آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. یعنی من ۲روزه میخوام با اسنپ تماس بگیرم و هیچ راهی وجود نداره.میگه باید پروفایلتو عوض کنی.درحالی که مشکل من همون عکس پروفایله.دوست عزیز خوب به من چه که عکس الانم با عکس ۱۵سال پیش گواهینامم یکی نیست.اخه اینم شد ایراد که شما میگیرید؟خداروشکر یه جایی و مذاشتید بتونیم ژنگ بزنیم مشکلمونو برطرف کنید

    1. “دوست عزیز جهت تسریع می توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی و مدارک وسیله نقلیه به دفتر اسنپ شهرتون مراجعه نمایید.
      آدرس دفاتر را از لینک https://club.snapp.ir/offices/ میتوانید مشاهده نمایید. موفق باشید”

  2. درود بر شما
    لطفاً سفرهای بین شهری و استانی برای من فعال کنید
    و لطفاً سفرهای که نزدیک موقعیت من هست برام بیاد نه با ده دقیقه فاصله
    و اینکه عکس پروفایل بنده عوض نمیشه وند بار تلاش کردم

  3. سلام. چرا با سند سبز خودرو نمیشه خودرو تعویضکرد و باید حتما کارت خودرو باشد. چون کارت خودرو زمان زیادی طول میکشه تا بدست نا برسه. ممنون.

  4. سلام من چند بار تعقیر کاربری رو ثبت کردم ولی جوابی برام نیومده لطفا رسیدگی کنید

  5. باسلام آیا اسنب اکوپلاس برنامه یا آپ دیگری دارد که باید نصب کنم یا خیر من هنوز منتظرم که عضو رانندگان اکوپلاس بشم وکارم را شروع کنم باتشکر سپاسگزارم

  6. سلام و درود بر شما
    یه پیشنهاد داشتم اینکه گزینه ای اضافه کنید که وقتی میزنیم فقط بین استانی ها برا راننده بالا بیاد..
    چون خودم به شخصه روزها رو باید تک تک پیام ها رو ببینم تا یکی بین استانی بهم بخوره که برم و برگردم
    ولی شبها داخل شهری استفاده میکنم
    با سپاس

  7. با سلام در تسویه لحظه به من اجازه تسویه حساب رو نمیده و پیام سقف موجودی میزنه در صورتی که الان یه مدتت یک هفته است که هیچ برداشتی از حساب اسنپی نداشتم چون اجازه نمیده احساس میکنم حساب در لحظه اسنپی برای من فعال نیست موجودی حساب اسنپی ۱۳۰۰۰۰۰۰ریال می باشد . حتی اجازه برداشت ۱۰۰۰۰۰۰ریال این مبلغ رو هم نمیده لطفا حتما برسی کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00