کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. “دوست عزیز جهت تسریع می توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی و مدارک وسیله نقلیه به دفتر اسنپ شهرتون مراجعه نمایید.
    آدرس دفاتر را از لینک https://club.snapp.ir/offices/ میتوانید مشاهده نمایید. موفق باشید”

  2. سلام و درود خدمت پشتیبانی محترم اسنپ .بنده ۲ سال و چندین ماه هست که کار میکنم و بارها پیام و تماس گرفته ام که من از راننده هایی هستم که دو شیفت کار میکنم و شغل اول و اخرم هست و بارها گفتم پاداشهای روزانمون فعال نمیشه که لااقل با اینکه قیمتها خیلی پایین اومده ولی با پاداش روزانه جبران بشه .از اینکه لیگ های برتری و کاپیتانی خیلی خیلی خوب هستن و گزاشتین برای راننده های یک شغله اسنپ .ممنون از این حرکت خوبتون .واقعا هر موقع تماس میگرم و پیگیری میکنید خیلی حال میکنم .واقعا تیم پشتیبانی خیلی خیلی فعال هستن و تشکر خالصانه دارم از همشون

  3. باسلام و احترام خدمت پشتیبانی اسنپ که وجود شما باعث دلگرمی و حمایت ما میگردد مدت چهار ماه و اندی هست که برچسب تبلیغاتی اسنپ توسط همکاران محترم اسنپ بر روی دو درب خودرو بنده نصب گردیده و چندماه معاف از کمیسیون بودم اما متأسفانه ۲هفته هست با وجود فرستادن عکس از دو در و فیش بروز بانکی کمیسیون کسر می‌شود و شرایط اقتصادی بدی دارم همسرم مارو ترک کرده ولی بخاطر بچه هام درخواست طلاق نداده ام . لطف و محبت خودتون رو از بنده دریغ نفرمایید.از اعماق قلبم سپاسگزارم 🙏🙏🙏♥️
    🙏🙏🙏

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  4. سلام خودروی بنده دو گانه سوز نیست آیا میتونم از طریق اسنپ نسبت ب دوگانه سوز کردن اقدام کنم یانه

    1. سلام کاربر محترم، در حال حاضر طرح فعال در این زمینه نداریم، در صورت فعال شدن این طرح به شما کاربران محترم اطلاع رسانی می شود.

  5. سلام و درود فرآوان
    بنده طی ۱۰ ماه گذشته تقریبا ۱۰۰ هزار کیلومتر در اسنپ رانندگی کردم و مسافر جابجا کردم، آیا وام به من تعلق میگیره؟
    چونکه قرار بود وام ۱۰ میلیونی بدهید میپرسم
    ممنون

    1. سلام کاربر محترم، فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00