله و مسافر را قبول کرده و به عنوان عضوی از ناوگان بزرگ اسنپ فعالیت کنید. توجه داشته باشید پس از ثبتنام، لینک اختصاصی دانلود اپلیکیشن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
برای آشنایی با درخواستهای سفر در سایر سرویسهای اسنپباکس مطلب زیر را مشاهده کنید.
روزهای پردرآمدی را برای شما آرزومندیم.
ممنون ازخدمتون
ممنونم تشکر
ممنون
سلام بنده وارد اسنپ باکس میشم شماره رو وارد میکنم مینویسه حساب کاربری مسدود است پیام هم برام اومده میتونید فعالیت خود را شروع کنیدممنون میشم راهنماییم کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من ثبت نام کدوم اما نمیدونم چطوراسم بالا بیاد که مستری بگیریم البته من اسنپ وانت ثبت نام کردم پیام تبریک هم امد
سلام کاربر محترم، لطفا اپلیکیشن اسنپ وانت را روی گوشی موبایل خود نصب کنید، سپس با شماره موبایل اسنپی وارد شوید، در صورتیکه برنامه را روشن کنید، درخواست سفر برایتان ارسال می شود.
باکس اسنپ از کجا تهیه کنم؟؟
سلام کاربر عزیز،برای خرید جعبه اسنپ باکس و فعال شدن این سرویس می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و پس از پرداخت آنلاین،
به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کرده و جعبه را دریافت نمایید.
موفق باشید.
https://snappcarfix.com/category/118/137/137
سلام من امروز حضوری رفتم ثبتنام کردم الان شمارمو میزنم کد بده وارد بشم میگه شمارتون اشتباهه
سلام کاربر محترم، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
ممنون از توضیحات
سلام وقت بخیرشمارمومیزنم میگه شماره اشتباه میباشد
بعدش هم میگه شماره مسدود میباشد
خواهش میکنم پیگیری کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
عالی