آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگان

راهنمای تکمیل مدارک راننده اسنپ از طریق اپلیکیشن ویژه کاربران اندروید

برد برد

تداوم همکاری با ناوگان اسنپ و بهره‌مندی از تسهیلات و امکانات حضور در ناوگان، نیازمند کامل‌بودن مدارک کاربران راننده اسنپ است. برای ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، همه شما کاربران راننده اندروید می‌توانید مدارکتان را از طریق اپلیکیشن ارسال کنید.

برای فعالیت در ناوگان اسنپ چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک موردنیاز برای فعالیت در ناوگان اسنپ شامل تصاویر مدارک شناسایی شخصی و مدارک وسیله نقلیه است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تصویر رو و پشت کارت خودرو
  • تصویر گواهینامه
  • تصویر بیمه‌نامه (اختیاری)
  • تصویر سلفی
  • تصویر کارت ملی

راهنمای ویدیویی ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن راننده (ویژه اندروید)

راهنمای ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ

ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ، ساده‌ترین روش برای ارسال تصویر مدارک است. برای ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ بهتر است آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده اسنپ، گوشه بالا سمت راست، روی گزینه سه خط زده و سپس گزینه «اطلاعات کاربری» را انتخاب کنید.

۲- اطلاعات عمومی شما در این بخش نمایش داده می‌شود. روی گزینه «ویرایش» در بالای صفحه سمت چپ بزنید.

در این قسمت سه بخش اطلاعات را مشاهده می‌کنید:

بخش «ویرایش مشخصات فردی»، «ویرایش مشخصات ماشین» و بخش «تکمیل مدارک».

۳- گزینه «تکمیل مدارک» را انتخاب کنید. با لمس دکمه «شروع عکس‌برداری» می‌توانید عکس مربوط به هر مدرک موردنیاز را تهیه کنید. تصویر واضحی از اصل مدرک بدون قرارگرفتن در کاور یا بدون داشتن پارگی را بگیرید سپس دکمه «بارگذاری» را بزنید.

اگر قصد دارید عملیات عکس‌برداری را تکرار کنید، روی دکمه «عکس‌برداری دوباره» زده، مجدداً براساس همان مراحل پیش بروید.

به همین ترتیب عکس‌های بعدی را نیز بارگذاری کنید. بعد از اطمینان از صحت عکس‌های ارسالی، برای ارسال نهایی تصاویر مدارک، حتما باید روی گزینه «ثبت» را در انتهای صفحه بزنید.

نحوه اعلام نتیجه بررسی مدارک ارسالی

روند بررسی و تأیید مدارک ممکن است چند روز به طول بینجامد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیام‌ها» در اپلیکیشن بروید. درصورتی‌که تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از طرف کارشناسان پشتیبانی اسنپ تأیید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت می‌کنید.

امکان دارد روند ارسال مدارک شما به‌درستی صورت نگرفته باشد، در این حالت پیام «متأسفانه درخواست تکمیل مدارک شما تأیید نشد» را دریافت می‌کنید. روی گزینه «جزئیات بیشتر» که در قسمت پایین همان پیام قرار گرفته است بزنید.

دلیل عدم‌پذیرش تصویر ارسالی در قسمت پایین همان عکس نوشته شده است. سعی کنید یک‌بار دیگر عکس مناسب را باتوجه‌به هشدار ارسالی، تهیه و بارگذاری کنید. فراموش نکنید در انتها به پایین صفحه رفته و روی گزینه «ثبت» بزنید.

نحوه ثبت درخواست ارسال مدارک برای کاربران راننده iOS

درصورتی که کاربر راننده iOS هستید، لازم است برای ارسال مدارک، در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ درخواست ثبت کنید. به خاطر داشته باشید هنگام ثبت درخواست حتماً ذکر کنید که کاربر راننده دارنده iOS هستید.

سخن پایانی

تکمیل مدارک شناسایی و مدارک وسیله نقلیه برای کاربران راننده اسنپ ضروری است و در صورت ناقص بودن ممکن است در روند همکاری با ناوگان اسنپ مشکلاتی ایجاد شود. با تکمیل و به‌روزرسانی به‌موقع مدارک خود، ما را در ارائه تسهیلات و خدمات بهتر یاری کنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (28 دیدگاه)

  1. سلام من در قسمت کامل کردن مدارک موفق نمیشم …
    عکسها ارسال نمیشن و از برنامه خارج میشه یهو مراحلش کامل نمیشه .. ممنون میشم راهنمایی و رسیدگی کنید

  2. دوتا ماشین دارم اگر بخواهم در یک روز چندساعت با یکی از خودرها و چند ساعت دیگر رابا خودرو دیگرم سفر انجام بدم امکان پذیرا هست?

  3. سلام .رتبه من در اسنب همیشه بالاتر از حد عالی و حدود چهار و هشتاد به بالاست .و همواره با مسافران با حداکثر امکان خوش اخلاق هستم و تیکت های خوب دریافت میکنم ولی دیروز اکانت منو بعلت عدم تکمیل مدارک مسدود کردند.اخه تا مدارک کامل نباشه که ثبت نام انجام نمیشه .پس چه علتی داره که عدم تکمیل مدارک رو زدن واسم.لطفا یکی توضیح بده چون دیگه امکان تماس با کارشناساشون رو هم ازمون گرفتن.لطفا جوابمو بدین

  4. سلام یه ماه هر کاری میکنیم ثبت نام کردم اسنپ راننده ام فعال نشده

  5. سلام وقت بخیرازاون موقعی که اسنب اومده تو شهرستان ما خیلی عالیه خداراشکر
    ممنون وسپاسگذارم

  6. باسلام وخسته نباشید.من از شما عاجزانه درخواست دارم نسبت به مسیرهای طولانی هم تشویقی درنظر بگیریدچون که تشویقی شما به مسیرهای کوتاه تعلق میگیره کسی که مسیر طولانی مسافر میزنه ازتشویقی دورمیشه

  7. باعرض سلام و خسته نباشید کرایها خیلی کمه لطفا کرایها را زیادتر کنید کمسیون هم زیاد میگیرید قطعات ماشین خیلی گرون شده

  8. سلام ،کرایه خیلی کم و کمسیون اسنپ خیلی زیاد، لطفا کمسیون رو کم کنید

  9. برای اطلاعات غیره حضوری همه مراحل را انجام دادم ولی بازهم پیام میده که موردقبول قرارنگرفته.اگه کمکم کنید ممنون میشم.باتشکر.

  10. پدرمون درومد چنبار حضوری غیر حضوری ثبت نام کردیم وصل نشد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا