کاربران راننده اسنپ گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز دارند. برای رفع این نیاز، روشهای مختلفی وجود دارد که هرکدام بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب، با نحوه ثبت درخواست پشتیبانی در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ آشنا میشویم.
معرفی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده بهصورت آنلاین از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از سرویس خدمات غیر حضوری استفاده کنیم؟
- تغییر عکس پروفایل
- غیرفعالی نقص مدارک
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه / بهروزرسانی مدارک (ویژه کاربران موتور و وانت)
- گواهی عدم سوءپیشینه/ عدم اعتیاد/ نامههای قضایی و انتظامی/ تعهدنامه/ فیش واریز جریمه
- غیرفعالی بازدید خودرو
- غیرفعالی پلاک تکراری/ عدم تطابق اطلاعات/ احراز هویت
- تغییر سرویس کاربری
- اصلاح قرارداد
- ثبت گواهینامه موتور
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد 999 به شماره 1000550 از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
چگونه در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ، درخواست ثبت کنیم؟
۱- در صفحه اول سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش خدمات غیرحضوری را لمس کرده یا مستقیم از طریق لینک https://club.snapp.ir/online_support وارد صفحه ثبت درخواست پشتیبانی شوید.
۲- در صفحه خدمات غیرحضوری، گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» را لمس کرده و در صفحهای که باز میشود شمارهتلفن اسنپی (شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید. درصورتیکه قبلاً در این بخش ثبتنام نکردهاید گزینه «ثبتنام» را لمس کرده و اطلاعات خواستهشده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل اسنپی و استان محل فعالیت خود را وارد کنید و گزینه ثبتنام را لمس کنید.
اگر قبلاً در بخش خدمات غیرحضوری ثبتنام کردهاید، گزینه «ورود» را لمس کنید و رمز یکبار مصرفی که برایتان پیامک شده را وارد کنید.
۳- در صفحه درخواستها، گزینه «ثبت درخواست جدید» را لمس کرده و در صفحهای که باز میشود از قسمت موضوع، عنوان موردنظر خود را انتخاب کنید.
۴- موضوع مشکل خود را بهطور صحیح انتخاب کنید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند سریعتر به درخواست شما رسیدگی کنند. در قسمت «توضیح»، درخواست خود را بهصورت مختصر شرح دهید.
دقت داشته باشید برای هر مشکل باید درخواست جداگانه ثبت کنید و در یک درخواست چند مشکل را شرح ندهید.
در قسمت «تصاویر مورد نیاز»، عکسهای خواسته شده مثل تصویر کارت ملی، تصویر پروفایل، تصویر مدارک خودرو و … را بارگذاری کنید. تصاویر ارسالی از مدارک باید کاملا واضح و بدون تاخوردگی باشند، در غیر این صورت درخواست شما پذیرفته نخواهد شد و مجبور می شوید مجدد اقدام کنید.
مشخصات عکس پروفایل قابل قبول
- عکس بدون کلاه و عینک
- کاملا از روبهرو و تمامرخ
- زمینه عکس سفید
- سرشانهها کاملا داخل کادر
در صورتی که مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.
۵- پس از بارگذاری تصاویر، دکمه ثبت را لمس کنید. درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی و نتیجه از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
چگونه از نتیجه درخواست خود مطلع شویم؟
کارشناسان پشتیبانی درخواست های ثبتشده را بررسی کرده و تا ۲ روز کاری نتیجه درخواست را از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. دقت داشته باشید اگر درخواست خود را روز چهارشنبه ثبت کنید، رسیدگی به درخواست شما تا روز یکشنبه به طول خواهد انجامید.
درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی میشود و درصورتیکه نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید و بعدازاین مدت درخواست بهصورت خودکار بسته میشود.
نکات مهم ثبت درخواست پشتیبانی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
- برای ثبت درخواست حتما شماره تماس اسنپی ( شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید.
- تصاویر مدارک و تصویر سلفی باید کاملا واضح و واجد شرایط گفتهشده باشد، درغیراین صورت درخواست شما رد میشود.
- برای هر مشکل، درخواست جداگانه ثبت کنید.
- موضوعاتی که قبلا برایشان درخواست ثبت کردهاید تا زمانی که درخواست بسته نشده باشد، در فهرست موضوعات نمایش داده نمیشوند.
- اگر مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.
- درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی میشود و درصورتیکه نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید.
عالیی
عالی
از کارمندان اسنپ باکس ممنونم
بسیارجالب بود
بسیار عالی
سلام به همه کارمندان اسنپ باکس..خیلی عالیه که خدمات داخل همه شهرها باشه بنده یه روز رفتم تعویض روغنی با تخفیف کارم رو انجام دادند
سلام از محبت تمامی کارمندان اسنپ باکس خیلی خوبه که اکثر خدمات را آنلاین و غیر حضور انجام میدهید…سپاس از همه شماها
برای حذف حساب کاربری باید کدوم مشکل رو انتخاب کنیم
سلام وقت بخیر من درخواست نقص مدارک دادم.اما پیامک برام نیومده درخواست هم بسته شده و در درخواست های جدید نمایش داده میشود این به چه معناست ؟
چطور عکس پروفایلم عوضش کنم؟
موقع ثبت نام باعینک عکس سلفی گرفتم
با سلام و وقت بخیر
یحیی عزیز وارد اپلیکیشنتان شده روی سه خط بالا بزنید و اطلاعات کاربری را انتخاب کنید. در این صفحه روی شکل قلم که کنار عکس پروفایل قرار داره بزنید و عکس سلفی بگیرید و ارسال کنید.
روی لینک زیر بزنید و مراحل رو به صورت تصویری مشاهده کنید.
https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/change-profile-picture-driver-snapp/
باید موقع عکس سلفی آگاهی بهم داده میشد که عکس سلفی بدون عینک باشه
۴روز روز باید صبر کنم تا تاییده ام بیاد
عکس سلفیم هم با عینکه
چکار کنم؟
پنجشنبه ثبت نام کردم ویک هفته مجدد باید درصف انتظار باشم واسه تایید؟
سلام کرایه همدان داخل شهری خیلی کم هستش مثلا از این ور همدان تا اونطرف همدان کرایه همش ۶۰ تومنه بعد باهاشونم سنگین هستش به خدا کرایه پیک موتوریه نه وانت
سلام ، چرا اسنپ ما رو قطع کردین ؟
چرا ثبت نام من به طول انجامید
باسلام وخسته نباشید بنده چند باره که مدارک میفرستم ولی بعدازتاییدمدارک بازهم نمیتونم که وصل بشم لطفا افدام فرمایید
بسیار عالی