آموزش رانندگانویدیو اسنپ

نکات مهم درباره استفاده از گزینه بازنگری قیمت توسط رانندگان

گزینه بازنگری قیمت چیست و در چه مواقعی باید از آن استفاده کرد؟ در این ویدیو با این گزینه بیشتر آشنا می‌شویم و موارد استفاده آن را مرور می‌کنیم. سفرهای خوب و پردرآمدی را برای شما کاربران راننده اسنپ آرزو می‌کنیم.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (3,026 دیدگاه)

  1. با سلام و احترام..
    از دست اندر کاران محترم تشکر مینمایم..واز راهنمایی عالی شما سپاسگزارم..

  2. سلام به اسنب بزرگ.
    واقعا سپاسگزارم
    از راهنمائی که نشان
    داده شد.
    متوجه شدم.

  3. باسلام وخسته نباشیدخدمت تمامی دست انکاران شرکت محترم اسنپ وخسته نباشیدویژه خدمت تمامی همکاران اسنپی ام.
    بسیارعالی و آموزنده

  4. سلام اگه مسافر گزینه توقف و قبول نکرد چیکار کنیم که خیلی وقت ها توقف دارن نمیزنن چیکارکنیم

    1. سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز، ،،آموزش بسیار عالی وتاثیر گذار بود ممنونم

  5. دست تک تک همکاران میبوسم که با حوصله و مشکلات فراوون پاسخگوی ما هستن واقعا خانواده اسنپ دوباره منو به زندگی برگردوند مونده بودم بدون کارو پول اما با اسنپ تونستم زندگیمو دوباره بسازم کاربر راننده موتور

  6. دست تک تک همکاران میبوسم که با حوصله و مشکلات فراوون پاسخگوی ما هستن واقعا خانواده اسنپ دوباره منو به زندگی برگردوند مونده بودم بدون کارو پول اما با اسنپ تونستم زندگیمو دوباره بسازم کاربر راننده موتور اسنپ هستم

  7. بازنگری قیمت برای مسیرهای دومقصده یا توقف صورت میگیرد و متوجه شدم

  8. ایا امکان دارد
    فاصله بین مبدا و مقصد در درخواست سفر در اپلیکیشن راننده مشاهده شود مثل فاصله تقریبی موقعیت تا مبدا

  9. فیلم حاوی نکات مهم درمورد بازنگری قیمت برای اضافه شدن مقصد های بیشتر میباشد

  10. سلام در مورد بازنگری قیمت سوال داشتم امروز چند مورد برام پیش اومد که مسافر تغییر مسیر و توقف داشتن و من بازنگری قیمت رو زدم که به مسافر اطلاع بدم و قیمت جدید بهم بدن ولی قیمت جدید ندادن ومسافر سریع پیاده شد و رفت با همون قیمت اولیه، کاشکی طوری بشه که بازنگری قیمت همون لحظه به راننده اطلاع داده بشه نه منتظر تماس پشتیبانی بمونیم که مدت زمانی زمان میبره و دیگه مسافر پیاده شده

    1. افرین نکته خیلی خوبی اشاره کردین ایکاش همچنین برای راننده ومسافر. هزینه نشان داده بشه و. دردسر نشه برای راننده چون سخته میشه متوجه کردمسافر. روچون قبول نمیکنه 🤕🤕

  11. سلام و عرض ادب خدمت عوامل اسنپ من و دیو هارو دیدم خیلی بهم کمک کرد ممنونم از شما متشکر میشم که دوباره کمکم کنید فعال کنید …….دوباره من به خانواده اسنپ برگردم

  12. سلام فیلم های آموزشی را دیدم برام استفاده پذیر است مرسی

  13. فیلم را دیدم متوجه‌ شدم الان فهمیدم چیکار کنم ممنون از شما

  14. اموزش ها را کامل دیدم و متوجه شدم قبل اینکه گزینه های سفر را بفشاریم‌مطمعن شویم کار درست انجام شده و دربروز مشکل حتما با پشتیبانی تماس گرفته شود

  15. اول اینکه ماشین تمیز باشد .نظافت داخل وبیرون ماشین.رفتار مناسب با مسافر و رعایت کردن رانندگی .در آخر مسافرمسیری که می‌خواهد برود باید در همان مقصد پیاده کرد

  16. سلام ببخشید منظور از افزایش اعتبار حق کمسیون دقیقا چیه؟ همون موجودی هستش که آگه سفر بشه باید مبلغی رو واریز کنیم که حق کمسیون اسنپی رو ازش کسر کنن،؟؟؟

  17. تشکر میکنم ازتون اگه راهنمایی کنید مدت زمان قانونی انتظار ۵ دقیقه هست وقتی بیشتر میشود به مسافر اطلاع میدهیم که تایم توقف بیشتر تون رو لحاظ کنید یا میگوید بیشتر نشده یا در اخر امتیاز منفی میدهد که چرا مثلا ۵ دقیقه توقف بیشتر را حساب کردیم خوب شما بگید حقمونو نخایم !؟ چیکار کنیم که نه سیخ بسوزه نه کباب زمان ماهم برامون اهمیت داره ما هم انسان هستیم

  18. متوجه شدم ولی بیشتر مواقع ماشین توسط شخصی دیگر درخواست شده ومسافر امکان رویت قیمت جدید رو نداره

  19. بسیار تشکر میکنم از راهنمایی شما جهت عملکرد بهتر بنده در اسنپ و جلب رضایت مسافر از ابتدای مبدا تا رسیدن به مقصد بتوانم هدف اصلی که رساندنمسافر است رابه درستی انجام دهم.

  20. سلام.قیمت.سفرها.در.شب.خیلی.کم.
    هست.خواهشن.زیاد.کنید.
    سفرهای.بیرون.شهر.هم.قیمت.خیلی.کم
    هست.زیادش.کنید.
    خواهشن.پیگیری.کنید.با.سپاس.از.اسنپ.

  21. سلام بازنگری دیر به مشگل ما می‌رسد با می گوید با مسافر بگویید یا بعد از رفتن مقصد مسافر پایان سفر خورده گاهی تماس می گیرند که می گویم رفت مسافر یا جواب نمی‌دهند ممنونم

  22. ممنون یکی ازمشگلات در رابطه با نرخ حل شد.گاهی تعیین نرخ نیازمند اشراف کامل به مقصد تعیین شده دارد

  23. با سلام خدمت همه همکاران و رانندگان زحمت کش اسنپ این گزینه واقعا لازم و ضروری است چون خیلی پیش میاد که مسافران درطول مسیر درخواست توقف و خرید ازمغازه دارن که گاهی به بیشتراز 10دقیقه توقف می‌انجامد حالا با توجه به این گزینه امکان درخواست تغییر بازنگری قیمت وجود دارد ومن ازاسنپ کمال تشکر را دارم پیروز و موفق باشید

  24. من دوسال هست تواسنپ هستم اما الان میخوام بذارمش کنار به چند دلیل کرایه ها باخرج مخارج الان نمیسازه ومسافرا خیلی دیر میان برای سوار شدن وی چیزم بهت میگن که وظیفته وایسی و۶الی۷نفر باهم میان سوار ماشین میشن این قانون اسنپ درست نیست که فقط راننده بدبخت باشه

  25. سلام وقت شما بخیر سوالی که مطرح است این است که راننده از کجا بداند در چه موردی مسافر نمره منفی داده که مشکل را رفع کنداگر جواب دهید ممنون میشم با تشکر

  26. باسلام خدمت شما مدیریت و کارکنان و رانندگان زحمت کش اسنپ. بنظرم این گزینه ها واقعا لازم و ضروریه که خدانکرده حق کسی پایمال نشه و درود به اسنپ که فکرهمه جارو کرده من واقعا سپاسگزارم 👏👏👏👏

  27. من یه بار از ازادگان به فلکه گاز درخواست گرفتم مسافر سوار شد گفت برو فضیلت یه نفر دیگه سوار کنیم بریم گاز گفتم دومقصده هست ،گفت اضاف میکنم رفتیم یارو رو سوار کردیم و رفتیم مقصد دو مقصده نزد بهانه اورد بازنگری قیمت رو زدم ،مسافر که پیاده شد رفت زنگ زدن توضیح دادم گفتن باشه پیگیری میکنیم ،ولی پیگیری نشد ،یه بار دیگه از ماهفیروزان مسافر اوردم همسایه اشون هم سوار شد بعد گفت من پارک نماز پیاده میشم گفتم شما باید تو برنامه مشخص کنید ،گفتند نه ،زدیم بازنگری قیمت ،زنگ زدن گفتن اشکالی نداره که وقتی رو که از شما نگرفته نمیخواد چیزی اضاف بشه گفتم بابا من با شصت ،هفتاد تا سرعت ترمز زدم وایسادم لنت ،لاستیک اصحلاک داره ،دوباره تا از دنده یک شروع کنم و به سرعت هفتاد تا برسه چهار دقیقه طول میکشه عمرم رو گذاشتم ،صد بار باید کلاچ و دنده عوض کنم ،اگه اینجوریپس ما هم مسافر بین راه سوار کنیم بگیم وقتی رو از کسی نمیگیره ،خلاصه هر جی به نفع مسافر باشه همون میشه جدیدا هم اول یه مقصد نزدیک تر میزنن مسافر که سوار میشه مقصده هم تغییر میکنه دور تر میشه

  28. سلام مسافر مسیر خود را تعقیر داده کرایه کل برای من ثبت شده در صورتی که ۸۸ تومان پرداخت کرده اینو اصلاح کنید ممنون

  29. سلام …این موضوع در صورتی صدق میکنه که قبل پایان سفر باشه نه در زمانی که به مقصد رسیدی و مسافرت پیاده شده تازه اپراتور باهات تماس بگیره

  30. خیلی وقت ها مسافر در مقصد می‌گوید مقصد را اشتباه زدم نمی خواهد در اسنپ مقصد دو هم بزنیم می‌گوید دو خیابان پایین تر راهی نیست

  31. سلام من سه بار ثبت کردم آ موزشم را اماصفحه اسنپ باز نشد

  32. تورو قرآن ایقد آدمو مسدود نکنید راننده سیرجانی از دست اسنپ خیلی شاکی هستن دیوونه کردین مارو اه

  33. سلام حساب من الان یک ماهه به خاطر امتیاز پایین مسدود شده و تا الان ۳۰ بار امتحان دادم و محتویات اموزش را دیدم ولی هنوز حسابم از مسدودی درنیامد
    هر بار تماس گرفتم با پشتیبانی هم فقط میگه تا ۷۲ ساعت دیگه اگه باز نشد دوباره امتحان بده

    لطفا اگه حساب من به عنوان راننده باز نمیشه اعلام کنید که بریم ماکسیم یا یه جواب قانع کننده بدین این که نشد پشتیبانی حداقل یا کامل مسدود کنید یا بازش کنید

  34. سلام حساب کاربریم مسدود شده وازمون هم دادم وبازم مسدوده چکارباید بکنم

  35. سلام خواهشمندم در صورت امکان حساب کاربری من راازمسدودبودن خارج کنید باتشکر

  36. با سلام چرا اسنپ من رو فعال نمیکنید من که آزمون رو دادم ، بیکارم حداقل بتونم کار کنم ، ممنون میشم مجدد بررسی کنید

  37. متشکرم. درموردشماره شبا کدام گزینه باید اعمال شود در ازمون مشخص نیست

  38. اگراین برنامه راگذاشتیدکه اموزش ببینیم پس چرابه خوبی دانلودنمیشودحدود3ساعت نشستم هنوز4تاویدیوبخوبی ندیدم واکثرگذینه هاهم به خوبی دانلودنمیشوندممنون میشم اگرپیگیری کنید

  39. بیس روزه هی دارم تست میدم ب هرکیم زنگ میزنم میگه 24ساعت دیگه نمیدونم ساعت اونا خابیده یا ساعت من دور بالا کار میکنه بابا بفکر مردمم باشین برا مسدود کردن ی ثانیه هم طول نمیکشه ولی برا حل کردنش ک میگین ۲۴ ساعت الان بیس روز شده ک هروز زنگ میزنم بعد ده دقیقه انتظار جواب همیشگی رو میشنوم همون چن سرویسی ک با اسنپ کار کردیم تو این روزا دادم شارژخاهشن ب کار مردمم رسیدگی کنین

  40. ۱۰ بار آزمون شرکت کردم ولی وصل نمیشه الحق و والانصاف که صادقانه خدمت میکنه اسنپ خداقوت پهلوان ازخوب بودن فقط خوب حرف زدنو بلدن اونم بخاطر گرفتن امتیاز بروامتیازتو ازخدابگیر نه بنده خدایاحق

  41. چندباره دارم فیلمای آموزشی ومی‌بینم و امتحان میدم هنوزازمسدودی موقت درنیومدم‌ واسه یه لقمه نون آدم وبیچاره میکنین

  42. اسلام در بازنگری قیمت من همیشه با پشتیبانی در ارطباط هستم..و از گزینه های موجود در بازنکری استفاده میکنم…و کامل دانش دارم و میتونم اموزش هم بدم به راننده های حدید اسنپ….ممنونم

  43. سلام مشکل مسدود شدن حساب کاربری دارم خواستم بدون مشکل از کجاست

  44. بیست بار همه کلیپارو دیدم پنج شیش بارم امتحان دادم چرا وصل نمیشه

  45. ممنون عالی بود من خودم به شخصه این رو زیاد بلد نبودم وهمیشه به مشکل میخوردم خوب بود

  46. عالیه.ولی.یک.سرقضیه.خود.شما.هستید
    به.این.صورت.که.دربعضی.قیمت.گداریها
    مبلغ.پانصد.تومانی.راحذف.کنیدممنون

  47. سلام از اینکه این اموزش را برای ماگزاشتین بسیار لذت بخش بود اموزش چون بسیاری از مشکلات پیش آمده رو حل میکنه از شما ممنونم

  48. سلام‌تعجب میکنم اسنپ هیچ خدماتی به مارانندگان نداده حتی برچسپ درخواست کردیم خبری نیست ولی حساب کاربری ما به دلیل اینکه مسافرا زیاد توقید امتیازدادن علاقه ندارند شما قطع میکنند خیلی زشت است این قانون راجمع کنید طرف تعهد داده که من مسافرم را انچه قانون است باید یه مقصدش برسانیم

  49. خیلی لطف میییکنید که به ما راننده تاکسی های سطح شهر تهران که کارنامه تاکسیرانی داریم اموزش میدید. اخه ما جلسات اموزش نرفتیم نمیدونیم و از صدها فیلتر رد نشدیم و کوچکترین مشکل پیش بیاد به ما زنگ نمیزنن از تاکسیرانی و غیره

  50. آموختم و تلاش میکنم با مشارکت مسافر از این آپشن. استفاده کنم.

  51. تغییر قیمت برای مسافر آمد ولی برای من نیامد البته نتم ضعیف بود

  52. درخواست مسافربایدبه بلاترین قیمت یا به مسیررفت برگشت هم فکرکنیم بایدمسیرانتخاب میکنی مثل بعضی جاهادرخواست ندارن توبعضی ازروستاها

  53. سلام اکثرامسافرانی که به قسمت بازنگری قیمت میرسن اعتراض میکنن یه سری هم درابتداسفرکه به مبدامیرسی تابیان سواربشن مقداری زمانشون طول میکشه که اصلاتوجهی به این ندارن که راننده معطل شده هیچ واکنشی برای توقف ندارن

  54. از کلیپ آموزشی اسنپ نهایت استفاده را بردم با تشکر از اسنپ

  55. سلام درود اسنپ من گزینه پشتیبانی نمیاد بعضی وقتا برا بازنگری قیمت

  56. بعد که متوجه شدم را لمس میکنید باید حالا وایستید نگذارید مسافر پیاده شه تا هروقت پشتیبانی دوست داشت زنک بزنه بهتون،تازه واسه من که اصلا زحمت ندادن زنگ هم بزنن خودم تماس گرفتم بعد از کلی تو صف انتظار بودن جواب دادن

  57. من ۱بار این کارو کردم ۱۰دقیقه منتظر ماندم تماس نگرفتن بعد زنگ زدم بخدا ۱۲دقیفه وصل شد و متاسفانه اپراتور قطع کرد یا آنتن رفت شما در نظر بگیرید این فرایند چه فشاری رو اعصاب ما راننده ها می‌ذاره از طرف دیگه مسافر درخواست کرده همین دیشب که مادرزنش ۱مسیر خارج از مسیر خودشون ببریم بعد۱رب معطلی ازشون خواستم که وارد کنند و مسیر شدن سفر و معطلی متأسفانه هرکس که بهش میگیم طبق قوانین عمل کن ناراحت میشه و نمره منفی میده وبازهم انجام نداده وار ماشین پیاده شدن واقعا تو این شهر ۱۰۰۰رنگ با هزاران فرهنگ گناه ما چی نمیدونم اول مسافران میگفتن فلان راننده دوتا خیابان اشتباه زدیم لوکیشن مارو نبرد پیاده کرد الان درک میکنم چرا این کارو کرده با اینکه تا حالا انجام ندادم نمی‌دم ولی کاملا همکاران درک میکنم

  58. سلام،عالی بود اموزش تون،ولی یه انتقادی که دارم بنده تازه ،دارم کار میکنم با اسنپ،ولی امروز دیدم مسدود شدم،و اینم علتش این بوده امتیاز کافی از طرف مسافر رو کسب نکردم،،و خواهشم اینه که،اقا یه مسافری شاید اصلا حال و حوصله امتیاز دادن نداره،یا یکی اصلا ،خودش کلا نمیده..یا خیلی مسائل دیگه،لطف اگه میشه تجدید نظری بفرمایید،خیلی ممنونم ناصر راننده اسنپ

  59. سلام خسته نباشید خواستم بگم یکماه کاربری من بسته شده به صورت موقت چندین برم آزمون دادم متاسفانه وصل نشد خسته ام کردیدی بااین روش

  60. سلام دو بار تا حالا امتحان دادم ولی حساب کاربری من هنوز بسته میباشد

  61. آموزنده‌بود‌..بابکارگیری‌این‌روش‌درامدبالاتری‌‌تعلق‌میگیرد…سپاسگزارم‌ازاموزش‌ساده‌وقابل‌درک‌‌که‌بنمایش‌گذاشتید

  62. سلام کلیپ ها خوب شما رامشاهده شداز آن استفاده خواهیم برد

  63. سلام بنده اتفاق افتاده رفتم یه مسیر را به مقصد رسیدم مسافر گفته چون تو محدوده اسنپ نبوده مقصد اصلیم اخرین مقصد نزدیک به محل مورد نظر را زدم باید در این مواقع چکار کرد وقتی تو محدوده اسنپ نیست که درخواست بازنگریه قیمت کرد

  64. سلام.بار ها با اسنپ تماس گرفته ام برای رفع مشکل. مسیر مبدا تا مقصد را به مثال ۲ کیلومتر زده است ولی بیشتر از ۶ کیلومتر میباشد. این برای ما هزینه دارد. چرا باید کیلومتر را کمتر نشان دهید!؟
    من از شهرستان اسلام اباد غرب مسافر درخواست سفر به کرمانشاه را داشته است
    مبدا تا مقصد را شما ۲۳ کیلومتر زده اید ولی بیشتر از ۷۵ کیلومتر است!؟؟؟
    چرا پیگیری نمی‌کنید؟!؟
    شما کیلومتر ها را در برنامه به صورت خط هوایی حساب میکنید !؟ ولی حمل و نقل زمینی پیمایش کیلومتر اش فرق میکند
    این برای ما هزینه بر است .
    خواهشا رسیدگی کنید خواهش دارم از شما رسیدگی کنید . با تشکر جلیلیان
    هستم از شهرستان اسلام اباد غرب استان کرمانشاه

  65. واقعا جالب بود و نمیدونستم و همیشه کلی وقتم برای تماس با پشتیبانی تلف میشد…عالی

  66. عععععععععاااااااالللللللیییییی ععععااااللللییییی بارررریییککککک

  67. سلام،من توآزمون شرکت کردم،ولی الان15 روزه ک حسابم فعال نشده، چندبار با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن انقدرجوابها رو ارسال کن تاوقتیکه حسابت فعال بشه،لطفا رسیدگی کنید.

  68. اگر قیمتها با توجه به تورم کشور روند نزولی داشته باشد خیلی بهتر می باشد وو بعضی از روزها و ساعت ها قیمت ها واقعا به صرفه نمی باشد با تشکر

  69. باسلام. من نمیدونم توی این اوضاع و احوال گرونی و تورم گناه ما راننده های اسنپ چی هست که هربار با یک شوک جدید روبرو میشیم. حدود3سال هست که باهمه مشکلات اقتصادی و مریضی که جامعمونو درگیر کرده بخاطر آبرومون هرکاری که لازم باشه بخاطر زندگیمون انجام میدیم تا بتونیم با آبرو زندگی کنیم. بدنیست کمی هم از احوالات زندگی ما جویا بشید اونم که متاسفانه تا بحال یکبار هم نشده که بفهمم از همکارمون که شماها هستید حالی از روزگار ما بپرسید. درد دلمون خیلی زیاد هست ولی متاسفانه….. بگذریم حدود2هفته هست که سیستم امتیاز دهی دچار نقصهای فراوانی شده طوری که امتیاز بنده از 65به38رسیده.البته این فقط شامل حال بنده نیست چون داخل سايت نگاه کردم نظرات الباقی همکاران هم دیدم که متاسفانه دچار این مشکلات شدن. ما یا بهتر بگم بنده هم ماشینم فوق‌العاده تمیز هست و هم در زمان گرما کولر میگیرم و اکثر مسافران هم در پایان سفر دیدم که امتیاز مثبت دادن ولی هرروز صبح با شوک جدیدی به نام کسر امتیاز روبرو میشیم. این برای روحیه رانندگان بسیار بد هست و البته بیش از همه برای اسنپ بهتره راهکار بهتری پیدا کنید. موضوع بعد کسر کردن هزینه های بیخودی که بعداز سفر باهاش مواجه میشم مثلا همین امشب حدود7هزار تومان به حساب من بدهکار شد. البته بارها پیش اومده و من اعتراض کردم و هیچ نتیجه ای ندیدم. بهتره قبل از هر چیزی یا هرکاری قبل از مسافر از راننده هم جویا بشید. خواستم مراجعه حضوری کنم که حرفامو بزنم اما بخاطر شرایط کرونا نتونستم بیام. حرف آخر به عنوان فردی از ناوگروه اسنپ خواهش میکنم به دردها و مسائل ماهم رسیدگی کنید. ماهمه انسان هستیم و میتونیم نقش جدی تری برای بهبود شرایطی که داخلش هستیم ایفا کنیم. همه چیز در پول خلاصه نمیشه انسانیت بالاترین ارزشی که خداوند بهمون عطا کرده. یاحق

  70. متاسفانه مسیریاب متصل به اسنپ کاربردصعیفی دارند وبا صعیف شدن gps ایتفرایند خیلی ضعیفترهم شده وراننده گان اسنپ ودچار مشکل کرده

  71. با سلام بازنگری و میزنیم پشتیبانی تماس میگیرن میگن پشتیبانی آنلاین ثبت کنید
    تکلیفمون چیه ؟

  72. سلام گاهی اوقات درسفرنیازبه بازنگری قیمت دارد دراین زمان به اپلیکشن مراجعه کرده وقسمت فلش رالمس میکنیم وصفحه بهبالا میرود وپشتیبانی لمس کرده وپشتیبانی وبازنگری قیمت بازمیشودوبازنگری قیمت لمس می کنیم صفحه بعدی مقصداول ودوم وسوم ویامقصدمنتخب می آید گزینه مورد نظر لمس می کنیم وبه مسافراطلاع می دهم ویا مسافر دست رسی ندارد رالمس کرده وقیمت تغییر می کند وسفرخوشی راخواهیم داشت

  73. فیلم آموزشی کاملی بود،و همه نکاتیکه در هنگام بازنگری قیمت،چه اضافه شدن مقصد در حین سفر چه منتظر شدن برای ککمسافروو کلا هر دلیلی که باعث میشه سفر از نظر طی مسافت و معطلی و…..احتیاج به گزینه بازنگری داشتیم بطور جامع آموزش کافی و وافی رو میدهد.

  74. تو آزمونم هم شرکت کردم ولی سوادم پایینه همش اشتباه میزنم کسی هست راهنمایی کنه ممنون میشم

  75. سلام من امتیازم کم بوده الان مسدود شدم حالا چکار کنم دوباره بتونم به کارم ادامه بدم دوروز کار نکردم

  76. سلام فیلم برا من باز نمیشه چجوری قیمت رو باز نگری کنیم بعد از پایان سفر یا کنسل شده سفر ممنون میشم راهنمایی کنید

  77. چرا برای من هر سفر اول مبلغ هزارتومن بیشتر نشون میده اما وقتی به مبدا میرسم هزارتومن از مبلغ کسر میکنه برای مسافر .ایا بدهکارم به اسنپ؟

  78. با سلام مقصدی که ابتدا نوشته میشود واضح نیست گیج کننده میباشد مثلا شما نمینویسید نجف اباد فقط 17 شهریور مینویسید که معلوم نیست کدام 17 شهریور وقتی قبول کردیم مینویسه نجف اباد این مورد در باره بهارستان و ملک شهر به همین صورته بهتره همون اول مقصد را صادقانه بنویسید ملک شهر بهارستان نجف ابادبعد خیابان مربوطه ممنونم

  79. سلام
    بنده مسیری گرفتم ازپاسگاه نعمت اباد ب فلکه اول صادقیه نرسیده ب یادگار
    مبدادرست بوده ولی مقصد همون پاسگاه نعمت ابادخورده کبنده سفرکنسل نکردم
    ادامه مسیردادم
    مبلغ مسیرم کلا9500تومن خورده بود ک اشتباه باید درست بشه
    مقصددرست ازپاسگاه نعمت ابادتا فلکه صادقیه نرسیده ب یادگاربوده لطفا درمبلغ سفرتجدیدنظرکنید

  80. سلام لطفا در مورد مسدودیسم توضیح بدی چند روز طول میکشه الان من آزمون دادم چند باز ولی رفع نمیشه

  81. باسلام حساب کاربری بنده بیش از بیست و چهار ساعت پیش غیر فعال شده و هنوز غیر فعاله در آزمون آنلاین هم شرکت کردم،من از اپلیکیشن دیگه ای استفاده نمیکنم و جزو اولین رانندگان ناوگان اسنپ در شهر مشهد هستم،لطفا مساعدت نمایید،نمیخوام غیر از اسنپ از اپلیکیشن دیگه ای استفاده کنم،چون یکجوری اسنپ جزئی از خانواده ام شده.

  82. سلام همه اینها درست اینکه جلوی مسافر زنگ میزنید و با مسافر حرف میزنید یکم جنبه درستی نداره .مشکل همینه فقط .
    اینکه خودمون میتونین بازنگری کنیم خوبه ولی بعدش تماس میگیرن میگن گوشی رو بده مشتری دیدگاه مشتری عوض میشه

  83. وقتی مسافرحاضربه اضاف کردن مقصددوم وتوقف درمسیرنمیشود چکاربایدکرد

  84. عالی‌چندین‌باردیدم‌ومطالعه‌کردم‌ولی‌حساب‌کاربریم‌فعال‌نشدچرا

  85. عالی.چندین‌بارمشاهده‌کردم‌وبه‌سوالات‌پاسخ‌دادم‌ولی‌حساب‌کاربریم‌فعال‌نشده‌چرا

  86. عالی.چندین‌باره‌مشاده‌کردم‌وبه‌سوالات‌پاسخ‌دادم‌ولی‌حساب‌کاربریم‌فعال‌نشده‌چرا

  87. الادرحین سفرنمیشودانجام دادضمنابتوجه به تورم که لحظه به لحظه پیشمیرودمابایدچکارکنیم ماهم مخارج ماشین زندگیمان آز این راه بدست می آوریم

  88. فیلم خوبیه
    ولی چند بار با این مورد مواجه شدم یا از پشتیبانی تماسی گرفته نشده یا مسافر قبول نکرده و بهانه آورده
    راننده هم اجازه نداره مبلغ اضافی بگیره

  89. خیلی عالیه این آموزشها سطح دانش و برخورد به روز با مسافر رو افزایش میدهد ممنونم

  90. مسیر اضافه بار اضافه قبل از حرکت باید حتما باز نگری قیمت انجام شود

  91. دقیقا باز نگری هزینه سفر ( برای تغییر مسیر.توقف.بار اضافه.ومقصد دوم ویا مقصد سوم میباشد)

  92. شاید بهتر بود به این نکته هم اشاره میشد که بازنگری فقط در طول سفر فعال هستش.

  93. کاشکی مسافرهم منطقی برخورد کنه چون هیچ آموزشی درباره استفاده از نرم افزاراسنپ ندیده و اکثراً توجیه نمیشن

  94. راستش خیلی خوبه ولی مسافری که کسه دیگه براش سرویس گرفته یاازاین قبیل موردا،وقتی گفته میشه ماتفاوت یاتعقیره مسیرفرق میکنه اخره کارتوگزینه امتیازکم لطی میکنه،بهترنیست یکم بیشترتوامتیازدادنش بیشترفرس گذاشته بشه؟

  95. در چه صورتی نیاز نیست بازنگری قیمت ب اطلاع مسافر برسه
    من متوجه نشدم چراو منظور چه مواردیست

  96. این قسمت .اقعا یک حساب منطقی برای هردو طرف. سفر هم برای مسافر همبرای راننده جای هیچ بحثو شک. یا سواستفاده مالی. نمیشه نکته مفیدی بود

  97. گزینه تنظیمات دریافت سفر چه کاربردی دارد؟ در ویدیو و آموزش ارائه نشده

  98. عالیه.چرااسنپ بعضی مواقع روزی ۲امتیازکسرمی کنه ومطمعنی مشکل نداری بامسافر

  99. مسیر های که خاکی هست رو چطور باید هزینشو بگیریم بر چه اساس باید نرخ تعیین میشه

  100. بسیار عالی و قابل استفاده من خودم ب شخصه نمیدونستم این قابلیت وجود داره ممنونم

  101. قیمتهای اسنپ شاهرود انقدر کمه که صرف نمیکنه استارت بزنی ماشینو برای مسافر خجالت نمیکشید پول ادمس نمیشه این قیمتها

  102. درود .
    در سیستم مقصد دوم هست .آیا مسافری بیش از دو مقصد مثلن چهار مقصد یا بیشتر و در هر مقصد توقف داشته باشد چکار باید کرد و در آخر برگشت به مبدا یا به معنای کلی در اختیار مثل آژانس

  103. سلام.قیمت.خیلی.کم.هست.باید
    بیشتر.بشه.خواهشن.پیگیری.
    کنید.

  104. اگه مسیری ک انتخاب شده مقصدش طولانی تر شود یعنی مسیر بسته یا ورود ممنوع بود و از مسیر دیگه ایی باید بریم
    چگونه بازنمری قیمت میشه انجام داد؟! من چند باری با این مساله روبرو شدم

  105. سلام درتاریخ1400/5/12ساعت 10
    مسافرت مقصد بنی فصل 66 را زده ولی مقصد را تاخیر داده توحید 66 بوده است درضمن 10000تومان کف ماشین انداخته و رفته وبنده هیچ پول اصافه نگرفته ام برا ای چه مبلع 5000تومان از اینجانب کسر سده است.باتشکر

  106. باسلام.خیلی عالی بود.ولی بنده به یک مشکل بر خوردم اینکه بنده روز شنبه بالای ۲۲تا سفر رفتم ولی درجدول آمار به من تنها ۸سفر ثبت شده است.خواهشن برام توضیح بدید این چطور میشه.ممنونم

  107. باسلام حساب کاربری بنده مسدود شده میخواستم بی زحمت حسابم روفعال کنید سپاس

  108. اینو که همه میدونن مسافر دومسیر میره ولی ی مسیر انتخاب کرده اگه بهش میگی بحث رو می پیچونه وقتی پشتیبانی رو میزنی تا زنگ بزنن مسافر پیاده شده رفته و باید بازم معطل بشی که اینجوری تو روز فقط باید منتظر بمونی که آخرش هم دخلت جور نمیشه و معطل میشی

  109. سلام خسه نباشید.برا من دو سه دفعه اتفاق افتاده اول درخواست قیمت پایینه بعد از سوار و پیاده شدن مسافر مبلغ بیشتری نشون داده میشه.امروز نیشابور رفتم زده126هزار ولی بعد از اتمام سفر برا من زده 129هزار.یعنی 3هزارتومن از جیب من رفته

  110. با سلام اخه هر موقع من تماس گرفتم مستفر فعلی پیاده شده مسافر بعدی سوار به سمت مقصد تازه همکارنتان بامن تماس گرفتن ولی چه فایده داره اخه تماس بایستی سریع و سر باشه نه با کلی فاصله

  111. سلام من اول دبستان دارم حافظه دیگه ندارم شماخیلی سخت میگیری من وارد هسم

  112. مرده شورهمتون ببرن بااین کارآفرینیتون.هزینه های سفراصلادرست نیست.

  113. سلام بند حدود دوسال است که دراسنپ سبتنام نمودام چند وقتی فعالیت نکردام لذا تقاضا دارم مجداَد فعالیت نمایم باکمال تشکر جواد سالاری کته شمشیری

  114. سلام بند رامسدود موقت نموداند تقا ضادارام دراسنپ فعالت نمایم ازشما ریاست محترم تقاضایی همکاری را دارم باکمال تشکر جوادسالاری

  115. سلام من بشماگفتم من کلاس اول دبستان هستم من بلدنیستم بیشترازاین شمااینقدسخت بگیربرنامه وازنکن من خلبان نیستم هلاتوهرجورکه راحتی من دیگه امتحان نمیدم خاستی وازبکن من بلدنیستم فقدهمین که امتحان دادم بلدم شب خوش

  116. عالیه میشه فقط وقتی گزینه بازنگری قیمتو میزنیم پشتیبانی زود تماس بگیرن

  117. بنظر شما کسی هست که در ازمون رد بشه وقتی سوالان بطور مثال بشکل زیر است

    وقتی مسافر مقصد دوم را انتخاب میکند چکار باید کرد .

    1- مسافر را پیاده کرد
    2-مسافر را از شیشه به بیرون پرتاپ کرد 3-هر چقدر دوستدارید بزور بگیرید
    4- بازنگری قیمت در نرم افزار .

    الان دقیقا دنبال چی هست که این سطح فرهنگ رو تعیین میکنن تازه ردتتم میکنن از ازمون

  118. سلام من نمیدونم حسابمو یک هفته است مسدود کردن بعد چرا کل موجودی کارتم را بلوکه کردن اخه فکر کردین با این قیمتهای یک سوم راننده اختلاص گره چیه

  119. سلام هزینه مقصد خیلی پایینه و ماشین 111 دارم بدون صندوق هس خواهشا رسیدگی کنید .

  120. مسافر الان بردم تغییر مسیر داد هرچه با پشتبانی تماس گرفتم نشد برس کنید

  121. سلام
    خوبه عالی فقط یک چیزی که هست من برای آزمون دو هفته هست مسدودم

  122. سلام قیمت هزینه سفر خیلی پایین هس و به دلیل نداشتن صندوق عقب نمیشه گاز سوز کرد .و نیاز به بررسی دارد

  123. سلام خدمت برنامه خوبه اسنپ خواهش میکنم من را از بلاک دربیاورید سعی میکنم امتیازمو ببرم بالا با تشکر از برنامه خوبه اسنپ

  124. باسلام خدمت برنامه خوب اسنپ خواهش میکنم دوباره من را از بلاک دربیاورید سعی میکنم امتیازمو بیشتر کنم

  125. سلام من هرزمان درخواست بازنگری کردم وقتی سفرتموم شده پشتیبانی زنگ زده درکل تاحالابالای 5بارحق من ضایع شده در این مورداسنپ خیلی ضعیف عمل می‌کنه همین دیروزبازنگری زدم جواب ندادین مسافرم قبول نکردحدود8کیلومترتغییرمسیررفتم بعدهم که پیام دادم به اسنپ میگه یا مسافربایدلحاظ کنه یا قسمت بازنگری

  126. هر چقدراموزش و اطلاعت رانندگان بیشتر شودهم به نفع ناوگان اسنپ بوده و هم مسافرین عزیزبا اطمینان خاطرسفر میکنند.

  127. سلام به همه همکاران پشتیبانی ورانندگان اسنپی عزیزمیخاستم یه نظریاانتقادداسته باشم یه ترتیب اثری توبرنامه بدین ک راننده نظرسنجی مسافروبعدازپیاده کردنش ببینه تاثیربسزایی توروحیه ورفتارماراننده هامیزاره اینجوری همه قوانین بروزاسنپوک رعایت میکنیم نمیدونیم مسافریکه پیادش کردیم ازمون راضی بوده یانبوده یادرصورت رضایتونارضایتی مشکلمون یانقاط مثبتمون چی بوده ممنون ازهمتون

  128. سلام خدمت شما خواستم عرض کنم اگروسیله من به مشکل خورد وهشت میلیون خرج دارد نمی توانم از پسه خرجش بربیام کی راببینم بنده رابه علت همکاری نکردن سلب همکاری کردن ورفع سو کردن هنوز هنوزبرام بنده امکان همکاری نشده چرا؟لطفا پیگیری کنید تشکر از شما

  129. چه جالب همین مشکل زیاد پیش اومد برام گذاشتم به عهده خود مسافر اما با دیدن این فیلم خودم انجام میدم

  130. من که هرچی اینا رو زدم هیچ اتفاقی نیفتاد و همیشه اسنپ پشت مسافر رومیگیره

  131. سلام، من این نکته در بازنگری در قیمت را نمی دانستم و بعضی وقت ها بابت تاخیر ها و انتظار های بیش از حد برای مسافر ناراحت می شدم.

  132. سلام من 4روز هست آزمون دادم ولی هنوز غیرفعال هستم پس آقایون پشت سیستم فقط آهنگ گوش میکنم خوب مثل آدم وظیفه تون رو انجام بدین بعد میگن کار اداری گیرت بیاد زیرکولرهستی راحتی،خوب کار انسانی خودتو انجام بده انجام ندادن وظیفه یعنی دزدی کردن من روزی،یکبار همچین پیامی رو دادم یکی جواب نمیده چیه آبروی،خاندان اسنپو طهارتو بردی نتیجه دزدان دریایی میشدین بیشتر بهتون میومد خدانگهدار بی بخار هستینننننن

  133. سلام قربان ناوگان اسنپ شما میفرمایید رانندگان عزیز برای امتیاز التماس مسافران کنند برای امتیاز اگه ازطرف مسافر شکایتی بشه برای راننده غیرفعال کنید شاید همه مسافران حوصله تکمیل کردن ستاره وقت نزارن این چه چیزیه که مسافران حتما باید امتیاز بدن یامثلا بجای 5تا ستاره یکی رو علامت بزنن دلیلی نداره بگین عیب از راننده است یکم دقت بفرمایید من 5شنبه آزمون دادم قبول شدم چارچوبی برام نیومده به اسنپ تماس میگیرم میگه تا شب صبر کنید خدا ایشالا شماهارو به راه راست هایتتون کنه

  134. از نظر آموزش بسیار عالی ولی در کار نمیدونم بخاطر اینترنت یا کارایی شما عمل کرد خیلی ظعیف نمیشه مسافر یک ساعت تو ماشین نگه داشت بخاطر بازنگری قیمت

  135. سلام، چرا برنامه من از مسدودی باز نمیشه،، تمام سوالات رو درست زدم بخاطر اینکه از شخصی که قبلا با همین مشکل روبرو شده وتستها رو زده، وحسابش فعال شده، منم همون تستهارو زدم ولی همچنان حسابم مسدود است، لطفا راهنمایی کنید. پشتیبانی هم کمکم نمیکنه، چکار کنم تا حسابم فعال بشه، لطفا

  136. سلام، چرا برنامه من از مسدودی باز نمیشه،، تمام سوالات رو درست علامت زدم بخاطر اینکه از شخصی که قبلا با همین مشکل روبرو شده وتستها رو زده، وحسابش از مسدودی باز شده، منم همون تستهارو زدم ولی همچنان حسابم مسدود است، لطفا راهنمایی کنید. پشتیبانی هم کمکم نمیکنه، چکار کنم تا حسابم فعال بشه، لطفا

  137. خیلی خیلی ممنونم ازتون بابت اموزش دادن زیباتون خیلی خیلی ممنون فقط ای کاش مسدود نمیشدم چون همه افراد که با ماشین کار میکنن خرج زن و بچه شون رو در میاورن و خدا کنه منم خیلی زود از مسدود بودن در بیام تا بتونم خرج زندگیم رو در بیارم بازم ممنون از اموزش های خوبتون

  138. سلام.فقط میخوام بدونم هزینه سفرم نقدی بوده یا ک به حساب اسنپ رفته.همین

  139. سلام :۱۰ روزه بهم سرویس نمیدن ازمون میدن درس میزنم وصل نمیشه راهنمای ندارین

  140. خوبه عالیه.اکثر مسافر ها توقف ها و یا تغییر مسیر هایی که برای مثلا پول در آوردن از عابر رو جز وظیفه راننده حساب میکنن اگه با این بشه از این کار جلوگیری کرد عاااالی میشه.
    در کل ممنون اسنپ

  141. موافق نیستم چون خیلی دیر جواب میدین ماهم زنگ میزنیم خیلی اسیرمیشیم

  142. عالی بی نظیر چقدر برنامه خوبی خدا خیرتون بده فقط چرا در اتوبوس های شهری استفاده از تلفن همراه مجاز نیست ممنون میشم پیگیر شید

  143. با سلام من چند روز پیش وقتی میخاستم برم اسنپ با غیر فعال شدن اسنپم مواجح شدم وبنظرم بی دلیل بوده چون با مسافری بحث یا اختلاف نداشتم و تا حالا حدود ده بار ازمون دادمه وچند روز میگذره و هنوز اسنپم وصل نشده کسی میدونه باید چیکار کنم؟

  144. بازنگری مسیر و سفر ممنون از پیگیری عزیزان پشتیبانی استفاده کردم مسیری که ۱۸ تومن بود با گزارش من به پشتیبانی پیگیری و در اتمام سفر ۲۸ تومن شد . جهت اطلاع همکاران گرامی همیشه حق با مشتری نیست راننده هم حقوقی داره وقتی مسافری میخواد سر ما و اسنپ کلاه بگذاره اولا کاملا حرفه‌ای برخورد و با همکاران پشتیبان مطرح کنید . دوما از مسیر نقشه و مسیریاب خارج نشوید

  145. سلام خسته نباشی بعضی مواقع درخواست بازنگرداریم تماس ازپشتیبانی گرفته نمی شود برای من چند پیش امده

  146. سلام اگه میشه امکان دانلود فیلم های آموزشی اضافه بشه خیلی خوب میشه ممنون از زحمات شما

  147. سلام چرا قیمت میخوره ۱۵هزار تومان بعد از دریافت مسافر میشه ۱۳هزار تومان یا کمتر
    قیمتها خیلی تغییر داره

  148. باسلام ازتاریخ21خردادکاربری بنده مسدودشده وباتوجه به مطالعه ائین نامه درآزمون بارها شرکت کردم هیچ نتجیه ای نگرفتم وهرروزهم باپشتیبانی تماس میگیرم میگویند کاری از دست ما برنمی آیدوهمه دفاتر تعطیل هستندوهمه خودشان راکنارکشیدندومی گویند سیستم باید جواب بدهدشایدبرای سیستم شما اتفاقی رخ داده خلاصه اینکه شرکت اسنپی که اینقدر ادعای وسعت وبزرگی می کندتوی کاربری ما وامانده است

  149. سلام صبح شما بخیرمن میزان سوادم کم هست درخواندن یکم مشکل دارم وقتی دراسنپ سبتنام کردم گفتم چهارم دبستان دارم ولی من درکلاس دوم دبستان مردودشدم فقدشبانه یکم خوندم هالاشمازیادسخت نگیریدمن هالاچندبار درازمون ردشدم شمایکم کمکم بکنید

  150. با سلام من حدود ۲سال است که صادقانه در اسنپ کار میکنم ولی الان یک هفته است حساب کاربریم مسدود شده و هر روز در ازمون شرکت میکنم ولی حسابم باز نمیشه مطمعن هستم جوابم درست میدم بخدا مستاجر هستم سر برج نزدیکه با ۲تا بچه خدارو خوش نمیاد بدون اینکه بهم بگید دلیل چیه حسابم رو مسدود کنید من که صادقانه دارم کار میکنم

  151. سلام وقتی مسافر پس از رسیدن‌ راننده به مبدا تاخیر کرده و راننده را دقایقی معطل میکند تکلیف چیست ؟ متشکرم‌

  152. باسلام میشه درامتیازرانندگان بیشتر توضیح بدهید تا منجربه مسدود شدن کاربرنشود

  153. باسلام وخسته نباشید وتشکر از کادر مجرب وقابل احترام اسنپ،بارها برای من اتفاق افتاده که شخص دیگری برای مسافر اسنپ گرفته و مقصد را به درستی انتخاب نکرده و برای پیدا کردن مقصد ۱۰ الی ۱۵وشایدم بیشتر وقت صرف شده و موقع اتمام صفر درخواست بازنگری داشتم که زمان زیادی برای این کار صرف میشود درصورتی اگر در نرم افزار اسنپ راننده ، قابلیت انتخاب گزینه تغیرات باهماهنگی مسافر وجود داشت وقت کمتری از مسافر وراننده گرفته میشد لطفا درصورت صلاح دید ترتیب اثر دهید، باتشکر

  154. سلام.الآن‌بادیدن‌این‌آموزش‌کاملاتوجیح‌وکمی‌مشکل‌داشتم‌برطرف‌شد.باسپاس

  155. باسلام.این فیلم فکرکنم وقتی پایان سفررولمس میکنیم بازنگری قیمت رومیشه انتخاب کردومسافرپیاده شده چون وقتی مسافرداخل ماشین هست بازنگری قیمت رونمیشه انتخاب کنیم

  156. سلام شماره من چرا میزنم میگه کسی با ای مشخصات ثبت نشده لطفا رسیدگی کنید

  157. خوب بود خسته نباشید .خواهشا لطفا اگر من در گزینش نمره قبولی نیاوردم.امکان ارسال یک پیام وجود داشته باشد. که من مطلع شوم با سپاس فراوان

  158. یکی از مسئولین نیست بگه چرا حساب کاربری من با شرکت در ازمون آنلاین و پاسخ درست سوالها چرا فعال نمیشه

  159. سلام یحیی پور هستم تو هفته گذشته وقتی رسیدم به مبدا مسافر سفر را لغو کردند البته یک ماه قبل بازم یه خانمی بودند وقتی رسیدم به مبدا سفر رو لغو کردند یادم نیست چی پیام دادم صبح فردا اون خانم عذرخواهی کردند از طریق پیام ولی ساعت و تاریخ رو یادم نمیاد

  160. سلام حساب کاربری من ۱۰ روزه مسدود شده به علت امتیاز کم هر ۲۴ ساعت در ازمون شرکت میکنم سوالات رو هم درست جواب میدم اما همچنان مسدود قبل از ۱۰ روز پیشم یک بار مسدود ولی بعد از ازمون فعال شد پیام امد که یک ماه فرصت داری امتیازت رو ببری بالا اما فردای آن روز مسدود شد چرا

  161. بنده از وقتی حسابم مسدود شده باتبسی کار میکنم خیلی راضی هستم و افسوس خوردم که چرا دیر بااین شرکت محترم همکاری کردم

  162. باسلام معنی تسهیلات یعنی چه که همیشه تو تبلیغات فروشگاهای گران فروش میگید تسهیلات یعنی وامی داده شود که راننده بتوانه لوازم ماشینش را تهیه کند وکم کم پرداخت کنه حالا متوجه شدید

  163. بازنگری قیمت نیاز به گفتمان وپیام و غیره ندارد اپراتور در شهر نیست که بسیاری مسایل را در مسیر ودر لحظه درک کند .ترافیک ،تصادفات و غیره هیچکدام در سیستم لحاظ نشده است.در این مورد هم پشتیبانی بموقع جوابگو نیست.ودر نهایت توجیهات سیستمی بیان میشود.

  164. سلام نیکو هستم بسیار عالی بود آموزش لطفا حساب کاربری من از11 هم قطع شده لطف بفرمایید که همکاری کنم بااسنپ باسپاس

  165. سلام.ضمن خسته نباشید به اطلاع می رسانم
    گزینه بازنگری راانتخاب می کنم ولی دیر بامن تماس گرفته میشود آنوقت که مسافر پیاده شده رفته.وضمنا من درمبدا پنج دقیقه توقف میکنم مسافر نمیاد من هم لعو سفر میکنم وگزینه SCL1029 را وارد میکنم متاسفانه هیچ پول کنسلی به حسابم واریز نمیشه حق من ضایع میشه لطفا رسیدگی فرمایید.
    متشکر

  166. خواهشا جلوی حساب کاربری منو بازکنیدزندگیم داره فلج میشه بااین گرونی ممنونم

  167. باسلام .درخصوص آموزش قبول دارم بعضی ازموارد رابما یاد داده و باید رعایت شود و مسیر یاب همه چیز رابرایمان آسان میکند درخواست دارم حسابدکاربری اینجاب وصل گردد چون آزمون راثبت کردم با تشکر از شرکت اسنب

  168. سلام ببخشید من الان 10روزه مسدود شدم زده موقت شاید بگم 20بارتوی آزمون شرکت کردم ولی هنوز آزاد نشده چکار باید انجام بدم

  169. من ۱۰ روزه اسنپم مسدود شده چندبارهم درازمون شرکت کردم ومیدونم که همه سوال هارو درست پاسخ دادم ولی هنوز اسنپم مسدود هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  170. سلام ببخشید من مسافر اسنپ گوشی و مدارک خودرو با خودم را سرقت برد دو نفر من را بردند به قتل برسانند ولی خدا نجاتم داد ولی شما اصلا حتی گوشی من را جواب ندادید و پنج ماه مسدود کردید و میگم منو مسدود گردید سه سال برای شما گار میگردم به کارشناسی زنگ میزنم به ما ربطی نداره مسافر مال شرکت شما بوده من زن و بچه هام امسال عید سفره نداشتند میگم ده میلیون تومان چک دادم بیمه و لاستیک باید ماشین را بفر.شم این مسخره بازی ها میفرستید بازنگری قیمت یاد من بدید پس سه سال شبها تا صبح بالای سی تا درخواست میرفتم جوابش اینه منو کشته بود زن و بچه من باید از کجا نون میخوردن شکایت گردم پنج ماه هیچ کمکی نگردین من اینها بگیرم لااقل منو مسدود ازاد کنید تا بتونم گار گنم

  171. و بعد مرحله اصلی شروع میشه منتظر بمون تا شاید شاید از طرف پشتیبانی تماس بگیرن باهات ، ولی ناامید نشی بعد از پایان سفر باهاتون تماس میگیرن 😅😅😅😅😅😅

  172. سلام اختری هستم ۲۴ قبل آزمون دادم هنوز حساب کاربری فعال نشده لطفا اگر امکان داردبرسی کنی

  173. سلام روز بخیر به دلیل پایین بودن امتیاز حساب کاربری اینجانب مسدود شده است خواهشمندم فعال کنید تا بتونم کار کنم

    1. من از امتیاز دادن یا ندادن مسافرا ناراضیم به حق امتیاز نمیدن وبعضیا کم هم میکنن

  174. سلام
    متوجه نشدم یعنی چه تغییر بازنگری در اختیار مسافر نیست
    انتهای کلیپ متوجه نشدم
    میشه بیشتر توضیح بدهید یک مثال واضح بزنید ممنونتون میشم
    مثلا شده نفر سوار کردم به مقصد یک
    یکدفعه منصرف شده هنوز به مقصد یک نرفته میگه منو ببر مقصد ۲ من بایستی چه کنم؟؟؟؟؟

  175. با سلام وقتی لوکیشن جای دیگه خورده ولی مسافر میگه اینجا نیست و مسیر خودش میگه باید چیکار کنیم

    1. من همیشه پول خورد دارم .در غیر اینصورت آنلاین پرداخت شود

    1. سلام من الان ۴ روزی هست که حساب کاربریم مسدود شده ۴ تا ازمونم دادم ولی حسابم همچنان مسدوده – اگه باز نمیشه مهم نیست فقط بدونم برم تپسی یا ماکسیم ثبت نام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا