ابتدا با توجه به دستهبندیها، مطالب مربوط به موضوع موردنظرتان را مطالعه کنید و اگر همچنان پاسخ سؤالتان را نیافتید، از بخش ثبت درخواست پشتیبانی، سؤالتان را ثبت کنید.
دستهبندی
تکمیل مدارک
راهنمای تکمیل مدارک و ویرایش اطلاعات کاربریامنیت و قوانین اسنپ
قوانین و نکات ضروری سفرهای اسنپی امنیت سفر در مواقع اضطراریراهنمای اپلیکیشن رانندگان
راهنمای تمام ویژگیها و بخشهای مختلف اپلیکیشن رانندگان اسنپراهنمای لیگ رانندگان
راهنمای جامع لیگ رانندگان و نحوه دریافت اسپی و جوایز هر لیگراهنمای رفع مسدودی
دلایل مسدودی و راهنمای رفع آنراهنمای اپلیکیشن اسنپباکس
راهنمای تغییر و تکمیل اطلاعات کاربران موتورسوار و راننده اسنپباکسواریز سهمیه سوخت
جزئیات وضعیت واریز سوختپشتیبانی و راه ارتباطی با ما
ثبت درخواست پشتیبانی و برقراری ارتباط با باشگاه رانندگان اسنپدرآمد و پاداش
راهنمای تسویه حساب، وارد کردن اطلاعات بانکی، بازنگری قیمت، طرحهای تشویقی و ...
برای ثبت درخواست درباره موضوعات زیر، روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» بزنید.
کارشناسان اسنپ، درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه طی ۲ روزکاری از طریق پیامک، به اطلاع شما خواهد رسید.
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
-
تغییر مشخصات وسیله نقلیه
(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت) - تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه