آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان 24 ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا 5 دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از 5 دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (2,375 دیدگاه)

  1. سلام خدا قووت دست‌اندرکاران برنامه خیلی خوب هست مرسی مرسی مرسی تشکر از برنامه

  2. خیلی جالب و مفید پر از نگته های بروز بودن برنامه اسنپ بود هم از اموزشهایتان نهایت استفاده را کردیم هم ازمون که خیلی جالب و مهارت یک رانند اسنپ را سنجیدن واقعا خیلی تاسیر گذار میشودهم برای رانندهم برای اسنپ که اصلاعات بروز حتما گیفیت سرویس دهی را بیشترمیکنند باتشکر واحترام رضا صفری 1401/7/14فول لایک داشت این مراحل ممنون

  3. درست که بند درسال نودوپنج بود که از تهرا ن تیم امده بودنند برای تبلیغات اسنپ همان زمان ثبت نام کردم برای اسنپ وتا حالاهم سه تا ماشین عوض کردم وهرسه تا ماشینم را خودویرایش کردم بعد از تعید کار کردم خوشحالم که تیم اسنپ ایقدر بروز هستند وافتخار میکنم که باتیم اسنپ‌کار میکنم خیلی عالی ومفید بود اموزش تا خلاصه ومفید باتشکر از تیم پشتیبانی اسنپ 1401/7/14 rezasa2077@gmail.com

  4. باسلام اگرسفرراقبول کرده وبعدبعلت های متفاوت مثلاترافیک یاعدم یافتن محل سفرراراننده لغوکندچگونه علت لغوسفررابه پشتیبانی اطلاع دهد

  5. خیلی خوبه که هزینه ی کنسلی وارد حسابمون بشه و اسنپ موتور هم این قابلیت رو داره آیا؟

  6. مطالب رو خواندم و فیلم را دیدم متوجه شدم چ کار باید کرد و چطور باید و درچه زمان سفارش را لغو کنیم و لغویی های سفارش توسط مشتری مبالغ رو حساب کاربری ما محاسبه میشود

  7. با عرض سلام من توقف در مسیر روزدم وبراش همان لحظه فرستادم اعتنایی نکرده

  8. پس چرا این اتفاق برای من نمی افتد من در طول هفته ی گذشته چندین مورد کنسلی از طرف مسافر داشتم. واقعا هم زور دارد 8 دقیقه رانندگی کن و برس به مقصد منتظر بمان و تماس بگیر مسافر محترم یک کلمه می گوید کنسل کردم. در حالی که هنوز کنسل هم نکرده است. دوباره تماس می گیرم و به مسافر عرض می کنم خانم کنسل نکردید و من نمی تونم مسافر جدید بگیرم. با بد اخلاقی جواب می دهد و بعد از چند دقیقه تازه سفر را کنسل می کند. هیچ هزینه ای من تا به امروز از این بابت دریافت نکردم

  9. قبلاهربارباپشتیبانی تماس میگرفتم میگفتندهزینه لغوسفربه وانت نداریم

  10. واقعاعالیه من راننده وانت سبک هستم قبلاهیچ هزینه ای بابت لغوسفرازسوی مسافردریافت نکردم ممنون

  11. موارد فوق رادیدم ومتوجه شدم کنسل کردن سفراز طرف مشتری شاید تغیر مسیر باشد یا …ولی اگر راننده بخواهد کنسل کن باید با هماهنگی تیم پشتیبان درصورت لزوم کنسل کند ک مشتری نارضایت نباشد و اینکه تسویه حساب با راننده ب صورت روزانه محسابه میشود

  12. ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    معصومه السادات حجتی

    خیلی خوب بود ممنون از لطف شما

  13. سلام.من تقریبأ دو ماه قبل حسابم مسدود کردن ولی هزینهای سفر قبلش ندادن

  14. لطفا اول دلیل سفرهای کنسلی رو بررسی کنید بعدا کسر مبلغ کنین .ممنون

  15. باعرض سلام، وخسته نباشید. متوجه شدم دستتون دردنکنه.

  16. واقعا متوجه شدم تشکر فراوان و خسته نباشید ب شما دوستان محترم

  17. دست شما درد نکنه خیلی عالی بود متوجه شدم

    1
    پاسخ
    بابک صادقی

  18. متوجه شدم با تشکر فقط یک سوال دارم وقتی مسافر را به مقصد میرسانیم و پیاده میشه دیگه مسافر رفته وما نمیتوانیم بهش بگیم امتیازبده چطور بفهمیم که مسافر چند امتیاز داده یا اصلا امتیاز داده یا نه

  19. من دوبار مسیر طولانی تا مبدا درخواستی مسافر رفتم یکبار دقیقآ تا مبدا رسیدم و مسافر کنسل کرد و یکبار هم به مبدا رسیدم مسافر لغو سفر نکرد ولی من هرچقدر تماس گرفتم و پیام دادم جواب ندا ولی هزینه کنسل شدن برام محاسبه نشد.

  20. سلام خسته نباشید . از راهنمایی شما دوستان خوبم تشکر میکنم . امید است که با کارکرد خوب جواب زحمات شما دوستان گلم را بدهم 🌹🌹🌹🌹🙏

  21. ســـــــــلام. ضمن عرض خسته نباشی ب گروه پشتیبانی اسنپ وتپسی.
    من یک سوال دارم ب عنوان راننده تپسی من قبلا راننده اسنپ بودم والان اسنپ من موقتا مسدود شده وهرکاری میکنم که رفع مسدودی بشم نمیشه. لطفا میشه راهنمایی کنید. یا یه شماره ای باشه که مستقیم با کارشناسای اسنپ درتماس باشم ممنون میشم

  22. هزینه حق کنسلی خیلی طلب دارم ولی هر وقت با پشتیبانی تماس میگیرم میگویند سیستمی هست دست ما نیست با کجا باید صحبت کرد که بگیم و ثابت کرد که این سیستم شما ایراد دارد من حاضرم ثابت بکنم این موضوع را. واقعا هیچکس پاسخگو نیست. قبل ها واقعا خوب بود ولی الان……..

  23. سلام من آموزش و کلاس بودم و قانون انسان بودن جامعه بلد هستم ولی توقع بعضی ها بیش از اندازه است و امتیاز نمی دهند یا گوشی ندارد یا کسی دیگر گرفته است ممنونم

  24. سلام هر چه لغو سفر جریمه ندارد و یا مسافر لغو می کنند حق کنسلی پرداخت نمی‌شود ممنونم

  25. سلام
    قوانین اسنپ نیازبه بازنگری و اصلاح داره
    . چون بیشتربه رضایت مسافر اهمیت داده تا حداقل حقوق راننده. موارد و ایرادها اونقد هست که کدومش رو بگی،ـ فرضا بگی،،، به کی گفتی، انگار نگفتی،، اصلا بهتره نگی، یعنی سنگین تری نگی. 🙏🏼🙏🏼

  26. سلام آیا از مبدأ و تامقصد می تواند مسافر توقف نزده و جای دیگری وبین را مسیر دوم نزده مسافر دیگری سوار کنیم واسنپ در پیامهای به کاربران می دهید که از نقشه بیرون نروید مبدأ و مقصد ما نگاه می‌کنیم چون مسافر از خواهران و برادران و عزیزان ما هستن ولی بعضی از مسافران خلاف می گویند وضمنا دفاتر را باز کنید ممنونم چون واضع حرف بزنیم و-**-*–

  27. سلام اگر برای هر مسافر که از قبل قبول درخواست می کنیم وبه مبدأ رسیدیم ومبدا زدیم ارسال پیام من رسیدم یا جواب گوشی نمی دهد یا خاموش یا کسی دیگر گرفته و یا مسافر لغو سفر می‌کند یا مسافر جواب گو نیست لغو می کنیم و هر مسافر 10دقیقه صبر کنیم تا شب چند ساعت ما تلف می شود ممنونم

  28. سلام
    عالی بود
    ولی واقعیت اینکه که این اتفاق خیلی افتاده و متاسفانه تماس با پشتیبانی هم خیلی زمان بره و از همه مهمتر اینکه وقتی مسافر نمره منفی میده هیچ تحقیقی رو اون نمیشه و به راننده اطلاع رسانی نمیشه و بدون هیچ دلیل امتیاز ازت کم میشه بدون اینکه اشتباهی داشته باشی یا مقصر باشی

  29. با سلام خدمت همه دوستان و همکاران محترم اسنپ. گاها دربعضی موارد که تجربه شخصی من بود پس تایید سفرورسیدن به مقصد بااین مشکل مواجه میشدم که مدت زمانی بیشتراز 10 دقیقه ایستادم و مسافر هم هيچگونه پاسخی نمیدهد الان واقعا اسنپ همه چیز رو راحت کرده ممنونم از این خدمات صادقانه

  30. ده دقیقه منتظر بمونیم،چی فرض کردید راننده رو،کل مسیر مسافر ده دقیقه نمیشه ا نوقت ده دقیقه حتما منتظر مسافر بمونید اگه نیومد لغو کنید ما هم با منت فراوان ۲۰۰۰ تومن میزنیم به حسابتون،راننده های محترم حتما به فکر یه شغل مناسب بگردید اینجا غیر از ضرر چیزی نیست

  31. سلام بابت هزینه کنسلی برای من که اتفاق افتاد ولی از طرف شرکت چیزی دریافت نکردم….چند وقت پیش سر ظهر رفتم سرویس در کوتاهترین زمان مسافر با تاخیر سوار شد همزمان مسافر درخواست تاکسی سرویس کرده بود وقتی که تاکسی رو دید از ماشین پیاده شد و سوار تاکسی شد وبعد حدود بیست دقیقه با تماس با پشتیبانی سفر کنسل شد ….

  32. خیلی وقت ها مسافر خودش حاضر به کنسل کردن سفر نیست وآنقدر معطل میکند که راننده مجبور به کنسل کردن میشود

  33. عالی‌ولی‌کرایه‌ها‌نسبت‌به‌مسیرهای‌داخلی‌وپیچ‌وخمهای‌کوچهای‌داخلی‌کم‌است

  34. سلام حساب کاربری بنده مسدود شده و هر کاری میکنم چند بار آزمون شرکت کردم اما حسابم باز نمیشه خواهش میکنم اگر کمکی از دست شما ساخته هست به من کمک کنید

  35. سلام من چرا مسدود شدم فیلم هارو دیدم
    ولی مقصد خیلی دور بود کنسل کردم

  36. سلام به علتی حساب کاربری منومسدودکردی آگه راهنمایم کنید ممنون میشم

  37. در بسیاری از موارد حق کنسلی بنده پرداخت نشده ولی چندین بار از اعتبار بنده کاسته شده .

  38. ممنون میشم این حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  39. لطفا هوای رانندگان هم داشته باشیدبارها شده من به مقصد رسیدم گذینه به مبدأ رسیدم را فرستادم خبری نشده من زنگ زدم گوشی موبایل مسافر خاموش ده دقیقه هم صبر کردم اما نیامده یامسافر داره فوتبال میبینه وایستا فوتبال تمام شد میام

  40. سلام خسته نباشید خواهشمندم در صورت امکان حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  41. سلام من چند روز پیش بعد از رسیدن به مسافر 3 بار باهاش تماس گرفتم و جواب نداد بعد سفر رو لغو کردم و بعدش طرف زنگ زد و کلی گلایه به اسنپ کرد چهارتام روش گزاشت از اون ساعت حسابم مسدود شده و از نون خوردن افتادم بخاطر دروغ طرف هم حق الافی به من نرسید هم بیکارم کردن چند بار با اسنپ تماس گرفتم میگن باید بعد 5 سال حضور در اسنپ باید باز آموزش ببینی و توی آزمون آنلاین شرکت کنی داخل سایت هم میرم و باز نمیشه تکلیف من چیه اگر کلی حداقل برم تبسی ماکسیم یا یه تاکسی اینترنتی دیگه مراجعه کنم هرچند راضی هستم از اسنپ و نمیخام همکاریمون تموم بشه ممنون میشم راهنماییم کنید ویا تماسی بگیرید از پشتی بانی ممنون

  42. من خیلی برام پیش امده که مسافر سفر لغو کرده ولی هیچ هزینه ای دریافت نکرده ام

  43. اما وقتی ما به مبدا رسیدیم و مسافر کنسلی میزنه
    برا ما چه فرقی داره اخه چند بار برا من پیش اومده ک زمانی ک رسیدم به مبدا تازه کنسل کردن

  44. سلام شب بخیر من خوام اسنپ باکس رو کنسل کنم دیگه بار جابه جا نکنم لطفا اقدام فرمایید ممنون

  45. من وقتی به مبدامیرسیم ودکمه رسیدم رامزنم ولی مسافرگوشی خاموش میکنه ایجامن بایدچکاربکنم اگرلقوسفربکنم بعد15دقیقه باززنگ میزنه میگه چرارفتی من ایجابایدچکاربکنم باورکنیدازاین چیزها خیلی پیش میات ممنون ازراهنمای شماخوب بود

  46. خخخخ…. برای کرایه ۳۵۰۰ تومنی هم ایا باید ۱۰ دقیقه منتظر ماند در مبدا تا مسافر بیاد و سوار بشه….میخام نه حالا بیاد نه صد سال دیگه

  47. بابا جان مادرتون سر کار نزارید فیلمو دیدیم ازمون هم شرکت کردیم همه رو درست زدیم دردتون چیه فعال نمیکنید لفت میدین سهمیه بنزین نریزین ماه قبل و که ندادین اینم ندین گوه بگیره این زندگی رو بگین چیکار کنیم الان ۱۲ بار ازمونو شرکت کردم فعال نشدم هنوز

  48. در مورد ماسک هم یه چیزی بگم اونم اینه که واقعاً زمانبره که بعد از هر مسافری که ماسک نزده وارد برنامه بشیم و گزارش بدیم من اولش اینکار رو انجام میدادم ولی دیدم اکثریت ماسک ندارن باید کلی وقت بزارم . بیخیالش شدم. پیشنهادی آینه یه آیکن مثه همون به مقصد رسیدم یا غیره بزارید که راننده زمان سفر فقط اون گزینه رو لمس کنه . میشه عکس یه ماسک گذاشت یا یه آدمک که ماسک داره و یه ضربدر روش خیلی کارا میشه کرد اگر بخواهید یه مقدار تسهیل در کار بشه.ممممممنونم

  49. ضمن عرض سلام و تشکر از اسنپ به خاطر ایجاد اشتغال خوب و مفیدی که در جامعه رواج پیدا کرده. خداییش 10دقیقه ناحقه من تو این یک ماه که شروع به کار در اسنپ کردم دهها سرویسم کنسل شده و یک ریال هم به من ندادن بعضی وقتا یه مسیر طولانی رفتم تا به مقصد رسیدم خودشون یهو کنسل کرده یا بعد از چند دقیقه کنسل میکنن خب اینجا کی ضرر رو جبران می‌کنه هیچکی فقط به ضرر راننده تموم میشه به نظر من و فکر میکنم عادلانش این باشه بعد از اینکه راننده من رسیدم رو زد اگر مسافر کنسل کرد باید کنسلی تعلق بگیره بالاخره راننده تا مقصد رفته درست نمیگم؟

  50. سلام .تو امتحان آزمون سوالی که پرسیده شده شماره ی شبا کدام قسمت است قسمت مالی است که تو گزینه ها وجود نداره باید کدام گزینه را انتخاب کنیم؟

  51. ماکه هر چی میزنیم جواب اوکی داده نمیشه نمیدونم چکار کنم

  52. اگر رفتیم به مبدا رسیدم وقوانین اسنپ سفیر انجام نداده بود به هر دلیل چه کنیم مبلغ واریز میشه لغو

  53. سلام چندین بار ما رسیدیم ومسافر گوسی خودرا خاموش کرده وجواب نداده وهمانطوری که برای راننده سخت میگیرید برای مسافر هم یخت بگیرید وهمین بالا را که سرما می اورید از انها راهم قطع کنید

  54. خوب بود برای من زیاد پیش آمده است ویادرنزدیکی مبداکنسرمیکند

  55. خیلی عالیه متوجه شدم اما یک مشکل وجود دارد که گاهی وقتها مسافر باخط دیگری برایش اسنپ میگیرن وتغیر مسیر وتوقف را نمیتونه بزنه من درخواست دادم هیچ توجهی نشده وگفته شده خود مسافر اینکار رامیتواند انجام دهد الان تکلبف چیسن

  56. خوبه.ولی۱۰دقیقه.یکم.زیاده.وچون.نمره.
    دادن.منفی.اخر.کاره.بدون.دانستن.صحت
    حق.با.مشتری.یا.مسافر.است

  57. اگه ده دقیقه بیشتر توقف کردیم. بد کنسل شد چی میشه این ده دقیقه هم حساب میشه

  58. باسلام،کسی هست حساب کاربریش غیرفعال شده باشه؟چجوری دوباره وصل میشه،آخه قطع کردن داره !

  59. ببخشید اصلا مسافر وقتی قبل اینکه به مقصد میرسی ی تماس نمی‌گردد.

  60. سلام برای من خیلی پیش اونده که مسافر کنسل نمیکنم نمیدونم چرا مثلا ب نقصد رسیدم مسافر منصرف شده یا با یک اپلیکشن دیگه رفته ولی زورش میاد کنسل کنه من مجبور شدم خودم کنسل کنم

  61. من سفری رو قبول کردم که 8 دقیقه با مسافر فاصله داشت ،با مسافر تماس گرفتم تا مطمعن بشم کنسل نمیکنه و قبول کرد بعد از طی 6 دقیقه پیام رسید که مسافر کنسل کرد . در اینگونه موارد تکلیف چیه چرا باید همچین حقی از ما ضایع بشه؟

  62. با توجه به زمان تائید سفر و رسیدن به مبدا توسط راننده ، مسافر با ۵ دقیقه انتظار راننده
    نیز به راحتی به شروع سفر
    خواهد رسید ، این امر باعث
    بهره وری زمان برای مسافر و راننده و شرکت خواهد بود.!

  63. سلام چرا وقتی میرسیم اونجا کنسل میکنه هیچ هزینه ای برامانمیاد

  64. کنسلی گاهی فقطها قبولی مسافر رومیزنی ولی خودردوچارمشکل میشودبایدبه پشتبانی اطلاع بدیدین تاماشین دیگه ای برای مسافردرنظربگیرد یاکلآ کنسل میکنین

  65. لغف سفرمن نداشتن لاستیک ماشین و خرابی ترمز ودرتابستان گازکولروروغن کانپرستورخالی کرده بودش وهرچقدرتلاش کردم داخل سایت به یک مرکزاسنپی معرفی بشم غیرمکن بودش

  66. خب اگر مسافر بعد از 10 دقیقه تا 15 یا 20 دقیقه نیامد و پاسخ ندا ما خودمون کنسل را بزنیم باز هم اتومات هزینه کنسلی داده می شود؟؟؟

  67. کجاش خوبه والا من ک فقط و فقط ی بار اونم ی سه تومن بهم دادن و ب اعتبارم اضافه شده ازتون بدتر اینه ک روزی ده بار اسکل میشیم و مسافر سفر رو لغو می‌کنه اما تو توی صدتا سفره آخرت سه تا رو لغو کنید امتیازه میاد زیره چهار و دو و کدت مسدود میشه والا بخدا انصافم خوب چیزیه کلا تو ایران همه جوره تو سری میخوریم تو اسنپ هم پسی

  68. نمیدونم این مسافرا چ چیز دیگه ای از ما رانند های اسنپ میخوان ک زورشون میاد امتیاز بدن تا مسدود نشیم اینجوری

  69. سپاس🙏🏽🍀همیشه حق بامسافرهست راننده هیچ نوع حقی نداره وتازه باید راننده رو محدود کرد وکلی قانون درش پیاده کرد،😶سپاس🙏🏽🍀

  70. یک هفته حساب کاربری مسدود شده امتحان دادیم ولی باز هیچ

  71. Avatar photo آموزش عالیه.برخی از مسافران از ثبت مسیر دوم متوقف گفت:

    بنظرم.10دقیقه زمان زیادیست.برخی از این مسئله سوءاستفاده میکنند.

  72. باسلام لطفا در قسمت توضیحات علت کنسلی یه قسمت هم برای خرابی اینترنت و یافت نشدن آدرس درج نمائید باتشکر

  73. سلام خسته نباشید هزینه هر 5دقیقه توقف چقدر است

  74. چند مورد واسه من اتفاق افتاد مسافر گوشیشو خاموش کرده بود مجبور شدم خودم لقو کنم

  75. در بعضی از مبدا ها حتی 10ثانیه هم نمیتوان توقف داشت مثلاً سر چهار راه چطور میشه این قانون را رعایت کرد

  76. سلام ضمن تشکر از اپلیکیشن استپ درگذشت بند تو اتوبانها ی تهران بودم مسیر را اوکی کردم دیدم ۳۰۰ متر الی ۵۰۰ متر فاصله دارد آمد مسیر یاب روشن کردم دیدم حداقل ۲الی۴ کیلومتر باید برم تا دور برگردون پیدا کنم برای اینکه مسافر اسیر نش مسیر لغو کردم الان بالای یک. هفته است استپ من موقت بستن درصورت امکان دراین زمینه خواهشمندم رسیدگی کنید با توجه به اینکه شهرستان ما استپ دفاتر ندارد شهرستان خرمدره استان زنجان

  77. سلام این ششمین بارامتخان توروخدا فعالم کنیدهرنوع پیگیری بوده انجام دادم

  78. سلام…من بارها رسیدم به مبدا وتماس گرفتم دیدم مسافر گوشی خود را خاموش کرده.‌‌‌..باز برای دریافت کنسلی باید ۱۰ دقیقه بمونم؟؟…من بلافاصله لغو سفر زدم دیدم از حساب من دو هزار تومان کسر شد..به نظرم برای این مشکل باید فکری کرد..

  79. خیلی‌عالی‌میباشد‌..ازاسنپ‌بینهایت‌سپاسگرارم

  80. مشکل اینجاست ۱۵تومن هزینه سفر ۶دقیقه تامبدا فاصله داریم رسیدیم مبدا انگاه۲هزارتومن شارژ مصرف کردیم اینترنت و مکالمه مسافر زیر ده دقیقه لغوه سفر کرده ما چکنیم

  81. این مراحل را همان اول کار آموزش داده شود بهتر است تا اینکه بعداز چندماه کار کردن راننده مجبور به دیدن اینها باشد ولی واقعا مفید است

  82. سلام،این مورد هر چند وقت یک یا دو بار برام اتفاق میوفته اما هیچ وقت اسنپ هزیمه کنسلی رو بهم نداده.مثلا به مبدا رسیدم گزینه به مبدا رسیدم رو هم زدم چند دقیقه گذشت مسافر نیومد و تماس گرفتم گفت شما دو دقیقه صبر کنید میام.اما بیشتر از 5 دقیقه گذشت و مسافر نیومد.دوباره تماس گرفتم گفت الان میام اما باز خبری نشد با گذشت چند دقیقه بازم تماس گرفتم جواب نداد بازم صبر کردم و یکم بعد تماس گرفتم بازم جواب نداد و چند دقیقه دیگه هم که گذشت بعد از 18دقیقه وایستادن سفر رو لغو کرد.واقعا این انصافه؟منو از کار و زندگی انداخت کلی بیخودی وایستادم بعد اسنپ هم هیچ هزینه کنسلی برای من واریز نکرد.تازه این یک مورد بود.چندین بار اتفاقی شبیه به این برام افتاده اما اسنپ هیچ هزینه کنسلی برای من برای هیچکدوم از اون سفرهای کنسلی یا بهتره بگم سرکاری تا به حال پرداخت نکرده.فقط حرفشو میزنن عملی در کار نیست.اگه راننده دوتا سفر رو اونم بخاطر اشتباه اپلیکیشن و اونم بلافاصله پس از قبول سفر لغو کنه جریمه میشه.که توی این مورد مسافر دیگه بیخودی زمانی رو از دست نمیده و باز یه درخواست دیگه میده.اما ما راننده ها این همه باید وایستاده و صبر کنیم و سرکار باشیم بعد مسافر خیلی راحت لغو میکنه و جریمه نمیشه و اسنپ هم هیچ هزینه کنسلی که قولش رو داده پرداخت نمیکنه.یعنی عین عدالت

  83. نمی دانستم عمل کرداسبپ به این صورت میباشد بسارعالی و خوب هست بارها این اتفاق برای بندافتادبود که بیش از۱۵دقیقه به مسافر برسم ومسافربین راسفرلعوکرد

  84. اخه شما میگین مسافر میاد ی جوری حق ب جانب حرف میزنه طلب کاره از ادم انگار بدهکارشیم….البته ن همشون ولی خب هستن….ب مقصد میرسی گوشیو جواب نمیده و لغو میزنه….

  85. سلام دوستان عذر میخوام کسی ازمون اسنپو داده که قبول شده باشه حساب کاربریش دوباره فعال بشه لطف میکنید بهم بگید ممنون میشم

  86. مالا مشکل همه بر میگرده به راننده
    وقتی میری میبینی خبری از مسافر نیست
    گوشیشم خاموش میکنه

  87. سلام وخسته نباشید حساب کاربری من مسدود شده بیش از ۱۰ بارهم آزمون روحل کردم والان حدود ۱۵ روزگذشته اما حسابم هنوز مسدود لطف کنید رسیدگی کنید ممنون

  88. اگر ما به ازای هرمسافر ۱۰ دقیقه توقف میکنیم این اتفاق برای منکه عادی شده چون همیشه خیلی زود ره مبدا میرسم
    اما بخاطر اینکه مسافر امتیاز منفی نده جرات نکردم اعتراض کنم درثانی ناوگان اسنپ از ۱۰ درخاست کنسلی یک درخاست تایید میکنه ومبلع ۱۵۰۰۰ یا ۲۰۰۰۰ریال واریز میکنه درحالیکه معمولا بیش از۲کیلومتر تا مبدا پیمایش میکنیم وحداقل ۲۰دفیقه وقت راننده تلف میشه واین عادلانه نیست

  89. سلام درگذشته در زمان درخواست سفرباپذیرش ان درزمان رسیدم لمس مکردیم وده دقیقه انتظاراگر مسافرلغو میکردبازدن زدنscl1029حق کنسلی بعداز۲۴ ساعت لحاظ می شود ولی دراپلیکشن جدید این موضوع به صورت خدکارانجام می شود ونیازی به تماس باپشتیبانی نیست درصورت صحت وبرسی سیستم به صورت خودکار تشخیص می دهدتعلق میگیرد یا نه

  90. ساام گزینه لغوسفررامطالعه کردم ونکات مهم رادیدم ومتوجه شدم

  91. تا اینجا مشکلی ظاهرا نیست.قصه از اونجایی بد میشه که، شما مسافتی نسبتا طولانی جهت رسیدن به مبداء مسافر طی میکنید(ترافیک،گرما،سرما،…..)بماند،درست لحظه ایی که میرسید یا چند ثانیه مانده که برسید،متاسفانه علیرغم برقراری تماس و اطلاع دادن از دوریه راه و مدت رسیدن. ناگهان بدون۳هیچ دلیلی مواجه میشی با کنسل کردن سفر!!!!!انگار یه بشکه آب یخ ریختن روی آدم.

  92. اگر بعد از ۱۰ دقیقه و تماس با مسافر و درخواست اضافه نمودن مابه التفاوت، مسافر اقدام به لغو سفر نمود، آنوقت تکلیف چیست ؟
    آیا این هزینه از طرف شرکت به راننده پرداخت خواهد شد ؟

  93. سلام ببخشید من چند روزه که کاربریم مسدود شده چندین بار سوالات جواب دادم هنوز فعال نشده علت چیست ممنون

  94. من تا حالا چند سفر کنسولی داشتم اما نمیدونستم به مقصوره رسیدم کنسل شده اما نمیدونستم باید تیک بزنم،،خبر خوبی بود

  95. من ماشینم خراب شد مجبور شدم پایان سفر را بزنم و به هیچ وجه امکان حذف سفر نبود
    فرداش اسنپ اکانت من را مسدود کرد
    اسنپ بینهایت باگ داره و تلافی این ایرادات بزرگ را هم به گردن رانندگان بیچاره می اندازه

  96. سلام من چند بعداز رسیدن به مبدا و تماس مسافر نیامد و متاسفانه سفر رو هم لغو نمیکرد در این مواقع باید راننده چکار کندخودمان لغو بزنیم نمره منفی میخوریم لطفا پاسخگو باشید

  97. این خیلی خوب هست
    ولی فقط حرف زد میشه من تا لان دویست با این بلا سرم آمده ولی کسی جواب گو نبود
    اسنپ فقط به فکر خودش هست نه رانندهاش

  98. عالی.چندین‌بارمخوانم‌‌وبه‌سوالات‌پاسخ‌میدهم.ولی‌حساب‌کاربریم‌فعال‌نشد‌چرا

  99. برای ما که تا حالا چیزی اضافه نشده. چند کیلومتر برو دکمه من رسیدم را بزن. مسافر می زنه دارم میام و بعد کنسل میکنه. اسنپ هم بی خیال حقوق راننده اش

  100. سلام خدمت تمام دوستان چجور میشه ما رانندگان سه دفعه اجازه داریم سفر رو لغو کنیم ولی مسافران رو نمیدونم منکه خداروشکر در روز بالای ۵تا سفر لغو شده دارم از طرف مسافر ولی طبق قوانین اسنپ همیشه حق با مسافر بوده واینکه ما این همه راه رو میریم یا نزدیک مبدا یا وسط راه لغو میکنند ای کاش رسیدگی بشه اگه ما تو ترافیک گیرکنیم وکمی دیر برسیم که مسافر بیچارمون میکنه ولی ما رانندگان اگه هرچقدر منتظر بمونیم اشکالی نداره ای کاش اسنپ برای ما رانندگان یه کوچولو ارزش قاعل بشه برای پرسنل اسنپ فقط مسافر براش مهم بوده وهست وخواهد بود ای کاش توازن برقراربشه امیدوارم

  101. با سلام خدمت دوستان عزیز چرا امتیاز پایین است چرا به کاربر راننده اسنپ جلوتر بهش نمیگید باید حساب کاربریش مسدود بشه بد ۷۲ساعت انقد تماس بگیره انقد هزینه بکنه که شما فعلاً کنید چرا فرصت نمی‌دید چرا

  102. از از بدو خدمت در اسنپ ۱۰ دقیقه در مبدا جهت سوار شدن مسافر که توقف مسافر جهت سوار شدن محرض بوده وتا الان رعایت شده چون حق مسافر ب حساب خواهد امد

  103. خیلی خوب ولی خدایی ما رانندگان دوست نداریم هیچ سفری را کنسل کنیم

  104. سلام هنوزپایان پایان سفرتمام نشدکنسلی شومینه اون موقع فایدی داره

  105. چرا به دلیل نمره منفی حساب کاربری من مسدود شده وهرکاری میکنم فعال نمیشه

  106. سلام در بعصی موارد هس که مسافر قوانین را رعایت نمیکند هنگام رسیدن با مشاهده مسافر در حال سیگار کشیدن و نداشتن ماسک و عوامل دیگر
    گزینه فعال شود که باتوجه به شرایط کرونا بتوانیم این گزینه در دسترس باشد وانجام کنسلی داد تا مسافر براش سو تفاهم ایجاد نشود وقتی عدم حضور را میزنید مسافر برداشت میکند ندییده است راننده من بیشتر سفرم را که کنسل میکنم در بعصی مواقع همین طور هست ودر بعصی مواقع مثلا پیام ۱ را میزنم ۲ برام فعال میشود در هنگام شلوغی ارسال سفر مجبور به کنسلی پیام میشوم و ای کاش برای مسافر هم همین قوانیین بود با تشکر

  107. سلام وقتی مسیر مسافر کلا ۳دقیقه هستش برسه به مقصد وراننده تو تایم طرح تشویقی هستش وبعضی خیابانها جای وایستادن نیستش ومنجر به ترافیک میشه شنا باشید ۱۰دقیقه وایمیستی بخاطر ۷۰۰۰هزارتومن و۲۰تا سفر میدید با ۶ساعت تایم طرح عاقلانه هستش برای هرسفر ۱۰دقیقه توقف کرد این ۱۰دقیقه رو وردارید وقتی بنده جایی میرم واسنپ میگیرم یعنی اماده هستم وتو سفر هم زده که چند دقیق دیگه اسنپ میرسه باید بیاد پایین تا اسنپ رسید سوارشه واگر دید اسنپ دیرتر میرسه لغو بزنه

  108. اینم ی گزینه مثبت دیگه ک من اطلاع نداشتم ممنون از فیلم آموزشی

  109. باسلام چندین بار تو مبدأ تا نیم ساعت الاف شدم که پشتیبانی بگه چرا مسافر الاف کرده و به محض رسیدن به مبدأ گوشیشون خاموش شده.
    واینکه اسمس بانک من از روزی که مسؤل ثبت نام اسنپ توی پرند پارک فدک ثبتنامم کرد برای من اسمس نمیاد .
    الان میخوام بدونم کل واریزی اسنپ به حساب شماره شبا من که ریختن چقدره آخرین سفر دیشب من حدود91هزار اعتبار داشتم و کل اعتبارم 167تومن بود یه دفع شد 10000تومن و توی حسابم هم کمپلت120تومن هست.

  110. تصور کنید منه راننده رسیدم به مبدا مسافر جواب تلفن نمیده و بعداز ده دقیقه انتظار مسافر نیامد و سفر رو کنسل هم نکرده اونوقت بنده راننده با پشتیبانی تماس اپراتور شما بعداز چنددقیقه میگه یازده نفر در صف انتظار هستند ومدت زمان انتظار برای شما بیست دقیقه میباشد یعنی بیست دقیقه تلفن روشن منتظربلشیم تا تیم پشتیبانی جواب تلفن راننده بدبخت و بدن اگر خودرانتده سفرو کنسل کنه فردا صبح اسنپش قطع میشه که چرا سفرو کنسل کردید

  111. سلام بنده قبلاً سفیر اسنپ بودم با ماشین دیگری هم اکنون که دوباره شروع به فعالیت کردم حساب کاربری من بعد از دو روز مسدود شد برای تغییر اطلاعات کاربری خود چگونه اقدام کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  112. شما پادلش منو که یه لینک اضافه پیشنهاد دادم ندلدید سر حفتون نموندیدیر

  113. داخل سفرهایه لغو شده واسه اسنپ متوری هیچ گزینه گزارشی وجود نداره چرا!!!؟؟

  114. سلام شمامسافربمن نمیدی سرویسم لقوکردی تشفیقی بمن میدی داریدمسخرم میکنیددست شمادردنکنه

  115. مسافر داد نمیشه برای افزودن موجودی تمام تلاشم کردم اموزش لازم دیدم بانک جواب نمیده

  116. در زمان مسلفر دیر کرد ۱۰دقیقه بعدش متونی تماس بگیر بعد حق دیرکرد برات پرداخت کند

  117. اصلا به فکر راننده نیستید براتون متاسفم کنسلی برای راننده اصلا نمی ریزید تازه جریمه هم می کنید.

  118. الان دیگه نیازی نداره کد بفرستیم اره؟یا ن بازم باید بفرستیم

  119. بسیار عالی ممنونم ولی تو شهر ایلام متاسفانه بعضیا الکی اسنپ درخواست میکنند به مقصد هم که میرسی زنگ میزنی رد تماس میزنند

  120. خوبه ولی در تعامل بودن با مردم امازه تمام این برنامه ها مقدور نیست همیشه حق راننده ضایع میشه

  121. بله متوجه شدم خودسیستم نشان میدهدخوبه اخه یه جامسافررابه مقصدرساندم ولی کنسل شده رودباری شماارسال کردم ولی جواب نگرفتم

  122. با سلام بله متوجه شدم هم هرچندفیلمهاخوب بازنمیشه ولی بانوشتاریش هست ممنونم ازاین زحمت زیادشما

  123. با سلام بله متوجه شدم قبلا باباید خود رانندگان اطلاع میدادن ولی حالاخودسیستم تشخیص میدهدعالیه

  124. سلام اسنپ متوقف شده گزینه بازنگری رادیدم ومتوجه شدم لطفا لطفاازمسدودی دربیارید

  125. سلام به مبدا مسافر رسیدم بعداز چندین تماس با مسافر با عدم پاسخگویی مسافر مواجه شدم وبعد از 25دقیقه سفر توسط مسافر کنسل شده

  126. برای ۴۲ دقیقه توقف فقط ۱۸ هزار تومان اضافه شد!!!! بر چه مبنایی این عدد قابل توجیه هست حتی برای ۲۰ دقیقه هم کم هستش.

  127. من متاسفانه این مشکل بوجود اومد برام اما کسلی که برام واریز نشد مقصرم من شدم

  128. سلام ۴کیلومتررفتم به مبدا رسیدم بعدازبیست دقیقه بامسافرتماس گرفتم گفت من اصلا اسنپ نزدم که ماشین بخوام بلدنبودم چیکارکنم فیلم آموزشی که دیدم متوجه شدم که چیکاربایدمیکردم ممنونم بابت فیلم آموزشی

  129. سلام، چرا برنامه من از مسدودی باز نمیشه،، تمام سوالات رو درست زدم بخاطر اینکه از شخصی که قبلا با همین مشکل روبرو شده وتستها رو زده، وحسابش فعال شده، منم همون تستهارو زدم ولی همچنان حسابم مسدود است، لطفا راهنمایی کنید. پشتیبانی هم کمکم نمیکنه، چکار کنم تا حسابم فعال بشه، لطفا

  130. ممنونم ممنونم چون خیلی سر این کنسلی درگیر بودم نمیدونستم چجوری هستش چون یهو ۲۰ دقیقه میموندم بعد کنسل میکردن هیچی هم نمیگفتن همه اموزش هاتون یکی از یکی عالی تر سپاس فراوان 🙏🙏🙏🙏🙏

  131. س چندروزه سرویس بهم نمیدن ازمون شرکت کردم چند وصل نشد چیکار کنم کارم همینه چندبارم زدم

  132. ده دقیقه انتظار به دلیل قیمت پایین و همچنین اینکه ماشین راننده را در اسنپ میبیند که کجا هست یا نزدیک است یا رسیده زیاد است ۵ دقیقه درست است مگر یک ساعت چند دقیقه است که فقط ده قیقه منتظر یک مسافر بود

  133. دوستان من چند روزی هست اکانتم مسدود شده و میگه باید آزمون بدی کسی میتونه راهنمایی کنه؟؟؟ باید چیکار کنم بعضی سوالاتشو متوجه نمیشم

  134. بازم ممنون عالی و اموزنده بود خیلیم بهتر شده دیگه نمیخواد اسنپو خاموش کنی بری تو لیست سفر الان خودکار انجام میشه

  135. بله هرموقعه اینجانب به مبدا رسیدم بعدا زده دقیقه زنگ و قانون اسنپ را بهشون میگم

  136. بسیار عالی بود من این واقعان نمی دونستم وبارها این اتفاق برای من به وجود امده بود

  137. سلام قانون اسنب نمی‌دانستم کسی آموزش نداده بود راهنمایی نکرده بود

  138. در مورد اینکه ا کانتم مسدود شده پیام آمده مبنی به اینکه نیاز به آموزش دارم و به لینک مو رده نظر مراجعه کردم و آموزش انجام شد و آزمون هم انجام دادم ا کانتم همچنان بسته هستش لطفا راهنمایی

  139. ۱۰ دقیقه توقف خیلی زیاده وقتی منتظر بمونی و ماشینتو به امید الان اومدن مسافر خاموش نکنی😡
    خواهشا مشکل راننده رو حل کنید گناه داره

  140. خیلی جالبه بعداز رسیدن به مبدا اگر مسافر نیومده بود ده دقیقه باید وایستیم بیشتر نه بعدش در گزینه سفرها روی گزینه لغوسفر کلیک کنیم و درخواست هذینه لغو سفر از مسافر بکنیم در صورت عدم توجه مسافر و هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیریم بعداز تماس حدود 5و6 دقیقه پشت خط منتظر جواب کارشناسها باشیم یعنی اگه توی یه روز دوتا تماس با پشتیبانی برای درخواست کمک بگیریم ده هزارتومن حداقل هذینه شارژ باید بدیم حالا پشت خط منتطر بمونیماصلا اهمیتی نداره اما اگه خدا نکرده دوتا لغوسفر از طرف من راننده باشه فورا بدون اینکه اخطار یا پیامی بفرستند مسدود ت می‌کنند و باید هفت خوان رستم رو طی کنی تا دوباره اسنپ رفع مسدود بکنه خدایا خودت بداد ما راننده های برس که بدبخت ترین قشر جامعه هستیم

  141. سلام من سفرم رو کنسل کردم حساب کاربری مسدود شده وقتی ساعت یک شب مسافر رو باهاش تماس می گیری و بهت میگه به فلان شماره تماس بگیر مسافر اونجاست بعد که زنگ میزنی مسافر بهت آدرس پرت میده باز میری سراغ مسافر ولی میبینی مسافر از تو بیابون میاد بیرون بعد ظاهر خیلی بدی داره و چند نفر هم هستن شما باشی جون تو ورنمیداری در بری سفر رو احیانا کنسل کنی خوب اقایون عزیز یه راهی هم بزارید برای شناسایی مسافر نا متعارف یا حد اقل راننده رو درگیر نکنید که یک هفته بخواد حساب کاربریش مسدود باشه
    به خدا دو شب قبل مسدود شدن حسابم یه دزد سوار کردم و وقتی تلفن طرف درخواست کننده جواب داده شد گفت آقا گوشیم رو دزدیدن از اسنپم دارن سواستفاده میکنن شما باشید مسافر رو پیاده نمی کنید سفر رو لغو کنید یا وای می ایستید دزد می گیرید خواهش میکنم یه تدبیری کنید ممنون

  142. باسلام ازاموزش شما دراین مورد سپاسگزارم حتما همه موارد اجرا خواهد شد

  143. سلام چرا نظراتی که به حق و به جا هست حذف میکنید ؟ شماها که گوشتون به حرفهای رانندگان بدهکار نیست و ترتیب اثر نمیدید لااقل حرف دل راننده ها رو حذف نکنیددلشون به چی خوش باشه؟ به حق کنسلی که پرداخت نمیشه؟یا به ۱۰ دقیقه ای که از عمرشون هر روز تلف میشه!؟ شما کمسیون بگیر حال کن راننده هزار تا بدبختی بکشه آخرش هیچی به هیچی. مردم که رانندها رو سر کار میزارن شما هم یه جور دیگه سرکار بزارید بهشون بخندید… کاش دولت جدید یه فکر اساسی هم در مورد اسنپ کنه حق راننده پایمال نشه

  144. سلام چرا نظراتی که به حق و به جا هست حذف میکنید ؟ شماها که گوشتون به حرفهای رانندگان بدهکار نیست و ترتیب اثر نمیدید لااقل حرف دل راننده ها رو حذف نکنیددلشون به چی خوش باشه؟ به حق کنسلی که پرداخت نمیشه؟یا به ۱۰ دقیقه ای که از عمرشون هر روز تلف میشه!؟ شما کمسیون بگیر حال کن راننده هزار تا بدبختی بکشه آخرش هیچی به هیچی. مردم که رانندها رو سر کار میزارن شما هم یه جور دیگه سرکار بزارید بهشون بخندید… کاش دولت جدید یه فکر اساسی هم در مورد اسنپ کنه حق راننده پایمال نشه

  145. نکات خیلی خوبی داشت که درموارد نیاز بایدازان نهایت استفاده را برد.

  146. سلام.من‌تازه‌واردم‌وبدلیل‌مسدودشدن‌حسابم‌باراهنمایی‌ازپشتیبانی‌عزیزبرای‌رفع‌مسدودی‌حسابم‌قبل‌ازاینکه‌این‌ویدئوهاروببینم‌به‌سئوالات‌جواب‌دادم‌واززمانیکه‌به‌اسنپ‌پیوستم‌گوشی‌لمسی‌گرفتم‌وقبلش‌گوشی‌ساده‌استفاده‌میکردم‌واسه‌همین‌نبایدزودقضاوت‌کنن.بازم‌ممنون

  147. تاالان دقت نمیکردم ولی این ویدئو باعث شد بفهمم حق من راننده بخاطرکنسلی مسافر زایه نشه ممنونم

  148. سلام بعضی مردم مریضن ما راننده ها را سر‌کار میزارن جان هر کس دارید این کارا نکنید

  149. باسلام وقتی که مسافت مبدأ راننده تا مبدأ مسافر پنج کیلومتر هست راننده بدبخت توگرما باید تمام چراغ قرمزها را رد کنه حداقل دوسه نفر زیر بیاره که بتونه طوری برسه که لغو نزنه والا تا مرسی جلو درخانش میگه شرمنده دیر شد رفتم این مطلب را کی جوابگو هست برای بنده چندین دفعه پیش آمده یک ریال کنسلی ندیدم تازه حساب راننده مسدود میشه خداوکیلی مدیریت خیلی ظعیف هست فکر مدیر باتجربه باشید

  150. سلام حسابه من به علت کارکرده کم در ماه گذشته مسدود گردیده لطفن حسابه کاربریم را بازکنید باتشکرازاسنپ

  151. سلام زمانی که ۳ سفر روی نمایشگر موبایل میاید من یکی را میخواهم قبول کنم فورا میچرخه وگزینه دیگه ای میاد به همین خاطر من اون سفر را نمیتوانم بروم باعث میشه در طول روز بیشتر از ۳ بار بشه به همین خاطر برای ما مشگل میشه بعد کنسلی ما زیاد میشه

  152. این مرحله چندبار‌ برام اتفاق افتاده بود
    نمیدونستم چکارباید میکردم ازدستم رفت اما الان جزعیاتش رو‌ فهیمیدم خوب شد

  153. سلام من در مورد هزینه کنسلی از طرف مسافر مبدا رسیدم ومدت ۱۰ دقیقه انتظار زنگ هم نمودم رد اشغال میکرد ممنون

  154. عمدی بودن لغو سفر بلیل داشتن چند نرم افزار و دیر کرد اسنپ در ارایه خدمات و خطاهای زیاد در دادن لوکیشن اشتباه وعدم پاسخ گویی درست و بموقع به رانندگان توسط اوپراتور هامیباشد .که همه اینه موجب کسر امتیاز رانندگان میگردد.

  155. لغو سفر توسط مسافرین در بسیاری موارد به نظر عمدی میرسد ودر بسیاری از موارد در نزدیکی مبدا وحتی با هماهنگی قبلی در زمان رسیدن به مبدا انجام میشود. وهمچنین بدلیل خدماتی بودن سفر بعداز اعلام عدم اجرای سفر به این دلیل مسافر زودتر سفر را لغو میزند وهر دلیلی را غیر از دلیل اصلی مطرح میکند.

  156. باسلام باتشکر فقط یه سوالی که بارهاپرسیدم به جواب نرسیدم اینکه بارها شده به زحمت خودم رسوندم به مسافر نزدیکیهای مسافر که رسیدم هنوز تایید مبدا را نزدم مسافر کنسل کرده آنوقت هزینش چیطور میشه باتشکر

  157. سلام من پنلم از دیروز بسته شده باید چی کار کنم همکارانتون فقط میگن درست میشه خوب ما خرجمون از این راه در میاد اخه باید چه کرد ؟؟

  158. در مورد کنسلی معمولا هر مسافر روزانه دو سه تا سفر میره شایدم کمتر اما من هر روز من 20-30 سفر میرم
    درست نیست مسدودی در صورت لغو بیش از حد تعدادش برای مسافر و راننده یکی باشه.
    مثلا من حق کنسلی 3سفر در روز دارم، مسافر باید فقط حق کنسلی 3سفر در هفته یا 10روز داشته باشه

  159. اولا بنظرم ده دقیقه برای همه سفرها معقول نیست. مسیرهای کوچیک خودشون 5-6 دقیقه هستن بنظرتون به صرفه هست بخاطرش 10 دقیقه هم منتظر بمونیم؟
    بعدشم منم با اسنپ میرم اینور اونور. کفش پوشیدن و اومدن تو کوچه نهایت یکی دو دقیقه طول میکشه. 5دقیقه بکنین حداقل 10دقیقه چه خبره؟

  160. ممنونم. از. پشتیبانی. ک خیلی. مصمم ب اینکه. مجددا. برم و. اموزشهارو. مرور کنم. من این قسمتو. غافل شدم و. ندیده بودم. والان معوجه شدم ک. چطور. باید در مورد کنسلی. اقدام کنم چون. من تعداد کنسلی. دفعات زیادی. داشتم و. بدلیل. نداشتن اگاهی. هیچکدوم را را حق کنسلی نگرفتم.

  161. شما خودتونم 10 دقیقه جای راننده باشید تحمل نمیکنید بعد توی ترافیک دنبال کد کنسلی بگردی حرفهاتون ضد نغیضه

  162. اقا کارشناسان شهری مشهدی تون رو قویتر کنید تو این شهر به این بزرگی هزینه های سفر نصف تهران هم محاسبه نمیشه ولی هزینه های زندگی برابر با تهران

  163. بسیار عالی اگر همی رانندها این آموزش را یک بار ببینند خیل خوب میشود

  164. سلام برای من چندین بار پیش آمده ودرست در آخرین لحظه ای که به مسافر رسیدم ،،لغو انجام شده ،،واقعا خیلی کسالت آور است

    1. در حال حاضر نحوه پرداخت حق کنسلی عوض شده و کد کنسلی رو نمیشه ارسال کرد.عجیبه

  165. باسلام خدمت کارشناسان اسنپ
    یک بار برای خودم پیش امد که سفری را قبول کردم وبه مبذا رسیدم ودر کمال پر رویی مسافر ماشین بنده رابا وانت اشتباه گرفته بود وبعد هنگام سوار شدن مسافران دیدم که دوباره ماشین بنده را با اتوبوس اشتباه گرفته وبه جای سه نفر 9نفره میخواهند سوار ماشین شوند وبنده در کمال متانت به مسافر گفتم که این تعداد مسافر برخلاف قوانین راهنمایی ورانندگی وبر خلاف قوانین اسنپ هست ولی ایشان به بنده فحاشی کردند وبنده به کارشناس اسنپ همان لحظه زنگ زدم ودر خواست کنسلی کردم ودر پشتیبانی درخواست هزینه کنسلی کردم ولی هیچ هزینه کنسلی به بنده پرداخت نشده در حالی که اگر خود ما بدون علت کنسلی بزنیم سریع اسنپ مارا جریمه میکند

  166. درباره این مورد باید بگم که بعد از کنسلی باز درخواست سفر میاد کاش یه راهکاری برای این مورد باشه

  167. من چند بار حساب کاربر ام بسته شده پون مسافران با اینطور که تمام مقررات را رعایت میکنم ولی امتیاز نمیدهند وبه خاطر امتیاز کم حساب کاربری بسته میشود چکار باید کنم

  168. محمد حسین سلطانی هستم سلام اسنپ فقط زورش به راننده میرسه که مسدود کنه

    1. سلام
      ای کاش قبل از ثبت نام مامور ثبت نام این اموزش هارا بما گوش زد میکرد نه اینکه بخاطر درامد خودشان بدون هیچ توضیحی راننده را روانه مسافران میکرد
      در هر صورت این گزینه ها بسیار عالی ومثبت بود
      تشکر از گروه پشتیبانی که توضیحات کامل وجامع بود

  169. با سلام،مشکل یه جور مرض ویا مردم آزاریه،چرا بااینکه قبل حرکت به سمت مبدأ بااینکه بامسافر تماس گرفتم و گفتم که فلان دقیقه(زمان) تا رسیدن به شما راه دارم ایشان پذیرفتند اما به محض رسیدنم با کمال پرویی میگن لغو کردم،شما دیررسیدین!!!!آخه خانم یااقای محترم مگه پیست سرعته یا تربار زدیم، چه خبرتونه!!!!بخدا ماراننده ها هم برا خودمون تو مردم شخصیت و اعتباری داریم،(خیر سرمون تحصیلات عالیه داریم مثلآ مهندس شیمی گ ا ز یم)باورکنین هرچقدر متانت و ادب بخرج میدیم مسافرا بیشتر سوءاستفاده میکنن.

  170. بیشترشون اسنپ میزنن بعد میگن مال نیم ساعت قبل بود و خودشون هم کنسلی نمیزنن

  171. یه مسئله دیگه هم هست .وقتی رسیدیم مبدا و ده دقیقه هم منتظر موندیم و بعد مسافر کنسل کرد ، درخواست سفر میاد و نمیشه کد کنسلی رو وارد کرد.اونوقت ترجیح میدم سفر جدید بگیرم تا وقتم از دست نره و بعدش دیگه موضوع کنسلی از بین میره.

  172. سلام خسته نباشدماه رانندها ی اسبپ لوازم بهداشتی ازکجا تهیه کنیم باتشکر

    1. سلام ارسلان جان

      در راستای حفظ بهداشت و سلامت فردی کاربران راننده و مسافرین “طرح سفر به سلامت” به اجرا درآمده.
      با مراجعه به این لینک از جزییات بیشتر مطلع بشید

  173. چرا هیچ گونه قانونی برای مسافر نمیزارید اسنپ میگیره بعد تا به مقصد میرسیم کنسل میکنه واقعا چرا ی فکری نمیکنید

    1. سلام محمد جان

      برای مسافرین هم مانند کاربران راننده محدودیت هایی در مورد لغو سفر در نظر گرفته شده

      1. بله درنظرگرفتیدولی موقعی که اجرامیکنید مسافردیگه نمیتونه لغوکنه پس ناچارراننده لغومیکنه ۱۵۰۰تومن هم جریمه میشه

  174. سلام دوستان من هم همین مشکلات رو در روز دارم مواقعی میشه تو یه مسیر فقط من راننده اسنپ هستم بقدری اذیتم میکنن که گریه ام در میاد.این کد رو زدم ولی تا امروز سابقه نداشته هیچ حمایتی از شرکت اسنپ بشم. فقط فشار رو راننده بدبخت هست نه مسافر. حالا شرکت چه جوابی داره بده؟

    1. خب برا اسنپ کار نکنین مجبورین مگه ؟ همه دارید براش کار میکنین بازم اعتراض میکنین مث من برید تپسی کار کنسن تا هم شلوغتر بشه هم بهتره از اسنپ چون اسنپیا فقط مسافر پرستن منم مسدود کردن دوهفته مسدودم ده بار امتحان دادم به پشتیبانی زنگ زدم اصن معلوم نیست دارن چکار میکنن فقط فکر کمسیونن

  175. با سلام
    شما می فرمایید در صورتی حق کنسلی تعلق میگیره ده دقیقه در محل باشیم

    مشکل ما اینجاست که مسافر تا میبینه به مبدا رسیدیم سفرو کنسل میکنه
    اون موقع فرستادن کد کنسلی چه فایده ای داره وقتی ده دقیقه نشده و ما این راهو بیخودی رفتیم

    1. اگر قانون اسنپ اینو بگه دیگه چی بگم جای بحث نیست

  176. سلام حداقل تو این سه سالی ک دارم کار میکنم بالایه پنجاه بار اتفاق افتاده تا الانم حق کنسلی بهم ندادن چون دروغ بابی نمودند همکاران(–:

  177. باسلام و عرض ادب
    خدمت همکاران و مدیران اسنپ
    اینجانب راننده فعال هستم

    از مدیریت و تیم نظارت خواهشمندم جهت کیفیت و بهبود و ارتقای سیستم رانندگان اسنپ موارد پیشنهادی زیر را مورد گزینش و نتیجه گیری قرار دهید

    کارتکس مخصوص رانندگان
    دستمال اسنپ
    خوشبو کننده اسنپ
    لوگو یا برچسب شیشه طرح اسنپ

    باتشکر از عوامل و پشتیبانی خوب اسنپ

    شهر در دستان ماست…

  178. سلام بار ها شده مسیر زیادی طی کردم ب مقصد ک رسیدم مسافر نیومده مجبور شدم خودم کنسل کنم می خواستم بدونم این کار حکمش چیه تعلق میگیره کنسلی یا نه؟

  179. ب نظرمن باید برای مسافردرصورتی ک سفر رو لغوکرده بعد از رسیدن راننده حتما باید کنسلی درنظر گرفته شود تا کمتر ب مشکل بخوریم

  180. سلام
    ممنون بابت اپلیکیشن جدید البته برای من فعلا وصل نمیشه
    ولی یه درخواستی داشتم
    لطفا لطف کنید مشکل پیش امده برای اکثر رانندگان در مورد سهمیه سوخت رو حل کنید
    اکثر رانندها بعد از وارد کردن چهار شماره اخر کد ملی دستگاه کارت خوان پمپ بنزین با نوشته

    کارت نامعتبر است

    روبرو میشوند و به پرداخت ملت میگه مشکل رو اسنپ باید حل کنه کار ما نیست
    من خودم توی دوماه گذشته بیشتر از 20 بار با اسنپ تماس گرفتم ولی هیچکس جوابگو نیست
    واقعا من که دیکه خسته شدم و قیدشو زدم
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام علیرضا جان

      با کلیک روی این لینک وارد سامانه سماس بشید. از طریق این سامانه هم می تونید رمز اعتبار رو تغییر بدید و هم از مانده اعتبار سهمیه سوخت مطلع بشید.

  181. سلام اگه مسافر بعد از ده دقیقه نه کنسل کرد نه گوشیشو جواب داد ،که راننده مجبور به کنسل کردن سفر شد بازه هم هزینه کنسلی بهش تعلق میگیره؟

  182. تعدادی از مردم این کار رو به عنوان تفریح و دست انداختن استفاده میکنند وقتی میبینن راننده کلی مسیر رو طی کرده و رسیده به مبدا کنسل میکنن تا به راننده بخندند

    1. متاسفانه عده ای از مردم همیشه جهت خندیدن سوژه ای دارند
      امیدوارم تیم اسنپ به این مورد سریعا ورود کنه

      خداشاهده تو این شرایط سخت معشیتی که همه گرفتارش هستیم این کار به دور از انسانیته

      امیدوارم بازرسی اسنپ با مسافرینی که قصد آزار دارند برخورد و حسابشان را مسدود کنه

      1. سلام سید دانیال عزیز

        برای مسافرین هم در مورد لغو سفر محدودیت هایی در نظر گرفته شده، و در صورت لغو بی مورد و بیش از حد حساب کاربری به صورت سیستمی مسدود خواهد شد

        1. حساب جدید میسازن
          خیلی هم راحت و آسوده
          لطفاً جریمه در نظر بگیرید تا حق راننده پالمال نشه
          ما از گروه اسنپ خواهان حمایت بیشتری در این حوزه هستیم
          چون خیلیامون از روی اجبار توی این کاریم و ابرومندیم ، خیلیامون لیسانسه و یا فوق لیسانسه هستیم
          دولت که حمایت نمیکنه شما بخش خصوصی دست ما راننده ها رو بگیرید

  183. عرض کنم نسبت به قانونی که وجود دارد مسیر رو طی کنی بعد از ده دقیقه توقف تماس بگیری یا خاموش یا رد تماس و یا عدم اطلاع ازحضور خودرو اقدام به کنسلی بکنند اولا راننده فرصت زدن کد نداره و سرویس بعد برای جبران انجام بده ثانیا در روز اگر چند مرتبه انجام بشه و یا مسافر لغو سفر انجام نده در صورتی که میشه یک جبرانی از تصمیم اشتباه مسافر لحاظ کرد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا