کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. سلام وخسته نباشید. آیا امکان دارد جایی رو برای گاز سوز کردن معرفی کنید. بانیپال فراوان

    1. دوست عزیز باشگاه رانندگان، هر ماه به مدت ۱۰ روز، یکی از خدمات رفاهی، خودرویی، آموزشی و درمانی را با تخفیفهای ویژه به صورت اختصاصی به کاربران راننده اسنپ ارائه میکند. لطفا لینک زیر را بررسی نمایید:
      https://club.snapp.ir/super-discount/#no
      برای مشاهده مراکز خرید معتبر در اطرافتان از سایت کارفیکس منطقه خود را انتخاب نمایید.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید،من برچسب معافیت ازکمیسیون دارم ولی کمیسیون ازم کم میشه الان باید چیکار کنم

    1. دوست عزیز برای بررسی حساب کاربریتان حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید از طریق پشتیبانی غیر حضوری اقدام نمایید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/

  3. با سلام و خدا قوت سوال داشتم آیا سفرهای برون شهری مثل سفرهای درون شهری شامل طرح تشویقی می‌شود یاخیر

    1. دوست عزیز فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید از شرکت محترم اسنپ من سیامک هستم تقریبآ ۲۰ روزی هست که با اسنپ کار میکنم گفتم ببینم شامل جایزه ۴میلیون تومانی میشم ممنون سپاس گذارم

  5. سلام
    خودرو من شرایط خودروهای اکوپلاس را دارا میباشد چون تازه وارد اسنپ شدم اطلاع ندارم چگونه سفرهای اکو…را قبول کنم لطفا راهنمایی بفرمائید
    با تشکر

  6. با سلام خیلی پیش آمده که مثلاً با گذشت ده دقیقه رانندگی وبه محض رسیدن به مقصد مشتری انصراف داده ،بلخره ضمن هزینه, وقت هم گرفته میشه ،اسنپ چه تدابیری در این موضوع بخاطر ضایع نشدن حق راننده انجام نموده،؟

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  7. لطفا در اپلیکیشن به خانمهای راننده جنسیت مسافر نمایش داده شود، تا در انتخاب سفر با آرامش بیشتری اقدام کنند.
    یا اینکه فیلتر داشته باشه که هر کس براش مهمه فعال کنه

  8. سلام خسته نباشیدعلیرضانقابی هستم منهم تازه ثبتنام کردم لاستیک دولتی میتونم ازاسنپ بگیرم

  9. بسلام خسته نباشید تسهیلاتی برای خودروهای فرسوده در نظر گرفته شود تا بتوانیم خودرو بهتری تهیه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00