
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام برای من طرح تشویقی ارسال نمیشه چطور پیگیری کنم؟
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
از طریق این لینک میتوانید در این مورد مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
موفق باشید.
سلام برای من طرح تشویقی ارسال نمیشه چطور پیگیری کنم؟
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
از طریق این لینک میتوانید در این مورد مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/types-incentive-important-points/
موفق باشید.
سلام عرض ادب بنده از حساب کاربری یه مدت استفاده نکردم الان نمیتونم وارد حساب کاربری بشم و ارور مسدودی میده با هیچ واحد پشتیبانی هم نتونستم ارتباط برقرار کنم لطفاً پیگیری کنید ممنون از لطفتون
سلام امیر عزیز
حساب کاربری شما با همین شماره فعال است و مشکلی ندارد،میتوانید فعالیت کنید
موفق باشید.
سلام عرض ادب بنده از حساب کاربری یه مدت استفاده نکردم الان نمیتونم وارد حساب کاربری بشم و ارور مسدودی میده با هیچ واحد پشتیبانی هم نتونستم ارتباط برقرار کنم لطفاً پیگیری کنید ممنون از لطفتون
سلام امیر عزیز
حساب کاربری شما با همین شماره فعال است و مشکلی ندارد،میتوانید فعالیت کنید
موفق باشید.
سلام حساب کاربری من مسدود شده
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام حساب کاربری من مسدود شده
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام.حسابم یک ماه است
مسدود. شده و دلیلش رو نمیدونم،،با اپراتور هم نمیشه تماس گرفت،چکار کنم؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام.حسابم یک ماه است
مسدود. شده و دلیلش رو نمیدونم،،با اپراتور هم نمیشه تماس گرفت،چکار کنم؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام ماشین من را در گروه اکو پلاس قرار بدین
تا حالا چند نفر از مسافران گفتن که ماشین من خیلی تمیزه و مدل بالا و باید در اکو پلاس باشید
لطفا رسیدگی کنید و بفرمایید با کجا تماس بگیرم که اینکار را برام انجام بدن
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید
سلام ماشین من را در گروه اکو پلاس قرار بدین
تا حالا چند نفر از مسافران گفتن که ماشین من خیلی تمیزه و مدل بالا و باید در اکو پلاس باشید
لطفا رسیدگی کنید و بفرمایید با کجا تماس بگیرم که اینکار را برام انجام بدن
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید