آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان 24 ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا 5 دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از 5 دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (2,471 دیدگاه)

  1. نا حالا خیلی اتفاق افتاده برای من کنسلی ولی هیچ هزینه ای برام واریز نشده لطفا برسی کنید ممنونم

  2. سلام در مورد هزینه کنسلی اصلا پرداخت نمیکنید
    مسافر ۳۷دقیقه بعد از رسیدن به مبدا منتظرش بودم تماس گرفتم جواب نداد
    هزینه کنسلی هم پرداخت نشدتا الان

  3. مسافر خیلی راحت حتی بعد از رسیدن به مبدأ و چند دقیقه بعدش ذهم سفر رو لغو کرده بارها و هیچ هزینه کنسلی که ما ندیدیم ولی کافیه رانندگان حتی بعد تأخیر و عدم پاسخ لغو بزنند اسنپ هست و موجودی ما که کیسه خلیفه حساب میشه

  4. تا حالا چند بار به مبدا رسیدم سفر را لغو کردن حتی بهشون زنگ زدم گفت دوست دارم لغو می کنم تا حالا هیچ هزینه لغو سفر از طرف مسافر یا شرکت اسنپ بهم ندادن ممنون میشم برسی کنید.

  5. چرا اسنپ خودش رو راحت کرده همه چیو به سیستم سپرده که سیستم هم فقط جوابهای تعریف شده رو تحویل میده کسی به درد دل راننده ها گوش نمیده
    اینهمه کنسلی از طرف مسافر دریغ از یکبار پرداخت هزینه لغو سفر

  6. من رسیدم تا ۶دقیقه منتظر چندين بار تماس وپیام جوابگو نبود بعد از طی ۷دقیقه اقدام به لغو سفرنموده همش طرف مسافر جالب نیس

  7. اینو خودم دارم کار میکنم واسه رانندگان عزیز و زحمت کش ارزشی قائل نیستن .. این وضع کرایه..
    مسافر بعد از پنج دقیقه معطلی تازه کنسل هم میزنه .. اینم وضع کرایه ها

  8. مسافر پنج دقیقه جلو درش منتظر موند زنگ زدم کنسل کرده ولی هیچ وقت هزینه کنسلی نریختن

  9. سلام ضمن تبریک سال نو
    در سال گذشته چندین بار اتفاق افتاده مسافر بیشتر از پنج دقیقه منو منتظر گذاشته و کنسل کرده ولی هزینه برا من واریز نشده !!!!!!!!

  10. سلام وعرض ادب خدمت کارکنان اسنپ
    بارها برای من پیش امده که چند متر مونده به مبدا مسافر سفرولغو میکنە
    رانندە دراین مورد حقش چی میشە؟؟

  11. سلام تو حالت به مبدا رسیدم هیچ گذینه ای برای تماس با پشتیبانی ندارن برنامه اسنپ
    یه ربع معطل مسافر شدن آخرم با کلی تماس نیامد
    هزینه این چی میشه آخه

  12. ۱۰ دقیقه واستادم جلو خونه زنگ میزنم میگه ما اسنپ نگرفتیم لغو هم نمیکنه بعد من لغو میزنم ۱۵۰۰ جریمه میشم
    راه پول در آوردن رو خوب بلدن

  13. سلام وقت بخیر مسافر درخواست اسنپ کرد و منم رفتم به مبدا رسیدم بهم گفت لغو سفر زده. الان تکلیف من راننده چی هست…لطفا راهنمای کنید ممنونم

  14. سلام خسته نباشین همکاران اسنپی چندموردبرام پیش اومده رسیدم مبدا منتظرماندم جواب گونشدمسافرفقط ازکارموندم اسنپ هیچ کاری انجام نداده به پشتیبان هم پیام دادم ولی…..

  15. با سلام من قبول سفر زدم به مقصد لاهیجان مسافر اول بهم لکیشن داد من رفتم لکیشن ۳ کیلومتر جاده خاکی بود بعد رسیدم انتها زنگ زدم گفت لکیشن اشتبا زدم واسه اینجا نیستم بعد گفت بیا راه آهن لاکان رفتم راه آهن لاکان بهم میگه من راه آهن فلکده هستم بعد سفر رو لغو کرد کرایه ما چی میشه این همه راه رو جاده خاکی رفتم

  16. با سلام چندین بار سفر با رسیدن به مبدا و زمان بالای ۵ دقیقه توقف لغو شده توسط مسافر و یا گوشی خود را خاموش کرده و نیامده و یا گفته من دستم خورده و اسنپ نمی خواستم ولی در هیچ موارد برای من هزینه کنسلی نیامده .

  17. سلام خسته نباشید خدمت شما عرض کنم امروز کنسلی مسافر معبد بزرگراه فرودگاه مقصد پرند من رفتم رسیدم به معبد بعد زنک زدم به مسافر بعد میگه من تاکسی گرفتم رفتم من تو بیابان رفتم رسیدم به معبد بعد مسافر میگه من تاکسی گرفتم رفتم

  18. متاسفانه با اینکه گاهی ده دقیقه در مبدا منتظر مسافر می مانیم و این مشکل را با پشتیبانی در میان می گذاریم دریغ از یک ذره توجه.
    لطفا وقتی به مبدا می‌رسیم و به هر دلیل هم مسافر لغو می کند را لطف کنید مورد عنایت قرار دهید.
    در الیگودرز لرستان برخی مسیرهای صعب العبور که آژانس ۴۰ تومان می گیرد متاسفانه اسنپ حدود ۱۷ یا ۱۸ تومان محاسبه می کند. کل قیمت ها در این شهر با خیابان‌های پر دست انداز و حاشیه های بسیار صعب العبور و دارای دوربرگردانهای بسیار دوردست باید بازنگری شود.

  19. سلام.این مورد ک مسافر از سفر پشیمان شده است یا اینک بیشتر از ۵ دقیقه مرا معطل کرده است برایم زیاد اتفاق افتاده است.‌ چندین دفعه تیکت هم در قسمتِ مخصوص ثبت کرده ام ،اما اصلاً هیچوقت برایم هزینه کنسلی پرداخت نکرده اید و بنده هم همیشه اعتبارِ حسابِ اسنپی خود را چک کرده ام. ،ولی خبری از دریافتِ هزینه کنسلی و اضافه شدن به اعتبارم نبوده است.لطفاً پیگیری نمایید .با سپاس🙏

  20. ۸ دقیقه وایسادم برای حظورشون ….کلی مسیر اومدم برای سوار کردنشون..بعد نه جواب تلفن میدم نه جواب پیام ..اسنپ هم مارو برده خودش گرفته

  21. مسافر بعضی وقتا اصلأ نه جواب میده نه میاد ونه لغو می‌کنه راننده مجبور خودش لغو کنه در اینصورت هزینه کنسلی واریز نمشه

  22. این یکی را من قبول ندارم که هزینه کنسلی میدید در صورتی که تا الان خیلی سفر لغو شده داشتم ولی پرداخت نکردید

  23. هزینه لغو سفر به هیچ عنوان مناسب نیست ۳۵۰۰ تومان برای ۵ دقیقت توقف !!اگر مبلغ رو نصف کرایه بکنیم مسافر این حق رو به خودش نمیده که به راحتی سفر رو کنسل کنه

  24. فرهاد کوهکن خیلی دوست داری که تشکر کنی این که ده بار از برنامه تشکر کنید هیچ وقت به شما ویژه نگاه نمیکنن یا تازه از راه رسیدی و ماشینت به خرج نیفتاده است یا بله قربان گو زیاد میکنی.برادر من بیشتر از پنجاه سفر لغو شده است که یک مورد کنسلی نگرفتم ولی هر وقت که یک سفر لغو کنم هنوز ثانیه نگذشته از اعتبارم کم میشود

  25. با سلام من ۱۰ دقیقه با ماشین راه رفتم رسیدم به مقصد مسافر بهم زنگ میزنه میگه من رشت هستم مبعده رو اشتبا زدم یعنی چی پس این همه من الاف شون شدم چی میشه

  26. باسلام چرایپگری نمیکنید رنزی ۲صفریاپیشتر میرسیم مبدا تاچنددقیقه منتظر میمونم بعد مسافر جواب نمیده صفرلغو نمیکنه همین امشب ۲بارتامبدا رفتم بعدکلی انتظار مسافرجواب نمیده لغونمیکنه مجبور میشم خودم لغو کنم لطفا پیگیری کنید

  27. سلام خسته نباشید در تاریخ نوزدهم اسفندماه سه سفر لغو شده بود ک هزینه هیچکدوم برای بنده پرداخت نشد هر سه مبدا هم بنده دقیقا حدود دو و سه کیلومتر رفتم ک مسافر لغو زد لطفا رسیدگی کنید

  28. من نمی‌دونم شما از چی تشکر میکنید بارها و بارها به مبدا مسافر رسیدم و منتظر ماندم ویفر کنسل کرده و هیچ هزینه کنسلی پرداخت نشده والله اسنپ گرفتن بعضی ها فکر کنم تفریح شده و ماهم داریم تاوان این تفریح پس میدیم

  29. هیچوقت هزینه کنسلی نمیاد برام اجروز ده دقیقه منتطر یکی بودم لغو کرد لطفا بررسی کنید این هزینه کنسلیو

  30. سلام
    بارها مسافر درخواست داده تا مبدا هم رفتم ولی کنسل کرده و با ماشین دوستش رفته یا به هر دلیلی کنسل کرده و جوابگو هم نبوده،در مقابل اسنپ هم جوابگو نبوده و مبلغ کنسلی که در قسمت پشتیبانی لغو سفر گفتن رو پرداخت نکردن و این وسط حق من راننده ضایع شده.

  31. متاسفانه هر موقع اسنپ اشتباه یا عمدا یا سهوا از سمت راننده میشه سریع ترتیب اثر میده ولی راننده که بعد نیم ساعت تاخیر جواب تلفن رو هم نمیده پاسخگو نیست

  32. من این چندمین بار مسافرحاظرنمیشود هزینه کنسولی بهم پرداخت نمی‌شود 10دقیقه هم منتظرمیمونم

  33. باسلام خسته نباشید من نزدیک به 15 دقیقه منتظر مسافر ماندم اما از اخر نیامد و برای همین سفر را لغو کردم ولی چرا از امتیازم کم شد؟!!

  34. حق توقف راننده باید وارد کنه نه اینه راننده التماس کنه که مسافر وارد کنه
    کنسلی برای من واریز نشده

  35. سلام چرا هزینه لغو سفر مسافر که ۱۵ دقیقه وقت منو یا راننده ها رو میگیره پرداخت نمیشه ولی من یه دونه لغو میکنم سریع ۲ هزار تومن کم میشه چطوری محاسبه میکنید که تا در خونه مسافر میریم میرسیم اونجا لغو میکنه اگه ممکنه رسیدگی کنید

  36. برای من کلا یک بار هزینه واریز شده. پشتیبانی اصلا در این زمینه خوب نیست. تماس هم که میگیرم پیام ضبط شده میاد و خداحافظی می‌کنه. تو چند ماه گذشته حداقل ۴ مورد بوده که به مبدا رسیدم و‌ مسافر لغو کرده و مبلغی برام واریز نشده. اصلا هم معلوم نیست چطوری میشه که واجد شرایط دریافت هزینه لغو باشیم وقتی مسافر لغو کرده.

  37. سلام..
    ببخشید من مسافر سوار کردم نزدیک مقصد گفت که گوشیم خاموش رفتم داخل میزنم شارژ که اتوماتیک پرداخت بشه ولی دیگه خبری نشد

  38. سلام
    من راننده اگر کنسلی سفر بزنم کمتر از یک ساعت از حساب من پول کسر می‌شود
    ولی مسافر کنسل کند یا پولی به حساب من نمی آید و یا اگر بیاید معلوم نیست چه زمانی

  39. باسلام ماشین
    بنده در تاریخ 12/13 در حین جابه جایی مسافر دچار نقص فنی شد در حالی که مسافر هزینه سفر رو بصورت انلاین پرداخت کرده بود. چون بنده تازه وارد هستم از قوانین اطلاعی نداشتم و از حساب شخصی خودم مبلغ 97تومن به مسافر پرداخت کردم ایا این مبلغ رو‌میتونم بگیرم یا نه؟

  40. سلام وقت بخیر دیروز یه سفر داشتم از من کمیسیون کسب کردید ولی ۱۵ دقیقه من معطل ایشون شدم و کنسلش کردم اما ایشون هیچ وقت نیومد سر مبدا که من سوارش کنم رو چه حساب از من هزینه کنسلی کسب کردید؟

  41. سلام بنده وقتی هزینه نشانند داده را که مثلا۱۸۰۰۰ تومان است را می گیرم وبعد از پایان صفر در سوابق مالی من نوشته میشه ۲۰۰۰۰ تومان قضیه چیه

  42. من چندین سفر درمبدا پنج دقیقه منتظر شده ام کسی جوابگو نبوده هزینه کنسلی سفر بهم پرداخت نشده است

  43. سلام من امروز دوتا سفر داشتم که توسط مسافر لغو شدن لطفا پیگیری بفرمایید چرا از حسابم کمسیون کسر شده لطفا پیگیری بفرمایید ممنون

  44. برای این سفر من حدودا بیست دقیقه راه پیمودم به همراه ترافیک وقتی دیدم مسیر ترافیک داره با مسافر تماس گرفتم و خواهش کردم که اگر عجله دارند همین الان سفر را لغو کند ولی ایشان اصرار کردند که به مبدا بروم اما همینکه رسیدم سفر را لغو کرد و من شدیده به این ماجرا معترض هستم و هزینه مرا از مسافر بگیرید چرا فقط شما به مسافر ارزش قائل میشوید؟ لطفا لطفا پیگیری کنید.

  45. اصلا تا به حال هزینه کنسلی دریافت نکردم نمونه همین یک ساعت پیش کلی مسافت رو طی کردم همین که به مقصد مسافر رسیدم کنسل کرد

  46. سلام من در ترافیک سنگین ۲۰ دقیقه طول کشید تا برسم به مقصد و با مسافر تماس گرفتم ایشان گفت بیا ولی همین که رسیدم به محل مورد نظر مسافر کنسل کرد. با بی انصافی تمام چون بنده ابتدا زنگ زدم و گفتم ترافیک سنگینه اگر عجله داری الان کنسل کن ولی گفت بیا متاسفانه شما فقط به مسافر ارزش قائل هستید در حالی که درآمد شما از راننده هستش. بینهایت بابت این کنسل معترض هستم. حق من را احقاق کنید.

  47. می خواستم بدونم چرا هیچ هزینه کنسولی سفر پرداخت نمیشه من از شاهنامه ۷۶مسافر داشتم رفتم مبدا یک ربع هم منتظر بود مسافر گوشی رو از شبکه خارج کرد بعدشم هیچ هزینه ای پرداخت نشد می خواستم ببینم چرا و آیا باید کد کنسلی فرستاد

  48. سلام.من نزدیک به دوسال دراسنپم ولی تاحالاهزینه لغوسفردریافت نکردم ولی جریمه تادلتان بخواهدازم کم شده.الان نزدیک ۷یا۸دقیقه منتظربودم درمبدامسافرلغوکردسفررا.ازموردهازیادداشتم ولی هزینه اصلا بحسابم نیومده.بایدچیکارکنم تاواجدالشرایط دریافت‌کنسلی سفربشم لطفاراهنمایی کنید

  49. سلام خسته نباشیددرتاریخ ۱۲/۷/بیش از۴کیلومتررفتم به آدرس مسافربه مبدع رسیدم زدم منتظرشدم مسافر نیومد زنگ زدم جواب نداد بعدش لغو سفر کرد فعلاحق لغوصفر برایم منظورنشده

  50. سلام وقت بخیر.راهنمایی خوبی بوداماچندین مرتبه پیش آمده به مبداءرسیدم،امامسافرسفرلغوکرده و تماس بنده روهم دیگه پاسخ نداده،!!متاسفانه علی رقم توضیحات خوبتان تابحال هیچ مبلغی بابت هزینه لغوسفرمسافربرای بنده وبرخی ازهمکاران ازسوی اسنپ پرداخت نشده!!!!!!
    وگاهاًپیش آمده بعدرسیدن راننده به مبداء درخواستی تلفن مسافرخاموش،ویاپاسخ گو نبوده ومجبوربه لغوبودم!!!!
    .
    برخی مشکلات مشابه این گزارش شده ولی ریالی ازسوی شرکت اسنپ برای بنده وهمکاران پرداخت نشده متاسفانه
    .
    ممنون میشوم این گونه مواردراموردبررسی دقیق تروعادلانه تراعمال ورسیدگی بفرمایید.
    .
    باتشکروعرض احترام وخسته نباشیدخدمت تیم گرامی اسنپ
    .
    اوقات به کام
    .
    نقدی هستم راننده ی اسنپ

  51. بابت ی سرویس که مبلغ 45 هزار بوده حق کمیسون شرکت مبلغ 6500 برداشت شده. اگه به حساب 15درصد باشه مبلغ میشه 4500. دلیل این مبلغ میخواستم بدونم.. ممنونم

  52. با عرض سلام وادب
    بنده جدیدا وارد عرصه کار شدم وطی دوروز 5کنسلی داشتم لغو سفر. موضوع این هست که بنده از بابت مسیر یابی دچار مشکل میشدم ومجبور به لغو سفر شدم
    مبلغ کسر شده از حساب من 7500 بوده لطفا به حسابم عودت داده بشه چون عمدی نبوده ودر مسیر یابی مشکل داشتم. چون از سمت شرکت هیچ آموزشی به راننده جدید راجب لوکیشن ومسیر یابی داده نمیشه. من خودم دارم به خودم آموزش میدم بعدم جریمه هم باید بدم..

  53. سلام
    خسته نباشید خدمت تیم اسنپ
    واسه من چندین مرتبه این اتفاق پیش اومده که کلی هم مسیر تا مبدا مسافر رفتم منتظرم موندم خیلی وقتا هم اول که تماس گرفتم گفتن چند دقیقه صبر کنید میام که دیگه بعد کلی معطلی دیگه جواب هم نداده مسافر.

  54. وقتی یک مسیرو کلی راه میری تا نزدیک مسافر میشی کنسل میکنه سفر چی. واسه من اتفاق افتاده ولی آیا اسنپ واسش مهمه

  55. هزینه کنسلی من پرداخت نشده درصورتی که باپشتیبانی تماس گرفتم وگفتنند5 دقیقه صبر کنید اگرنیامدند وپاسخ تمس راندادنند لغوسفر کنید، هزینه لغوسفر برایم پرداخت می‌شود ولی هیچ حق کنسلی برای من پرداخت نشده.

  56. نیم ساعت معطل مسافرشدم مسافر کم شنوا وهابی‌ها بوده بایدحق کنسلی من پرداخت شود

  57. سلام یک نصفه شب درخواست برام اومده بعداز ۱۰ دقیقه به مقصد رسیدن مسافر نیومده من باید چیکار کنم؟

  58. سلام وقتی به مبدا رسیدم منتظر شدم بعد زنگ زدم مسافر گوشی ش خاموش بوده یا از دسترس خارج کرده ناچار به لغو سفر شدم اسنپ اخطار بمن داده بعد هزینه ش هم نداده لطفا یه رسیدگی بشع ممنون

  59. تاکنون ده ها مرتبه بعد از رسیدن و توقف مسافر بدون هیچ دلیل منطقی سفر را لغو کرده و بعضی مواقع لغو نکرده اند و بنده مجبور شدم خودم لغو کنم مثل امروز ۷ اسفند

  60. سلام
    ما که تا به حال هزینه کنسلی ندیدیم کلی مسافر مردم آزار هم اذیتمون کردن رفتیم و کسی نبوده و کنسل کردیم چیزی به جای نیومده همش الکیه

  61. باسلام وخسته نباشید دیشب تاییدسفر زدم وحدود ۲ کیلومتر وبا وجود موانع زیاد خودمو به مبدآ ک مسافر منتظر من بود رسیدم وحدود ۱۰ دقیقه ایستادم و۳ بار زنگ زدم مسافر جواب نداد ودر اخر سفرمو لغو کرد ک حتی حاضر نشد جواب تماسمو بده و ن معذرت خواهی کرد حالا من اطلاع دادم به پشتیبانی اسنب ولی میدونم بی فایده هست چون مورد متشابه این قضیه زیاد بودن متاسفانه یک ریال بابتهزینه لغو سفر برای من پرداخت نشده ولی اگه راننده لغو بزنه زود ۱۵۰۰ تومن ازما کم میکنید

  62. سلام خدا قووت دست‌اندرکاران برنامه خیلی خوب هست مرسی مرسی مرسی تشکر از برنامه

  63. سلام در الیگودرز لرستان آدرس‌ها غالبا اشتباه توسط اسنپ نشان داده می‌شوند. کرایه ها به شدت پایین است. مثلا مسیر رفت و برگشتی که آژانس ۴۰ هزار تومان می گیرد من ۱۹ هزار تومان باتوجه به قیمت درج شده گرفتم.مدت زمان رسیدن به مبدا به هیچ وجه صحیح درج نمی شود و خیلی بیشتر است. در این شهر کوچک ، ترافیک بیداد می کند.

  64. سلام اصلانمیشه به صورت تلفنی مستقیم باشمادر ارتباط باشیم وفقط فقحط اپراتور پیام تکراری می فرسته

  65. شب گذشته،بعداز گذشت نزدیک به ۲۰دقیقه جستجو بخاطر اشتباه لوکیشنی که مسافر انتخاب کرده بودبه مبدأ رسیدم و چندین تماس تلفنی هم گرفتم اما درنهایت مسافر سفر خودرا لغو کرد و هیچ وجهی از طرف سیستم به حساب من واریز نشد.
    تمام مسیر راهم خالی برگشتم.
    دلایل عدم پرداخت چیست؟

  66. ما که ندیدیم، هزینه کنسلی بدن،،،،،،، بیشتر از 5دقه هم وایستادیم،،،،،،،،، یا پول نمیدن،،،، شما هم،،،،، 🙄🙄🙄🤔🤦‍♂️

  67. پس چرا پرداخت نمیشن ،،،،،، که شرایط گفته شده رو هم دارند،،،. ،،،،15دقیقه صبر کردم،،،،،، بعد ی دفعه،،، لغو 🤦‍♂️🤦‍♂️

  68. مسافر کنسل میکنه هزینه رو از راننده کم میشه چه دلیلی داره بجای مسافر تاوان بدیم همیشه به فکر خودتون هستین هیچ ارزشی واسه رانندقائل نیستین

  69. این روش اصلا درست کارساز نیست تیکت بزنیم اصلا برطرف نمیشه از طریق تماس بهتر میشه توضیح داد وکاری انجام بشه

  70. سلام بخدا قسم ۹ کیلومتر رفتم تا مبداء و کنسلش کردن خدا راضی نمیشه بنده از بعداز ظهر تا صبح کار میکنم بخدا هزار بلا بسرم میاد یافرار میکنن پول نمیدن یا پول ندارن بدن در مقصد

  71. باسلام درموردکنسلی شماره خبرداری بامسافرتماس میگیری زمان رسیدن رابه مسافرآستانه میکنیم وباتعید مسافر به مبدع حرکت میکنی ودرست وقتی میخواهی رسیدم رابه زنی کنسل می‌کند یا وقتی زنگ میزنی رسیدم بعدازچنددقیقه کنسل می‌کند شمپاین چیزهارانمی دانیدوتعدادی خوابگو بودن ولی الان چی فقط تعدادی گزینه گذاشتین که اصلن نمی شود نظرداد پس لطفن آن کارشناسان رابرگرداند تاماهم بتوانیم مشکلاتمان رادرمیان بگذاریم به امید روزهای بهتر

  72. سلام بالای هزار بار رفتم رسیدم زدم به مبدا رسیدم مسافر لغو کرده هزارتومان هزینه کنسلی ندادید

  73. سلام چرامسافررسیدیم لغومیکنه هیچ مسله ای نیست ولی لوکیش اشتباه میده مالغو میکنیم جریمه مشیم

  74. باسلام
    کاش تعداد مسافر هم درهزینه سفر لحاظ میشد بعضی سفرها بیشتراز ظرفیت هم سوار میشن

    1. سلام من دقیقا وقتی رسیدم به مقصد مسافر سفر را لغو کرد بدون هیچ مشکلی فقط مردم آزاری کردن لطفا رسیدگی کنید

  75. خیلی جالب و مفید پر از نگته های بروز بودن برنامه اسنپ بود هم از اموزشهایتان نهایت استفاده را کردیم هم ازمون که خیلی جالب و مهارت یک رانند اسنپ را سنجیدن واقعا خیلی تاسیر گذار میشودهم برای رانندهم برای اسنپ که اصلاعات بروز حتما گیفیت سرویس دهی را بیشترمیکنند باتشکر واحترام رضا صفری 1401/7/14فول لایک داشت این مراحل ممنون

  76. درست که بند درسال نودوپنج بود که از تهرا ن تیم امده بودنند برای تبلیغات اسنپ همان زمان ثبت نام کردم برای اسنپ وتا حالاهم سه تا ماشین عوض کردم وهرسه تا ماشینم را خودویرایش کردم بعد از تعید کار کردم خوشحالم که تیم اسنپ ایقدر بروز هستند وافتخار میکنم که باتیم اسنپ‌کار میکنم خیلی عالی ومفید بود اموزش تا خلاصه ومفید باتشکر از تیم پشتیبانی اسنپ 1401/7/14 rezasa2077@gmail.com

  77. باسلام اگرسفرراقبول کرده وبعدبعلت های متفاوت مثلاترافیک یاعدم یافتن محل سفرراراننده لغوکندچگونه علت لغوسفررابه پشتیبانی اطلاع دهد

  78. خیلی خوبه که هزینه ی کنسلی وارد حسابمون بشه و اسنپ موتور هم این قابلیت رو داره آیا؟

  79. مطالب رو خواندم و فیلم را دیدم متوجه شدم چ کار باید کرد و چطور باید و درچه زمان سفارش را لغو کنیم و لغویی های سفارش توسط مشتری مبالغ رو حساب کاربری ما محاسبه میشود

  80. با عرض سلام من توقف در مسیر روزدم وبراش همان لحظه فرستادم اعتنایی نکرده

  81. پس چرا این اتفاق برای من نمی افتد من در طول هفته ی گذشته چندین مورد کنسلی از طرف مسافر داشتم. واقعا هم زور دارد 8 دقیقه رانندگی کن و برس به مقصد منتظر بمان و تماس بگیر مسافر محترم یک کلمه می گوید کنسل کردم. در حالی که هنوز کنسل هم نکرده است. دوباره تماس می گیرم و به مسافر عرض می کنم خانم کنسل نکردید و من نمی تونم مسافر جدید بگیرم. با بد اخلاقی جواب می دهد و بعد از چند دقیقه تازه سفر را کنسل می کند. هیچ هزینه ای من تا به امروز از این بابت دریافت نکردم

    1. سلا، برای من هم ارزو شده اسنپ یکبار هزینه کنسلی سفر را واریز کنه همین امشب به مقصد رسیدم با مسافر تماس گرفتم گفت الان میام چهل و پنج دقیقه منتظر بودم نیامد مجددا تماس گرفتم خاموش بود حالا جواب من را که میده ، ولی همین امروز اسنپ سه بار منو جریمه کرده

  82. قبلاهربارباپشتیبانی تماس میگرفتم میگفتندهزینه لغوسفربه وانت نداریم

  83. واقعاعالیه من راننده وانت سبک هستم قبلاهیچ هزینه ای بابت لغوسفرازسوی مسافردریافت نکردم ممنون

  84. موارد فوق رادیدم ومتوجه شدم کنسل کردن سفراز طرف مشتری شاید تغیر مسیر باشد یا …ولی اگر راننده بخواهد کنسل کن باید با هماهنگی تیم پشتیبان درصورت لزوم کنسل کند ک مشتری نارضایت نباشد و اینکه تسویه حساب با راننده ب صورت روزانه محسابه میشود

  85. ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    معصومه السادات حجتی

    خیلی خوب بود ممنون از لطف شما

  86. سلام.من تقریبأ دو ماه قبل حسابم مسدود کردن ولی هزینهای سفر قبلش ندادن

  87. لطفا اول دلیل سفرهای کنسلی رو بررسی کنید بعدا کسر مبلغ کنین .ممنون

  88. باعرض سلام، وخسته نباشید. متوجه شدم دستتون دردنکنه.

  89. واقعا متوجه شدم تشکر فراوان و خسته نباشید ب شما دوستان محترم

  90. دست شما درد نکنه خیلی عالی بود متوجه شدم

    1
    پاسخ
    بابک صادقی

  91. متوجه شدم با تشکر فقط یک سوال دارم وقتی مسافر را به مقصد میرسانیم و پیاده میشه دیگه مسافر رفته وما نمیتوانیم بهش بگیم امتیازبده چطور بفهمیم که مسافر چند امتیاز داده یا اصلا امتیاز داده یا نه

  92. من دوبار مسیر طولانی تا مبدا درخواستی مسافر رفتم یکبار دقیقآ تا مبدا رسیدم و مسافر کنسل کرد و یکبار هم به مبدا رسیدم مسافر لغو سفر نکرد ولی من هرچقدر تماس گرفتم و پیام دادم جواب ندا ولی هزینه کنسل شدن برام محاسبه نشد.

  93. سلام خسته نباشید . از راهنمایی شما دوستان خوبم تشکر میکنم . امید است که با کارکرد خوب جواب زحمات شما دوستان گلم را بدهم 🌹🌹🌹🌹🙏

  94. ســـــــــلام. ضمن عرض خسته نباشی ب گروه پشتیبانی اسنپ وتپسی.
    من یک سوال دارم ب عنوان راننده تپسی من قبلا راننده اسنپ بودم والان اسنپ من موقتا مسدود شده وهرکاری میکنم که رفع مسدودی بشم نمیشه. لطفا میشه راهنمایی کنید. یا یه شماره ای باشه که مستقیم با کارشناسای اسنپ درتماس باشم ممنون میشم

  95. هزینه حق کنسلی خیلی طلب دارم ولی هر وقت با پشتیبانی تماس میگیرم میگویند سیستمی هست دست ما نیست با کجا باید صحبت کرد که بگیم و ثابت کرد که این سیستم شما ایراد دارد من حاضرم ثابت بکنم این موضوع را. واقعا هیچکس پاسخگو نیست. قبل ها واقعا خوب بود ولی الان……..

  96. سلام من آموزش و کلاس بودم و قانون انسان بودن جامعه بلد هستم ولی توقع بعضی ها بیش از اندازه است و امتیاز نمی دهند یا گوشی ندارد یا کسی دیگر گرفته است ممنونم

  97. سلام هر چه لغو سفر جریمه ندارد و یا مسافر لغو می کنند حق کنسلی پرداخت نمی‌شود ممنونم

  98. سلام
    قوانین اسنپ نیازبه بازنگری و اصلاح داره
    . چون بیشتربه رضایت مسافر اهمیت داده تا حداقل حقوق راننده. موارد و ایرادها اونقد هست که کدومش رو بگی،ـ فرضا بگی،،، به کی گفتی، انگار نگفتی،، اصلا بهتره نگی، یعنی سنگین تری نگی. 🙏🏼🙏🏼

  99. سلام آیا از مبدأ و تامقصد می تواند مسافر توقف نزده و جای دیگری وبین را مسیر دوم نزده مسافر دیگری سوار کنیم واسنپ در پیامهای به کاربران می دهید که از نقشه بیرون نروید مبدأ و مقصد ما نگاه می‌کنیم چون مسافر از خواهران و برادران و عزیزان ما هستن ولی بعضی از مسافران خلاف می گویند وضمنا دفاتر را باز کنید ممنونم چون واضع حرف بزنیم و-**-*–

  100. سلام اگر برای هر مسافر که از قبل قبول درخواست می کنیم وبه مبدأ رسیدیم ومبدا زدیم ارسال پیام من رسیدم یا جواب گوشی نمی دهد یا خاموش یا کسی دیگر گرفته و یا مسافر لغو سفر می‌کند یا مسافر جواب گو نیست لغو می کنیم و هر مسافر 10دقیقه صبر کنیم تا شب چند ساعت ما تلف می شود ممنونم

  101. سلام
    عالی بود
    ولی واقعیت اینکه که این اتفاق خیلی افتاده و متاسفانه تماس با پشتیبانی هم خیلی زمان بره و از همه مهمتر اینکه وقتی مسافر نمره منفی میده هیچ تحقیقی رو اون نمیشه و به راننده اطلاع رسانی نمیشه و بدون هیچ دلیل امتیاز ازت کم میشه بدون اینکه اشتباهی داشته باشی یا مقصر باشی

  102. با سلام خدمت همه دوستان و همکاران محترم اسنپ. گاها دربعضی موارد که تجربه شخصی من بود پس تایید سفرورسیدن به مقصد بااین مشکل مواجه میشدم که مدت زمانی بیشتراز 10 دقیقه ایستادم و مسافر هم هيچگونه پاسخی نمیدهد الان واقعا اسنپ همه چیز رو راحت کرده ممنونم از این خدمات صادقانه

  103. ده دقیقه منتظر بمونیم،چی فرض کردید راننده رو،کل مسیر مسافر ده دقیقه نمیشه ا نوقت ده دقیقه حتما منتظر مسافر بمونید اگه نیومد لغو کنید ما هم با منت فراوان ۲۰۰۰ تومن میزنیم به حسابتون،راننده های محترم حتما به فکر یه شغل مناسب بگردید اینجا غیر از ضرر چیزی نیست

  104. سلام بابت هزینه کنسلی برای من که اتفاق افتاد ولی از طرف شرکت چیزی دریافت نکردم….چند وقت پیش سر ظهر رفتم سرویس در کوتاهترین زمان مسافر با تاخیر سوار شد همزمان مسافر درخواست تاکسی سرویس کرده بود وقتی که تاکسی رو دید از ماشین پیاده شد و سوار تاکسی شد وبعد حدود بیست دقیقه با تماس با پشتیبانی سفر کنسل شد ….

  105. خیلی وقت ها مسافر خودش حاضر به کنسل کردن سفر نیست وآنقدر معطل میکند که راننده مجبور به کنسل کردن میشود

  106. عالی‌ولی‌کرایه‌ها‌نسبت‌به‌مسیرهای‌داخلی‌وپیچ‌وخمهای‌کوچهای‌داخلی‌کم‌است

  107. سلام حساب کاربری بنده مسدود شده و هر کاری میکنم چند بار آزمون شرکت کردم اما حسابم باز نمیشه خواهش میکنم اگر کمکی از دست شما ساخته هست به من کمک کنید

  108. سلام من چرا مسدود شدم فیلم هارو دیدم
    ولی مقصد خیلی دور بود کنسل کردم

  109. سلام به علتی حساب کاربری منومسدودکردی آگه راهنمایم کنید ممنون میشم

  110. در بسیاری از موارد حق کنسلی بنده پرداخت نشده ولی چندین بار از اعتبار بنده کاسته شده .

  111. ممنون میشم این حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  112. لطفا هوای رانندگان هم داشته باشیدبارها شده من به مقصد رسیدم گذینه به مبدأ رسیدم را فرستادم خبری نشده من زنگ زدم گوشی موبایل مسافر خاموش ده دقیقه هم صبر کردم اما نیامده یامسافر داره فوتبال میبینه وایستا فوتبال تمام شد میام

  113. سلام خسته نباشید خواهشمندم در صورت امکان حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر