
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام. شماره موبایلم تغییر کرده و دسترسی به خط قبلیم ندارم. نمیتونم وارد برنامه بشم. باید چیکار کنم
سلام دوست عزیز
برای تغییر شماره خود میتوانید همراه کارت شناسایی به دفتر اسنپ محل سکونت خود مراجعه نمایید.
سلام. شماره موبایلم تغییر کرده و دسترسی به خط قبلیم ندارم. نمیتونم وارد برنامه بشم. باید چیکار کنم
سلام دوست عزیز
برای تغییر شماره خود میتوانید همراه کارت شناسایی به دفتر اسنپ محل سکونت خود مراجعه نمایید.
سلام وقت بخیر پیام برام ارسال شده ثبت نام موفق و شروع به فعالیت بعد وارد نرم افزار شدم اعلام میکنه نقص مدارک غیر فعال شدن حساب کاربری
سلام دانیال عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام وقت بخیر پیام برام ارسال شده ثبت نام موفق و شروع به فعالیت بعد وارد نرم افزار شدم اعلام میکنه نقص مدارک غیر فعال شدن حساب کاربری
سلام دانیال عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام خیلی عالی بود من ممنون هستم
سلام خیلی عالی بود من ممنون هستم
سلام من خطم را واگذار کردم بعد برای ورود ب اپلیکیشن پیامک نمیاد چجوری شمارما عوض کنم
بدون ورود ب اپلیکیشن
ب پشتیبانی هم زنگ زدم گفتن ب این سایت رجوع کن
سلام ساسان عزیز
برای تغییر شماره خود میتوانید همراه کارت شناسایی به دفتر اسنپ محل سکونت خود مراجعه نمایید.
سلام من خطم را واگذار کردم بعد برای ورود ب اپلیکیشن پیامک نمیاد چجوری شمارما عوض کنم
بدون ورود ب اپلیکیشن
ب پشتیبانی هم زنگ زدم گفتن ب این سایت رجوع کن
سلام ساسان عزیز
برای تغییر شماره خود میتوانید همراه کارت شناسایی به دفتر اسنپ محل سکونت خود مراجعه نمایید.
https://club.snapp.ir/online_support/ کسی در این ساامانه قسمت پشتیبانی غیر حضوری پاسخگو نیست لطفا پیگیری کنید من الان ۱ ماه است درخواست تغییر کاربری دادم
سلام داود عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
https://club.snapp.ir/online_support/ کسی در این ساامانه قسمت پشتیبانی غیر حضوری پاسخگو نیست لطفا پیگیری کنید من الان ۱ ماه است درخواست تغییر کاربری دادم
سلام داود عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را بطور کامل توضیح داده و ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.