
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام چرا تایید فراجا نمیاد برام
سلام حسین عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام چرا تایید فراجا نمیاد برام
سلام حسین عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
تورخدا شوهرمو از مسدودی درارید لطفا خواهش میکنم خرجی نداریم بخدا کرایه خونمون رو هنو ندادین ازتون خواهش میکنم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
تورخدا شوهرمو از مسدودی درارید لطفا خواهش میکنم خرجی نداریم بخدا کرایه خونمون رو هنو ندادین ازتون خواهش میکنم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام من چندروزاست که پلاک ماشینم عوض شدوپلاک معلولین است ودراسنب ثبت شده است
ولی ازمن کمسیون کم می کنند
مگراینکه پلاک شامل معاف ازکمیسیون نیست
لطفن رسیدگی کنید
سلام کاربر عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید،
در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده
و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهرتان مراجعه کنید،موفق باشید
سلام من چندروزاست که پلاک ماشینم عوض شدوپلاک معلولین است ودراسنب ثبت شده است
ولی ازمن کمسیون کم می کنند
مگراینکه پلاک شامل معاف ازکمیسیون نیست
لطفن رسیدگی کنید
سلام کاربر عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید،
در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده
و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهرتان مراجعه کنید،موفق باشید
سلام بنده با وانت فعالیت داشتم الان وانت را فروختم و سواری خریدم اما در اپلیکیشن ویرایش خودرو را زدم که تغییر سرویس بدم موفق نشدم در خدمات غیر حضوری ثبت درخواست کردم اما نتیجه ای نگرفتم لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست فقط این را هم بگم که ماشین بنام خودم نیست آیا مشکل در آنجاست چه کار باید بکنم
سلام مجید عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
سلام بنده با وانت فعالیت داشتم الان وانت را فروختم و سواری خریدم اما در اپلیکیشن ویرایش خودرو را زدم که تغییر سرویس بدم موفق نشدم در خدمات غیر حضوری ثبت درخواست کردم اما نتیجه ای نگرفتم لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست فقط این را هم بگم که ماشین بنام خودم نیست آیا مشکل در آنجاست چه کار باید بکنم
سلام مجید عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
سلام
ده روز است که برچسب اسنپ خود را تمدید کردم و در این مدت بیش از ۴ بار عکس برچسب و ماشین رو فرستادم ولی هنوز ترتیب اثر داده نشده است .
لطفا پیگیری لازم رو انجام بدهید.
پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم
سلام جعفر عزیز، لطفا درخواست خود را در قسمت خدمات غیرحضوری، به آدرس زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
https://club.snapp.ir/online_support/
سلام
ده روز است که برچسب اسنپ خود را تمدید کردم و در این مدت بیش از ۴ بار عکس برچسب و ماشین رو فرستادم ولی هنوز ترتیب اثر داده نشده است .
لطفا پیگیری لازم رو انجام بدهید.
پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم
سلام جعفر عزیز، لطفا درخواست خود را در قسمت خدمات غیرحضوری، به آدرس زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
https://club.snapp.ir/online_support/