
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام لطفاً برای من اسنپ پلاس را فعال کنید
ب ماشینم میخوره
سلام
کاربری من غیرفعال شده بخاطر تکمیل مدارک الان مدارک میفرستم اما تائیدنمیشه لطفا حسابم روفعال کنید
سلام. برای تغییر اطلاعات ماشین.
سیستم اجازه نمیدهد. لطفا رسیدگی شود
“دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
سلام وقت بخیر خیلی وقته دیگه طرح تشویقی به من داده نمیشه علتش چیه
کاربر عزیز جهت داشتن اطلاعات بیشتر درباره طرح های تشویقی لطفا لینک ارسالی را مطالعه نمایید . https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
سلام لطفا حمل مرسوله یا کارباکس را برایم فعال کنید
سلام
لطفا اسنپ پلاس را برایم فعال کنید .
سلام
لطفل اسنپ پلاس را برایم فعال کنید .
ممنون
سلام و عرض ادب بنده اسنپ در تهران چند سال پیش نصب کردم و الان اومدم شهرستان نه برام درخواست مسافر مث بقیه کاربران میاد ونه طرحهای تشویقی ممنون میشم پیگیری کنید
“دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
سلام خسته نباشید اینجانب امید ایروانی هستم ببخشید خودروی خود را الان جابجا کردم از طریق برنامه ۳ روز مدارکم را ارسال کردم ولی ماشین هنوز قدیمم داخل برنامه ثبت آقا سرویسو میگیرم ۱۰ دقیقه راه میرم میرسم به مسافر مسافر میبینه ماشینم مغایرت داره لغو میکنه خب آقا ما هم گرفتار هستیم مجبوریم باید کار کنیم با ماشین لطفاً رسیدگی بفرمایید با تشکر
سلام خدمت همه همکاران عزیز واقعا خسته نباشید ،اگ امکانش هست سفرهای بین استانی واس بنده فعال بشه ممنون از لطف و توجه شما همکار عزیز 🙏