
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام خسته نباشید از صبح تا الان تغییر خودرو و ثبت جدید خودرو انجام دادم موفق نشدم
باسلام کاربر محترم جهت ویرایش اطلاعات خودرو وارد برنامه اسنپ رانندگان شوید، سپس از قسمت بالا سمت راست روی قسمت ۳ خط بزنید، مرحله بعد وارد قسمت اطلاعات کاربری شوید شناسه خودرو را وارد کنید ( VIN) ثبت بزنید و بعد روی ویرایش بزنید و سپس وارد قسمت ویرایش مشخصات ماشین شوید، ابتدا اطلاعات خواسته شده مثل پلاک خودرو رنگ خودرو و VIN خودرو و موارد دیگر را وارد کنید، سپس عکس از پشت و روی کارت خودرو و در صورت نداشتن کارت خودرو اصل برگ سبز را در هر دو قسمت رو و پشت کارت خودرو ثبت کرده و منتظر بمانید همکاران ما بررسی کنند در صورت تایید بودن اطلاعات، تغییر خودرو لحاظ میشود. تغییرات طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری انجام میگیرد.
سلام خسته نباشید از صبح تا الان تغییر خودرو و ثبت جدید خودرو انجام دادم موفق نشدم
باسلام کاربر محترم جهت ویرایش اطلاعات خودرو وارد برنامه اسنپ رانندگان شوید، سپس از قسمت بالا سمت راست روی قسمت ۳ خط بزنید، مرحله بعد وارد قسمت اطلاعات کاربری شوید شناسه خودرو را وارد کنید ( VIN) ثبت بزنید و بعد روی ویرایش بزنید و سپس وارد قسمت ویرایش مشخصات ماشین شوید، ابتدا اطلاعات خواسته شده مثل پلاک خودرو رنگ خودرو و VIN خودرو و موارد دیگر را وارد کنید، سپس عکس از پشت و روی کارت خودرو و در صورت نداشتن کارت خودرو اصل برگ سبز را در هر دو قسمت رو و پشت کارت خودرو ثبت کرده و منتظر بمانید همکاران ما بررسی کنند در صورت تایید بودن اطلاعات، تغییر خودرو لحاظ میشود. تغییرات طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری انجام میگیرد.
سلام من سفر های بین شهری برایم فعال نیس چگونه میتونم این گزینه رو داشته باشم اصلا واسم همچنین گزینه ای نیست
سلام دوست عزیز، شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری، انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته،گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه، عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری، مدل خودرو بالاتر ازسال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)،دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان، میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲،، در صورتیکه این شرایط را داشته باشید، سفر های بین شهری بصورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.
سلام من سفر های بین شهری برایم فعال نیس چگونه میتونم این گزینه رو داشته باشم اصلا واسم همچنین گزینه ای نیست
سلام دوست عزیز، شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری، انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته،گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه، عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری، مدل خودرو بالاتر ازسال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰)،دارندگان پلاک با حرف ع در کنار سایر رانندگان، میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲،، در صورتیکه این شرایط را داشته باشید، سفر های بین شهری بصورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.
سلام خسته نباشید ببخشید من قبلا باوانت* داخل اسنپ کار میکردم الان تغییر کاربری دادم به سواری *عکس مدارک ها را فرستادم همه را تایید به جز،عکس کارت ماشین.* چون تازه تعویض پلاک کردم کارت ماشینم نیومده عکس برگه سبز* ماشینم را فرستادم تایید نکرده نزدیک ۲۰ دفعه زنگ زدم به اسنپ جوابی نگرفتم لطفا راهنمایی *بکنید. ممنون از زحمات شما
سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. همچنین در صورتیکه در شهرتان دفتر اسنپ دارید می توانید حضورا با کارت ملی و مدارک کامل خودرو به دفتر اسنپ فعال در شهرتان مراجعه کنید.
سلام خسته نباشید ببخشید من قبلا باوانت* داخل اسنپ کار میکردم الان تغییر کاربری دادم به سواری *عکس مدارک ها را فرستادم همه را تایید به جز،عکس کارت ماشین.* چون تازه تعویض پلاک کردم کارت ماشینم نیومده عکس برگه سبز* ماشینم را فرستادم تایید نکرده نزدیک ۲۰ دفعه زنگ زدم به اسنپ جوابی نگرفتم لطفا راهنمایی *بکنید. ممنون از زحمات شما
سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید. همچنین در صورتیکه در شهرتان دفتر اسنپ دارید می توانید حضورا با کارت ملی و مدارک کامل خودرو به دفتر اسنپ فعال در شهرتان مراجعه کنید.
سلام اطلاعات ماشین جدیدمو واسه ادامه کار ثبت میکنم و عکس کارت ماشین رو هم آپلود میکنم نرم افزار تایید نمیکنه ، مشکل کجاست آخه ؟؟؟؟
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو جدید، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر مشخصات وسیله نقلیه درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند. موفق باشید.
سلام اطلاعات ماشین جدیدمو واسه ادامه کار ثبت میکنم و عکس کارت ماشین رو هم آپلود میکنم نرم افزار تایید نمیکنه ، مشکل کجاست آخه ؟؟؟؟
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو جدید، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر مشخصات وسیله نقلیه درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند. موفق باشید.
سلام
چرا بین شهری برای اپلیکیشن من فعال نمیشه
سلام
چرا بین شهری برای اپلیکیشن من فعال نمیشه