آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

همه چیز درباره تغییر شرایط سفر و به‌روزرسانی هزینه سفر

هزینه سفر اسنپی در همان ابتدای سفر در اپلیکیشن مشخص می‌شود؛ اما گاهی شرایط سفر اسنپی تغییر می‌کند. مثلا کاربر مسافر می‌خواهد مقصد سفر را عوض کند یا در مسیر توقف داشته باشد. اگر مسافری هنگام سفر اسنپی تصمیم به ایجاد هرگونه تغییری در شرایط سفر نظیر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشته باشد باید تصمیم خود را به کاربر راننده اطلاع دهد و با هم به توافق برسند.

نحوه تغییر شرایط سفر توسط مسافر در اپلیکیشن اسنپ

در این حالت مسافر موارد موردنظر خود مثل تغییر مقصد، توقف در مسیر، مقصد دوم و رفت و برگشت را از قسمت گزینه‌های سفر در اپلیکیشن، تغییر می‌دهد و باتوجه‌به اینکه شرایط اولیه سفر تغییر می‌کند، هزینه سفر هم به‌روزرسانی می‌شود.

نحوه استفاده از گزینه بازنگری قیمت در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ

در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ نیز می‌توانید از گزینه «بازنگری قیمت»، برای اعلام تغییر شرایط سفر استفاده کنید. کافی است در صفحه‌ای که جزئیات سفر در آن درج‌ شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.

همه چیز درباره تغییر شرایط سفر و به‌روزرسانی هزینه سفر باشگاه رانندگان اسنپ

با زدن روی گزینه پشتیبانی سفر، صفحه‌ای مطابق شکل زیر به شما نمایش داده می‌شود:

همه چیز درباره تغییر شرایط سفر و به‌روزرسانی هزینه سفر باشگاه رانندگان اسنپ

با انتخاب گزینه بازنگری قیمت، می‌توانید علت بازنگری را مشخص کنید. در ادامه با انتخاب هر کدام از گزینه‌های زیر می‌توانید مشکل سفر خود را به صورت کتبی یا از طریق ارسال فایل صوتی برای پشتیبانی توضیح دهید.

درخواست شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی شده و پاسختان در بخش درخواست‌های فعال پشتیبانی قابل مشاهده خواهد بود.

در چه مواردی از گزینه «بازنگری قیمت» استفاده می‌کنیم؟

  • توقف
  • مقصد دوم
  • رفت و برگشت
  • تغییر مقصد
  • تعداد سرنشینان


آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۷۴ دیدگاه)

  1. سلام
    در حال حاضر راننده اسنپ خودرو هستم، میخواهم کاربری خودم را به اسنپ موتور تغییر دهم ، چگونه امکان پذیر می باشد؟
    لطفاً راهنماییم کنید تا بیشتر در خدمت گروه اسنپ باشم

    1. دوست عزیز شما نیاز به تغییر کاربری دارید.لطفا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/

  2. با سلام خودروی بنده زانتیا مدل۱۳۸۸ خیلی تمیز ومرتب می باشدلذا تقاضای اکو پلاس وسرویس های بین شهری رو دارم .

  3. در صورتیکه مسافر جهت پرداخت کرایه
    درخواست توقف در عابر بانک نماید
    هزینه ی توقف به عهده ی مسافر است یا راننده نباید درخواست توقف کند؟
    من سر این موضوع مشکل دارم.

    1. کاربر گرامی مسافر مدت زمان توقف را در اپلیکیشن اعمال کرده و شما درخواست را دریافت می کنید. برای دسترسی به گزینه بازنگری قیمت، کافی است در صفحه ای که جزئیات سفر در آن درج شده، با زدن روی علامت فلش رو به بالا گزینه پشتیبانی را انتخاب کنید. اگر گزینه درخواست بازنگری قیمت دارم را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت میشود و هزینه برای توقف در مسیر بازنگری و اعمال می شود.

  4. من با خاندن این مطالب کاملا آگاهی لازم را گرفتم و راضی هستم خسته نباشید بخ همه همکاران

  5. سلام
    من ماشین را از پراید به ۲۰۷ نو نو تغییر دادم اما اسنپ اکو پلاس برای من فعال نشده لطفاً پیگیری کنید

  6. سلام‌چراکاربردمن‌قط‌شد۰۹۱۸۲۱۰۱۲۴۲ولیمرادرحیمی

    لطفاتوضی‌بدهیدتامتوجه شون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00