
تداوم همکاری با ناوگان اسنپ و بهره مندی از تسهیلات و امکانات حضور در ناوگان، نیازمند کامل بودن مدارک کاربران راننده اسنپ است. برای ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، شما کاربران راننده عزیز میتوانید مدارک خود را از طریق اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ و همینطور بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ ارسال کنید.
برای فعالیت در ناوگان اسنپ چه مدارکی مورد نیاز است؟
مدارک مورد نیاز برای فعالیت در ناوگان اسنپ شامل تصاویر مدارک شناسایی شخصی و مدارک وسیله نقلیه است که شامل موارد زیر میشود:
- تصویر رو و پشت کارت خودرو
- تصویر گواهینامه
- تصویر بیمهنامه (اختیاری)
- تصویر سلفی
- تصویر کارت ملی
روشهای ارسال مدارک کاربران راننده اسنپ
ارسال تصاویر مدارک مورد نیاز برای فعالیت کاربران راننده به دو روش ارسال از طریق اپلیکیشن کاربران راننده و ارسال از طریق سایت باشگاه رانندگان اسنپ انجام میشود، در ادامه مطلب آموزش نحوه ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ و همینطور نحوه ارسال مدارک از طریق بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ را با هم مرور میکنیم.
ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ
برای ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ بهتر است آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه بالا سمت راست آیکون منو (سه خط) را لمس کرده و سپس گزینه «اطلاعات کاربری» را انتخاب کنید.


۲- اطلاعات عمومی شما در این بخش نمایش داده میشود. گزینه «ویرایش» در بالای صفحه سمت چپ را لمس کنید.
در این قسمت سه بخش اطلاعات را مشاهده میکنید:
بخش «ویرایش مشخصات فردی»، «ویرایش مشخصات ماشین» و بخش «تکمیل مدارک».


۳- گزینه «تکمیل مدارک» را انتخاب کنید. با لمس دکمه «عکسبرداری» میتوانید عکس مربوط به هر مدرک موردنیاز را تهیه کنید. تصویر واضحی از اصل مدرک بدون قرار گرفتن در کاور یا بدون داشتن پارگی را بگیرید سپس دکمه «بارگذاری» را بزنید.
اگر قصد دارید عملیات عکسبرداری را تکرار کنید، دکمه «عکسبرداری» را لمس کرده، مجددا براساس همان مراحل پیش بروید.


به همین ترتیب عکسهای بعدی را نیز بارگذاری کنید. بعد از اطمینان از صحت عکسهای ارسالی، برای ارسال نهایی تصاویر مدارک، حتما باید گزینه «ثبت» را در انتهای صفحه لمس کنید.


روند بررسی و تایید مدارک ممکن است چند روز به طول بیانجامد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیامها» در اپلیکیشن بروید. در صورتی که تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از طرف کارشناسان پشتیبانی اسنپ تایید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت میکنید.

امکان دارد روند ارسال مدارک شما به درستی صورت نگرفته باشد، در این حالت پیام «متاسفانه درخواست تکمیل مدارک شما تایید نشد» را دریافت میکنید. گزینه «جزئیات بیشتر» که در قسمت پایین همان پیام قرار گرفته است را لمس کنید.
دلیل عدم پذیرش تصویر ارسالی در قسمت پایین همان عکس نوشته شده است. سعی کنید یکبار دیگر عکس مناسب را با توجه به هشدار ارسالی، تهیه و بارگذاری کنید. فراموش نکنید در انتها به پایین صفحه رفته و گزینه نهایی «ثبت» را لمس کنید.


ارسال مدارک از طریق خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
برای ارسال مدارک از طریق خدمات غیرحضوری، در صفحه خدمات غیرحضوری، بعد از لمس گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» شمارهای که با آن در اسنپ فعالیت میکنید را وارد، دکمه ورود را لمس و درخواست خود را ثبت کنید.



در قسمت موضوع، بعد از انتخاب «غیرفعالی نقضی مدارک» تصویر کارت ملی و عکس سلفی، تصویر رو و پشت کارت وسیله نقلیه خود را با رعایت شرایط مذکور بارگذاری و دکمه ثبت را لمس کنید.
- عکس سلفی بدون کلاه و عینک، از روبهرو و تمام رخ
- زمینه عکس سلفی سفید و سرشانهها داخل کادر
- تصویر کارت ملی و کارت خودرو واضح بدون تاخوردگی


تکمیل مدارک شناسایی و مدارک وسیله نقلیه برای کاربران راننده اسنپ ضروری است و در صورت ناقص بودن ممکن است در روند همکاری با ناوگان اسنپ مشکلاتی ایجاد شود. با تکمیل و بهروزرسانی بهموقع مدارک خود، ما را در ارائه تسهیلات و خدمات بهتر یاری کنید.