آموزشآموزش رانندگانویدیو اسنپ

مواردی که کاربر راننده اسنپ باید در انجام سفر رعایت کند

هنگامی که در حال انجام یک سفر اسنپی هستید، امکان دارد مسافر درخواست تغییر مقصد داشته باشد یا بخواهد چند مقصد دیگر به سفر اضافه کند. در چنین شرایطی شما چطور باید سفر را انجام دهید و هزینه سفر را به‌روز رسانی کنید؟

اگر مسافر طی سفر از شما درخواست کرد در جایی توقف کنید چه؟

یا اصلا فرض کنید در حال گوش دادن به موسیقی هستید که مسافر آن را نمی‌پسندد و از شما بخواهد که صدای دستگاه پخش موسیقی خود را کم کنید. چه عکس العملی باید داشته باشید؟

بیایید در این مطلب به نکاتی بپردازیم که ممکن است حین انجام یک سفر اسنپی برای شما پیش بیایید. در ادامه درباره بهترین راه‌حل‌ها نیز صحبت خواهیم کرد.

مسیریاب راه را بهتر از ما می‌داند

بعد از قبول درخواست سفر و هنگامی که مسافر سوار خودروی شما می‌شود باید بهترین و کوتاه‌ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید.

مسیریاب‌ها راه‌هایی که ترافیک در آن‌ها کمتر است را به شما نشان می‌دهند. راهتان را از میان کوچه‌ها و معابر نا آشنا پیدا می‌کنند و در طول مسیر به شما کمک می‌کنند کوتاهترین راه‌ها را برای رسیدن به مقصد پیدا کنید.

برای کسب درآمد بالا و انجام سفرها در کوتاه‌ترین زمان، ضروری است که کار با مسیریاب‌ها را یاد بگیرید. برای شروع پیشنهاد می‌کنیم لینک زیر را لمس کنید و ویدیویی از تجربه‌ راننده‌های اسنپ در استفاده از مسیریاب را تماشا کنید.

اما چه مسیریابی را دانلود کنید و چطور از آن استفاده کنید؟ دکمه زیر را لمس کنید تا در این باره بیشتر بدانید.

این موارد را در حین سفر حتما رعایت کنید

برای اینکه حین سفر تجربه بهتری داشته باشید باید نکاتی را رعایت کنید. این موارد به داشتن حس بهتر از انجام سفر، کسب امتیاز بالاتر و در نتیجه درآمد بیشتر شما کمک خواهند کرد.

  • پیش از انجام سفر مقدار بنزین و اتصال اینترنت را بررسی کنید
  • از استعمال دخانیات حین سفر خودداری کنید
  • هنگام انجام سفر از موسیقی مناسب و متعارف استفاده کنید
  • از حمل بار و بسته بدون حضور مسافر خودداری کنید
  • در صورت رفتار نامناسب مسافر فقط با پشتیبانی تماس گرفته و از مشاجره بپرهیزید.
  • اگر مسافر در خودروی شما وسیله‌ای را جا گذاشت با پشتیبانی تماس بگیرید

ویدیوی زیر را تماشا کنید و چند نکته مهم دیگر را که رعایت‌شان حین انجام سفر ضروری است، به خاطر بسپارید.

«تغییر مقصد» در سفرهای اسنپی

همانطور که گفتیم امکان دارد پس از طی مسافتی از سفر، مسافر بخواهد مقصد خود را تغییر دهد. این تغییر مقصد از طریق اپلیکیشن به اطلاع کاربر راننده می‌رسد و باید آن را در اپلیکیشن تایید کند تا درخواست بازنگری در قیمت ارسال شود.

هزینه سفر تا جایی طی شده محاسبه و هزینه مقصد تازه به قیمت کرایه افزوده می‌شود.

با لمس دکمه‌های زیر به آموزش مرحله به مرحله نحوه تغییر مقصد هدایت می‌شوید.

تغییر هزینه سفر یا بازنگری قیمت

هزینه سفر در اسنپ هنگام ارسال درخواست به راننده به صورت ثابت محاسبه می‌شود و مقدار آن به اطلاع مسافر و راننده می‌رسد. اما در شرایطی ممکن است هزینه طی سفر تغییر کند و نیاز به بازنگری قیمت و محاسبه تازه هزینه سفر باشد؛ شرایطی مثل:

  • اضافه شدن مقصد دوم یا سوم
  • سفر در اختیار
  • توقف در مسیر

در چنین موقعیتی راننده باید درخواست بازنگری قیمت سفر را در اپلیکیشن ثبت کند. نحوه ارسال درخواست بازنگری را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

یادگیری نکات آموزشی و پایبندی به قوانین اسنپ باعث می‌شود تجربه بهتری از انجام سفرهای اسنپی داشته باشید و بدون بروز مشکل به کار خود ادامه دهید. کسب درآمد بالا در اسنپ و دریافت درخواست‌های بی‌شمار سفر وابسته به رفتار شما با مسافر حین انجام سفر است.

با دنبال کردن مطالب مرکز آموزش اسنپ، به جمع رانندگان پردرآمد و حرفه‌ای اسنپ بپیوندید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (1,828 دیدگاه)

  1. با سلام من تمام آموزش ها رو بررسی کردم.عالی بود،ولي همچنان حساب کاربريم مسدود میباشد، لطفا حساب منو درست کنید،بار اولم هستش مسدود شدم‌، ممنون میشم حساب منو چک کنید از مسدودی خارج کنید. کد ملي ۰۵۳۵۰۰۶۸۰۲

  2. سلام به این اقایون کار شناس چرا با یک تلفن مسافر که با قصد وغرض بوده مسدود میشه که مسافر بنده این کار را کرد ( برنده ) نه مسافرست ونه اسنپ (کسی دیگرست) احساسی عمل نکنید

  3. با دیدن فیلم ها متوجه شدم ک راننده با استفاده از مسیریاب میتواند بهترین را رانتخواب کند و با برخورد مناسب و وضعیت مناسب متواند براخود امتیاز کسب کند

  4. در خصوص بعضی موارد اطلاع نداشتم که یادآوری شد ومد نظر قرار گرفت در کل خوب بود

  5. متوجه شدم ک مسیر یاب باعث سریع یاد گرفتن هم شهر‌هم مسیر کوتاه میشود

  6. متوجه شدم از موارد فوق ک هنگامی مسافر از ابتدای مسیر سوار ماشین میشود تا انتها یک اخلاق خوب و دو مواردی چون استعمال دخانیات صدای ضبط و غیره رو رعایت کنیم ک سفر مناسبی داشته باشن .واینکه اگر در اپلیکیشن مقدی اضافه شد ب مقصد اولمان و یا مقصد تعویض شد باید برای محاسبه قیمت بازنگری قیمت رو بزنیم ک قیمت مناسب برایمان لحاظ شود

  7. بازنگری قیمت سفر گزینه بسیار جالب و کاربردی هست که بالای ۶۰درصد مشکلات سفر حل میشود

  8. سلام.متاسفانه موقعیت زیاد پیش میاد که مسافر درخواست کارت به کارت میده و ما قبول نمی‌کنیم امتیاز پایین میده و اسنپ هم اعمال میکنه یا اینکه درخواست جابجاییه بسته میده و قبول نمیکنی به بدترین شکل برخورد میکنه و اسنپ باز هم هیچ

  9. خوشحالم که بتده را راهنمایی کامل کرده اید که بتوانم بهترین نرم افزار را جهت استفاده بهتر برای مسیریابی دقیق و رساندن مسافر در کمترین زمان و انتخاب بهترین مسیرها هم برای خودم و هم مسافر. با قدردانی از تیم اسنپ.

  10. بله‌ اتفاقآ من‌ خودم این کار‌ کردم و آخرش‌ هم نریخت و‌ شرکت هم گفت باید شماره کارت نمیدادی‌ در‌ هر‌ صورت‌ ممنون

  11. شما هیچ توضیحی در مورد اینکه راننده ای که درخواست را گرفته مثلاً در مقصد خود که مسافر را پیاده کرد کاری داشته باشد و نمی‌تواند مقصد دوم یا سومی انجام دهد. نداده آید. لطفاً توضیح در این رابطه بدهید. با تشکر

    1. این سوال من هم هست چرا برای وقت راننده ارزش قائل نیستند شاید راننده بعد از سفر کار واجبی دارد و نمیخواهد مسیر دوم یا حتی برگشت رو که بعد از سوار شدن اضافه کرده انجام دهد

  12. سلام من از اسنپ تقاضای رسیدگی شود که مسافر اول در خواست مسیر دوم بزند و با راننده هماهنگی کنید وسط راه مسیر دوم می زند یا توقف نزده است می گوید یک دقیقه به ایست می شود چند دقیقه به مسافر بگویم ناراحت می شوند ویا می گویند جای دیگری میخواهد بروند واسنپ اشتباه زده حرف مسافر است چه کنیم ممنونم

  13. سلام ما رانندگان در خواست را قبول می کنیم و به مبدأ مسافر رسیدم ولی به هر دلیلی مجبور شدیم لغو شود واسنپ می گوید نباید سفر قبول می کردی آیا ما رانندگان خبر داریم مسافر ماسک و نمی آید یا دیر می آید و لغو می شود ما را جریمه میکنید وغیره که تجربه دارم ممنونم

  14. خیلی خوبه اطلاعات ساده و پر کاربرد رو آموزش میده شاید این موارد رو قبلاً میدونستم خیلی بهتر بود .
    فقط یه موضوع هست که متاسفانه بعضی از مسافرها به هر دلیل حتی پیش اومده که بی اطلاع امتیاز منفی می دهند و حتی خود اونا هم از این موضوع خبر ندارند چقدر واسه راننده بده . لطفاً شما هم وقتی گزارش یا امتیاز منفی برای راننده ثبت شد با راننده تماس بگیرید شاید حق با راننده باشه و یا حتی مسافر ندانسته امتیاز کم داده .
    ممنونم

  15. اگرمسافرسوارشدوکارواجب پیش اومد پیاده شدقبل از اینکه به مقصدی سدازماکومیسیون کم شدچکارکنیم

    1. لطفا شما در مورد مسافر امتیاز کم میده یا بدون مورد نظر بی خود برا راننده میده لطف کنید راننده را در جریان بگذارید الکی حق را به مسافر ندهید راننده هم حق دارد توضیح بده مشکل چی بوده رضا هستم

  16. در مسیرهای دوسفره که مقصد اول تمام شد تا حرکت برای مقصد دوم مسافر باید توقف در مسیر رابزند

  17. همیشه سعی کردم فقط به یک مسیر در سفر بپردازم و از سفر دوم پرهیز کردم. چونکه با قیمتهای ارسالی از اسنپ به صرفه نیست .

  18. ممنون میشم این حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  19. سلام وقت بخیر لطفا اگر مسافری از راننده شکایتی داشت با راننده تماس بگیرید و علت آنرا بپرسید بعضی از مسافران فکر میکند چون ما اسنپی هستیم راننده شخصی انها هستم بعضی درست مسیر را نمی زنن پایان سفر را میزنیم آقا چرا اینجا اخر سفر هست نه آقا اسنپ اشتباه مسیر زده پیاده میشن منفی میدن چکار باید کنیم ما رانندگان سردرگوم نشویم این طرف بلوار زده ان طرف بلوارپیاده میخوام بشه مسیر هم طولانی وارد ترافیک

  20. والا بنده کلا این موردها را مو به مو اجرا میکنم به خاطر شخصیت خودم و مشتری

  21. سلام خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران اسنپ درصورت امکان حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  22. متوجه شدم سعی میکنم از این به بعد همشو درست انجام بدم

  23. مسافر با دوجعبه میوه وارد میشود ایا نباید وانت اسنپ بگیرد مسافر ۴ نفر یا بیشتر هستندایا ام وی ام ظرفیت این تعداد را دارد مگر نباید پروتکل ها رعایت شود
    امروز من حتی رفتم داروخانه داروی مسافری که با دو عصا راه میرفت و امداس داشت گرفتم دیگر چه باید بکنم

  24. وقتی مسافر بی حرمتی می کند ماسک نمی زند تا مبدا میروم و بعد کنسل میکند تغییر مسیر میدهد و یا من اشتباها یک مسیر را میزنم چون موارد سریع میگذرد
    خداشاهده چندین سفر تا مبدا رفتم کوچه پس کوچه و صدماتی به خودرو وارد شده
    چیزی نگفتم
    ضمنا اگر بخواهم دائم با پشتیبانی تماس بگیرم هزینه موبایل ام زیاد میشود و درتوان من نیست
    شما بودید چه میکردید

  25. سعی کردم با هرکس مثل خودش تا کنم
    بیشترین سعی رضایت مسافر بوده
    تمیزی وبه ماشینم خیلی میرسم

  26. سلام وخسته نباشیددرصورت امکان حساب کاربری اینجانب رابازکنیدممنون

  27. سلام من اهل مشهد هستم بارها شده که مسافر درخواست خودرو داده وطبق برنامه به محل رفتم ولی در انجا دیدم که تعداد مسافر کوچک وبزرگ ۷ نفر می باشد به ایشان گفتم درخواست دو ماشین بکنید قبول نمی کنن در این موارد چگار کنیم مسافرین سوار شوند واتفاقی رخ بده بیمه قبول نمی کنه.سوار نکنیم مسافر ناراضی مشه شما زحمت میکشد ومارا مسدود می کنید لطفا به مسافرین اموزش بدهید که گرفتن اسنپ یک همکاری دو طرفه نه اینکه مسافر فکر میکنه چون قرار ۱۰۰۰۰تومان کرایه به من بده من وماشینمو خریده وبه چشم یک گماشته نگاه کنه همکاری باید دوطرفه باشدباتشکر حامدی

  28. باسلام مسیریابی اسنپ در شهر شاهرود بسیار بد عمل می‌کنه لطفاً در این زمینه اقدام کنید

  29. کرایه ها خیلی پایینه و برکتش رو اسنپ و شهرداری میگیره بقیه ام خرج ماشین میشه

  30. سلام خدمت مدیریت اسنپ. خواهشمندم مسافران را آموزش دهید
    مسافر یک سفر یک مقصده گرفته و چند تا توقف مسیر را می‌خواهد برود وقتی که می‌گوییم باید آنها را ثبت کنند در جواب میگویند نت. نداریم. گوشیمو خاموش شده. و هزار بهانه می‌آورند تا حق ما را ندهند.

  31. باسلام اگرمیشدوقتی مسافرامتیازکم کندحرف های راننده ویانظرهم مپرسیدیدعالی میشودمن فکرمی‌کنم مقسردوطرف میشه مثل سیگار کشیدن مسافرازشون خواهش میکنیم نکشن ناراحت میشن وکسرامتیاز میشوم اگربزاریم بکشن مسافربعدی ازبوش ناراحت میشه بازم کسرامتیازمیشم سرمن خیلی آمده این مشکل ممنون از همکاری شما

  32. برام پیش امده پیام امده که گزینه متوجه شدم را زدم وکرایه توسط اسنپ برای مسیرهای بعدی انجام سده وبه مسیرم ادامه دا م

  33. خوب بود ومن راننده اسنپی همیشه سعی دارم که ماسافرراضی باشد مثلاماسافرکلرویاباخاری وهمیشه الکول وماسک مرغوب داشته و دارم و استفاده میکنم وبااخلاق خوب و لبخند در دهان دارم چون تبلیغ مااسنپی هاراضی نگه داشتن ماسافراست اگرماسافرراضی باشد متقاضی اسنپ بیشتر می‌شود درامدمازیادترمیشودباتشکرازهمکاری شماوخسته نباشید میگویم ارادتمندشماوحیدذوالقدر

  34. منم.بایگی.رانندها.موافقم.قبل.ازکم.کردن
    امتیاز.خوبه.که.صحت.اون.رو.بدونید

  35. باعرض معذرت رآننده بعذاز شش سال فکر میکنم قوانین را ازبر هستن ما از مسئولین اسنپ میخواهیم بجای مسدود کردن حساب کاربری راننده بی دلیل بمشکلات اصلی راننده ها بپردازددوهفته بند رابیکار گذاشته ایدیک خانواده را از نان خوردن انداخته ایدکه دارید آزمون میگیرید این بچه معنا هست؟؟؟؟؟؟؟؟

  36. سلام و عرض ادب
    لطفا یه نفر به من جواب بده🙏🏼
    چند روزه بیشتر از ۱۰ روز تقریبا حساب اسنپی من غیر فعال چون مسافر بهم امتیاز نداده و ازش نخواستم که امتیاز بده چون فکر نمیکردم و نمیدوتستم تاثیری داره و حتی امتیاز ندادنش میتونه باعث مسدودی حساب من بشه،حالا با پشتیبان تماس گرفتم و گفته تو آزمون شرکت کن بعد ۲۴ یا ۴۸ یا ۷۲ ساعت وصل میشه تو این چند روز بیشتر از ده بار تو آزمونشون شرکت کردم همه سوالاتم درست جواب دادم هنوز حسابم مسدوده کسی میدونه چیکار باید بکنم به اینا هردفه زنگ زدم گفتن تو آزمون شرکت کن بعد ۴۸ ساعت باز میشه حسابت ولی هنوزم نشده😔

  37. یادگیری نکات آموزشی و پایبندی به قانون اسنپ باعث میشه اطلاعاتمان زیاد بشه وسفرهای خوبی داشته باشیم مچکرم ازشما

  38. خدانگهدارماکسیم راسرویسهابیرون شهری کرایه هاعالی دیگهاین جنگولک بازیهاراندارد

  39. خدانگهدار ماکسیم راسرویسها بیرون شهری قیمتهاعالی دیگه اراین جنگولک بازیاندارد

  40. سلام
    عالیه توضیحات عالی بود
    اگه امتیاز دهی مسافران به راننده حذف شود یعنی بهترین اپلیکیشن بوده و باعث اضافه شدن رانندگان میشه که از این راه رانندگان زیادی مخارج زندگی شان تامین میشه چون اکثر مسافران بی جهت از امتیاز رانندگان کم میکنن برای من چندین مورد پیش اومده …..
    بهر حال برنامه خوبیه از آموزش های خوبتان ممنونم…..

  41. خوب بود آی کاش نظر راننده گان اسنپ را در مورد قیمت کرایه ها جویا شوید

  42. سلام چند روزه حساب کاربریم مسدودشده و در آموزش وآزمون شرکت کردم قرار بود بعد از بیست و چهار ساعت حسابم باز بشه اما با گذشت چهار روز هنوز غیر فعال هستش خواهش میکنم رسیدگی کنین منبع درآمد دیگه ای ندارم و فقط تو اسنپ مشغول بودم. که حالا مسدودم.

  43. حسابم مسدود شده زنگ زدم گفتش ۹۹۰ را ۱۰۰۰۵۵۰ بفرست .فرستادم الباقیشو باید چیکار کنم

  44. بایدخودروتمیز ونکات ایمنی وبهداشتیی رعایت بشه وداخل خودروفقطا ازمسیریاب استفاده میشه سیگارکشیدن ممنوع

  45. مسافرواردماشین شده کلیدمبدارسیم بایدبزنیم ومسافرسوارخودرو شده بایدتعیدبزنیم وبانشان به مقصدادامه بدیم وکلاملآ خون سردوخوش برخورد

  46. بااین قانون اشتباه رزق روزی زن بچه ملت قط مکنید بعد هم اونکه این کار میکند هم گناه میکند تاوان بدی خواهد داد چون دنیا گرد است زما ن نشان میدهد

  47. سلام واقعا امتحان که گذاشتند خیلی سخته و متأسفانه سوالات اصلا استاندارد نیستند…..
    امتحان کنکور هم اینطور نیست
    جواب سوالات بی ارتباط با سوال هستند واقعا متاسفم که اینطور کسانی رو که با شما همکاری دارند رو آموزش بدید..

  48. اگرقیمتها درست بشود میشود روش حساب کرد بااین اساس گران

  49. عالی بود ولی اگر مسافر یک سفر را درخواست داده باشد و در انتها، مقصد دوم راانتخاب کند و راننده قادر به ادامه سفر نباشد چه کاری باید انجام بدهیم

  50. سلام وممنون از این آموزش کامل
    واقعاً هزینه سفرها در شب فوق العاده کمه همه جای دنیا برعکسه شب تا ۲۵درصد افزایش دارند .چون همون مسیر و استهلاک را داره ماشین کمتره و مسافر سریعتر میرسه و معمولاً افرادی که مهمان بودن یا از جشن و دورهمی و قرار میایند یا مسافر فرودگاه هستند در نیمه شب سفر میکنن من تا بحال با مسافری که در حالت اضطرار بوده مثلا به بیمارستان یا .. احتیاج داشته برخورد نکردم
    ضمناً راننده شب به خاطر نیازش از خوابش میزنه و ریسک خطر رانندگی در شبو به جون میخره . ممنون میشم مورد بازنگری قرار بگیره

  51. Avatar photo آموزش عالیه.برخی از مسافران از ثبت مسیر دوم متوقف گفت:

    بعد از رسیدن به مبدا تقاضای حمل بسته کردن.هزینه کمیلی تعلق می‌گیرد؟

  52. آموزش هم خوندیم هر چند جامع نبود و جوابشو هم فرستادیم ولی کسی پیگیر نشد

  53. سلام الان یه هفته هسته که حساب کاربریم قطع شده به دلیل امتیاز کم آخه چرا ماشین تمیز و خوش بو و خوش برخورد خدای دیگه نمیدونم چکار کنیم تا رضایت اسنپ رو بگیریم

  54. سطح اطلاعات عواملین اسنپ از رفتار ها و نگرش مسافران بسیار پایینه. و نحوه امتیازدهی بسیار ناعادلانه هستش. در این بخش از آموزش چندین موضوع هست ک باید بهش پرداخته بشه ولی نه خود پرسنل اداری از اون باخبر هستن و نه دوست دارن از زبان فردی ک ۴ سال تجربه رانندگی برای ناوگان اسنپ داشته رو بشنوند. اپلیکیشن مسافران باید در بروزرسانی ۳ گزینه رو همراه داشته باشه ک در بالا بردن سطح فرهنگ و نحوه برخورد با راننده و سفر بسیااااار مهم و موثرِ. فقط ای کاش کسی با من تماس می‌گرفت تا بتونم توضیح کامل و جامعی بدم.

  55. واقعا بعضی قیمت ها واسه بعضی از مسیرها کمه اما خدایی خیلی خوب شده

  56. اقاخاتم کسی نیست جواب درستی بده اخه ده روزه حسابوبستین این اسنپ رییس نداره ادم حرفشوبگه

  57. از اینکه اموزشهای خوب شما لازم است یاد میگیریم ممنون هستیم

  58. سلام اگه همون روز ثبت نام این اموزشها را بدهند خیلی بهتره هست تا بعد چند روز کار کردن

  59. بعضی مسافرااینگارکینه دارن بهشون میگی ماگستونوبزنیدزنگ بزن ناوگان گزارش دورغ براراننده منظورمیکنن یامیگی سیگارنکش بعدیه گزارش دورغ براراننده بدبخت ردمیشه.

  60. در مورد قیمتها تجدید نظر کنید با تشکر چون واقعا بعضی از سفرها ب صرفه نیست

  61. تمام این نکات ومن رعات کردم ومیکنم اما مسافرها متاسفانه تمام ناراحتی های روزنره خودشون وسر راننده اسنپ خالی میکنند

  62. سلام مواردی درسفرهای اسنپی بایددرنظر گرفته شود که مسافربهخواهد تغییر مفصددهد ویاصدای موزیک بخواهد پایین بزنیم دراینصورت یعنی ازموزیک خوشش نمی آید ودرمحل پارک وجای مطمئن پارک کرده به خواسته مسافر پاسخ صحیح می دهیم ویا درانتخاب مقصد منتخب ویامقصداول دوم سوم رفت وبرگشت ویاتوقف درمسیراوراراهنمایی میکنیم وبه مسافر اطلاع میدهیم درصورت عدم دست رسی مسافر به بازنگری قیمت مراجعه کرده وباانتخاب گزینه مورد نظرمراحل ان راانجام میدهیم ودطول سفر برای رسیدن سریع به مبدآ ومقصد حتما ازمسیریاب استفاده می کنیم

  63. همه چیز خوبه.فقط طی مسافت طولانی به مبداء میرسی،با کمال تعجب میبینی تعداد مسافرها بجای سه نفر ۵ یا ۴ نفر با تعداد زیادی اثاثیه هست. خیلی با احترام مسافر تعداد قانونیه کنجایش مسافر ویا بار را توضیح میدی(تعداد مسافرها ۳ نفر)بار هم به اندازه معقول.ولی گوش نمیکنن،در صورت لغو سفر از سوی هر دو طرف،متاسفانه چیزی براننده تعلق نمیگیره

  64. کرایه ها رو که پایینه میشه تحمل کرد اما کمیسیون های تهاجمی و بالا ی شمارو نمیشه…خاهشا همینطور که با کرایه پایین مسافر رو نگه میدارید همینجورم با کمیسیون پایین راننده رو نگه دارید

  65. سلام من راننده اسنپ هستم باراول حسابم بسته شده ازمون دادم چندبار هنوز بازنشده کارشناس محترم تاییدکرده ازمون درست دادی ولی هنوز بازنشده بخدا مشکل مالی برای زندگی دارم لطفا پیگیری کنید پمنونم

  66. اموزش هاتون عالیه جون هرکی دوست داری اسنپ منو وصل کنید بتونم کارکنم احتیاج دارم اگه قیمتاهم کمه بازم احتیاج دارم

  67. سلام. حساب کاربری من مسدود شده
    لطف کنید بررسی ورفع مسدودیت بشه.
    ممنون

  68. سلام اگرملاحظه فرمایید باتوجه تعدادسفرهای اسنپی که داشته ام بعضی ازمسافران با داشتن همراه یعنی شخص دیگری اقدام به تعغیر مقصد طبق نظر خود وبدون درنظر گرفتن تعقیرنرخ وبامسیرانتخابی خود انجام میدهندبدون اطلاع پشتیبانی وبه رانند تحمیل ازکارت میخواهندواین به رانندهامتیاز پایین ثبت می کنند باچنین مسافران خاطی چه کنیم وحق پیاده کردن مسافر دروسط رانداریم وحتی راضی به پرداخت کرایه ندارند ومیگویند مامی خواهیم رانندگان کمسیون پرداخت نکننداین چنین مسافران خاطی که مغرضانه رفتار میکنند وضربه میزنندچه کنیم
    سپاس گذارم

  69. کرایه‌ای واقعا قیمتش خیلی کم هست نسبت به تورم حال حاضردربازار

  70. با توجه به گفته مسافر اگر در برنامه ثبت نشده باشد با پشتیبانی تماس گرفته و ثبت میکنیم

  71. من تو قسمتی از اصفهان کار میکنم که همه وقتی میشینن یا میخوان مواد بکشن یا سیگار یا ماسک ندارن یا هزار و یه کوفت و زهرمار دیگه وقتی مطابق با میلشون نبودی وگفتی نکش یا ماسک نداری بشین عقب لطفا نمره منفی میدن من از بدبختی شغلم فقط و فقط اسنپه الان ۲هفتس اسنپم مسدود شده خرج زن و بچمو از این راه در میاوردم مدیر برنامه اسنپ همه جوره داره به نفع مسافر رفتار میکنم اونم بخاطر جیب خودش چون راننده ها از ناچار مجبورن هر سازی زد برقصن

  72. اوایل کارم برام خیلی مشکل بود ولی در حال حاضر خوب کار میکنم به کمک مسیر یابها با تشکر از همکاران در ناوگان اسنپ

  73. باسلام.متاسفانه بیش از حد منافع مسافر رو در نظر میگیرید و راننده مظلوم واقع میشه.اکثر مسافران توقعات بیجا دارند و با امتیازدهی پایین و ناحق موجب مسدودی رانندگان میشوند.چرا راننده نمیتونه در مورد تخلفات مسافر امتیاز بده؟

  74. کرایه ها بسیار کم و ناچیز هستند.
    لطفا به عوارض یا استهلاک ماشین ها هم دقت کنید. عزیرانی ه در تیم های برنامه ریزی هستند.

  75. سلام میخواستم بپرسم حساب کاربری من موقت مسدود شده چه جوری حسابم باز شود ممنونتون

  76. کرایها‌واقعاکم‌است.چندین‌باروروزدیدم‌به‌سوالات‌پاسخ‌دادولی‌حساب‌کاربریم‌فعال‌نشدچرا

  77. سلام ببخشید با مشکل مقصد مسافر چکار کنیم مقصد عقب تر میزنن مبدا را درست این چکاره رسیدگی کنید راه کار بدید ممنون میشم

  78. سلام و خداقوت به عزیزان پشتیبانی .
    چطور از صحت و سقم امتیاز مسافرین به راننده مطلع می شوید ؟
    وقتی راننده در مبدا ده دقیقه معطل می شود و بعد از سوار شدن مسافر درخواست توقف می دهد و مسافر قبول نمی کند و امتیاز پایین می دهد باید چیکار کرد ؟ یا وقتی سفر خدماتی هست و راننده قبول نمی کند و همین مسئله باعث امتیاز پایین به راننده می شود، راننده باید چیکار کند، ای کاش به همین راحتی امتیاز پایین مسافرین را تایید نمیکردید.

  79. من الان۷روزه مسدودشدم بخاطرنظرپوچ یه مسافری که کرایه دادن زورش میادبس حق راننده پایمال میش یه فکری براقضاوت نادرستتان بکنید

  80. استفاده از مسیریاب برای کوتاه شدن و در ترافیک قرار نگرفتن خیلی خوبه

  81. سلام خسته نباشید امتیاز مسافر برچه مبنای است یه کمکی باید حق به راننده داد چون بعضی مواقع واقعا خسته کننده است باید خودش درآن شرایط زندگی باشد تدارک کند ممنون

  82. باتوجه ب مسیر یابی مسافر فرمودند از این طرف میرفتی بهتر بود عرض میکردم چنانچه قبل از تقاطع فرموده بودید میرفتم

  83. سلام و خسته نباشید.لطفا کانی ک راننده ها رو پرزنت میکنند و ثبت نام میکنند اونا اول باید ب راننده ها بگم ک ی همچین برنامه آموزشی هستش اول بخونیم بعد کار رو شروع کنیم نه اینکه الان من یک روز کامل بیکار بشم.ممنونم.

  84. سلام خداوردی اسدی هستم سه روز اسنپ ام راقط کردید هرکاری میکنم که اسنپ را بازکنید هیچ کس دراسنپ کوش شنوا نداره کمیسیون تون رااز مابرمیدارید به امتیاز مسافر اسنپ ما راقط میکنید الان سه روز بیکارم این بخدا خوش میاد

  85. خیلیم خوب فقط گاهی مسافر ازمن درخواست شماره کارت میکنه چون رمز پویا اسنپ نمیاد

  86. عالی هستید امااااااا برای مسافران نیزقوانینی بگذارید ممنون

  87. کسی میدونه که چرااسنپ میگه شماره کارت به مسافرندین؟به خاطراینکه مسافرمجبوربشه ازداخل اپلیکیشن پرداخت کنه و۱۹درصدکمیسیون برداره که اگه شماره کارت بدیدپرداختی نقدحساب میشه اونجوری ۱۵درصدکمیسیون برمیدارن.ببین چه جوری دارن خون این راننده ها رومیخورن

  88. به علت ندانستن قوانین اسنپ همه ویدیو های اموزشی را گوش دادم

  89. با سلام و خسته نباشید
    آیا نظارتی روی امتیاز دادن مسافرها هست ؟؟؟که امتیازی که میدن درسته یا هر جور دلشون بخواهد میدن من بعد چند وقت یه مسافر سوار کردن تا نصف مسیر بردمش ماشین خراب شد و مبلغی بایت نصف مسیری که بردمش نگرفتم و بالای ده بار عذر خواهی کردم و خیلی مودبانه رفتار کردم باهش که یه سرویس دیگه گرفت و رفت حتی بهش گفتم آقا امتیاز منفی ندی بلاخره کاره پیش میاد دست من نیست که ماشینه دیگه گفت نه آقا فلان و اینا فردا با هزار بدبختی ماشین رو اوکی کردم و خوشحال برم سر کار برنامه رو باز کردم و با مسدود شدن حساب روبه رو شدم خدایی ظلمه من خودم ده سال مدیر آژانس بودم و نحوه برخورد با مسافر تمام و کمال بلدم و حتی به راننده های خودم گوشزدمیگردم ولی الان با این حرکت روبه رو میشه آدم خدایی ظلمه چون هیچ کس پیگیری نمیکنه حتی یه زنگ نمینزن بگن آقا چرا امتیاز منفی به شما دادن فقط زود مسدود میکنن لطفا قبل از مسدود کردن ما رو آدم حساب کنید یه زنگ بزنید علت و جویا بشید ..با سپاس به امید نظارت روی امتیازات

  90. سلام‌خسته‌نباشید‌من‌درمن‌انجام‌سفربودم‌ساعت‌10شب‌به‌بعد‌جریمه‌شدم.تاریخ1400/4/4برام‌200تومن‌جریمه‌امد‌میگفتن‌پاک‌میشه‌هنوز‌پاک‌نشده.خواهشن‌کاری‌واسم‌بکنید.هر‌موقع‌شب‌میخوام‌کار‌بکنیم‌جریمه‌میشم‌از‌دروبین

  91. سلام من تاریخ ۱۵/۴/۱۴۰۰ساعت بیست ودوبیست هفت دقیه سرویس گرفتم تاسوارکردم رفتم مقصدساعت بیست ودو بیست وهفت دقیقه صدمتری ابوطالب سپادجریمه شدم لطفاپیگیری شود

  92. من مشکل ندارم ک مسافر مقصد دوم یا تغییر مسیر میده میرم بهش راهنمایی میکنم

  93. سلام خدمت کارشناسان محترم بنده تا قبل از همکاری با شما مدت ۱۰ سال در اژانس مشغول به کار بودم که متاسفانه به علت استیجاری بودن محل کار وبا توجه به شرایط کسادی کار واجاره بهای بالا اژانس با سابقه ۱۷ ساله متاسفانه بسته شد طی مدت اشتغال بنده هیچ گونه مورد ومشکلی نه با مسافر ونه با مدیر اژانس نداشتم جز تشویق ولی شور بختانه ظرف مدت ۱۰ روز کار دراسنپ مورد قضب مسافرین محترم قرار گرفته وحساب کاربری بنده مسدود شده از مدیر مربوطه تقاضا مندم قبل از هر اقدامی نظر راننده را هم جویا شده سپس اقدام نمایند باسپاس فراوان

  94. متاسفانه بازخوردهای منفی از سوی بعضی مسافران، گاها بدلیل نادانی از جزئیات یا برای سرگرمی یا به ده ها دلیل غیر منطقی دیگه میتونه باشه. ولی این بازخوردها توسط پرسنل محترم اسنپ با راننده در میان گذاشته نمیشه و فورا از امتیاز کم میشه. این روال درستی نیست و یک طرفه به قاضی رفتنه… لطفا تجدید نظر کنید. درمیان گذاشتن بازخوردهای منفی با رانندگان هم بسیار مفیده هم زیاد وقت نمیبره. با سپاس از توجه شما.

  95. من خداوکیلی چرا اوایل درخواست نقدی میکردم ولی از زمانی که در لحظه میشه پول انتقال داد دیگه ابدا هیچی نمیگم حتی میگم انلاین پرداخت کنید چون بهتره شسته رفتن

  96. خدایا چجوری انقد راحت ادم و از نون خوردن میندازین چرا مسدود میکنید ادمو مسلمون نیستید من خیلی خیلی تحت فشارم اسنپ هم مسدودمون کرده ی روش بهتر برای آموزش پیدا کنید ادمو شرمنده نکنید پیش خوانواده

  97. سلام خیلی خوب اعمال رفتاربامسافررا یادگرفتم مرسی

  98. ازویدیوهای اموزشی وبادقت حداکثر یادگیری را انجام دهیم.ممنون از ویدیو خوبتون.

  99. برنامه‌ای آموزشی خوبه فکر میکنم لغو سفر از طرف مسافر بایستی بیشتر پیکیری شود تا وقت وحقی از راننده ضایع نشود

  100. سلام ببخشید حساب کاربری من مسدود شده خیلی خیلی ممنون میشم اگر دوباره فعال باشم

  101. سلام وقت بخیر من همه این کارهارو انجام دادم ولی متاسفانه امتیاز ندادن بهم نگاه ماشین بکنید برق میزنه ولی ،،،

  102. اموزش هاتون یکی از یکی بهتر و اموزنده تر دستتون درد نکنه بابت اموزش دادن خوبتون

  103. این فیلم ویدیوی خیلی عالی بود چون اگه من تازه کار باشم خیلی تو روند کارم تعصیر میزاره

  104. مسافر هست میاد میشینه توماشین انگار ما راننده شخصی ایشون هستیم.باید طرف انقد بگردونیم تا یک خود پرداز پیدا کنیم .یا سوپر مارکت ببریم .یا بیشتر از لویکیش ببریم.اخرش هم امتیاز مادست مسافر.به مسافر باید کی امتیاز بده

  105. سلام خسته نباشید برنامه اسنپ برام قیر فعال شده میتونین فعال کنید خسته نباشید

  106. سلام.ازرانندگان قدیمی هستم.انموقع مااصلاحق کنسلی نداشتیم.بهرحال درتمام نکات اموزشی اشاره ای بروزرسانی قیمت نشده.واین درجواب سوالهاامده.بااینکه میدانیم ازپشتیبانی بایداستفاده شود.یابرای دیدن پرداخت کرایه مسافر.لیست سفرهامیباشدکه درجوابهاچیزهای دیگری نوشته شده.لطفادقت بفرمایید.اگرحضوری امتحان میگرفتیدایرادات جوابهارابه شماگوشزدمینمودم.باتشکر

  107. با سلام باتوجه به گرفتن سرویس و به مبدا رسیدم مسافر صفر را لغو می کند بعضی جهت سر گرمی یا …….این کار را انجام میدهند و هیچ گونه پیگیری ندارد

  108. باسلام حتما همه موارد اموزشی را که نشان داده اید اجرا خواهم نمود

  109. سلام وخسته نباشید. من فکر کنم ۳روز۴روز بود که وارد اسنپ شدم الان از ۱۸برج۲ مسدود شدم؟ خوب. عزیز من بزرگتر به اون خدا که میپرستی من خودم معلولم پدرم معلول مادرم معلول خواستی یه شماره بفرست تا کارت های کشوری معلولیت هارا برایت واتس اپ کنم هر مدرک دیگری هم خواستی بگو من میفرستم. هر کدامشون داخل یه اتاق افتادن. منم نان آور هستم.وتا آخر عمرم نوکر جفتشون هستم .خدایی من تازه وارد بودم میشد گذشتی کرد ۵بارم داخل ازمون شرکت کردم جوابی ندادند. من امید به خداست امشبم خوندم، ازمون میدم ولی هر کسی هستی دست بگیر .خدا دست میگیره .جان مادرت اگر خواست شما نیامدن. خب رک راست اقا شما دیگه اینجا جایی نداری یا علی قسم کم کسی ندادم

  110. سلام به همکاران در واحد پشتیبانی اسنپ بنده 3هفته هست حساب کاربریم مسدوده بدلیل امتیاز پایین ازمون هم دادم و فیلمای اموزشی ام نگاه کردم همکاران محترم خواهشا رسیدگیی کنید گرفتارم به خدا عماد سلیمانی

  111. سلام یک هفته هست اسنپم مسدود شده بخاطره امتیازم پایین بوده آزمون انلان دادم زنگم زدم چند بار پشتیبانی هیچ دادرسی نیست ؟؟؟؟؟؟

  112. بعضکه نه اکثر رانندگان از این راه کسب درآمد میکنند .آیا رواست با بستن حساب کابری نان کسی را ببرید .
    اگر در پایان مکالمات تلفن با هر شرایطی امتیاز اپراتور را کم کنیم حد اکثر یک ساعت بعد تماس میگیرند ک چرا امتیاز کم داده ای..
    اما اگر مسدودی حساب یکسال هم طول بکشد برای سیستم اصلا اهمیتی ندارد که شما درآمد داری یا نه….
    هرچند دآمد اسنپ و امثالهم دهانگیر نیست اما بالاخره درآمد است اگر برای حامی رانندگان یعنی اسنپ قابل درک باشد….

  113. سلام
    حساب من بیش از ۲۰ روز است وسدود شده و درتمام این مدت اموزش دیده و آزمون داده ام اما هیچ تاًیری نداشته .
    تا اینکه دیروز متوجه شدم مسافری شکایت کرده و این در حالی ست که همین مسافر شیشه خودرو را شکسته ما باید شکایت به کجا ببریم ؟؟؟؟؟؟
    به همین سامانه ایی که با حمایت بی دریغ خود حساب کاربری را بدون هیچ تحقیقی میبندد
    ما خسارت شیشه شکسته و مدت بیکاری را از که بگیریم ..
    برای اینکه میتوانید راهنمایی کنید یا حتی تماس بگیرید یا اینکه برای اینهم یک لینک بسته توجیهی دارید….

  114. کارنون عالیه ولی گرانی استلاک ماشین راننده راازپا درمی اورد مسا فرهم حق دارد تاسفر ارام راحتی داشته باشد من از شماها ممنوم هستم قظاوت عادلانه دارید بین راننده ومسافر

  115. انجام این کارها م و به مو وقت زیادی را از راننده میگیرد خصوصا اینکه پشتیبانی بسیا ر دیر جواب میدهد و مسافر حوصله نمیکند و انجام اینکارها را بازی با موبایل تلقی کرده و کسر امتیاز میکند . مابقی معلوم است

  116. ای قسمت هم اگر برای مسافرها ی چندمقصده بصورت پیامک ارسال بشه خیلی خوب میشه ودیگه وقط ما گرفته نمیشه ومسافر میدونه چیکار کنه

  117. خوب بود. دارم کم کم. حرفه ایی میشم. خیلی. روشهای درامد با اسنپ را. نمیدونستم. واقعا هر کاری قانون خاص خودش داره ک باید انجام بدی تا برنده. بشی

  118. سلام دوهفته س اسنپ مسدود شده هر بار زنگ میزنم هرکدوم از کارشناسان یک جوابی میدن تا الان ده بار آزمون دادم بیست بار زنگ زدم ولی هنوز حساب من مسدوده من باید دقیقا چیکار کنم ممنون

  119. خیلی‌خوب‌اگه‌مسافرپول‌نقد‌نداشت‌وگفت‌رو‌کارت‌تون‌واریز‌کنم‌باید‌چیکار‌کنیم

  120. سلام ممنون خیلی کم از مسافران بهش میگی ماکس بزن یا سیگار نکش بی احترامی به رانند میکن

  121. باسلام عرض ادب احترام ارادت به کارشناسان اسنپ،،من چند بار حساب کاربری مسدود شده است،،میدونم سرویس کم میرم گاهن هم خوب میرم،،،وکارشناسان می فرمایند امتیازتان کم است،،واین هم اضافه کنم که بعضی از همشهریان اسنپ رده پایین حساب می کنند،،فکر می کنند که راننده شخصی هستیم،،وگه یه چیزی هم بگیم زود گزارش می دن،،،از شما خواهشمندم که بعضی ازگزارش ها زیاد جدی نگرین،گفتم فکر می کنند که راننده شخصی اونا هستیم،،،،ممنونم

  122. گرفتن پول ازمسافر اشتباه هست وازاون اشتباه تر نگه داری پول خورد ردوبدل کردن توی این مراحل سخت ویروس کرونا هست پس خواهشا یا فرهنگ انلاین پرداخت کردن را به مسافر هشدار دهید یا به مسافر بگویید کارت به کارت کنند به همان کارتی که دراختیار اسنپ هست که این عمل خییییلی بهتر از پول ردوبدل کردن هست ازشما ممنون میشیم اگر دراین زمینه اقدام کنید
    👃👃👃👃🌷🌷

  123. حرف ندارد مختصرومفید .بشرطی که تمام مراحل امتیاز دادن مسافرین یه غیرازین گزینه‌ای ویدوی فوق نباشه الیافی رااگرحزفش کنن بی نظیر ترین برنامه میشه چون قابل اثبات وتشخیص همکاران هست
    وهیچ مسافری نمیتونه امتیاز راننده به هردلیله دیگه پایین ببره

    این حرف دل رانندگانتون هست که واقعا با این اوضاع تورم وکرایه واستحلاک مشکلات زیادی که بعدازساعت کاری درزندگیمون داریم نسبت به کارحسابی دلسردمیکنه
    باعرض خسته نباشید فراوان از همکاران پشتیبانی که رسیدگی میکنن
    معذرت خواهی بنده را پذیرا باشید برای طولانی شدن متن!
    وقبل ازکسر کردن امتیازمان لااقل ازواقعی بودنش اطمینان نسبی حاصل فرماید!؟
    من الله توفیق

    1. دقیقا حرف دل منو زدی برادر، نمیدونم برا چی امتیازم اومدپایین، جالب اینجاست باهرمسافر طبق اخلاق ورفتارش عمل کردم، یعنی اهل صحبت وبگو بخند بود بودم، کم حرف وساکت همینطور،آخرش متوجه نشدم چرا امتیازم افتاد

    2. دقیقان درست هست بعضی مشتریها هر چقدر خوشروباشی بازم به زهر ریختن کینه خود ادامه میدن مثلان من یکی مشتری داشتم اسنپ بخدا باهش بگو بخند صفا گفت اجازه سیگار دارم گفتم بکش ماشین خودته بلخره خلی تشکر کرداز رفتار من بعدش یدفعه دیدم امتیاز من کم شد با پشتبانی تماس کرفتم مشگل منو بگه اصلاح کنم پیگیری میکنم بعد چند روزی زنگ زد گفت مشتری ازتون دلخور بوده گفتم بگین یک جلسه بزاره اگر بدی به این مشتری شده وگفت مشگل این بوده مرد نیستم ماشین بهش نبخشم اینو گفتم هم پشتیبانی کوتا امد هم این بنده خدا امتیاز برگشت

    3. بله قضاوت و اثبات حسن کار رانندگان بسیار سخت است. چطور ما حسن کار خود را در حالی که مسافر دلش نمیخواهد امتیاز دهد رو به شما اثبات کنیم؟؟؟

    4. سلام معذرت میخوام متن طولانیه اما نیاز به توضیح داره. گل گفتی آقا عماد نمیدونم چرا بعضی از مسافرها بیدلیل یاازسر بی اطلاعی امتیاز پایین به راننده میدن واین در صورتی اتفاق میوفته که درحظور راننده اظهار رضایت بالایی میکنن اما موقع نظر سنجی امتیاز خیلی پایین میدن. من تابع قوانین اسنپ بودم وبا بردن بسته بدون حظور مسافر ممانعت کردم اما در نظر سنجی بعد سفر مسافر چونکه مطابق میلش نبود ومجبور شد بیاد امتیاز پایین داده آیا از این قبیل نظر دادنها منصفانست که اسنپیهای عزیز به این امتیاز ها استناد میکنن وراننده فعالشون رو مسدود میکنن.

  124. با سلام
    در جهرم آنتن دهی خیلی ضعیفه لطفا پیگیری نمایید مدام پیغام ( در حال برقراری ارتباط با سرور) میده، درخواستی که میاد تا میایم انتخابش کنیم آنتن قطع میشه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا