آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسان‌ترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • اطلاعات حساب کاربری

تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک

  • آموزش اپلیکیشن

نحوه به‌روزرسانی و ثبت شماره شبا و …

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

۲- خدمات غیرحضوری

پیش‌ازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۷۷۶ دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر آیا میتونیم عکس ارسالی را عوض کنیم ؟
    ممنون از این که با راهکارهای هوشمندانه خیلی سریع و آسان و در کمترین زمان ممکن عضو جامعه بزرگ رانندگان اینترنتی و هوشمند شدم

  2. سلام وقت بخیر آیا میتونیم عکس ارسالی را عوض کنیم ؟
    ممنون از این که با راهکارهای هوشمندانه خیلی سریع و آسان و در کمترین زمان ممکن عضو جامعه بزرگ رانندگان اینترنتی و هوشمند شدم

  3. سلام خسته نباشید
    مراحل آزمون را گذرونده و سه بار هم تکرار کردم اما هنوز با گذشت ۳هفته همچنان مسدودم.
    لطفاً بنده رو از بلاتکلیفی در بیارید. با تشکر

    1. سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.

  4. سلام خسته نباشید
    مراحل آزمون را گذرونده و سه بار هم تکرار کردم اما هنوز با گذشت ۳هفته همچنان مسدودم.
    لطفاً بنده رو از بلاتکلیفی در بیارید. با تشکر

    1. سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.

  5. سلام وقت بخیر ، بنده چند روز بعد از ثبت نام حساب کاربریم مسدود شد و نمیتونم وارد برنامه بشم ، با کارشناسان تماس گرفتم گفتند که احراز هویت به درستی انجام نشده و باید مجدد احراز هویت انجام بگیره ، میشه لطفا بنده رو راهنمایی کنید که باید چه اقداماتی را انجام بدم !؟

    1. سلام دوست عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  6. سلام وقت بخیر ، بنده چند روز بعد از ثبت نام حساب کاربریم مسدود شد و نمیتونم وارد برنامه بشم ، با کارشناسان تماس گرفتم گفتند که احراز هویت به درستی انجام نشده و باید مجدد احراز هویت انجام بگیره ، میشه لطفا بنده رو راهنمایی کنید که باید چه اقداماتی را انجام بدم !؟

    1. سلام دوست عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

    1. “کاربر گرامی سلام
      ارسال سفرهای بین شهری برای تمامی کاربران راننده که شرایط را داشته باشند به صورت اتوماتیک انجام می شود و امکان لغو وجود ندارد.

      شرایط ارسال سفر های بین استانی
      -انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته
      -گذشت یک سال از تاریخ صدور گواهینامه
      -عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری
      -مدل خودروبالاتر از سال ۹۰ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۵)
      -دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان

      توجه : کاربر راننده عزیز ، چنانچه شرایط گفته شده را دارید مشمول دریافت سفرها خواهید بود و نیاز به هیچ اقدامی از سوی شما نیست.

      باتشکر

    1. “کاربر گرامی سلام
      ارسال سفرهای بین شهری برای تمامی کاربران راننده که شرایط را داشته باشند به صورت اتوماتیک انجام می شود و امکان لغو وجود ندارد.

      شرایط ارسال سفر های بین استانی
      -انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته
      -گذشت یک سال از تاریخ صدور گواهینامه
      -عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری
      -مدل خودروبالاتر از سال ۹۰ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۵)
      -دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان

      توجه : کاربر راننده عزیز ، چنانچه شرایط گفته شده را دارید مشمول دریافت سفرها خواهید بود و نیاز به هیچ اقدامی از سوی شما نیست.

      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00