آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

برای تغییر سرویس کاربری از خودرو به موتورسیکلت و برعکس به کجا مراجعه کنیم؟

تغییر سرویس کاربری یکی از قابلیت‌های خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ است که امکان تغییر کاربری از خودرو به موتورسیکلت و برعکس را فراهم کرده است. برای این کار لازم است به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ مراجعه کنید. در ادامه مراحل ثبت درخواست را با هم مرور می‌کنیم.

راهنمای ثبت درخواست تغییر سرویس کاربری در بخش خدمات غیرحضوری

۱- در صفحه اول سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش خدمات غیرحضوری را لمس کرده یا مستقیم از طریق لینک https://club.snapp.ir/online_support وارد صفحه ثبت‌ درخواست پشتیبانی شوید.

۲- در صفحه خدمات غیرحضوری، گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» را لمس کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود شماره‌تلفن اسنپی (شماره‌ای که با آن در اسنپ‌باکس فعال هستید) را وارد کنید. درصورتی‌که قبلاً در این بخش ثبت‌نام نکرده‌اید گزینه «ثبت‌نام» را لمس کرده و اطلاعات خواسته‌شده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل اسنپی و استان محل فعالیت خود را وارد کنید و گزینه ثبت‌نام را لمس کنید.

 اگر قبلاً در بخش خدمات غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اید، گزینه «ورود» را لمس کنید و رمز یک‌بار مصرفی که برایتان پیامک شده را وارد کنید.

۳- در صفحه درخواست‌ها، گزینه «ثبت درخواست جدید» را لمس کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود از قسمت موضوع، عنوان «تغییر سرویس کاربری» را انتخاب کنید.

۴- در قسمت «توضیح» درخواست خود را به‌صورت مختصر شرح دهید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند سریع‌تر به درخواست شما رسیدگی کنند. در بخش تصاویر موردنیاز، تصویر کارت‌ ملی و عکس سلفی خود را بارگزاری کنید.

مشخصات عکس سلفی قابل قبول

  • عکس بدون کلاه و عینک
  • کاملا از روبه‌رو و تمام‌رخ
  • زمینه عکس سفید
  • سرشانه‌ها کاملا داخل کادر

در صورتی که مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده می‌شود.

۵- پس از بارگذاری تصاویر، دکمه ثبت را لمس کنید. درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی و نتیجه از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

چگونه از نتیجه درخواست خود مطلع شویم؟

کارشناسان پشتیبانی درخواست های ثبت‌شده را بررسی کرده و تا ۲ روز کاری نتیجه درخواست را از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. دقت داشته باشید اگر درخواست خود را روز چهارشنبه ثبت کنید، رسیدگی به درخواست شما تا روز یکشنبه به طول خواهد انجامید.

نکات مهم ثبت درخواست پشتیبانی بخش خدمات غیرحضوری

  • برای ثبت درخواست حتما شماره تماس اسنپی ( شماره‌ای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید.
  • تصاویر مدارک و تصویر سلفی باید کاملا واضح و واجد شرایط گفته‌شده باشد، درغیراین صورت درخواست شما رد می‌شود.
  • برای هر مشکل، درخواست جداگانه ثبت کنید.
  • موضوعاتی که قبلا برایشان درخواست ثبت کرده‌اید تا زمانی که درخواست بسته نشده باشد، در فهرست موضوعات نمایش داده نمی‌شوند.
  • اگر مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده می‌شود.
  • درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی می‌شود و درصورتی‌که نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید.
آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۱۳ دیدگاه)

  1. باسلام چندروز که درخواست تغییرکاربری ازباکس به جابه جایی موتوردادم و تصاویرگواهینامه و بیمه نامه بارگزاری شده ولی تغییرات صورت نگرفته تشکر از پیگیری شما

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ کارشناسان را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.

  2. سلام از شنبه تغیر کاربری دادم از سواری به پیکان وانت اما اسنپ باکس رو که نصب کردم شمارم رو که وارد میکنم میزنه راننده یافت نشد چیکار باید کنم کی فعال میشه ممنون میشم پیگیری کنید

    1. سلام دوست عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ همکاران را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام دوست عزیز، شما فقط با یک خودرو می توانید در ناوگان اسنپ فعالیت داشته باشید و امکان استفاده دو خودرو بصورت همزمان وجود ندارد.

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.

  3. با سلام من یک روز داخل برنامه شدم برای تعقیر کاربری یک روزه تماس گرفتن و مشکلم حل شد خیلی راحت

  4. میخوام تغییر کاربری بدم از وانتی به سواری ولی ثبت درخواست پشتیبانی رو میزنم بعد شمارمو میزنم ورود یا ثبت نام هیچکدوم نمیاره، خواهشا پیگیر باشین

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00