
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
با سلام و عرض ادب. بنده ماشینم برچسب اسنپ داره و کمسیون از مبلغ کرایه کسر نمیشد.ولی الان با اینکه برچسب دارم کمسیون از حساب بنده کسر میشه. لطفاً پیگیری بفرمایید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
با سلام و عرض ادب. بنده ماشینم برچسب اسنپ داره و کمسیون از مبلغ کرایه کسر نمیشد.ولی الان با اینکه برچسب دارم کمسیون از حساب بنده کسر میشه. لطفاً پیگیری بفرمایید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر برای گرفتن تسهیلات اقدام کرده بودم بعد بانک ب من گفت ک پیرینت واریز و برداشت اسنپ رو برامون بیار میخواستم ببینم از چ طریقی باید پیرینت رو بگیرم
سلام دوست عزیز، شما باید پرینت حساب مربوط به حساب بانکی که در اپلیکیشن اسنپ ثبت کرده اید را از بانک مورد نظر گرفته و ارائه کنید. دقت داشته باشید که حتما مهر هم داشته باشد.
سلام وقت بخیر برای گرفتن تسهیلات اقدام کرده بودم بعد بانک ب من گفت ک پیرینت واریز و برداشت اسنپ رو برامون بیار میخواستم ببینم از چ طریقی باید پیرینت رو بگیرم
سلام دوست عزیز، شما باید پرینت حساب مربوط به حساب بانکی که در اپلیکیشن اسنپ ثبت کرده اید را از بانک مورد نظر گرفته و ارائه کنید. دقت داشته باشید که حتما مهر هم داشته باشد.
سلام خسته نباشی دو هفته حساب کاربری من مسدود شده در آزمون هم شرکت میکنم بازم درست نشده باید چیکار کنم
سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید، سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید، مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید. موفق باشید. تا زمانیکه در آزمون قبول نشوید حساب کاربری شما فعال نخواهد شد.
https://club.snapp.ir/training-new-drivers/
سلام خسته نباشی دو هفته حساب کاربری من مسدود شده در آزمون هم شرکت میکنم بازم درست نشده باید چیکار کنم
سلام دوست عزیز، در صورتیکه روی اپلیکیشن اسنپ راننده پیام شرکت در آزمون را دریافت می کنید، لطفا ابتدا وارد سایت زیر شوید و مطالب را بطور کامل بخوانید و ویدیو های آموزشی را نگاه کنید، سپس وارد قسمت شرکت در آزمون شوید و آزمون دهید، مجدد یک روز بعد از شرکت در آزمون از طریق واحد پشتیبانی جهت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پیگیری کنید. موفق باشید. تا زمانیکه در آزمون قبول نشوید حساب کاربری شما فعال نخواهد شد.
https://club.snapp.ir/training-new-drivers/
سلام من لغو همکاری دادم بعد میخوام برگردم نمیشه هرکاری میکنم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید و توضیحات لازم را دهید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من لغو همکاری دادم بعد میخوام برگردم نمیشه هرکاری میکنم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید و توضیحات لازم را دهید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام. با شماره همراه قبلی، اسنپ رانندگان اجازه ورود نمیده و همینطور پشتیبانی
سلام دوست عزیز، شما باید با شماره موبایلی که در ناوگان اسنپ ثبت نام کردید وارد اپلیکیشن اسنپ رانندگان شوید. در صورتیکه شماره قبلی خود را ندارید یا تغییر داده اید،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام. با شماره همراه قبلی، اسنپ رانندگان اجازه ورود نمیده و همینطور پشتیبانی
سلام دوست عزیز، شما باید با شماره موبایلی که در ناوگان اسنپ ثبت نام کردید وارد اپلیکیشن اسنپ رانندگان شوید. در صورتیکه شماره قبلی خود را ندارید یا تغییر داده اید،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.