آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

اسنپ لاین

در گذشته اگر به مبدا مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان 24 ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدا مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدا» را زدید، حتما تا 5 دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از 5 دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

نوشته‌های مشابه

2,362 دیدگاه

  1. خیلی جالب و مفید پر از نگته های بروز بودن برنامه اسنپ بود هم از اموزشهایتان نهایت استفاده را کردیم هم ازمون که خیلی جالب و مهارت یک رانند اسنپ را سنجیدن واقعا خیلی تاسیر گذار میشودهم برای رانندهم برای اسنپ که اصلاعات بروز حتما گیفیت سرویس دهی را بیشترمیکنند باتشکر واحترام رضا صفری 1401/7/14فول لایک داشت این مراحل ممنون

  2. درست که بند درسال نودوپنج بود که از تهرا ن تیم امده بودنند برای تبلیغات اسنپ همان زمان ثبت نام کردم برای اسنپ وتا حالاهم سه تا ماشین عوض کردم وهرسه تا ماشینم را خودویرایش کردم بعد از تعید کار کردم خوشحالم که تیم اسنپ ایقدر بروز هستند وافتخار میکنم که باتیم اسنپ‌کار میکنم خیلی عالی ومفید بود اموزش تا خلاصه ومفید باتشکر از تیم پشتیبانی اسنپ 1401/7/14 rezasa2077@gmail.com

  3. باسلام اگرسفرراقبول کرده وبعدبعلت های متفاوت مثلاترافیک یاعدم یافتن محل سفرراراننده لغوکندچگونه علت لغوسفررابه پشتیبانی اطلاع دهد

  4. خیلی خوبه که هزینه ی کنسلی وارد حسابمون بشه و اسنپ موتور هم این قابلیت رو داره آیا؟

  5. مطالب رو خواندم و فیلم را دیدم متوجه شدم چ کار باید کرد و چطور باید و درچه زمان سفارش را لغو کنیم و لغویی های سفارش توسط مشتری مبالغ رو حساب کاربری ما محاسبه میشود

  6. با عرض سلام من توقف در مسیر روزدم وبراش همان لحظه فرستادم اعتنایی نکرده

  7. پس چرا این اتفاق برای من نمی افتد من در طول هفته ی گذشته چندین مورد کنسلی از طرف مسافر داشتم. واقعا هم زور دارد 8 دقیقه رانندگی کن و برس به مقصد منتظر بمان و تماس بگیر مسافر محترم یک کلمه می گوید کنسل کردم. در حالی که هنوز کنسل هم نکرده است. دوباره تماس می گیرم و به مسافر عرض می کنم خانم کنسل نکردید و من نمی تونم مسافر جدید بگیرم. با بد اخلاقی جواب می دهد و بعد از چند دقیقه تازه سفر را کنسل می کند. هیچ هزینه ای من تا به امروز از این بابت دریافت نکردم

  8. قبلاهربارباپشتیبانی تماس میگرفتم میگفتندهزینه لغوسفربه وانت نداریم

  9. واقعاعالیه من راننده وانت سبک هستم قبلاهیچ هزینه ای بابت لغوسفرازسوی مسافردریافت نکردم ممنون

  10. موارد فوق رادیدم ومتوجه شدم کنسل کردن سفراز طرف مشتری شاید تغیر مسیر باشد یا …ولی اگر راننده بخواهد کنسل کن باید با هماهنگی تیم پشتیبان درصورت لزوم کنسل کند ک مشتری نارضایت نباشد و اینکه تسویه حساب با راننده ب صورت روزانه محسابه میشود

  11. ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    معصومه السادات حجتی

    خیلی خوب بود ممنون از لطف شما

  12. سلام.من تقریبأ دو ماه قبل حسابم مسدود کردن ولی هزینهای سفر قبلش ندادن

  13. لطفا اول دلیل سفرهای کنسلی رو بررسی کنید بعدا کسر مبلغ کنین .ممنون

  14. باعرض سلام، وخسته نباشید. متوجه شدم دستتون دردنکنه.

  15. واقعا متوجه شدم تشکر فراوان و خسته نباشید ب شما دوستان محترم

  16. دست شما درد نکنه خیلی عالی بود متوجه شدم

    1
    پاسخ
    بابک صادقی

  17. متوجه شدم با تشکر فقط یک سوال دارم وقتی مسافر را به مقصد میرسانیم و پیاده میشه دیگه مسافر رفته وما نمیتوانیم بهش بگیم امتیازبده چطور بفهمیم که مسافر چند امتیاز داده یا اصلا امتیاز داده یا نه

  18. من دوبار مسیر طولانی تا مبدا درخواستی مسافر رفتم یکبار دقیقآ تا مبدا رسیدم و مسافر کنسل کرد و یکبار هم به مبدا رسیدم مسافر لغو سفر نکرد ولی من هرچقدر تماس گرفتم و پیام دادم جواب ندا ولی هزینه کنسل شدن برام محاسبه نشد.

  19. سلام خسته نباشید . از راهنمایی شما دوستان خوبم تشکر میکنم . امید است که با کارکرد خوب جواب زحمات شما دوستان گلم را بدهم 🌹🌹🌹🌹🙏

  20. ســـــــــلام. ضمن عرض خسته نباشی ب گروه پشتیبانی اسنپ وتپسی.
    من یک سوال دارم ب عنوان راننده تپسی من قبلا راننده اسنپ بودم والان اسنپ من موقتا مسدود شده وهرکاری میکنم که رفع مسدودی بشم نمیشه. لطفا میشه راهنمایی کنید. یا یه شماره ای باشه که مستقیم با کارشناسای اسنپ درتماس باشم ممنون میشم

  21. هزینه حق کنسلی خیلی طلب دارم ولی هر وقت با پشتیبانی تماس میگیرم میگویند سیستمی هست دست ما نیست با کجا باید صحبت کرد که بگیم و ثابت کرد که این سیستم شما ایراد دارد من حاضرم ثابت بکنم این موضوع را. واقعا هیچکس پاسخگو نیست. قبل ها واقعا خوب بود ولی الان……..

  22. سلام من آموزش و کلاس بودم و قانون انسان بودن جامعه بلد هستم ولی توقع بعضی ها بیش از اندازه است و امتیاز نمی دهند یا گوشی ندارد یا کسی دیگر گرفته است ممنونم

  23. سلام هر چه لغو سفر جریمه ندارد و یا مسافر لغو می کنند حق کنسلی پرداخت نمی‌شود ممنونم

  24. سلام
    قوانین اسنپ نیازبه بازنگری و اصلاح داره
    . چون بیشتربه رضایت مسافر اهمیت داده تا حداقل حقوق راننده. موارد و ایرادها اونقد هست که کدومش رو بگی،ـ فرضا بگی،،، به کی گفتی، انگار نگفتی،، اصلا بهتره نگی، یعنی سنگین تری نگی. 🙏🏼🙏🏼

  25. سلام آیا از مبدأ و تامقصد می تواند مسافر توقف نزده و جای دیگری وبین را مسیر دوم نزده مسافر دیگری سوار کنیم واسنپ در پیامهای به کاربران می دهید که از نقشه بیرون نروید مبدأ و مقصد ما نگاه می‌کنیم چون مسافر از خواهران و برادران و عزیزان ما هستن ولی بعضی از مسافران خلاف می گویند وضمنا دفاتر را باز کنید ممنونم چون واضع حرف بزنیم و-**-*–

  26. سلام اگر برای هر مسافر که از قبل قبول درخواست می کنیم وبه مبدأ رسیدیم ومبدا زدیم ارسال پیام من رسیدم یا جواب گوشی نمی دهد یا خاموش یا کسی دیگر گرفته و یا مسافر لغو سفر می‌کند یا مسافر جواب گو نیست لغو می کنیم و هر مسافر 10دقیقه صبر کنیم تا شب چند ساعت ما تلف می شود ممنونم

  27. سلام
    عالی بود
    ولی واقعیت اینکه که این اتفاق خیلی افتاده و متاسفانه تماس با پشتیبانی هم خیلی زمان بره و از همه مهمتر اینکه وقتی مسافر نمره منفی میده هیچ تحقیقی رو اون نمیشه و به راننده اطلاع رسانی نمیشه و بدون هیچ دلیل امتیاز ازت کم میشه بدون اینکه اشتباهی داشته باشی یا مقصر باشی

  28. با سلام خدمت همه دوستان و همکاران محترم اسنپ. گاها دربعضی موارد که تجربه شخصی من بود پس تایید سفرورسیدن به مقصد بااین مشکل مواجه میشدم که مدت زمانی بیشتراز 10 دقیقه ایستادم و مسافر هم هيچگونه پاسخی نمیدهد الان واقعا اسنپ همه چیز رو راحت کرده ممنونم از این خدمات صادقانه

  29. ده دقیقه منتظر بمونیم،چی فرض کردید راننده رو،کل مسیر مسافر ده دقیقه نمیشه ا نوقت ده دقیقه حتما منتظر مسافر بمونید اگه نیومد لغو کنید ما هم با منت فراوان ۲۰۰۰ تومن میزنیم به حسابتون،راننده های محترم حتما به فکر یه شغل مناسب بگردید اینجا غیر از ضرر چیزی نیست

  30. سلام بابت هزینه کنسلی برای من که اتفاق افتاد ولی از طرف شرکت چیزی دریافت نکردم….چند وقت پیش سر ظهر رفتم سرویس در کوتاهترین زمان مسافر با تاخیر سوار شد همزمان مسافر درخواست تاکسی سرویس کرده بود وقتی که تاکسی رو دید از ماشین پیاده شد و سوار تاکسی شد وبعد حدود بیست دقیقه با تماس با پشتیبانی سفر کنسل شد ….

  31. خیلی وقت ها مسافر خودش حاضر به کنسل کردن سفر نیست وآنقدر معطل میکند که راننده مجبور به کنسل کردن میشود

  32. عالی‌ولی‌کرایه‌ها‌نسبت‌به‌مسیرهای‌داخلی‌وپیچ‌وخمهای‌کوچهای‌داخلی‌کم‌است

  33. سلام حساب کاربری بنده مسدود شده و هر کاری میکنم چند بار آزمون شرکت کردم اما حسابم باز نمیشه خواهش میکنم اگر کمکی از دست شما ساخته هست به من کمک کنید

  34. سلام من چرا مسدود شدم فیلم هارو دیدم
    ولی مقصد خیلی دور بود کنسل کردم

  35. سلام به علتی حساب کاربری منومسدودکردی آگه راهنمایم کنید ممنون میشم

  36. در بسیاری از موارد حق کنسلی بنده پرداخت نشده ولی چندین بار از اعتبار بنده کاسته شده .

  37. ممنون میشم این حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  38. لطفا هوای رانندگان هم داشته باشیدبارها شده من به مقصد رسیدم گذینه به مبدأ رسیدم را فرستادم خبری نشده من زنگ زدم گوشی موبایل مسافر خاموش ده دقیقه هم صبر کردم اما نیامده یامسافر داره فوتبال میبینه وایستا فوتبال تمام شد میام

  39. سلام خسته نباشید خواهشمندم در صورت امکان حساب کاربری من را از مسدودی خارج کنید باتشکر

  40. سلام من چند روز پیش بعد از رسیدن به مسافر 3 بار باهاش تماس گرفتم و جواب نداد بعد سفر رو لغو کردم و بعدش طرف زنگ زد و کلی گلایه به اسنپ کرد چهارتام روش گزاشت از اون ساعت حسابم مسدود شده و از نون خوردن افتادم بخاطر دروغ طرف هم حق الافی به من نرسید هم بیکارم کردن چند بار با اسنپ تماس گرفتم میگن باید بعد 5 سال حضور در اسنپ باید باز آموزش ببینی و توی آزمون آنلاین شرکت کنی داخل سایت هم میرم و باز نمیشه تکلیف من چیه اگر کلی حداقل برم تبسی ماکسیم یا یه تاکسی اینترنتی دیگه مراجعه کنم هرچند راضی هستم از اسنپ و نمیخام همکاریمون تموم بشه ممنون میشم راهنماییم کنید ویا تماسی بگیرید از پشتی بانی ممنون

  41. من خیلی برام پیش امده که مسافر سفر لغو کرده ولی هیچ هزینه ای دریافت نکرده ام

  42. اما وقتی ما به مبدا رسیدیم و مسافر کنسلی میزنه
    برا ما چه فرقی داره اخه چند بار برا من پیش اومده ک زمانی ک رسیدم به مبدا تازه کنسل کردن

  43. سلام شب بخیر من خوام اسنپ باکس رو کنسل کنم دیگه بار جابه جا نکنم لطفا اقدام فرمایید ممنون

  44. من وقتی به مبدامیرسیم ودکمه رسیدم رامزنم ولی مسافرگوشی خاموش میکنه ایجامن بایدچکاربکنم اگرلقوسفربکنم بعد15دقیقه باززنگ میزنه میگه چرارفتی من ایجابایدچکاربکنم باورکنیدازاین چیزها خیلی پیش میات ممنون ازراهنمای شماخوب بود