آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسان‌ترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • اطلاعات حساب کاربری

تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک

  • آموزش اپلیکیشن

نحوه به‌روزرسانی و ثبت شماره شبا و …

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

۲- خدمات غیرحضوری

پیش‌ازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۸۱۴ دیدگاه)

    1. سعید عزیز جهت فعالیت در سیستم اسنپ باید از تاریخ صدور گواهینامه شما سه ماه گذشته باشد، لطفا پس از اتمام سه ماه مجدد در هدمات غیر حضوری اسنپ درخواست ثبت بفرمایید و عکس پشت و روی گواهینامه را ارسال بفرمایید. لینک خدمات غیر حضوری اسنپ https://club.snapp.ir/online_support/

  1. سلام،حساب کاربری من از طریق فراجا مسدود شده و عدم صلاحیت نوشته،الان چهارده ماه هست غیر فعال شده،از کجا باید پیگیری کنم، لطفا راهنمایی کنید

    1. رامین عزیز حساب کاربری شما به دلیل عدم تائید صلاحیت توسط ناجا مسدود شده است، لطفا به بخش تایید صلاحیت اداره اماکن شهر خود مراجعه نمایید در صورتی که به اداره اماکن ناجا مراجعه کردید و اعلام شده است مشکلی وجود ندارد لطفا منتظر ارسال نامه تاییدیه خود از سمت اداره اماکن به شرکت اسنپ باشید تازمانی که اسم شما در لیست تایید شده ها به شرکت ارسال نشود امکان فعالسازی حساب کاربری شما وجود ندارد.

    1. محسن عزیز دقت داشته باشید که شماره کارت بانکی و شماره شبای متصل در اپلیکیشن باید حتما به اسم خودتان باشد.

  2. سلام وقت بخیر بنده حسابم مسدود شده و من هم ماشین عوض کردم و ی پراید خریدم باید چکار کنم که با این ماشین حساب جدید باز کنم

    1. رامین عزیز حساب کاربری شما به دلیل عدم تائید صلاحیت توسط ناجا مسدود شده است، لطفا به بخش تایید صلاحیت اداره اماکن شهر خود مراجعه نمایید

  3. سلام وقت بخیر
    حساب منو بی دلیل مسدودکردین چرا؟
    وسیله مسافر داخل ماشین مونده بود ولی به مسافر تحویل داده شد ولی بعداینکه دیشب تحویل دادم الانکه اومدم مسافربگیرم میبینم حساب اسنپمو مسدودکردین باید چطوری رفع بشه میشه پیگیر بشین که چرابااینکه وسیله تحویل داده شده بازمنو مسدودکردین ممنون میشم پیگیربشین من خرج خانواده میدم لطفا پیگیربشین چون پشتیبان هم جوابی نمیدن، مرسی

    1. سلام دوست عزیز، جهت پیگیری این موضوع از طریق پشتیبانی اقدام بفرمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.

  4. سلام وقت بخیر
    حساب منو بی دلیل مسدودکردین چرا؟
    وسیله مسافر داخل ماشین مونده بود ولی به مسافر تحویل داده شد ولی بعداینکه دیشب تحویل دادم الانکه اومدم مسافربگیرم میبینم حساب اسنپمو مسدودکردین باید چطوری رفع بشه میشه پیگیر بشین که چرابااینکه وسیله تحویل داده شده بازمنو مسدودکردین ممنون میشم پیگیربشین من خرج خانواده میدم لطفا پیگیربشین چون پشتیبان هم جوابی نمیدن، مرسی

    1. سلام دوست عزیز، جهت پیگیری این موضوع از طریق پشتیبانی اقدام بفرمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.

    1. سلام کارن عزیز
      بله شما میتوانید با کارت ماشین یا کارت سبز خودرو به نام شخص دیگر ثبت نام خود را انجام دهید.
      پشتیبانی اسنپ

    1. سلام کارن عزیز
      بله شما میتوانید با کارت ماشین یا کارت سبز خودرو به نام شخص دیگر ثبت نام خود را انجام دهید.
      پشتیبانی اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00