هزینه سفر اسنپی در همان ابتدای سفر در اپلیکیشن مشخص میشود؛ اما گاهی شرایط سفر اسنپی تغییر میکند. مثلا کاربر مسافر میخواهد مقصد سفر را عوض کند یا در مسیر توقف داشته باشد. اگر مسافری هنگام سفر اسنپی تصمیم به ایجاد هرگونه تغییری در شرایط سفر نظیر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشته باشد باید تصمیم خود را به کاربر راننده اطلاع دهد و با هم به توافق برسند.
در این حالت باتوجهبه اینکه شرایط اولیه سفر تغییر میکند، هزینه سفر نیاز به بهروزرسانی پیدا میکند و این قابلیت با گزینه «بازنگری قیمت» در اپلیکیشن رانندگان اسنپ در نظر گرفته شده است.
نحوه استفاده از گزینه بازنگری قیمت در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ
برای دسترسی به گزینه «بازنگری قیمت»، کافی است در صفحهای که جزئیات سفر در آن درج شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.
در چه موقعیتهایی از گزینه «بازنگری قیمت» استفاده میکنیم؟
- بازگشت به مبدأ
- توقف در مسیر
- مقصد دوم
- مقصد سوم و بیشتر
- تغییر مقصد
- سفر در اختیار
در صورتی که بازنگری قیمت برای «مقصد دوم»، «برگشت به مبدأ»، «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» انتخاب شود، پیامی با مضمون «مسافر میتواند این گزینهها را انتخاب کند» برای شما نمایش داده میشود. اگر شما گزینه «به مسافر اطلاع میدهم» را انتخاب کنید، بازنگری قیمت لغو میشود و فقط کافی است از مسافر درخواست کنید در اپلیکیشن خود این تغییرات را اعمال کند. همچنین اگر گزینه «درخواست بازنگری قیمت دارم» را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت میشود.
چطور درخواست «بازنگری قیمت» را لغو کنیم؟
درصورتیکه تغییرات سفر از سوی کاربر مسافر اعمال شد یا به هر دلیلی مسافر از ایجاد تغییر در سفر صرفنظر کرد، شما میبایست درخواست پشتیبانی سفر خود را لغو کنید. برای این منظور کافی است فلش رو به بالای جزئیات سفر را لمس و گزینه «لغو درخواست پشتیبانی» میان صفحه را انتخاب کنید. در مرحله بعد با لمس دکمه تأیید، درخواست لغو را تأیید میکنید.
آموزنده بود
سپاسگزارم عالی بود
سلام
در حال حاضر راننده اسنپ خودرو هستم، میخواهم کاربری خودم را به اسنپ موتور تغییر دهم ، چگونه امکان پذیر می باشد؟
لطفاً راهنماییم کنید تا بیشتر در خدمت گروه اسنپ باشم
دوست عزیز شما نیاز به تغییر کاربری دارید.لطفا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
با سلام خودروی بنده زانتیا مدل۱۳۸۸ خیلی تمیز ومرتب می باشدلذا تقاضای اکو پلاس وسرویس های بین شهری رو دارم .
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید
در صورتیکه مسافر جهت پرداخت کرایه
درخواست توقف در عابر بانک نماید
هزینه ی توقف به عهده ی مسافر است یا راننده نباید درخواست توقف کند؟
من سر این موضوع مشکل دارم.
کاربر گرامی مسافر مدت زمان توقف را در اپلیکیشن اعمال کرده و شما درخواست را دریافت می کنید. برای دسترسی به گزینه بازنگری قیمت، کافی است در صفحه ای که جزئیات سفر در آن درج شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه پشتیبانی را انتخاب کنید. اگر گزینه درخواست بازنگری قیمت دارم را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت میشود و هزینه برای توقف در مسیر بازنگری و اعمال می شود.
من با خاندن این مطالب کاملا آگاهی لازم را گرفتم و راضی هستم خسته نباشید بخ همه همکاران