
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام از بخش پیگیری استعلام گرفتم برای ثبت نام که گفتن ثبت نامم انجام شده اما برای ورود به برنامه کدی برای من ارسال نمیشه
سلام حامد عزیز روند ثبت نام ممکن است تا ۷۲ ساعت کاری زمان ببره
همکاران بخش ثبت نام دیجیتال با شما تماس خواهند گرفت
موفق باشید.
سلام از بخش پیگیری استعلام گرفتم برای ثبت نام که گفتن ثبت نامم انجام شده اما برای ورود به برنامه کدی برای من ارسال نمیشه
سلام حامد عزیز روند ثبت نام ممکن است تا ۷۲ ساعت کاری زمان ببره
همکاران بخش ثبت نام دیجیتال با شما تماس خواهند گرفت
موفق باشید.
سلام. چطور میتونم حساب به اکو پلاس تبدیل کنم.
مدل خودرو و نوع خودرو من متفاوت و بالاست.
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید
سلام. چطور میتونم حساب به اکو پلاس تبدیل کنم.
مدل خودرو و نوع خودرو من متفاوت و بالاست.
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید
اسنپ باکس ثبت نام کردم ولی هنوزم تایید نشده چیکار کنم؟ چرا کلا راه تماسی رو قطع کردید
سلام سعید عزیز روند ثبت نام ممکن است تا ۷۲ ساعت کاری زمان ببره
همکاران بخش ثبت نام دیجیتال با شما تماس خواهند گرفت
موفق باشید.
اسنپ باکس ثبت نام کردم ولی هنوزم تایید نشده چیکار کنم؟ چرا کلا راه تماسی رو قطع کردید
سلام سعید عزیز روند ثبت نام ممکن است تا ۷۲ ساعت کاری زمان ببره
همکاران بخش ثبت نام دیجیتال با شما تماس خواهند گرفت
موفق باشید.
سلام من مشخصات ماشینو تعغیر دادم ثپت زدم ولی چرا نمیاره همش توی بررسی مونده
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام من مشخصات ماشینو تعغیر دادم ثپت زدم ولی چرا نمیاره همش توی بررسی مونده
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
با سلام
چند روز پیش چند سفر پشت سر هم زمان رسیدن به مبدا را مثلاً ۴ دقیقه نشان میداد ولی وقتی مسیریابی میزدم ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بود.
به خاطر همین چند تا سفر را فورا لغو کردم و بعد از اون دیگه برام طرح تشویقی نیومد.
با توجه به اینکه امتیاز بنده ۴.۸ هست و مشکل از زمانبدی بوده است لطفا همکاری فرمایید طرح تشویقی دوباره برقرار شود.
ممنونم
با سلام
چند روز پیش چند سفر پشت سر هم زمان رسیدن به مبدا را مثلاً ۴ دقیقه نشان میداد ولی وقتی مسیریابی میزدم ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بود.
به خاطر همین چند تا سفر را فورا لغو کردم و بعد از اون دیگه برام طرح تشویقی نیومد.
با توجه به اینکه امتیاز بنده ۴.۸ هست و مشکل از زمانبدی بوده است لطفا همکاری فرمایید طرح تشویقی دوباره برقرار شود.
ممنونم