
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
باسلام خدمت اسنپ بنده هر کاری میکنم بین شهری بگیرم نمیشه اصلا برام درخواست نمیاد اتکت هم زدم
لطفاً راهنمایی کنید
سلام حسین عزیز
در صورتی که شرایط سفر بین شهری رو داشته باشید به صورت خودکار براتون ارسال میشه
شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بینشهری
انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته
گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه
عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری
مدل خودرو بالاتر از سال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)
دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان
میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲
باسلام خدمت اسنپ بنده هر کاری میکنم بین شهری بگیرم نمیشه اصلا برام درخواست نمیاد اتکت هم زدم
لطفاً راهنمایی کنید
سلام حسین عزیز
در صورتی که شرایط سفر بین شهری رو داشته باشید به صورت خودکار براتون ارسال میشه
شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بینشهری
انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته
گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه
عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری
مدل خودرو بالاتر از سال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)
دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان
میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲
سلام حساب کاربری قطع شده تایمر زده بود ۲۴ ساعت ولی هنوز وصل نشده
سلام مصطفی عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
سلام حساب کاربری قطع شده تایمر زده بود ۲۴ ساعت ولی هنوز وصل نشده
سلام مصطفی عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
سلام حساب من غیر فعال هست زنگ میزنم میگن پلاک تکراری یعنی چی. درخواست پلاک تکرای هم دادم پیگیری نمیشه حضوری هم رفتم میگن باید سایتی ثبت نام کردم اقدام کنم ولی بی نتیجع موندم
سلام حسین عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام حساب من غیر فعال هست زنگ میزنم میگن پلاک تکراری یعنی چی. درخواست پلاک تکرای هم دادم پیگیری نمیشه حضوری هم رفتم میگن باید سایتی ثبت نام کردم اقدام کنم ولی بی نتیجع موندم
سلام حسین عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام بیشتر از یک ماه که در خدمات غیر حضوری خودرو سواری به وانت تغییر دادم ولی هنوز هیچ پاسخی نگرفتم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
سلام مهدی عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
سلام بیشتر از یک ماه که در خدمات غیر حضوری خودرو سواری به وانت تغییر دادم ولی هنوز هیچ پاسخی نگرفتم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
سلام مهدی عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
سلام حسابم موقت مسدود شده
سلام مسلم عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
سلام حسابم موقت مسدود شده
سلام مسلم عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.