آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز پیدا می ‌کنند. برای رفع این نیاز روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روش‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن

استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسان‌ترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • سفر

مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو

  • مالی

مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده

  • اطلاعات حساب کاربری

تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک

  • آموزش اپلیکیشن

نحوه به‌روزرسانی و ثبت شماره شبا و …

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دسته‌بندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دسته‌بندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

معرفی سرویس‌های پشتیبانی برای کاربران راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

۲- خدمات غیرحضوری

پیش‌ازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی

فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفق‌تر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود می‌رسید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۷۷۶ دیدگاه)

  1. سلام
    من چند روز مدارک ارسال کردم برای ثبت گواهینامه ولی جواب داده نشده

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  2. سلام
    من چند روز مدارک ارسال کردم برای ثبت گواهینامه ولی جواب داده نشده

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام کاربر عزیز، حتما باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از ثبت درخواست پشتیبانی مجدد سایت را چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید، جهت تغییر سرویس در صورتیکه در شهرتان دفتر اسنپ فعال دارید با کارت ملی و مدارک کامل خودرو به دفتر اسنپ مراجعه کنید تا درخواست شما در دفتر انجام گیرد.

    1. سلام کاربر عزیز، حتما باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از ثبت درخواست پشتیبانی مجدد سایت را چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید، جهت تغییر سرویس در صورتیکه در شهرتان دفتر اسنپ فعال دارید با کارت ملی و مدارک کامل خودرو به دفتر اسنپ مراجعه کنید تا درخواست شما در دفتر انجام گیرد.

  3. سلام الان چن ساعت اطلاعات ماشینم تو حساب کاربری تغییر میخوام بدم اطلاعات فرستادم ولی هنوز اطلاعات ماشین قبلیو زده

    1. باسلام کاربر محترم جهت ویرایش اطلاعات خودرو وارد برنامه اسنپ رانندگان شوید، سپس از قسمت بالا سمت راست روی قسمت ۳ خط بزنید، مرحله بعد وارد قسمت اطلاعات کاربری شوید شناسه خودرو را وارد کنید ( VIN) ثبت بزنید و بعد روی ویرایش بزنید و سپس وارد قسمت ویرایش مشخصات ماشین شوید، ابتدا اطلاعات خواسته شده مثل پلاک خودرو رنگ خودرو و VIN خودرو و موارد دیگر را وارد کنید، سپس عکس از پشت و روی کارت خودرو و در صورت نداشتن کارت خودرو اصل برگ سبز را در هر دو قسمت رو و پشت کارت خودرو آپلود کرده و منتظر بمانید همکاران ما بررسی کنند در صورت تایید بودن اطلاعات تغییر خودرو لحاظ میشود. لطفا در در نظر داشته باشید ممکن است ۴۸ ساعت کاری جهت ثبت اطلاعات زمان ببرد. سپاس از صبوری شما.

  4. سلام الان چن ساعت اطلاعات ماشینم تو حساب کاربری تغییر میخوام بدم اطلاعات فرستادم ولی هنوز اطلاعات ماشین قبلیو زده

    1. باسلام کاربر محترم جهت ویرایش اطلاعات خودرو وارد برنامه اسنپ رانندگان شوید، سپس از قسمت بالا سمت راست روی قسمت ۳ خط بزنید، مرحله بعد وارد قسمت اطلاعات کاربری شوید شناسه خودرو را وارد کنید ( VIN) ثبت بزنید و بعد روی ویرایش بزنید و سپس وارد قسمت ویرایش مشخصات ماشین شوید، ابتدا اطلاعات خواسته شده مثل پلاک خودرو رنگ خودرو و VIN خودرو و موارد دیگر را وارد کنید، سپس عکس از پشت و روی کارت خودرو و در صورت نداشتن کارت خودرو اصل برگ سبز را در هر دو قسمت رو و پشت کارت خودرو آپلود کرده و منتظر بمانید همکاران ما بررسی کنند در صورت تایید بودن اطلاعات تغییر خودرو لحاظ میشود. لطفا در در نظر داشته باشید ممکن است ۴۸ ساعت کاری جهت ثبت اطلاعات زمان ببرد. سپاس از صبوری شما.

  5. مدارک من تکمیل بود واسه ثبت نام
    هنوز فعال نشده
    ثبت درخواست پشتیبانی هم زدم اتفاقی نیفتاد

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  6. مدارک من تکمیل بود واسه ثبت نام
    هنوز فعال نشده
    ثبت درخواست پشتیبانی هم زدم اتفاقی نیفتاد

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  7. سلام من ۲۰ روز است درخواست تغییر کاربری دادم ازطریق سامانه ۱۰۰۰۵۵۰ وارسال ۹۹۹ قسمت پشتیبانی ولی هیچ اقدامی نشده لطفا پیگیری کنید

    1. سلام دوست عزیز، ممکن است درخواست شما در قسمت پشتیبانی غیرحضوری ثبت نشده باشد، بنابراین لطفا در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. همچنین اگر در شهرتان دفتر اسنپ فعال دارید می توانید حضور ا با کارت ملی و مدارک کامل خودرو به دفتر اسنپ مراجعه کنید.

  8. سلام من ۲۰ روز است درخواست تغییر کاربری دادم ازطریق سامانه ۱۰۰۰۵۵۰ وارسال ۹۹۹ قسمت پشتیبانی ولی هیچ اقدامی نشده لطفا پیگیری کنید

    1. سلام دوست عزیز، ممکن است درخواست شما در قسمت پشتیبانی غیرحضوری ثبت نشده باشد، بنابراین لطفا در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. همچنین اگر در شهرتان دفتر اسنپ فعال دارید می توانید حضور ا با کارت ملی و مدارک کامل خودرو به دفتر اسنپ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00