هر آنچه باید بهعنوان کاربر راننده حرفهای اسنپ بدانیم
کاربران راننده اسنپ در جریان فعالیتهای روزانه خود ممکن است به مرور مجدد برخی آموزشها و قوانین مرتبط با کار خود نیاز پیدا کنند. این موارد ممکن است در ارتباط با ویژگیهای اپلیکیشن راننده باشد یا قوانین و مقررات فعالیت در ناوگان اسنپ. به هر حال در صورتی که شما نیز به مرور برخی نکات و مسائل حرفهای در ناوگان اسنپ نیاز دارید، کافی است موضوعات زیر را دنبال کنید. همچنین در صورتی که حساب کاربری شما غیرفعال شده است، با شرکت در آزمون آنلاین زیر و قبولی در آن، حساب کاربری شما طی ۲۴ ساعت آینده فعال خواهد شد.
هرآنچه باید درباره اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ و نحوه کار با آن بدانید
اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ رابط میان شما و مسافران است و ویژگیهای کاربردی آن ارائه خدمات به مسافران را بسیار سادهتر کرده است. برای آشنایی با نحوه کار با اپلیکیشن و ویژگیهای مختلف آن، آموزش انجام سفرهای اسنپی و همینطور نحوه تکمیل مدارک میتوانید به بخش مرکز آموزش سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
مواردی که کاربر راننده اسنپ باید در هنگام انجام سفر رعایت کند
هنگام انجام سفر اسنپی ممکن است شرایط مختلفی پیش بیاید که هر کدام راهحل متفاوتی دارد. مثلا ممکن است مسافر درخواست توقف در مسیر داشته باشد یا بخواهد مقصد دیگری به سفر اضافه کند. در چنین شرایطی نحوه انجام سفر به چه صورت است و هزینه سفر چطور محاسبه خواهد شد؟
برای مرور نکات مهمی که ممکن است هنگام انجام یک سفر اسنپی پیش بیاید و ایجاد حس بهتر بعد ازانجام سفر و کسب درامد بیشتر میتوانید مطلب زیر را مشاهده کنید.
مواردی که کاربر راننده اسنپ مجاز به لغو سفر است
همواره به کاربران راننده اسنپ توصیه میشود که برای افزایش امتیاز و درآمد، سفرهای بیشتری را قبول کنند و تا جایی که میتوانند از لغو سفر خودداری کنند، اما گاهی اوقات شرایطی پیش میآید که شما مجبور میشوید سفر را لغو کنید. برای آشنایی با موارد مجاز لغو سفر در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ میتوانید به مطلب زیر مراجعه کنید.
کاربران راننده ۵ ستاره اسنپ، چه ویژگیها و مزایایی دارند؟
در پایان سفرهای اسنپی، مسافران به کیفیت سفرشان امتیاز می دهند و هرچقدر امتیاز کاربر رانندهای بیشتر باشد درخواستهای سفر بیشتری دریافت میکند و از مزایایی نظیر دریافت طرحهای تشویقی بهرهمند می شود. اگر میخواهید بدانید چطور به یک راننده ۵ ستاره تبدیل شوید مطالعه مطلب زیر را از دست ندهید.
چگونه در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ مقدار موجودی خود را افزایش دهید
کاربران راننده اسنپی برای شروعبهکار و دریافت درخواستهای سفر، نیاز به افزایش موجودی حساب کاربریشان دارند. از این موجودی برای پرداخت کمیسیون سفرهای اسنپی استفاده میشود. توجه داشته باشید اگر موجودی حساب شما منفی باشد، درخواستهای سفر اسنپ برایتان ارسال نمیشود. برای آموزش افزایش موجودی در اپلیکیشن راننده اسنپ مطلب زیر را مشاهده کنید.
مزایای استفاده از مسیریاب در سفرهای اسنپی
هنگام قبول سفرهای اسنپی، لزوم استفاده از مسیریاب به شدت احساس میشود. زمانی که میخواهید به مبدأ مسافر برسید یا وقتی میخواهید مسافر را به مقصد مورد نظرش برسانید، بهتر است از مسیریاب استفاده کنید.
استفاده از مسیریاب باعث صرفهجویی در زمان و در نهایت موجب افزایش درآمد خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با مزایای استفاده از مسیریاب در سفرهای اسنپی و نحوه کار با آن با مطلب زیر همراه ما باشید.
در صورتی که در هر مرحله از فعالیت نیاز به ارتباط با اسنپ و استفاده از خدمات پشتیبانی داشتید، میتوانید با استفاده از انواع خدمات پشتیبانی اسنپ، درخواست خود را ثبت کنید. برای آشنایی با این روشها به لینک زیر مراجعه کنید.
عالی بود ممنون از راهنماییتون. لطفان اسنپ رو وصل کنید
“سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید.
سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید.
مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید.
موفق باشید.
https://club.snapp.ir/training-new-drivers/“
سلام خسته نباشید
تو آزمون شرکت کردم ممنون میشم حساب منو باز کنید
خیلی عالی بود واقعا خیلی
عالی بودین ممنون از راهنمایی وخداقوت
لغو همکاری اسنپ سواری و فعال نمودن اسنپ باری اریسان
“کاربر گرامی از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را با موضوع تغییر سرویس کاربری به صورت کامل شرح داده و ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
سلام ممنون میشم حساب من رو فعال کنید تو آزمون شرکت کردم
محمد عزیز جهت فعالسازی با پشتیبانی تماس بگیرید. موفق باشید
کاربر گرامی، لازم است تا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. کارشناسان پشتیبانی مدارک را بررسی و درصورت تأیید اعمال خواهد شد. در صورتی که دسترسی به دفاتر ندارید میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت مدارک مربوطه را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید.
کاربر گرامی، لازم است تا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. کارشناسان پشتیبانی مدارک را بررسی و درصورت تأیید اعمال خواهد شد. در صورتی که دسترسی به دفاتر ندارید میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت مدارک مربوطه را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید.
سلام ممنونم لطفاً حساب کاربری رو فعال کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
عالی