
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام اسنپ من اکو پلاس نمیزنه
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید.
سلام اسنپ من اکو پلاس نمیزنه
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید.
سلام
من میخوام محل فعالیت خودم رو تغییر بدم، لطفا راهنماییم کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام
من میخوام محل فعالیت خودم رو تغییر بدم، لطفا راهنماییم کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر
چند ماهی هست پیگیر درخواست تغییر سرویس کاربری از ماشین به موتور هستم و چندین مرتبه ثبت درخواست داشتم ولی هیچ بررسی نشده و از همکاران خیابانی پرسیدم گفتن که حضوری باید بری تغییر بدی و ساعت کاری شرکت اسنپ با کار خودم تداخل داره و به این روش هیچ وقت امکان تغییر ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید که غیر حضوری چگونه سرویس و تغییر بدم
سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
سلام وقت بخیر
چند ماهی هست پیگیر درخواست تغییر سرویس کاربری از ماشین به موتور هستم و چندین مرتبه ثبت درخواست داشتم ولی هیچ بررسی نشده و از همکاران خیابانی پرسیدم گفتن که حضوری باید بری تغییر بدی و ساعت کاری شرکت اسنپ با کار خودم تداخل داره و به این روش هیچ وقت امکان تغییر ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید که غیر حضوری چگونه سرویس و تغییر بدم
سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
سلام قسمت جا ب جایی مسافر با موتور برا من فعال نمیشه چرا؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام قسمت جا ب جایی مسافر با موتور برا من فعال نمیشه چرا؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من الان ۳ روزه ثبت نام تکمیل کردم ولی هر کار میکنم کد یا پیامکی برام نمیاد ک بتونم وارد برنامه اسنپ رانندگان بشم
سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.
سلام من الان ۳ روزه ثبت نام تکمیل کردم ولی هر کار میکنم کد یا پیامکی برام نمیاد ک بتونم وارد برنامه اسنپ رانندگان بشم
سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.